Právě je 20 led 2018 06:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2017 18:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2013
Příspěvky: 356
Bydliště: Morava
Bydliště: Přerov
Vůz: nic
Cudlx píše:
Co jsem si zatím přečetl, tak ....

Gratuluji, máš Jackpot. Já bych štěstěnu ještě poškádlil jedním sloupečkem sportky, nebo losem. :D

_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2017 07:23 
Offline

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 8
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: V50 1.6 Hdi 2010
Ahoj, mám dotaz. Můj DPF regeneruje asi po 150 km během asi 5-10 km. Výfuk je čistý, spotřeba podle PP 4,5, olej neubývá, ani nepřibývá. Jezdím každých 14 dní 150 km v kuse, jinak město.
Četl jsem o delších intervalech. Je to u mně dobře, nebo špatně?
Dík.

J.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2017 10:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2005
Příspěvky: 2721
Bydliště: Plzeň-jih
dobře :)

_________________
XC60 r.v. 2014 D5 158kW (s BSR 181kW) AWD Summum+ Obrázek
S40 II r.v. 2007 1,6D 80kW Kinetic+ Obrázek , C70 (Harry jnr.)verze bez motoru
bylo: do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120kW Momentum Obrázek, do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2017 21:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 611
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
jark píše:
Ahoj, mám dotaz. Můj DPF regeneruje asi po 150 km během asi 5-10 km. Výfuk je čistý, spotřeba podle PP 4,5, olej neubývá, ani nepřibývá. Jezdím každých 14 dní 150 km v kuse, jinak město.
Četl jsem o delších intervalech. Je to u mně dobře, nebo špatně?
Dík.

J.


A tady u toho motoru to poznas jako jak, ze zrovna regenerujes?

_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2017 06:13 
Offline

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 8
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: V50 1.6 Hdi 2010
Podle dočasně zvýšené spotřeby a ztráty výkonu, jak tu bylo popisováno (bere víc a při brždění motorem není na 0,0) Nenapadá mě, co by to mohlo jiného dělat než regenerace.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2017 21:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 611
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
No jo, ale u tohodle motoru mas aditivum, nafta by se tam k regeneraci vubec pouzivat nemela. Za 4 roky sem zadny tyhle priznaky na tom motoru nevidel, nebylo tam poznat kdy regeneruju. A taky moc neverim tomu, ze poznas ztratu vykonu u regenerace, auto jelo porad stejne.

_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2017 09:55 
Offline

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 8
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: V50 1.6 Hdi 2010
Ty příznaky regenerace popisovali jiní v diskusi. Tak jen hádám. Ale pak mě nenapadá, čím by to mohlo být jiným. Auto netáhne, je jako zabržděný a má vyšší okamžitou spotřebu. A po pár km zařehtá a valí jako o život...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 02 pro 2017 01:38 
Offline

Registrován: říjen 2017
Příspěvky: 11
Bydliště: Košice
Vůz: V50 2.0D 100kw rv2005 (D4204T)
Ahojte, ozivim temu a uvitam vsetky postrehy a rady,

1. vie prosim niekto potvrdit ako prebieha regeneracia pri V50 2.0D (my2006)?
Auto mam sice kratko, ale uz som par krat pozoroval prave spominane priznaky pri regeneracii (jemne cukanie, vyssia aktualna spotreba, bez plynu so zaradenou rychlostou spotreba cca 1,5L). Vzdy som mal po ruke vypadovku, takze som si predlzil cestu a po par minutach (kilometroch) sa priznaky upravili do standardu (usudil som ze regeneracia skoncila). V autorizaku vsak mali dojem, ze regeneracia by mala prebiehat priebezne. Zeby si to mylili s tym ako to funguje u novych aut?

2. diagnostika mi vyhadzuje tieto chyby:
• ADM-0002 - chyba signalu pridavneho snimaca hladiny (kod chyby aktivny)
• ECM-2585 - chybny signal modulu davkovania aditiv (kod chyby aktivny)
- na nadobke vizualne vidno, ze uplne dobre netesni, zo spodu je zaschnute aditivum (ako zivica zo stromu)
- Nepomohol upgrade ADM softu.
• stav aditiv ukazuje 11/15
Moze byt zaseknuty plavak a chyby vyhadzuje preto, ze tam uz nemam aditiva?

3. aky ma objem ADM nadobka? Ak 1 dielik je napr. 1dcl, tak ak plavak funguje spravne, tak by tam viac ako 4dcl aditiv nemalo vojst.
Viete poradit, co potom v takom pripade, alebo ako sa mozem zbavit chyb na diagnostike (vyriesit problem)?

4. ak regeneracia prebieha ako popisujem v bode 1., je mozne, ze to regeneruje, resp. snazi sa regenerovat bez aditiv?

Dakujem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 09 pro 2017 18:50 
Offline

Registrován: říjen 2017
Příspěvky: 11
Bydliště: Košice
Vůz: V50 2.0D 100kw rv2005 (D4204T)
jozomrkvicka píše:
2. diagnostika mi vyhadzuje tieto chyby:
• ADM-0002 - chyba signalu pridavneho snimaca hladiny (kod chyby aktivny)
• ECM-2585 - chybny signal modulu davkovania aditiv (kod chyby aktivny)


hmm, chyby zmizli po doliati 1L aditiv. Dolievali mi to v neorigo servise a neviem, ci to dokazali s neorigo volvo diagnostikou resetnut.
Kazdopadne mi uz nesvieti informacna hlaska "navstivte servis", takze tvary sa to, ze je problem vyrieseny. Keby to nebolo resetnute, tak mi ostanu svietit chyby?

Ako sa da skontrolovat stav DPF filtra? Lebo je predpoklad, ze sa teda par tisic KM nabehalo bez toho, aby prebehla regeneracia.

Vdaka.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 10 led 2018 22:35 
Offline

Registrován: duben 2016
Příspěvky: 27
Bydliště: Olomouc, Martin
Vůz: V50 1.6 D 2007 - po smrti
Stav filtra len tak voľným okom nespoznáš :) chce to napojiť na Vidu, spustiť nútenú regeneráciu. Pred spustením skontrolovať hodnoty filtra a potom po regenerácii pozrieť hodnoty znovu. Ak budú nižšie tak ok, ak nie tak je problém. Ale DPF filtre na 2.0 by toho mali vydržať celkom dosť. Skôr by som problém videl v cidlach ktoré na ňom sú. Ale bez Origo diagnostiky sa asi nepohnes.

_________________
Volvo V50 1.6d 2007 - po smrti "francúz"
Fabia 1.2 htp, "ferari"

Diagnostika Vida Olomouc - Martin :) mám rád víno, slivovicu a cokoladu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
JRFilters


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.095s | 19 Queries | GZIP : Off ]