Právě je 23 zář 2018 09:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Škubání V50 2.0D
PříspěvekNapsal: 07 dub 2015 09:37 
Offline

Registrován: říjen 2011
Příspěvky: 11
Bydliště: Plzeň
Vůz: V50 2.0D
Ahoj všem,
potýkám se se zvláštním problémem - auto mi škube. Projevuje se to po zahřátí motoru, a to do nějakých 2000 rpm po lehkým plynem (typicky např. při 60km/h v obci na 4. stupeň, při lehkém šolichání 80 km/h na 5.). pokud otáčky přesáhnou těch 2000, škubání přestane. Frekvence škubání je zkruba 5x- 10x za vteřinu. Zároveň auto škubne při rychlém ubrání plynu (nevím, jestli to má souvislost). Může to být dvouhmoťák? Vstřiky, softwarová záležitost?
Nechal jsem čistit, měnit DPF, beze zeměny.

Prosím o jakýkoliv nápad.

Díky, Conte.

_________________
Volvo V50 2.0D 2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání V50 2.0D
PříspěvekNapsal: 07 dub 2015 10:01 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 5069
Bydliště: Bílovec
Bydliště: Wagstadt
Vůz: 80II 3,2 AWD XC90 AWD R-Design
Že by EGR nech ho taky vyčistit

_________________
S80II 3,2 AWD XC90 3,2 R-Design LPG
Byla první C30 1,6D 2007 270000kmUž není V70 2,4T LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání V50 2.0D
PříspěvekNapsal: 07 dub 2015 13:35 
Offline

Registrován: říjen 2011
Příspěvky: 11
Bydliště: Plzeň
Vůz: V50 2.0D
PINĎABC píše:
Že by EGR nech ho taky vyčistit

Diky, muzu zkusit. Kazdopadne jsem ho menil za novy pred ca 50kkm.

_________________
Volvo V50 2.0D 2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání V50 2.0D
PříspěvekNapsal: 07 dub 2015 13:39 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 5069
Bydliště: Bílovec
Bydliště: Wagstadt
Vůz: 80II 3,2 AWD XC90 AWD R-Design
50kkm není moc, ale kamarád se SAABem 2,2d mění pravidelně max po40kkm naštěstí ho má vždycky ještě v záruce.

_________________
S80II 3,2 AWD XC90 3,2 R-Design LPG
Byla první C30 1,6D 2007 270000kmUž není V70 2,4T LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání V50 2.0D
PříspěvekNapsal: 07 dub 2015 16:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 634
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Neco hodne podobnyho mi to delalo, cca 1500-1600 otacek, ale spis na dvojku/trojku, nekdy i tu ctverku, jen pri udrzovani techle otacek a konstantni rychlosti. Pri zatahu to jelo vzdycky bez problemu. Taky sem myslel na EGR, protoze za studena to delalo vyrazneji, ale napadlo mne predtim zkusit natankovat vervu, misto otravovani se s VIFem, a kupodivu se to skoro hned citelne zlepsilo. Ted uz druhym rokem tankuju vyhradne vervu, prolil sem to jeste 2x za tu dobu BGckem a s tim jak se to chovalo kratce po tom co sem to koupil se to neda srovnat, prakticky se to uz potom neobjevilo. Pocitam ze to byly zaneseny vstriky nasi standardni super srackoidni naftou. Zkusil bych tam zacit lit tu vervu, za to (skoro) nic nedas, a uvidis. Pokud se to zlepsi, vis ze to sou vstriky a tim padem pak jeste muzes zvazit to velky baleni BG244.

_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání V50 2.0D
PříspěvekNapsal: 07 dub 2015 16:36 
Offline

Registrován: říjen 2011
Příspěvky: 11
Bydliště: Plzeň
Vůz: V50 2.0D
Teflon_490 píše:
Neco hodne podobnyho mi to delalo, cca 1500-1600 otacek, ale spis na dvojku/trojku, nekdy i tu ctverku, jen pri udrzovani techle otacek a konstantni rychlosti. Pri zatahu to jelo vzdycky bez problemu. Taky sem myslel na EGR, protoze za studena to delalo vyrazneji, ale napadlo mne predtim zkusit natankovat vervu, misto otravovani se s VIFem, a kupodivu se to skoro hned citelne zlepsilo. Ted uz druhym rokem tankuju vyhradne vervu, prolil sem to jeste 2x za tu dobu BGckem a s tim jak se to chovalo kratce po tom co sem to koupil se to neda srovnat, prakticky se to uz potom neobjevilo. Pocitam ze to byly zaneseny vstriky nasi standardni super srackoidni naftou. Zkusil bych tam zacit lit tu vervu, za to (skoro) nic nedas, a uvidis. Pokud se to zlepsi, vis ze to sou vstriky a tim padem pak jeste muzes zvazit to velky baleni BG244.


Me to dela v trosku jinem rezimu a spise po zahrati, ale zmenu paliva take vyzkousim. Ted tankuju vetsinou Shell, ale kdo vi, jak to je.

_________________
Volvo V50 2.0D 2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání V50 2.0D
PříspěvekNapsal: 16 dub 2015 17:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2014
Příspěvky: 163
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Tak jak jsme se o tom spolu bavili a je to tu zaclo mi to skubat shodou okolnosti co jsem natankoval na novy benzine. Ale na druhou stranu pravidelne tankuju Vif a vesměs u makra a problém nebyl až teď. Egr ventil jsem cistil asi 2000 km zpět. Dela to při udržování otacek. Jestli se nepletu delalo mi to podobne když jsem dotahnul auto z Německa a tankoval jsem naftu bez vifu. Muze mít změna nafty takhle razantní změnu, nebo se mam kouknout po něčem jiném ?

_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání V50 2.0D
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015 12:47 
Offline

Registrován: říjen 2011
Příspěvky: 11
Bydliště: Plzeň
Vůz: V50 2.0D
pilsner87 píše:
Tak jak jsme se o tom spolu bavili a je to tu zaclo mi to skubat shodou okolnosti co jsem natankoval na novy benzine. Ale na druhou stranu pravidelne tankuju Vif a vesměs u makra a problém nebyl až teď. Egr ventil jsem cistil asi 2000 km zpět. Dela to při udržování otacek. Jestli se nepletu delalo mi to podobne když jsem dotahnul auto z Německa a tankoval jsem naftu bez vifu. Muze mít změna nafty takhle razantní změnu, nebo se mam kouknout po něčem jiném ?


Co jsem se docetl na forech Citroenu, tak to bude nejspis EGR - v nekterych pripadech pomohlo zaslepeni. Vyzkousim.

_________________
Volvo V50 2.0D 2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání V50 2.0D
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015 14:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2013
Příspěvky: 1412
Bydliště: Mor. Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04
kdy jsi měnil naposled palivový filtr?

_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání V50 2.0D
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015 16:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2014
Příspěvky: 163
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Tak jsem natankoval to nejlepší od Shellu co jde, a po ujeti 150 km vyrazne zlepseni a skubani zas ustupuje takze u me to vypada na kvalitu nafty ??? EGR jsem mel par stovek zpet sundanej a vycistenej. Palivovej ventil jsem menil cca před 15tisic km menit se budou filtry a olej nekdy pristi mesic zase.

_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání V50 2.0D
PříspěvekNapsal: 27 dub 2015 07:20 
Offline

Registrován: říjen 2011
Příspěvky: 11
Bydliště: Plzeň
Vůz: V50 2.0D
mot píše:
kdy jsi měnil naposled palivový filtr?


Palivovy filtr menim 2x do roka pri vymene oleje. Tohle je bohuzel dlouhodoba vec, u Shellu tankuju pravidelne. Dochazeji mi naboje, zkusim zaslepit ten EGR.

_________________
Volvo V50 2.0D 2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání V50 2.0D
PříspěvekNapsal: 27 dub 2015 20:55 
BG244


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání V50 2.0D
PříspěvekNapsal: 29 dub 2015 07:02 
Offline

Registrován: listopad 2011
Příspěvky: 44
Bydliště: Corby, England
Vůz: S40 2.0D(2005)
contevlad píše:
mot píše:
kdy jsi měnil naposled palivový filtr?


Palivovy filtr menim 2x do roka pri vymene oleje. Tohle je bohuzel dlouhodoba vec, u Shellu tankuju pravidelne. Dochazeji mi naboje, zkusim zaslepit ten EGR.

Ked zaslepis EGR, tak sa musi vymazat/vypnut aj z ECU.

_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání V50 2.0D
PříspěvekNapsal: 16 čer 2015 14:12 
Offline

Registrován: říjen 2011
Příspěvky: 11
Bydliště: Plzeň
Vůz: V50 2.0D
contevlad píše:
pilsner87 píše:
Tak jak jsme se o tom spolu bavili a je to tu zaclo mi to skubat shodou okolnosti co jsem natankoval na novy benzine. Ale na druhou stranu pravidelne tankuju Vif a vesměs u makra a problém nebyl až teď. Egr ventil jsem cistil asi 2000 km zpět. Dela to při udržování otacek. Jestli se nepletu delalo mi to podobne když jsem dotahnul auto z Německa a tankoval jsem naftu bez vifu. Muze mít změna nafty takhle razantní změnu, nebo se mam kouknout po něčem jiném ?


Co jsem se docetl na forech Citroenu, tak to bude nejspis EGR - v nekterych pripadech pomohlo zaslepeni. Vyzkousim.


Takze EGR nic, propracoval jsem se ke spatne regulaci tlaku turba, asi tady bude zakopan pes.

_________________
Volvo V50 2.0D 2006


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.081s | 20 Queries | GZIP : Off ]