Filtr sazí

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#26 Filtr sazí

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Nedávno jsem jel za autem, které mělo vyndaný DPF filtr a už bych takovou blbost nikdy neudělal. Děsný smrad a kouř... Možná to bylo ještě nešetrně chipnuté či rozbité, ale skutečně to byl hnus.

D24 sice hulí, ale není to tak štiplavé..
Takže dnes jsem pro zanechání DPF v autě. Osobně o něm ve V70 III vůbec nevím, regerace funguje sama, oleje pořád stejně.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#27 Filtr sazí

Příspěvek od PINĎABC »

do háje, proč já nemůžu čoudit? Když mám kuchlý DPF občas jenom takový malý čmoudík :( Žádné velké zadýmení se nekoná :(

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#28 Filtr sazí

Příspěvek od tymon »

..::Philip::.. píše:Ty už jsi kuchnul DPF u Tvého biturba?
U biturba uz neni vubec treba to resit, protoze to funguje bezvadne samo od sebe a zcela bezudrzbove... Navic je schopno ho regenerovat uplne kdykoliv (i pri jizde z kopce, ve meste,...)

Ale u 1,6d a 2,0d je to proste problem.... Strasne nespolehlive a navic musis hlidat mocovinu... Taky maji asi nejak blbe ten filtr navrzeny, ze je to s nim dost udusene

U 136kw motoru euro4 se to obcas pokazi diky spatnemu sw v ecm, spatne vyrobni serii ktera zere olej, spatnemu egr a diky horentnim kilometrum, ktere uz ta auta maji... Tady se na vykonu nic moc nepozna... Na spotrebe taky az litr dolu

A na nove generaci uz dpf vubec nikdo neresi... Proste to funguje samo a dobre... Ja osobne spotrebu neresim a s nebo bez to pojede stejne, takze at si tam je ;-)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#29 Filtr sazí

Příspěvek od ..::Philip::.. »

tymon píše:
Ale u 1,6d a 2,0d je to proste problem.... Strasne nespolehlive a navic musis hlidat mocovinu... Taky maji asi nejak blbe ten filtr navrzeny, ze je to s nim dost udusene
Což ovšem není tak úplně problém filtru, ale problém uživatele, který si nepřečetl manuál a jezdí do chvíle, než se auto zastaví..

Kdyby každých 40-60tis provedl kontrolu močoviny, tak by 1.6D a 2.0D fungovaly lépe. Holt opět a stále lidský faktor a svádění viny na ostatní, že?
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#30 Filtr sazí

Příspěvek od tymon »

..::Philip::.. píše:
tymon píše:
Ale u 1,6d a 2,0d je to proste problem.... Strasne nespolehlive a navic musis hlidat mocovinu... Taky maji asi nejak blbe ten filtr navrzeny, ze je to s nim dost udusene
Což ovšem není tak úplně problém filtru, ale problém uživatele, který si nepřečetl manuál a jezdí do chvíle, než se auto zastaví..

Kdyby každých 40-60tis provedl kontrolu močoviny, tak by 1.6D a 2.0D fungovaly lépe. Holt opět a stále lidský faktor a svádění viny na ostatní, že?
Stacilo by, aby to napsalo na displeji neco ve stylu "vole, nemas mocovinu" ...ale to ne, auto zaryte mlci a clovek to pozna az kdyz uz prestane tahnout... A to uz je pozde ;-)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#31 Filtr sazí

Příspěvek od ..::Philip::.. »

S tím souhlasím, ale i tak není problém číst manuál, jezdit pravidelně na servis, kde se mechanik o vše postará. Ale on chce každý šetřit a pak čumí a nadává, když se mu potká motor či ucpe DPF, atd.. :)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 22
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo V50, 2.0D, r.v. 2009
Bydliště: Třebíč

#32 Filtr sazí

Příspěvek od Sedli »

Chlapy, teď jsem volal do Volva (Jihlava) a řekli mě, že auto vyhodí hlášku o potřebě dolití močoviny. Co je na tom pravdy? Je to možný, nebo je to zase "ojeb ala autorizovaný servis"? :D

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#33 Filtr sazí

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Sedli píše:Chlapy, teď jsem volal do Volva (Jihlava) a řekli mě, že auto vyhodí hlášku o potřebě dolití močoviny. Co je na tom pravdy? Je to možný, nebo je to zase "ojeb ala autorizovaný servis"? :D
možná od nějakého roku. Má V50 2006 takovou hlášku v budíkách neměla.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 22
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo V50, 2.0D, r.v. 2009
Bydliště: Třebíč

#34 Filtr sazí

Příspěvek od Sedli »

Tak je to možný. Ujišťoval mě asi 2x, že bez starostí mě to moje auto ukáže. Tak uvidíme.
Jo, taky jsem se díval na článek na autorevue.cz, kde psali o DPF a inzerovala tam firma, která prodává DPFka, tak jsem se díval na cenovky a filtr na moje auto tam stojí cca 9tis. Není to ode mě žádná reklama, jen mě to zarazilo, když jsem tak slýchával, že filtr stojí 30+. Je to normální, nebo je to nějaká sračka? :wink:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#35 Filtr sazí

Příspěvek od ..::Philip::.. »

9k mi přijde málo, nebyl to repas filtru?
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 22
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo V50, 2.0D, r.v. 2009
Bydliště: Třebíč

#36 Filtr sazí

Příspěvek od Sedli »

To nevím. Ale o repasu se tam nic nepíše. Zkuste to pohledat. Nebudu tady psát ty webovky, max. do SZ, jen by mě zajímal váš názor. Kdyby to bylo dobrý, tak v případě, že se mě to pos..re, tak to radši vyměním, než abych to kuchal.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#37 Filtr sazí

Příspěvek od ..::Philip::.. »

klidně pošli veřejně nebo tedy do SZ
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 22
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo V50, 2.0D, r.v. 2009
Bydliště: Třebíč

#38 Filtr sazí

Příspěvek od Sedli »

o.k., tak aby pak někdo neříkal, že je to reklama :D http://www.dpffap.cz

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#39 Filtr sazí

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Dobré ceny. Podle mě jde ale o repasy filtrů. Zkus tam zavolat :)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 22
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo V50, 2.0D, r.v. 2009
Bydliště: Třebíč

#40 Filtr sazí

Příspěvek od Sedli »

Toto jsem našel na jejich stránkách: "Filtry pevných častíc, které nabízíme, jsou od několika výrobců. Aktuálně prodáváme DPF filtry těchto značek: JMJ (Polsko), BM Catalyst (Velká Británie), Cats and Pipes (Velká Británie), navíc některé kusy od německých a italských výrobců. Všechny DPF filtry v našem e‑shopu jsou úplně nové díly přímo od výrobců. V žádném případě se nejedná o repasované zboží." No, každopádně mě to fungej zatím všechno bez problému, takže to řešit nemusím..

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#41 Filtr sazí

Příspěvek od tymon »

Sedli píše:Chlapy, teď jsem volal do Volva (Jihlava) a řekli mě, že auto vyhodí hlášku o potřebě dolití močoviny. Co je na tom pravdy? Je to možný, nebo je to zase "ojeb ala autorizovaný servis"? :D
no, jelikoz mame preklady vsech pristrojovek od 2000 do 2013, tak jedine co tam je (krizem vsema platformama a modelama) je jedna jedina hlaska:

Plný filtr sazí viz. příručka
No... a kdyz tahle vyskoci, tak uz je vetsinou pozde :evil:

...at zije perfektne proskoleny personal v autorizovanych servisech Volvo :%)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#42 Filtr sazí

Příspěvek od jogin3 »

Dle manuálu, když ta hláška vyskočí, je filtr na 80% zaplněn, je nutné s autem jezdit, dokud to nezmizí.
Nejlepší je to pustit na 140km tempomatem na dálnici 20-30min a je po problému.

Chci se zeptat, jestli tomu rozumím správně, benzín se prostě dal pěkně vyčistit tím, že se sním jelo z praku do otáček. Nikdy jsem naftu neměl, tak se ptám, zda je toto i u nafty, včetně toho filtru?
Dle logiky, čím víc taháš motor, tím víc se filtr zasírá? Pak je nutná častější regenerace?
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 22
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo V50, 2.0D, r.v. 2009
Bydliště: Třebíč

#43 Filtr sazí

Příspěvek od Sedli »

tymon píše:
Sedli píše:Chlapy, teď jsem volal do Volva (Jihlava) a řekli mě, že auto vyhodí hlášku o potřebě dolití močoviny. Co je na tom pravdy? Je to možný, nebo je to zase "ojeb ala autorizovaný servis"? :D
no, jelikoz mame preklady vsech pristrojovek od 2000 do 2013, tak jedine co tam je (krizem vsema platformama a modelama) je jedna jedina hlaska:

Plný filtr sazí viz. příručka
No... a kdyz tahle vyskoci, tak uz je vetsinou pozde :evil:

...at zije perfektne proskoleny personal v autorizovanych servisech Volvo :%)
Tak jsou to kokoti. Hele, klucí, tak jak poznám, že to mám doplnit? Na diagnostiku, nebo je někde nádržka?

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#44 Filtr sazí

Příspěvek od tymon »

jogin3 píše:Dle logiky, čím víc taháš motor, tím víc se filtr zasírá? Pak je nutná častější regenerace?
yes :good:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#45 Filtr sazí

Příspěvek od tymon »

Sedli píše:Tak jsou to kokoti. Hele, klucí, tak jak poznám, že to mám doplnit? Na diagnostiku, nebo je někde nádržka?
Na diagnostice to jde poznat... pokud teda obsluha diagnostiky chape, jak s ni pracovat a umi cist hodnoty z ni... :D
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 22
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo V50, 2.0D, r.v. 2009
Bydliště: Třebíč

#46 Filtr sazí

Příspěvek od Sedli »

Proč sakra tuším, že autorizovaný servis bude vědět zase kulový? :lol: :ROFL:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 401
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

#47 Filtr sazí

Příspěvek od Teflon_490 »

Zajimavy, taky sem mel za to, ze to proste napise, pokud by tam aditivum dochazelo. Neni to treba tak, ze tam nebude primo "hele, dochazi ti aditivum", coz by asi stejne vetsina lidi nepochopila i kdyby to na ne nervalo vlamsky, ale spis ze to bude delany pres generickou hlasku "zajedte do servisu"? Mam za to ze to bude prave takhle. Ale pro jistotu si to jak budu mit cas zkontroluju, koukal sem ze je tam na to nejakej specialni postup, ve kterym se musi zapinat a vypinat motor nekolikrat, aby to nacetlo spravny hodnoty. Tak snad na to prijdu...
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 401
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

#48 Filtr sazí

Příspěvek od Teflon_490 »

PINĎABC píše:do háje, proč já nemůžu čoudit? Když mám kuchlý DPF občas jenom takový malý čmoudík :( Žádné velké zadýmení se nekoná :(
Nebude to tim, ze 1,6D uz z principu asi moc nehuli? :)
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#49 Filtr sazí

Příspěvek od Urvanej »

Kerej princip myslíš? :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 401
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

#50 Filtr sazí

Příspěvek od Teflon_490 »

Urvanej píše:Kerej princip myslíš? :-)
Nevim, malej motor, malo sazi, moc to nejede... :)
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“