Právě je 20 říj 2018 20:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 20 srp 2014 07:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 84
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0D MY05 + V50 T5 MY04
VIN by tu informaci (DPF ano/ne) mohl obsahovat. (?) Potom by to snadno zjistili i na STK, nebo ne? K tomu by si pak přiřadili, alespoň orientačně, požadované emise - a problém s odstraněným filtrem by mohl být na světě?

Jinak před nedávnem jsem tu zaregistroval inzerát na V50 (snad 2009?), která neměla DPF na zakázku, asi firemní flotila...

_________________
Volvo V50, T5, MY04, , 194kW/260hp, Premium Sound Audio, 111 000km
Volvo V50, 2.0D, MY05, , 100kW/134hp, Setter Edition, 270 000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 20 srp 2014 10:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2013
Příspěvky: 356
Bydliště: Morava
Bydliště: Přerov
Vůz: nic
No, ono co jsem okolo DPF/FAP zatím slyšel a četl, asi bude ve finále docela veselo. Kdy to nastane, těžko říct.

Pokud to vím správně, tak bude záležet na tom jak bylo auto vyrobeno přímo ve fabrice a také na roku. Jestli se nepletu, tak ropáci u nás v ČR (možná v celé EU) musí mít povině todle kurvítko od 2012. Takže po tomto roku už asi žádné vyjímky.
Zajímavější situačka bude u aut před poviným DPF. (ať je to 12, nebo jiný rok). Kdo jej nemá z výroby, tak je-bude co se týče tohoto vysmátej. Maximálně nebude smět vjet do některých měst, nebo tak, podle lokálních regulí. (zaslechl/četl jsem i drastičtější návrhy, ale ...)

Dost nešťastní budou asi ti co si koupí auta s mrtvým či odstraněným kurvítkem, nebo si kurvítko nechají odstranit sami. Ale třeba to tak jen vypadá.

_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 20 srp 2014 11:52 
Offline

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 70
Vůz: V50 2.0D 2006
No každopádně teda nikdo neví o "poznávacím znaku" jak na pohled vyluštit zda auto (V50) má z výroby DPF nebo ne? Ale je tedy možné, že tam DPF nemám už z výroby, jestli to správně chápu, takže se nemusí jednat o žádný drastický zásah někoho předemnou....

Slyšel jsem, že u S80 (okolo 2002) se to poznalo podle plastového krytu motoru (šedá-má, černá-nemá)

_________________
Volvo V50 2.0D '06 ~ GALERIE
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 20 srp 2014 12:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13896
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
A kdybyste bydleli v kalifornii, tak byste se pomalu s dýzlama věšeli na stromy podél cest, protože tam chtějí kompletně zakázat provoz dýzlů bez filtrace. Výjimku tvoří auta s věkem 30+ nebo tak nějak. Fakt lahůdka. :bad:
Řešení je buď auto prodat a koupit novější, nebo za cenu cca pětinásobnou ceny auta ho nechat přestavět :green:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 20 srp 2014 12:50 
Offline

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 70
Vůz: V50 2.0D 2006
hmm čeká nás krásná doba :good:

_________________
Volvo V50 2.0D '06 ~ GALERIE
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 20 srp 2014 13:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3325
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Reseni je koupit auto s vekem 30+ :-D

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 20 srp 2014 18:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 1003
Bydliště: Hradec Kralove
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Já sem zvedav na zimu, jak DPF dopadne. Pokud to auto přežije moje jízdy do práce, pár výletů 5-8let bez toho, aby se zesralo DPF, tak mě je to jedno jestli tam je nebo ne.

Zatím o něm nevím, auto funguje v pohodě.
Spotřeba město 6,5l/100km, krásná.

Ale stejně mě voní víc benzín. Naftu jsem koupil ze zvědavosti :D , chtěl jsem to zažít.
Čas ukáže jestli chyba nebo ne.

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 20 srp 2014 19:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 553
Bydliště: Liberecko
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Tak jsem koukal do vel. techničáku a nikde jsem tam zmínku o PDF nenašel ještě se kouknu v garáži na tu zadní nápravu jestli tam uvidím nádržku :(

_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 31 srp 2014 17:00 
Offline

Registrován: listopad 2011
Příspěvky: 44
Bydliště: Corby, England
Vůz: S40 2.0D(2005)
Gluteus píše:
VIN by tu informaci (DPF ano/ne) mohl obsahovat. (?) Potom by to snadno zjistili i na STK, nebo ne? K tomu by si pak přiřadili, alespoň orientačně, požadované emise - a problém s odstraněným filtrem by mohl být na světě?

Jinak před nedávnem jsem tu zaregistroval inzerát na V50 (snad 2009?), která neměla DPF na zakázku, asi firemní flotila...

Na stk ti nebudu kontrolovat sadze, ale co2. takze aj bez dpf prejdes v pohode. Jedine ze by odmontovali tlmic dpf a pozreli sa ci je tam. a ano vo vine je informacia ci ma mat auto dpf , alebo nie. Ak je osme cislo z vinu 5 tak by mal mat dpf.

_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 31 srp 2014 19:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2013
Příspěvky: 356
Bydliště: Morava
Bydliště: Přerov
Vůz: nic
No, prý i ty saze. Tedy až budou mít povinná měřidla, samozřejmě od schváleného dodavatele... (za jistě neuvěřitelné prachy)

Zatím jsem jen v bedně viděl nějakou "reportáž" jak zjistit zda auto má funkční DPF. Televizní odporník šáhl prstem do výfuku jednoho auta a prst byl čistý. Pak do výfuku druhého auta a měl prst od sazí....
Byla to pro mne dost neuvěřitelná reportáž a to autům nerozumím.

_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 31 srp 2014 19:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 634
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Auto s DPF muze mit nakrasno uplne cerny koncovky jak kdyby jezdil na cerny uhli, to nic nedokazuje.

_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 31 srp 2014 21:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2013
Příspěvky: 356
Bydliště: Morava
Bydliště: Přerov
Vůz: nic
Právě, taky si myslím. Možná to platí prvních pár set km, ale co když proběhne regenerace DPF? To už musí výfuk vypadat jako u ostatních ropáků.

_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 01 zář 2014 08:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13896
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Přívě že ne, pokud DPF správně funguje, tak prostě saze lítat nemůžou. :-)
Ale jelikož přece po těch 300tkm "ho mam furt v pohodě a nevim o něm", tak prostě čoudí.
Rakušáci takhle loví nejen čehuny. Začoudí ti auto a už tě staví a STK a chtěji bakšiš, velkej bakšiš.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 01 zář 2014 09:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2013
Příspěvky: 356
Bydliště: Morava
Bydliště: Přerov
Vůz: nic
Tak s Rakouskými soudruhy PaCh nemám zatím zkušenost. Přiznávám dobrovolně a bez mučení že po ní ani netoužím. Ale jestli to tak opravdu je, tož to je teda mazec.

DPF co mám o něm načteno funguje ve dvou režimech.
Ten první=sluníčkový je ten co zadržuje a hromadí téměř všechny (objemově) saze. Ty nejmenší a nejškodlivější (v nano rozměrech) samozřejmě pouští dál. Tento režim je prý taky ten ve kterém se provádějí všechny ty eko-buzerační měření a testování.
V druhém=o kterém se cudně mlčí režimu, tedy v regeneraci to už ale vypadá úplně jinak. Hlavně po čase. Prvních pár regenerací asi možná ještě celkem sluníčkových bude. To se kurvítko musí těch mastných sazí kterými je zalepeno zbavit. A to se děje za vysokých teplot a co z výfuku v tu dobu leze nikoho nezajímá. o tom se nemluví. Ty regenerační procesy mají několik variant a úplně do hloubky je neznám.
Vím jen že jeden je založený na vstřikování nafty, která vzplane za podpory přídavného vzduchu asi ze sání (aby to dobře hořelo) a DPF prý v průběhu tohoto způsobu má přes 600 stupňů. Samozřejmě to má ještě další háčky. Mimo servisní režim, přes diagnostiku, musí být auto v pohybu(chlazení DPF vzduchem), mít nějaké optimální otáčky, zahřátý motor a dokud regenerace neskončí, tak nezastavovat. (info z Oplů)
Jedete si do práce a bum. Začne regenerace. Tak aby proběhla a vy si nezadělali na drahý problém, tak jedete, jedete, (prý to trvá jen pár desítek km). Nebo taky ne. Nenecháte regeneraci dokončit. Přijetete k práci a típnete to. Spousta aut ani nedává vědět že nějaká regenerace probíhá a každý si nemusí všimnout. Filtr je plný třeba na 70%. Nic se neděje. Takto to uděláte několikrát za sebou a filtr je na 90%+. Autu už se to nelíbí, ale ještě jede. Pak pro auto hurá, jedete na výlet někam dál a tak se sazí zbaví. Vyšluknou to ti za Vámi a Vy zase vyšlukujete ty ostatní před Vámi. Nebo taky ne, saze prostě už nevyhoří, auto jede. Sice trochu hůř, ale jede. A pak začne trucovat, že chce servis.
Jak funguje ta regenerace s močovinou nebo jinou kapalinou u Volv nevím. Snad by měla být o něco lepší. Jaké jsou další rozdíly nevím.

_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 01 zář 2014 19:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 634
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Urvanej píše:
Přívě že ne, pokud DPF správně funguje, tak prostě saze lítat nemůžou. :-)


Tak se ty saze odtam pak asi teleportuji, nebo ja nevim co...

_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 02 zář 2014 06:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2013
Příspěvky: 356
Bydliště: Morava
Bydliště: Přerov
Vůz: nic
:D Dobřéé, Týýý.

Aspoň by to ale vysvětlovalo proč jsou ty kurvítka tak drahý. Teleportační technologie asi ještě není úplná masovka. Tuhle jsem viděl takové černé kolo pod výfukem moderního dieslu na parkovišti... asi pokaženej teleport.

_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 02 zář 2014 07:06 
Offline

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 70
Vůz: V50 2.0D 2006
No jestli byla koncovka výfuku čistá a pod autem kolo, tak teleport fungoval, jen na špatný místo :P .

Pánové mám dost tady z těch komentů :ROFL:

_________________
Volvo V50 2.0D '06 ~ GALERIE
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 02 zář 2014 07:30 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13896
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Jo, a dříví a uhlí se komínem taky teleportuje do atmosféry??? :-)
Prostě filtr je má zachytit a následně na sobě spálit. Účinnost a úspěšnost takovýho filtru je závislá na mnoha faktorech.
Ty částice maji cca 50-100nm, takže všechny zachytit nelze, ale od toho tam je, to je bez diskuse. Když to i přes přítomnost filtru čoudí, tak je něco špatně.
Musíš se na ten filtr kouknout jako na kýbl, do kterýho se postupně sbírá uhlí, a když je kýbl plnej, tak ho nasypeš do kotle, spálíš a cyklus se opakuje.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 02 zář 2014 08:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2013
Příspěvky: 356
Bydliště: Morava
Bydliště: Přerov
Vůz: nic
Já mám z tohoto udělátoru celkový dojem že zápory převažují na všech stranách. Ať na té enviromentální, technické a i ekonomické. Vlastně mohu říct že čím víc se o tom dovídám, tím hůře se mi hledá na DPF/FAP něco pozitivního a nějak se mi vytrácí smysl. :%)
Ale to se mi děje ve více věcech. Třeba u fotovoltaiky, větrníků, bioprdů, zákonů, norem, směrnic, mediálních témat, ...
Zřejmě čím jsem starší, tím jsem .. starší.

_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2017 20:10 
Offline

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 43
Bydliště: Brněnec
Vůz: Volvo V50
Tak to vypadá že jsem natrefil na V50 2008 a taky je bez DPF. Dá se nějak zjistit jestli tam má být nebo nemá?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2017 20:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2013
Příspěvky: 356
Bydliště: Morava
Bydliště: Přerov
Vůz: nic
Určo. Podle kouzelného číslíčka, tuším win se jmenuje. V autorizáku, možná v nějakém internetovém win dekoderu ... místní volvofilozofové/srdcaři jistě upřesní.

Můj tip je, že tam měl být z výroby na 100%.. tak buď prodej, nebo rozbij prasátko. :D

_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2017 20:43 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 3073
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Rozhodně tam být může a nemusí ! Pozná se to myslím podle rozdělovací klapky na sání

_________________
V70 D5 2002 stříbrná 335tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 615tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 190tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 183tkm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2017 20:58 
Offline

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 43
Bydliště: Brněnec
Vůz: Volvo V50
Co jsem si zatím přečetl, tak už jsem narazil na pár vyjímek kdy tam filtr ještě kolem roku 2008 nebyl.Auto je už od výroby vedeno jako N1 a tam byla prý nějaká vyjímka. Každopádně jestli má někdo možnost to podle VIN ověřit budu vděčný YV1MW754182409047 Ještě mě napadlo jaký máte součinitel absorpce v techničáku? Prý s DPF filtrem by měla být hodnota pod 1 já mám 1.33.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2017 04:48 
Cudlx píše:
Co jsem si zatím přečetl, tak už jsem narazil na pár vyjímek kdy tam filtr ještě kolem roku 2008 nebyl.Auto je už od výroby vedeno jako N1 a tam byla prý nějaká vyjímka. Každopádně jestli má někdo možnost to podle VIN ověřit budu vděčný YV1MW754182409047 Ještě mě napadlo jaký máte součinitel absorpce v techničáku? Prý s DPF filtrem by měla být hodnota pod 1 já mám 1.33.

Je bez DPF


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2017 10:22 
Offline

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 149
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: V70 II, 2.5Tdi, 2001
..nic

_________________
V70 II 2.5TDI, 2001, 103kW + volvočesky ST1, man


Naposledy upravil outdoor dne 12 kvě 2017 10:40, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.104s | 19 Queries | GZIP : Off ]