Právě je 20 říj 2018 21:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2017 18:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2013
Příspěvky: 356
Bydliště: Morava
Bydliště: Přerov
Vůz: nic
Cudlx píše:
Co jsem si zatím přečetl, tak ....

Gratuluji, máš Jackpot. Já bych štěstěnu ještě poškádlil jedním sloupečkem sportky, nebo losem. :D

_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2017 07:23 
Offline

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 8
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: V50 1.6 Hdi 2010
Ahoj, mám dotaz. Můj DPF regeneruje asi po 150 km během asi 5-10 km. Výfuk je čistý, spotřeba podle PP 4,5, olej neubývá, ani nepřibývá. Jezdím každých 14 dní 150 km v kuse, jinak město.
Četl jsem o delších intervalech. Je to u mně dobře, nebo špatně?
Dík.

J.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2017 10:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2005
Příspěvky: 2811
Bydliště: Plzeň-jih
dobře :)

_________________
XC60 r.v. 2014 D5 158kW (s BSR 181kW) AWD Summum+ Obrázek
S40 II r.v. 2007 1,6D 80kW Kinetic+ Obrázek , C70 (Harry jnr.)verze bez motoru
bylo: do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120kW Momentum Obrázek, do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2017 21:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 634
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
jark píše:
Ahoj, mám dotaz. Můj DPF regeneruje asi po 150 km během asi 5-10 km. Výfuk je čistý, spotřeba podle PP 4,5, olej neubývá, ani nepřibývá. Jezdím každých 14 dní 150 km v kuse, jinak město.
Četl jsem o delších intervalech. Je to u mně dobře, nebo špatně?
Dík.

J.


A tady u toho motoru to poznas jako jak, ze zrovna regenerujes?

_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2017 06:13 
Offline

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 8
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: V50 1.6 Hdi 2010
Podle dočasně zvýšené spotřeby a ztráty výkonu, jak tu bylo popisováno (bere víc a při brždění motorem není na 0,0) Nenapadá mě, co by to mohlo jiného dělat než regenerace.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2017 21:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 634
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
No jo, ale u tohodle motoru mas aditivum, nafta by se tam k regeneraci vubec pouzivat nemela. Za 4 roky sem zadny tyhle priznaky na tom motoru nevidel, nebylo tam poznat kdy regeneruju. A taky moc neverim tomu, ze poznas ztratu vykonu u regenerace, auto jelo porad stejne.

_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2017 09:55 
Offline

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 8
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: V50 1.6 Hdi 2010
Ty příznaky regenerace popisovali jiní v diskusi. Tak jen hádám. Ale pak mě nenapadá, čím by to mohlo být jiným. Auto netáhne, je jako zabržděný a má vyšší okamžitou spotřebu. A po pár km zařehtá a valí jako o život...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 02 pro 2017 01:38 
Offline

Registrován: říjen 2017
Příspěvky: 11
Bydliště: Košice
Vůz: V50 2.0D 100kw rv2005 (D4204T)
Ahojte, ozivim temu a uvitam vsetky postrehy a rady,

1. vie prosim niekto potvrdit ako prebieha regeneracia pri V50 2.0D (my2006)?
Auto mam sice kratko, ale uz som par krat pozoroval prave spominane priznaky pri regeneracii (jemne cukanie, vyssia aktualna spotreba, bez plynu so zaradenou rychlostou spotreba cca 1,5L). Vzdy som mal po ruke vypadovku, takze som si predlzil cestu a po par minutach (kilometroch) sa priznaky upravili do standardu (usudil som ze regeneracia skoncila). V autorizaku vsak mali dojem, ze regeneracia by mala prebiehat priebezne. Zeby si to mylili s tym ako to funguje u novych aut?

2. diagnostika mi vyhadzuje tieto chyby:
• ADM-0002 - chyba signalu pridavneho snimaca hladiny (kod chyby aktivny)
• ECM-2585 - chybny signal modulu davkovania aditiv (kod chyby aktivny)
- na nadobke vizualne vidno, ze uplne dobre netesni, zo spodu je zaschnute aditivum (ako zivica zo stromu)
- Nepomohol upgrade ADM softu.
• stav aditiv ukazuje 11/15
Moze byt zaseknuty plavak a chyby vyhadzuje preto, ze tam uz nemam aditiva?

3. aky ma objem ADM nadobka? Ak 1 dielik je napr. 1dcl, tak ak plavak funguje spravne, tak by tam viac ako 4dcl aditiv nemalo vojst.
Viete poradit, co potom v takom pripade, alebo ako sa mozem zbavit chyb na diagnostike (vyriesit problem)?

4. ak regeneracia prebieha ako popisujem v bode 1., je mozne, ze to regeneruje, resp. snazi sa regenerovat bez aditiv?

Dakujem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 09 pro 2017 18:50 
Offline

Registrován: říjen 2017
Příspěvky: 11
Bydliště: Košice
Vůz: V50 2.0D 100kw rv2005 (D4204T)
jozomrkvicka píše:
2. diagnostika mi vyhadzuje tieto chyby:
• ADM-0002 - chyba signalu pridavneho snimaca hladiny (kod chyby aktivny)
• ECM-2585 - chybny signal modulu davkovania aditiv (kod chyby aktivny)


hmm, chyby zmizli po doliati 1L aditiv. Dolievali mi to v neorigo servise a neviem, ci to dokazali s neorigo volvo diagnostikou resetnut.
Kazdopadne mi uz nesvieti informacna hlaska "navstivte servis", takze tvary sa to, ze je problem vyrieseny. Keby to nebolo resetnute, tak mi ostanu svietit chyby?

Ako sa da skontrolovat stav DPF filtra? Lebo je predpoklad, ze sa teda par tisic KM nabehalo bez toho, aby prebehla regeneracia.

Vdaka.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 10 led 2018 22:35 
Offline

Registrován: duben 2016
Příspěvky: 50
Bydliště: Olomouc, Martin
Vůz: S60 2.5T 2005
Stav filtra len tak voľným okom nespoznáš :) chce to napojiť na Vidu, spustiť nútenú regeneráciu. Pred spustením skontrolovať hodnoty filtra a potom po regenerácii pozrieť hodnoty znovu. Ak budú nižšie tak ok, ak nie tak je problém. Ale DPF filtre na 2.0 by toho mali vydržať celkom dosť. Skôr by som problém videl v cidlach ktoré na ňom sú. Ale bez Origo diagnostiky sa asi nepohnes.

_________________
Volvo S60 2.5T 2005 "black dynamite"
Volvo V50 1.6d 2007 - po smrti "francúz"
Fabia 1.2 htp, "ferari"

Diagnostika Vida Olomouc - Martin :) mám rád víno, slivovicu a cokoladu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 03 srp 2018 17:30 
Offline

Registrován: srpen 2018
Příspěvky: 3
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: V50 2.0D 100 kw
Dobrý den, mám trochu dilema. Mojí V50 2007 2.0D 100 kw byl v autorizovaném servisu diagnostikovan ucpaný DPF filtr, s tím, že se často spouští regenerace, která neproběhne do konce. V motoru bylo 2 litry oleje navíc, ukázalo se, že je již smísený s naftou (díky tem neúspěšným regeneracim). Doporučili mi filtr vyměnit a auto do té doby nepoužívat. Výměna není samozřejmě nejlevnější a tak hledám jiné varianty. Narazila jsem na nějaký DPF čistič, který by mohl filtr vypálit za delší jízdy ,ale bojím se, abych tomu víc neublížila. A další věc, která me trápí, jak to řešit, nepomůže-li to. Jestli tedy nechat vyměnit za originál ve Volvu :( nebo z druhovyroby nebo se pokusit nechat vyčistit. Každý říká něco jiného. Prosím poraďte. Děkuji Pavlína


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 00:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10582
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 D5 AWD 2005
Jenofefa píše:
Dobrý den, mám trochu dilema. Mojí V50 2007 2.0D 100 kw byl v autorizovaném servisu diagnostikovan ucpaný DPF filtr, s tím, že se často spouští regenerace, která neproběhne do konce. V motoru bylo 2 litry oleje navíc, ukázalo se, že je již smísený s naftou (díky tem neúspěšným regeneracim). Doporučili mi filtr vyměnit a auto do té doby nepoužívat. Výměna není samozřejmě nejlevnější a tak hledám jiné varianty. Narazila jsem na nějaký DPF čistič, který by mohl filtr vypálit za delší jízdy ,ale bojím se, abych tomu víc neublížila. A další věc, která me trápí, jak to řešit, nepomůže-li to. Jestli tedy nechat vyměnit za originál ve Volvu :( nebo z druhovyroby nebo se pokusit nechat vyčistit. Každý říká něco jiného. Prosím poraďte. Děkuji Pavlína

Ahoj. Pro ucpávání DPF většinou jsou nějaké důvody. Nejdříve bych se zajímal o to, proč se vlastně DPF ucpal. Jestli je opravdu už na konci své životnosti a nebo je tu jiná příčina typu vyběhané vstřikovače, netěsný intercooler apod.
Důležité je také auto s DPF provozovat správným způsobem tzn. tankovat kvalitní naftu, používat správný olej a také nejezdit na spotřebu a motor držet v otáčkách. Jak vlastně auto provozuješ? Jaké trasy jezdíš? Filtr se může zanášet také nevhodným provozováním naftového vozu s DPF.
Jde o to, abys nevyměnila DPF a za chvíli se tu ptala znovu, co s tím.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +300tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 09:26 
Offline

Registrován: srpen 2018
Příspěvky: 3
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: V50 2.0D 100 kw
Ahoj, fakt je, že auto ma najeto 190000km,takže ta životnost už je asi na hraně. Těžko říct, jak bylo o auto pečováno před tím. Mám ho od února. Ty vstřiky mě napadly také, ale podle té diagnostiky by měly být v pořádku. Nikdy nejedu až na rezervu a často jezdím delší trasy, ale je fakt, že to střídám i s kratší městskou jízdou. S držením otáček taky problém nebude a olej byl měněn v dubnu,za jaký to nevím, ale myslím, že ten pán věděl, co tam má nalít. Všechno vlastně začalo hlášením "doporučen servis motoru" a na diagnostice se ukázalo, že by to mohly být aditiva pro DPF, tak jsem je nechala doplnit a za 14 dní se hláška objevila znovu, kdy už tedy ve Volvu konstatovali, že je DPF kaput. A teď právě řeším, zda tedy opravdu vyměnit za originál nebo zkusit to profi čištění a nebo to napřed zkusit vypálit tou chemií při delší jízdě. Děsí mě ale ta nafta, co uniká do oleje,abych ještě neoddělala turbo :(...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 11:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10582
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 D5 AWD 2005
Těžko poradit takhle od stolu. Ideálně auto dát někomu, kdo s tím má dost zkušeností. Zkusil bych poptat specialisty v Praze, kterým se dá věřit. Z autorizáků to je Auto Kurtz, z neatorizáků AV Díly nebo Marra servis. Ještě přichází v úvahu Polarcars Cvikov. Případně někdo šikovnej na okrese, ke kterému máš důvěru.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +300tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 11:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10582
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 D5 AWD 2005
Ohledně toho čištění moc nevím. Zkoušeli třeba řízenou regeneraci přes diagnostiku?

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +300tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 16:06 
Offline

Registrován: srpen 2018
Příspěvky: 3
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: V50 2.0D 100 kw
O tom se vůbec nezmínili, takže asi ne. Jen řekli, že to má neustále samo potřebu se neúspěšně regenerovat. A já se jich na tu řízenou regeneraci ani nemohla zeptat, protože jsem vlastně o tom vůbec nic nevěděla. Všechny informace jsem nahromadila až po návštěvě Volva. Učím se, je to můj první diesel. A lidi v okolí, co diesely mají a DPF by měli mít, zatím nic takového neřešili,dost možná mají i ten filtr odstraněný. Jen jsem se ještě dozvěděla o nějakém člověku z Děčína, co ho prý čistí vypalováním přímo na vozidle. To mi přijde jako nejméně rozumná varianta. Každopádně děkuji za ty servisy, zkusím se v některém z nich poradit a objednat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 05 srp 2018 06:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1793
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Než budeš řešit DPF, tak si zjisti proč a co. DPF samo od sebe neodejde... pokud auto nejezdí, nech vyndat vstřiky a někde změřit. Já je měl podle diagnostiky taky v cajku a co to udělalo, no malou neplechu ne.

Zjisti si i ten olej, protože spousta lidí leje oleje podle toho jak jsou zvyknutí a třeba si ani neuvědomí, že to není vhodný olej pro DPF.

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.110s | 21 Queries | GZIP : Off ]