V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 8
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: Volvo V50 2.0D
#1 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
Ahoj, prosím o radu má V50 při dosažení 2000ot. začne cukat po překročení 2000ot. cukání přestane ...když pak jedu nějakou konstantní rychlostí kolem těchto otáček auto ztratí výkon (padne do nouzového režimu se mi zdá ) cukání je pryč ale, nemá výkon po vypnutí a zapnutí klíčku je výkon zpátky i s tím cukáním ...a tak pořád dokola...prosím o radu co s tím
Díky moc
Díky moc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13057
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
Vyčisti EGR ventil.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 8
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: Volvo V50 2.0D
#3 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
Před rokem jsem měl stejný problém vyměnil se tam snímač natočení lopatek na turbu a bylo po problému teď se to vrátilo a výměna snímače tentokrát nepomohla i když je problém identický ...turbo je prý vpořádku a tvrdí, že EGR to nědělá tak nevímraolsa píše:Vyčisti EGR ventil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 37
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Vůz: S40 2.0D(2005)
- Bydliště: Corby, England
#4 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
Kedy si mal naposledy meneni palivovy filter?zampik75 píše:Ahoj, prosím o radu má V50 při dosažení 2000ot. začne cukat po překročení 2000ot. cukání přestane ...když pak jedu nějakou konstantní rychlostí kolem těchto otáček auto ztratí výkon (padne do nouzového režimu se mi zdá ) cukání je pryč ale, nemá výkon po vypnutí a zapnutí klíčku je výkon zpátky i s tím cukáním ...a tak pořád dokola...prosím o radu co s tím
Díky moc
_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo V60 T6 AWD Heico
- Bydliště: Mladá Boleslav
#5 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
a neni to náhodou světle modra metla v50 kupovaná v Brně u Volva?zampik75 píše:Ahoj, prosím o radu má V50 při dosažení 2000ot. začne cukat po překročení 2000ot. cukání přestane ...když pak jedu nějakou konstantní rychlostí kolem těchto otáček auto ztratí výkon (padne do nouzového režimu se mi zdá ) cukání je pryč ale, nemá výkon po vypnutí a zapnutí klíčku je výkon zpátky i s tím cukáním ...a tak pořád dokola...prosím o radu co s tím
Díky moc
_________________
Volvo V60 T6 AWD Heico
Volvo V60 T6 AWD Heico
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 8
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: Volvo V50 2.0D
#6 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
Všechny filtry včetně palivového jsem vyměnil....nepomohlo nicPhil6 píše:Kedy si mal naposledy meneni palivovy filter?zampik75 píše:Ahoj, prosím o radu má V50 při dosažení 2000ot. začne cukat po překročení 2000ot. cukání přestane ...když pak jedu nějakou konstantní rychlostí kolem těchto otáček auto ztratí výkon (padne do nouzového režimu se mi zdá ) cukání je pryč ale, nemá výkon po vypnutí a zapnutí klíčku je výkon zpátky i s tím cukáním ...a tak pořád dokola...prosím o radu co s tím
Díky moc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 8
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: Volvo V50 2.0D
#7 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
je to černá metla kupovaná v Chrudimi .....zda se že jsi měl stejný problémpapin.pazdera píše:a neni to náhodou světle modra metla v50 kupovaná v Brně u Volva?zampik75 píše:Ahoj, prosím o radu má V50 při dosažení 2000ot. začne cukat po překročení 2000ot. cukání přestane ...když pak jedu nějakou konstantní rychlostí kolem těchto otáček auto ztratí výkon (padne do nouzového režimu se mi zdá ) cukání je pryč ale, nemá výkon po vypnutí a zapnutí klíčku je výkon zpátky i s tím cukáním ...a tak pořád dokola...prosím o radu co s tím
Díky moc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo V60 T6 AWD Heico
- Bydliště: Mladá Boleslav
#8 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
ano měl a nikdo ve Volvu v Brně i v Praze si s tim nevěděl rady. Bylo to 14dni tam a 14dni tam a jedine co tak výměna turba a věci okolo a prý mate to spravene,pak software atd.Vyjedu ze servisu a cuka, tak jsem jim to tam nechal a vzal si peníze zpet. Byla tam roční záruka, tak proto se to tahalo po autorizaku.O měsíc později se auto nabízelo znova se stocenyma 2000km, ktere jsem najel mezitim. [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]Auto cukalo přesne jak pises a nouzaky taky.Cukalo i při konstantní rychlosti na dálnici.
_________________
Volvo V60 T6 AWD Heico
Volvo V60 T6 AWD Heico
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 8
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: Volvo V50 2.0D
#9 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
moc mě to nepotěšilo, ale alespoň vím že to moje Volvo není jediné na světě co má tento problém a tak se najde člověk, který si s tím umí poradit už se v tom hrabe třetí servis a pořád nicpapin.pazdera píše:ano měl a nikdo ve Volvu v Brně i v Praze si s tim nevěděl rady. Bylo to 14dni tam a 14dni tam a jedine co tak výměna turba a věci okolo a prý mate to spravene,pak software atd.Vyjedu ze servisu a cuka, tak jsem jim to tam nechal a vzal si peníze zpet. Byla tam roční záruka, tak proto se to tahalo po autorizaku.O měsíc později se auto nabízelo znova se stocenyma 2000km, ktere jsem najel mezitim. [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]Auto cukalo přesne jak pises a nouzaky taky.Cukalo i při konstantní rychlosti na dálnici.
lidi pište zkušenosti ...Díík
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo V60 T6 AWD Heico
- Bydliště: Mladá Boleslav
#10 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
spíš bych to nechal nějakému známému servisakovi tady z fóra.protoze každý servis bude zkoušet pokus omyl..Držím pěsti,ať se co nejdřív podaří zjistit příčina a pak se tu poděl,co to k bylo.
_________________
Volvo V60 T6 AWD Heico
Volvo V60 T6 AWD Heico
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 8
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: Volvo V50 2.0D
#11 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
rád bych to dal někomu kdo se v tom vyzná, ale v okolí Chrudimi nikoho neznámpapin.pazdera píše:spíš bych to nechal nějakému známému servisakovi tady z fóra.protoze každý servis bude zkoušet pokus omyl..Držím pěsti,ať se co nejdřív podaří zjistit příčina a pak se tu poděl,co to k bylo.
#12 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
Hlavně bude každý mechoš nadšený,když už se v tom hrabalo mraky lidí.zampik75 píše:rád bych to dal někomu kdo se v tom vyzná, ale v okolí Chrudimi nikoho neznámpapin.pazdera píše:spíš bych to nechal nějakému známému servisakovi tady z fóra.protoze každý servis bude zkoušet pokus omyl..Držím pěsti,ať se co nejdřív podaří zjistit příčina a pak se tu poděl,co to k bylo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 81
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Martin
- Vůz: V70II
- Bydliště: Slovensko
#13 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
Martine-to mas uplnu pravdu.
Cukanie moze sposobovat vela veci.Mozeme si ich rozdelit na mechanicke a elektricke.
Mechanicke:zaneseny palivovyfilter,prepustajuce vstreky do prepadu velke mnozstvo paliva.Dalej-zanesena klapka vzduchu-pripadne vadne ozubenie v nej,netesne alebo poskodene hadicky podtlaku.Dalej-zanesene egr,natacanie lopatiek v turbe.Netesnost sania,hadic hlavne od intercoleru-ku klapke vzduchu,netesnost klapky.Vadna podtlakova banka na turbe.
Elektricke:vadne cidlo tlaku(alebo je zanesene),alebo vadny el.ventil na cerpadle,polamane kabliky na cidle natacania turba,polamane kabliky ku konektoru ventilu ovladania turba.
A posledna vec byva najcastejsi problem-polamane kabliky ku konektoru ovladacieho ventilu turba.
Ma to nasledok ako tu je popisovane:cukanie,trhanie-pri 2000ot-nasledna strata vykonu!
Pozor v buzirke-byva zlomeny kablik.Ventil najdeme rychlo,ked sa postavime pred auto-po pravej strane vidime hnedy ventil.Su na nom podtlakove hadicky ovladajuce turbo a konektor na ktorom tesne byva zlomenina.
Prajem vam vela stastia pri odhaleni problemu a nezabudnite napisat-o aky problem sa jednalo.
Cukanie moze sposobovat vela veci.Mozeme si ich rozdelit na mechanicke a elektricke.
Mechanicke:zaneseny palivovyfilter,prepustajuce vstreky do prepadu velke mnozstvo paliva.Dalej-zanesena klapka vzduchu-pripadne vadne ozubenie v nej,netesne alebo poskodene hadicky podtlaku.Dalej-zanesene egr,natacanie lopatiek v turbe.Netesnost sania,hadic hlavne od intercoleru-ku klapke vzduchu,netesnost klapky.Vadna podtlakova banka na turbe.
Elektricke:vadne cidlo tlaku(alebo je zanesene),alebo vadny el.ventil na cerpadle,polamane kabliky na cidle natacania turba,polamane kabliky ku konektoru ventilu ovladania turba.
A posledna vec byva najcastejsi problem-polamane kabliky ku konektoru ovladacieho ventilu turba.
Ma to nasledok ako tu je popisovane:cukanie,trhanie-pri 2000ot-nasledna strata vykonu!
Pozor v buzirke-byva zlomeny kablik.Ventil najdeme rychlo,ked sa postavime pred auto-po pravej strane vidime hnedy ventil.Su na nom podtlakove hadicky ovladajuce turbo a konektor na ktorom tesne byva zlomenina.
Prajem vam vela stastia pri odhaleni problemu a nezabudnite napisat-o aky problem sa jednalo.
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 8
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: Volvo V50 2.0D
#14 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
Ahoj ...tak jsem byl v Pardubicích ve Volvu na diagnostice ...na nic tam nepřišli...stáhli data a odeslali je do Německa na analýzu...myslí si, že je to turbo ....tak čekám na informace
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#15 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
Že by se někdy přestávalo točit ?!!zampik75 píše:Ahoj ...tak jsem byl v Pardubicích ve Volvu na diagnostice ...na nic tam nepřišli...stáhli data a odeslali je do Německa na analýzu...myslí si, že je to turbo ....tak čekám na informace
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 81
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Martin
- Vůz: V70II
- Bydliště: Slovensko
#16 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
No tocit sa asi neprestane,to by muselo byt pridrete.Zrejme je problem v natacani turba.U tohoto motora,ked dosiahne 1800 az 2000ot.ide plny vykon. Budes mat znecistene lopatky na turbe,vadny podtlak-hadicky,alebo vadny ventil podtlaku-ovladani turba,alebo polamane kabliky ako som hore popisoval.Divim sa,ze autorizak potrebuje nemecku analyzu a nevedia zavadu odstranit.
Tato zavada byva velmi castou zalezitostou,u tychto vozidiel.
Tato zavada byva velmi castou zalezitostou,u tychto vozidiel.
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#17 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
Zkouší ho ! A pak mu tam dají nové turbo ! Je třeba ze zákazníka vytřískat co nejvíc peněz ! já bych začal tím že bych to předávkoval VIFEM a pořádně tomu nakládal a nebál se to točit ! Samozřejmostí jsou nezanedbané výměny filtrů paliva a vzduchu !laci píše:No tocit sa asi neprestane,to by muselo byt pridrete.Zrejme je problem v natacani turba.U tohoto motora,ked dosiahne 1800 az 2000ot.ide plny vykon. Budes mat znecistene lopatky na turbe,vadny podtlak-hadicky,alebo vadny ventil podtlaku-ovladani turba,alebo polamane kabliky ako som hore popisoval.Divim sa,ze autorizak potrebuje nemecku analyzu a nevedia zavadu odstranit.
Tato zavada byva velmi castou zalezitostou,u tychto vozidiel.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 81
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Martin
- Vůz: V70II
- Bydliště: Slovensko
#18 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
No je dost mozne,ze je zanesene turbo.V tom pripede by som doporucoval ho mechanicky-chemicky vycistit.Ono ked nejde do vykonu tak-ho neprezenies-nevypalis. Samozrejme zalezi kolko ma motor nalietanych Km a kde sa s autickom jazdi.Mozno nakoniec-bude vymena turba nevyhnutna.
Pred vymenou vsak by mu mal niekdo rozumny-prezriet to co som popisoval,az potom vymenit turbo.
Nemusi ist turbo nove,ale moznost je dat ho repasovat.Neviem ako u vas,ale ja davam repas turbo za 250€ + vymena 100€.Samozrejme najprv treba urobit vysetrenie-podtlaku,elekriky,hadic,origo diagnostiku.Nikdy si nedavajte vymenit turbo bezhlavo-ved su to vase korunky,ktore do toho davate a nakoniec po vymene turba sa zisti ze to nebolo turbom-aj to sa stava,ak sa urobi zla diagnostika.
Pred vymenou vsak by mu mal niekdo rozumny-prezriet to co som popisoval,az potom vymenit turbo.
Nemusi ist turbo nove,ale moznost je dat ho repasovat.Neviem ako u vas,ale ja davam repas turbo za 250€ + vymena 100€.Samozrejme najprv treba urobit vysetrenie-podtlaku,elekriky,hadic,origo diagnostiku.Nikdy si nedavajte vymenit turbo bezhlavo-ved su to vase korunky,ktore do toho davate a nakoniec po vymene turba sa zisti ze to nebolo turbom-aj to sa stava,ak sa urobi zla diagnostika.
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo V60 T6 AWD Heico
- Bydliště: Mladá Boleslav
#19 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
turbo to nebude. Já měl ten samy problém na stejném motoru po koupi ve volvo Brno a turbo a vse okolo něj vyměněno, filtry, VIF a ruzne a škubi škubi pořád dál. neuměli opravit v Brně ani Praha obo dvoje Auto Palace, tak jsem jim ho vrátil.Najeto 170tkm. Pořád si hráli se softwarem a prace zadna
_________________
Volvo V60 T6 AWD Heico
Volvo V60 T6 AWD Heico
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 81
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Martin
- Vůz: V70II
- Bydliště: Slovensko
#20 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
No jo,ale ten tvoj problem mohol byt iny.To co som popisoval vysie je z praxe,a nie z citania fora.
Mozem dodat,ze cukanie moze sposobovat aj palivovy system,ako napriklad palivova cievka na cerpadle,aj takuto zavadu som odstranoval.Taktiez to moze robit cidlo kluky.Ono cez sklo to neopravime.Nalepsie zajst k Marovi,alebo Martinovi.Clovek sa musi na tom previezt a spravit diag.,az potom moze byt jasno.
Mozem dodat,ze cukanie moze sposobovat aj palivovy system,ako napriklad palivova cievka na cerpadle,aj takuto zavadu som odstranoval.Taktiez to moze robit cidlo kluky.Ono cez sklo to neopravime.Nalepsie zajst k Marovi,alebo Martinovi.Clovek sa musi na tom previezt a spravit diag.,az potom moze byt jasno.
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
- Bydliště: Praha
#21 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
Dlouho sem tu nebyl... ale ta moje delala uplne to samy. V Praze dejvicich mi menili, co se jim zachtelo, stalo to akorat penize a nic neopravili. Jejich "nejlepsi" oprava - 50m z brany a zpet s vypnutym turbem. Ted uz to pres 10t neudelalo ani jednou (nevim co s tim T6R delalo, ale jezdi! diagnostika/reset/vypnout zapnout/kontakty elektroniky?zampik75 píše:Ahoj, prosím o radu má V50 při dosažení 2000ot. začne cukat po překročení 2000ot. cukání přestane ...když pak jedu nějakou konstantní rychlostí kolem těchto otáček auto ztratí výkon (padne do nouzového režimu se mi zdá ) cukání je pryč ale, nemá výkon po vypnutí a zapnutí klíčku je výkon zpátky i s tím cukáním ...a tak pořád dokola...prosím o radu co s tím
Díky moc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 8
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: Volvo V50 2.0D
#22 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
laci píše:No je dost mozne,ze je zanesene turbo.V tom pripede by som doporucoval ho mechanicky-chemicky vycistit.Ono ked nejde do vykonu tak-ho neprezenies-nevypalis. Samozrejme zalezi kolko ma motor nalietanych Km a kde sa s autickom jazdi.Mozno nakoniec-bude vymena turba nevyhnutna.
Pred vymenou vsak by mu mal niekdo rozumny-prezriet to co som popisoval,az potom vymenit turbo.
Nemusi ist turbo nove,ale moznost je dat ho repasovat.Neviem ako u vas,ale ja davam repas turbo za 250€ + vymena 100€.Samozrejme najprv treba urobit vysetrenie-podtlaku,elekriky,hadic,origo diagnostiku.Nikdy si nedavajte vymenit turbo bezhlavo-ved su to vase korunky,ktore do toho davate a nakoniec po vymene turba sa zisti ze to nebolo turbom-aj to sa stava,ak sa urobi zla diagnostika.
Tak mám konečně výsledky z diagnostiky od Volva ... problém je prý s naklápěním lopatek turba...že se "zasekávají" ...případy, které mají v databázy řešili výměnou turba a bylo po problému...nové tam kupovat nebudu, zkusím zda mi to někdo vyčistí, nebo zrepasuje turbo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 81
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Martin
- Vůz: V70II
- Bydliště: Slovensko
#23 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
Asi repas je zbytocny.Staci turbo vycistit(a skontrolovat).Treba pozriet aj hadicku-podtlaku k turbu ci nepraskla.Hlavne si pozri tie kabliky k tomu hnedemu ventilu.Takuto chybu v servisoch nepoznaju.Hned by menili turbo.
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 92
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Raspenava
- Vůz: Volvo V50 2.0D
- Bydliště: Raspenava
#24 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
Zdravím, stejný problém řeším už pár měsíců. Byli tam vyzkoušeny tyto díly : všechny ovládací ventili podtlaku, čidlo plnícího tlaku, čidlo teploty, senzor polohy turba,váha vzduchu, zaslepený egr, 2x přehrán software dpf, nové vstřiky. Stále kolem 2000 ot. padá výkon (nejvíce znatelné na 3,4), pocukává, to vše při zahřátém motoru. Zkrátka není v danou chvíli dostatečně naplněn, proto začnou rachtat vstřiky, proto stoupne spotřeba na dvojnásobek. Řešení stále nemám. Kabeli jsem kontroloval, kam až jsem se dostal.
Máte někdo prosím ještě rady?
Máte někdo prosím ještě rady?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 41
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW, rv.2010, D4204T
#25 V50 2.0D cukání při 2000ot. a ztráta výkonu
Kde nájdem kontakt na spomínaného Mara alebo Martina? [WINKING FACE]laci píše:No jo,ale ten tvoj problem mohol byt iny.To co som popisoval vysie je z praxe,a nie z citania fora.
Mozem dodat,ze cukanie moze sposobovat aj palivovy system,ako napriklad palivova cievka na cerpadle,aj takuto zavadu som odstranoval.Taktiez to moze robit cidlo kluky.Ono cez sklo to neopravime.Nalepsie zajst k Marovi,alebo Martinovi.Clovek sa musi na tom previezt a spravit diag.,az potom moze byt jasno.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 648 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jiri.T
-
- 4 Odpovědi
- 831 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Volvo_Olda
-
- 13 Odpovědi
- 2100 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dzambor
-
- 10 Odpovědi
- 554 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bartex