Právě je 21 črc 2018 22:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 21 črc 2014 22:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13690
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
OT: A když se ti to stane v Rakousích a máš za sebou cajty, tak to máš za dvoulitr těch jejich a domu deš pěšky... :Yahoo!:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 21 črc 2014 22:26 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 3141
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
To se mi nestane, já jedu nejdál tak do Benešova, jinak courám mezi D1 a Vltavou :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 07:42 
Offline

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 1543
Bydliště: NZ
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Nedávno jsem jel za autem, které mělo vyndaný DPF filtr a už bych takovou blbost nikdy neudělal. Děsný smrad a kouř... Možná to bylo ještě nešetrně chipnuté či rozbité, ale skutečně to byl hnus.

D24 sice hulí, ale není to tak štiplavé..
Takže dnes jsem pro zanechání DPF v autě. Osobně o něm ve V70 III vůbec nevím, regerace funguje sama, oleje pořád stejně.

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 09:18 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 4842
Bydliště: Bílovec
Bydliště: Wagstadt
Vůz: 80II 3,2 AWD XC90 AWD R-Design
do háje, proč já nemůžu čoudit? Když mám kuchlý DPF občas jenom takový malý čmoudík :( Žádné velké zadýmení se nekoná :(

_________________
S80II 3,2 AWD XC90 3,2 R-Design
Byla první C30 1,6D 2007 270000kmUž není V70 2,4T LPG
http://pindovaoptika.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 09:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 908
Bydliště: Liberecko
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: XC70 D5 AWD Summum MY2012 247HP
..::Philip::.. píše:
Ty už jsi kuchnul DPF u Tvého biturba?

U biturba uz neni vubec treba to resit, protoze to funguje bezvadne samo od sebe a zcela bezudrzbove... Navic je schopno ho regenerovat uplne kdykoliv (i pri jizde z kopce, ve meste,...)

Ale u 1,6d a 2,0d je to proste problem.... Strasne nespolehlive a navic musis hlidat mocovinu... Taky maji asi nejak blbe ten filtr navrzeny, ze je to s nim dost udusene

U 136kw motoru euro4 se to obcas pokazi diky spatnemu sw v ecm, spatne vyrobni serii ktera zere olej, spatnemu egr a diky horentnim kilometrum, ktere uz ta auta maji... Tady se na vykonu nic moc nepozna... Na spotrebe taky az litr dolu

A na nove generaci uz dpf vubec nikdo neresi... Proste to funguje samo a dobre... Ja osobne spotrebu neresim a s nebo bez to pojede stejne, takze at si tam je ;-)

_________________
Volvo V60 D6 Plugin-Hybrid MY15 + Volvo XC70 D5 Man. MY12 FULL - 247HP/482Nm by VolvoCesky.cz + XC60 MY09 AT 220HP/470Nm by VolvoCesky.cz
.::.C30 1,6D MY09 140HP.::.V70 D5 RDesign MY12 245HP.::.V70 D5 MY11 230HP.::.V70 2,4D MY10.::.V70 D5 MY09.::.V50 2,0D MY04.::.V40 1,8i MY96.::.

Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
VolvoCesky.cz pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@volvocesky.cz / +420 602 81 82 80


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 10:15 
Offline

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 1543
Bydliště: NZ
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
tymon píše:

Ale u 1,6d a 2,0d je to proste problem.... Strasne nespolehlive a navic musis hlidat mocovinu... Taky maji asi nejak blbe ten filtr navrzeny, ze je to s nim dost udusene


Což ovšem není tak úplně problém filtru, ale problém uživatele, který si nepřečetl manuál a jezdí do chvíle, než se auto zastaví..

Kdyby každých 40-60tis provedl kontrolu močoviny, tak by 1.6D a 2.0D fungovaly lépe. Holt opět a stále lidský faktor a svádění viny na ostatní, že?

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 13:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 908
Bydliště: Liberecko
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: XC70 D5 AWD Summum MY2012 247HP
..::Philip::.. píše:
tymon píše:

Ale u 1,6d a 2,0d je to proste problem.... Strasne nespolehlive a navic musis hlidat mocovinu... Taky maji asi nejak blbe ten filtr navrzeny, ze je to s nim dost udusene


Což ovšem není tak úplně problém filtru, ale problém uživatele, který si nepřečetl manuál a jezdí do chvíle, než se auto zastaví..

Kdyby každých 40-60tis provedl kontrolu močoviny, tak by 1.6D a 2.0D fungovaly lépe. Holt opět a stále lidský faktor a svádění viny na ostatní, že?

Stacilo by, aby to napsalo na displeji neco ve stylu "vole, nemas mocovinu" ...ale to ne, auto zaryte mlci a clovek to pozna az kdyz uz prestane tahnout... A to uz je pozde ;-)

_________________
Volvo V60 D6 Plugin-Hybrid MY15 + Volvo XC70 D5 Man. MY12 FULL - 247HP/482Nm by VolvoCesky.cz + XC60 MY09 AT 220HP/470Nm by VolvoCesky.cz
.::.C30 1,6D MY09 140HP.::.V70 D5 RDesign MY12 245HP.::.V70 D5 MY11 230HP.::.V70 2,4D MY10.::.V70 D5 MY09.::.V50 2,0D MY04.::.V40 1,8i MY96.::.

Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
VolvoCesky.cz pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@volvocesky.cz / +420 602 81 82 80


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 13:25 
Offline

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 1543
Bydliště: NZ
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
S tím souhlasím, ale i tak není problém číst manuál, jezdit pravidelně na servis, kde se mechanik o vše postará. Ale on chce každý šetřit a pak čumí a nadává, když se mu potká motor či ucpe DPF, atd.. :)

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 13:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 53
Bydliště: Třebíč
Vůz: Volvo V50, 2.0D, r.v. 2009
Chlapy, teď jsem volal do Volva (Jihlava) a řekli mě, že auto vyhodí hlášku o potřebě dolití močoviny. Co je na tom pravdy? Je to možný, nebo je to zase "ojeb ala autorizovaný servis"? :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 13:31 
Offline

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 1543
Bydliště: NZ
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Sedli píše:
Chlapy, teď jsem volal do Volva (Jihlava) a řekli mě, že auto vyhodí hlášku o potřebě dolití močoviny. Co je na tom pravdy? Je to možný, nebo je to zase "ojeb ala autorizovaný servis"? :D


možná od nějakého roku. Má V50 2006 takovou hlášku v budíkách neměla.

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 13:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 53
Bydliště: Třebíč
Vůz: Volvo V50, 2.0D, r.v. 2009
Tak je to možný. Ujišťoval mě asi 2x, že bez starostí mě to moje auto ukáže. Tak uvidíme.
Jo, taky jsem se díval na článek na autorevue.cz, kde psali o DPF a inzerovala tam firma, která prodává DPFka, tak jsem se díval na cenovky a filtr na moje auto tam stojí cca 9tis. Není to ode mě žádná reklama, jen mě to zarazilo, když jsem tak slýchával, že filtr stojí 30+. Je to normální, nebo je to nějaká sračka? :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 14:15 
Offline

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 1543
Bydliště: NZ
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
9k mi přijde málo, nebyl to repas filtru?

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 14:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 53
Bydliště: Třebíč
Vůz: Volvo V50, 2.0D, r.v. 2009
To nevím. Ale o repasu se tam nic nepíše. Zkuste to pohledat. Nebudu tady psát ty webovky, max. do SZ, jen by mě zajímal váš názor. Kdyby to bylo dobrý, tak v případě, že se mě to pos..re, tak to radši vyměním, než abych to kuchal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 14:59 
Offline

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 1543
Bydliště: NZ
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
klidně pošli veřejně nebo tedy do SZ

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 15:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 53
Bydliště: Třebíč
Vůz: Volvo V50, 2.0D, r.v. 2009
o.k., tak aby pak někdo neříkal, že je to reklama :D www.dpffap.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 16:16 
Offline

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 1543
Bydliště: NZ
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Dobré ceny. Podle mě jde ale o repasy filtrů. Zkus tam zavolat :)

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 16:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 53
Bydliště: Třebíč
Vůz: Volvo V50, 2.0D, r.v. 2009
Toto jsem našel na jejich stránkách: "Filtry pevných častíc, které nabízíme, jsou od několika výrobců. Aktuálně prodáváme DPF filtry těchto značek: JMJ (Polsko), BM Catalyst (Velká Británie), Cats and Pipes (Velká Británie), navíc některé kusy od německých a italských výrobců. Všechny DPF filtry v našem e‑shopu jsou úplně nové díly přímo od výrobců. V žádném případě se nejedná o repasované zboží." No, každopádně mě to fungej zatím všechno bez problému, takže to řešit nemusím..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 17:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 908
Bydliště: Liberecko
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: XC70 D5 AWD Summum MY2012 247HP
Sedli píše:
Chlapy, teď jsem volal do Volva (Jihlava) a řekli mě, že auto vyhodí hlášku o potřebě dolití močoviny. Co je na tom pravdy? Je to možný, nebo je to zase "ojeb ala autorizovaný servis"? :D

no, jelikoz mame preklady vsech pristrojovek od 2000 do 2013, tak jedine co tam je (krizem vsema platformama a modelama) je jedna jedina hlaska:

Plný filtr sazí viz. příručka
No... a kdyz tahle vyskoci, tak uz je vetsinou pozde :evil:

...at zije perfektne proskoleny personal v autorizovanych servisech Volvo :%)

_________________
Volvo V60 D6 Plugin-Hybrid MY15 + Volvo XC70 D5 Man. MY12 FULL - 247HP/482Nm by VolvoCesky.cz + XC60 MY09 AT 220HP/470Nm by VolvoCesky.cz
.::.C30 1,6D MY09 140HP.::.V70 D5 RDesign MY12 245HP.::.V70 D5 MY11 230HP.::.V70 2,4D MY10.::.V70 D5 MY09.::.V50 2,0D MY04.::.V40 1,8i MY96.::.

Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
VolvoCesky.cz pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@volvocesky.cz / +420 602 81 82 80


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 18:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 1005
Bydliště: Hradec Kralove
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Dle manuálu, když ta hláška vyskočí, je filtr na 80% zaplněn, je nutné s autem jezdit, dokud to nezmizí.
Nejlepší je to pustit na 140km tempomatem na dálnici 20-30min a je po problému.

Chci se zeptat, jestli tomu rozumím správně, benzín se prostě dal pěkně vyčistit tím, že se sním jelo z praku do otáček. Nikdy jsem naftu neměl, tak se ptám, zda je toto i u nafty, včetně toho filtru?
Dle logiky, čím víc taháš motor, tím víc se filtr zasírá? Pak je nutná častější regenerace?

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 20:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 53
Bydliště: Třebíč
Vůz: Volvo V50, 2.0D, r.v. 2009
tymon píše:
Sedli píše:
Chlapy, teď jsem volal do Volva (Jihlava) a řekli mě, že auto vyhodí hlášku o potřebě dolití močoviny. Co je na tom pravdy? Je to možný, nebo je to zase "ojeb ala autorizovaný servis"? :D

no, jelikoz mame preklady vsech pristrojovek od 2000 do 2013, tak jedine co tam je (krizem vsema platformama a modelama) je jedna jedina hlaska:

Plný filtr sazí viz. příručka
No... a kdyz tahle vyskoci, tak uz je vetsinou pozde :evil:

...at zije perfektne proskoleny personal v autorizovanych servisech Volvo :%)


Tak jsou to kokoti. Hele, klucí, tak jak poznám, že to mám doplnit? Na diagnostiku, nebo je někde nádržka?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 20:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 908
Bydliště: Liberecko
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: XC70 D5 AWD Summum MY2012 247HP
jogin3 píše:
Dle logiky, čím víc taháš motor, tím víc se filtr zasírá? Pak je nutná častější regenerace?


yes :good:

_________________
Volvo V60 D6 Plugin-Hybrid MY15 + Volvo XC70 D5 Man. MY12 FULL - 247HP/482Nm by VolvoCesky.cz + XC60 MY09 AT 220HP/470Nm by VolvoCesky.cz
.::.C30 1,6D MY09 140HP.::.V70 D5 RDesign MY12 245HP.::.V70 D5 MY11 230HP.::.V70 2,4D MY10.::.V70 D5 MY09.::.V50 2,0D MY04.::.V40 1,8i MY96.::.

Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
VolvoCesky.cz pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@volvocesky.cz / +420 602 81 82 80


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 20:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 908
Bydliště: Liberecko
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: XC70 D5 AWD Summum MY2012 247HP
Sedli píše:
Tak jsou to kokoti. Hele, klucí, tak jak poznám, že to mám doplnit? Na diagnostiku, nebo je někde nádržka?

Na diagnostice to jde poznat... pokud teda obsluha diagnostiky chape, jak s ni pracovat a umi cist hodnoty z ni... :D

_________________
Volvo V60 D6 Plugin-Hybrid MY15 + Volvo XC70 D5 Man. MY12 FULL - 247HP/482Nm by VolvoCesky.cz + XC60 MY09 AT 220HP/470Nm by VolvoCesky.cz
.::.C30 1,6D MY09 140HP.::.V70 D5 RDesign MY12 245HP.::.V70 D5 MY11 230HP.::.V70 2,4D MY10.::.V70 D5 MY09.::.V50 2,0D MY04.::.V40 1,8i MY96.::.

Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
VolvoCesky.cz pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@volvocesky.cz / +420 602 81 82 80


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 20:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 53
Bydliště: Třebíč
Vůz: Volvo V50, 2.0D, r.v. 2009
Proč sakra tuším, že autorizovaný servis bude vědět zase kulový? :lol: :ROFL:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 21:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 630
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Zajimavy, taky sem mel za to, ze to proste napise, pokud by tam aditivum dochazelo. Neni to treba tak, ze tam nebude primo "hele, dochazi ti aditivum", coz by asi stejne vetsina lidi nepochopila i kdyby to na ne nervalo vlamsky, ale spis ze to bude delany pres generickou hlasku "zajedte do servisu"? Mam za to ze to bude prave takhle. Ale pro jistotu si to jak budu mit cas zkontroluju, koukal sem ze je tam na to nejakej specialni postup, ve kterym se musi zapinat a vypinat motor nekolikrat, aby to nacetlo spravny hodnoty. Tak snad na to prijdu...

_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 22 črc 2014 21:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 630
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
PINĎABC píše:
do háje, proč já nemůžu čoudit? Když mám kuchlý DPF občas jenom takový malý čmoudík :( Žádné velké zadýmení se nekoná :(


Nebude to tim, ze 1,6D uz z principu asi moc nehuli? :)

_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.093s | 20 Queries | GZIP : Off ]