V50 na odpis?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 51
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno / Hodonín
- Vůz: V50 T5 MY04
#1 V50 na odpis?
Zdravím,
setkal jste se někdo s podobným chováním?
Při akceleraci ve vyšších rychlostech, typicky na 5. a 6. stupeň, autu brutálně vyjedou otáčky, ručička je jako na gumičce (z 2000 na 4000 za 2sec), letí nahoru jako splašená,motor ječí jako blázen... ...jakmile sundám nohu z plynu, tak se otáčky srovnají. Děje se to zatím jen na dálnici (ťuk ťuk), při vyšších rychlostech. Při jízdě ve městě se mi to ještě nestalo. Není to otázka "jednu za měsíc", ale dnes téměř při každém větším pokusu o akceleraci. Začalo to ze dne na den, zlobí to dnes a včera...
Nevím jestli to s tím souvisí, ale asi týden mám "divný pocit" ze spojky. Když jí sešlápnu na podlahu tak citelně brní a je to jako bych stál na tenisáku.
Jasně, že fórum není servis, ale mám dojem, že se blíží neodvratný konec a tak přemýšlím, jestli to má cenu opravovat.
V50, 2.0D, MY05, 272.000km, trvale zlobí DPF (x krát v servise, bez valného úspěchu), nafta do oleje skoro proudem (1cm/4500km)... ... ...
Potřebuji jezdit denně (120km), ale na padinu jsem si zvyknul a absolutně mi vyhovuje - komfort, jízda, rozměry, výbava, vzhled...
setkal jste se někdo s podobným chováním?
Při akceleraci ve vyšších rychlostech, typicky na 5. a 6. stupeň, autu brutálně vyjedou otáčky, ručička je jako na gumičce (z 2000 na 4000 za 2sec), letí nahoru jako splašená,motor ječí jako blázen... ...jakmile sundám nohu z plynu, tak se otáčky srovnají. Děje se to zatím jen na dálnici (ťuk ťuk), při vyšších rychlostech. Při jízdě ve městě se mi to ještě nestalo. Není to otázka "jednu za měsíc", ale dnes téměř při každém větším pokusu o akceleraci. Začalo to ze dne na den, zlobí to dnes a včera...
Nevím jestli to s tím souvisí, ale asi týden mám "divný pocit" ze spojky. Když jí sešlápnu na podlahu tak citelně brní a je to jako bych stál na tenisáku.
Jasně, že fórum není servis, ale mám dojem, že se blíží neodvratný konec a tak přemýšlím, jestli to má cenu opravovat.
V50, 2.0D, MY05, 272.000km, trvale zlobí DPF (x krát v servise, bez valného úspěchu), nafta do oleje skoro proudem (1cm/4500km)... ... ...
Potřebuji jezdit denně (120km), ale na padinu jsem si zvyknul a absolutně mi vyhovuje - komfort, jízda, rozměry, výbava, vzhled...
_________________
Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 V50 na odpis?
Klouže ti spojka.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 51
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno / Hodonín
- Vůz: V50 T5 MY04
#3 V50 na odpis?
Fajn, díky za odpověď! Co to pro laika znamená? Co výhledová použitelnost?
_________________
Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#4 V50 na odpis?
Vyhledove brzo lehne a zustanes stat. Nech ji vymenit.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 257
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
- Bydliště: Praha
#5 V50 na odpis?
Gluteus píše: Jasně, že fórum není servis, ale mám dojem, že se blíží neodvratný konec a tak přemýšlím, jestli to má cenu opravovat.
V50, 2.0D, MY05, 272.000km, trvale zlobí DPF (x krát v servise, bez valného úspěchu), nafta do oleje skoro proudem (1cm/4500km)... ... ...
Potřebuji jezdit denně (120km), ale na padinu jsem si zvyknul a absolutně mi vyhovuje - komfort, jízda, rozměry, výbava, vzhled...
Výměnou spojky rozhodně zbytek problému neodstraníš a v dnešní době s blížícím se nekompromisním měřením emisí, kdy auta která neprojdou emisemi, tak budou zavržena, nebo stát ve frontě na nové KATALYSÁTORY, DPFka, či jíné nákladné zákroky... já bych od toho kráčel pro jinou padinu...
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 51
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno / Hodonín
- Vůz: V50 T5 MY04
#6 V50 na odpis?
Díky za odpovědi!
DPF v autě mám, proto stále zlobí (tak emise by snad neměly být problém). Snad půlroku dokola jsem s DPF jezdil do servisu, jedno čištění, druhé čištění, vymontování a odeslání do DPFe do Prahy na nějaký spešl čištění, vráceno zpět s tím, že je vše čisté a funkční... ... za měsíc opět nouzák od filtru. :-/ V jiném servise mi potom řekli, že DPF vypadá divně, že je jakýsi svařovaný ze spodu a že mají podezření, že tam vůbec není... ... ...
Jen to těchdle pokusů jsem už nacpal peněz jako za dva nový filtry, takže pokud nějaký servis, určitě totál výměna.
A nyní přemýšlím, jestli sehnat nějaké jiné vozítko (na to asi založím vlákno v lampárně ) anebo absolvovat:
- spojka + dvouhmota
- ložisko
- komplet brzdy
- nový DPF (+kat) a vyměnit EGR (tyhle dva úkony by snad měly odstranit ředění oleje naftou na 100%)
Hrubý odhad je 60-80? za ty peníze je jiné auto s menším nájezdem, když přitlačím na finance, tak i něco menšího s nájezdem okolo 100k... Potřebuji auto hlavně spolehlivé na každodenní jízdy po dálnici do práce.
Šli byste do oprav anebo hledali štěstí jinde?
DPF v autě mám, proto stále zlobí (tak emise by snad neměly být problém). Snad půlroku dokola jsem s DPF jezdil do servisu, jedno čištění, druhé čištění, vymontování a odeslání do DPFe do Prahy na nějaký spešl čištění, vráceno zpět s tím, že je vše čisté a funkční... ... za měsíc opět nouzák od filtru. :-/ V jiném servise mi potom řekli, že DPF vypadá divně, že je jakýsi svařovaný ze spodu a že mají podezření, že tam vůbec není... ... ...
Jen to těchdle pokusů jsem už nacpal peněz jako za dva nový filtry, takže pokud nějaký servis, určitě totál výměna.
A nyní přemýšlím, jestli sehnat nějaké jiné vozítko (na to asi založím vlákno v lampárně ) anebo absolvovat:
- spojka + dvouhmota
- ložisko
- komplet brzdy
- nový DPF (+kat) a vyměnit EGR (tyhle dva úkony by snad měly odstranit ředění oleje naftou na 100%)
Hrubý odhad je 60-80? za ty peníze je jiné auto s menším nájezdem, když přitlačím na finance, tak i něco menšího s nájezdem okolo 100k... Potřebuji auto hlavně spolehlivé na každodenní jízdy po dálnici do práce.
Šli byste do oprav anebo hledali štěstí jinde?
_________________
Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#7 V50 na odpis?
A to novy auto bude bez investic? Ja preferuji investovat do stavajicich vozu, protoze vim v jakem jsou stavu.
Kdyz koupis jine vis prd a investice te taky neminou. Takze to bude stat jeste vic.
Kdyz koupis jine vis prd a investice te taky neminou. Takze to bude stat jeste vic.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 257
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
- Bydliště: Praha
#8 V50 na odpis?
dumi.cz píše:A to novy auto bude bez investic? Ja preferuji investovat do stavajicich vozu, protoze vim v jakem jsou stavu.
Kdyz koupis jine vis prd a investice te taky neminou. Takze to bude stat jeste vic.
To je rozporuplné... mů6e to být tak i tak... dnes jsem budu vkládat V70 TDI ve které bylo na investováno před půl rokem cca 120.000 kč s nájezdem 300.000 km že Švýcarska... prodejna bude 60.000 kč
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 51
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno / Hodonín
- Vůz: V50 T5 MY04
#9 V50 na odpis?
Dumi: To je jasné, právě proto jsem tak rozpolcenej. Jenže počítám s určitou "statistickou pravděpodobností" - že se něco vy*ere na sice opraveným autu, jenže s 300t (a dokonce 2.0D) nahrbu je (asi) větší než u něčeho o polovinu novějšího s polovičním nájezdem, i když to auto neznám.
Jenže taky se mi nechce přesedat do horšího, to je to.
Kdybych měl jistotu, změny zainvestuju spojku, dpf, egr a další 3 roky na to nebudu muset hrábnout, tak je to jasná volba.
Jenže taky se mi nechce přesedat do horšího, to je to.
Kdybych měl jistotu, změny zainvestuju spojku, dpf, egr a další 3 roky na to nebudu muset hrábnout, tak je to jasná volba.
_________________
Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#10 V50 na odpis?
Jenze on psal mensi najezd a novejsiScarabeus píše:dumi.cz píše:A to novy auto bude bez investic? Ja preferuji investovat do stavajicich vozu, protoze vim v jakem jsou stavu.
Kdyz koupis jine vis prd a investice te taky neminou. Takze to bude stat jeste vic.
To je rozporuplné... mů6e to být tak i tak... dnes jsem budu vkládat V70 TDI ve které bylo na investováno před půl rokem cca 120.000 kč s nájezdem 300.000 km že Švýcarska... prodejna bude 60.000 kč
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#11 V50 na odpis?
Je fakt že V50 a jedničková V70 maj od sebe celkem daleko. Zase na druhou stranu,kdyby narval ty prachy,co všechno potřebuje padesátka,do 70ky,měl by to ve vůni
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#12 V50 na odpis?
ale dejte pokoj s těma starýma plečkama na druhou stranu, rvát statisíce do V50 s motorovým_potratem_2.0D je hodně velká uchylárna
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 538
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#13 V50 na odpis?
tie problémy s DPF v drvivej väčšine spôsobuje snímač parciálneho tlaku DPF. ja som to vymenil a mám po probléme. predtým sa mi permanentne spúšťala regenerácia aj keď ju netrebalo.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 184
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
#14 V50 na odpis?
Kolegovi se na stejný padině zacpal filtr částic a katalyzátor kvůli vadným vstřikům. Krom vstřiků tě bude čekat ještě turbo. Tak si to spočítej .. zase tak jak to je to vydrželo 300tis km.
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#15 V50 na odpis?
Já bych si pořídil neco jiného bez chujovin tipu DPF a vubec aut pověstných na náchylnost turb a vstřiků atd.
Proste eliminovat co nejvíce kurvítek.
Víděl bych to nezaujatě na nějakou s/v70. A jestli jezdíš denně dálnice, budeš si tím chrochtat....
Edit: díly na to jsou, není to smrtící. Vubec nejlepší je auto, na kterým se ještě tolik nešetřilo. To se o novějších říct nedá.
Proste eliminovat co nejvíce kurvítek.
Víděl bych to nezaujatě na nějakou s/v70. A jestli jezdíš denně dálnice, budeš si tím chrochtat....
Edit: díly na to jsou, není to smrtící. Vubec nejlepší je auto, na kterým se ještě tolik nešetřilo. To se o novějších říct nedá.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 257
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
- Bydliště: Praha
#16 V50 na odpis?
Máš naprostou pravdu... s DPFkama jsou jen problémy a budou čím dále větší, vzhledem k novému způsobu měření emisí před pravidelknou STK... DPFko funguje jen, když se auto a výfuk prohřeje a s autem se jezdí větší vzdálenosti... na krátko je to tragédie...!!!Hary píše:Já bych si pořídil neco jiného bez chujovin tipu DPF a vubec aut pověstných na náchylnost turb a vstřiků atd.
Proste eliminovat co nejvíce kurvítek.
Víděl bych to nezaujatě na nějakou s/v70. A jestli jezdíš denně dálnice, budeš si tím chrochtat....
Edit: díly na to jsou, není to smrtící. Vubec nejlepší je auto, na kterým se ještě tolik nešetřilo. To se o novějších říct nedá.
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 538
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#17 V50 na odpis?
Gluteus píše:Díky za odpovědi!
DPF v autě mám, proto stále zlobí (tak emise by snad neměly být problém). Snad půlroku dokola jsem s DPF jezdil do servisu, jedno čištění, druhé čištění, vymontování a odeslání do DPFe do Prahy na nějaký spešl čištění, vráceno zpět s tím, že je vše čisté a funkční... ... za měsíc opět nouzák od filtru. :-/ V jiném servise mi potom řekli, že DPF vypadá divně, že je jakýsi svařovaný ze spodu a že mají podezření, že tam vůbec není... ... ...
Jen to těchdle pokusů jsem už nacpal peněz jako za dva nový filtry, takže pokud nějaký servis, určitě totál výměna.
A nyní přemýšlím, jestli sehnat nějaké jiné vozítko (na to asi založím vlákno v lampárně ) anebo absolvovat:
- spojka + dvouhmota
- ložisko
- komplet brzdy
- nový DPF (+kat) a vyměnit EGR (tyhle dva úkony by snad měly odstranit ředění oleje naftou na 100%)
Hrubý odhad je 60-80? za ty peníze je jiné auto s menším nájezdem, když přitlačím na finance, tak i něco menšího s nájezdem okolo 100k... Potřebuji auto hlavně spolehlivé na každodenní jízdy po dálnici do práce.
Šli byste do oprav anebo hledali štěstí jinde?
Co sa tyka k tomu DPF, ked ho vycistili, tak jasne ze bude zvarovane. Robi sa to tak ze sa rozreze povodne DPF a vycisti sa komplet od bordelu a potom sa znova zvari. Ak je DPF ciste a stale to robi kraviny tak su to potom dve veci. Prva je snimac parcialneho tlaku od DPF, (novy vo volve stoji cca 123€) ten meria tlak na vstupe a na vystupe z DPF a podla toho spusta regeneraciu, vnutri je membrana ktora ma tendenci vylietat sa a posunie sa vramci hodnot a permanentne spusta regeneraciu alebo ju odmieta spustat a druha vec to prilievanie nafty do oleja mozu byt zle vstrekovace a tece z nich nafta.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 316 Odpovědi
- 34558 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirka87
-
- 24 Odpovědi
- 4934 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od stepy48
-
- 2 Odpovědi
- 1123 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bezpřezdívky
-
- 33 Odpovědi
- 7770 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 5 Odpovědi
- 408 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondoni