Právě je 20 zář 2018 03:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 117 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 25 dub 2013 18:17 
Offline

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 8
Bydliště: Praha západ
Vůz: V50 1.6 D 2006
Prosím nevíte někdo něco o filtru pevných částic(sazí) u naftových motorů.
Davat aditivum?Nebo nechat vyčistit? Spolehlivost regenerace za delších jízd?
Děkuju


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 25 dub 2013 20:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10541
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 D5 AWD 2005
dost obecný dotaz. spoustu informací se dá normálně vyguglit nebo najít tady

u tvého auta se myslím doplňují aditiva do jisté nádržky, ale nejsem si úplně jist

rozhodně není dobré jezdit couračky, regenerace neprobíhá na povel, ale automaticky

filtr se dá vypálit v troubě - samozřejmě to musí udělat profíci

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +300tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 25 dub 2013 21:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13843
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
houby profíci, vypláchnout v benzínu a po důkladném výplachu zapálit (musí být vyndanej) :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 25 dub 2013 21:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10541
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 D5 AWD 2005
Urvanej píše:
houby profíci, vypláchnout v benzínu a po důkladném výplachu zapálit (musí být vyndanej) :-D


no vida. to jsem nevěděl. takže pěkně doma před panelákem :)

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +300tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 25 dub 2013 22:34 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13843
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Hele dělám si šoufky, ale pokud by muj vykazoval problém, určitě bych toto před výměnou vyzkoušel...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 27 dub 2013 18:11 
Offline

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 8
Bydliště: Praha západ
Vůz: V50 1.6 D 2006
Děkuju(jdu pro sirky) :evil:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 18 črc 2014 13:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 553
Bydliště: Liberecko
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Hloupě se optám v práci u nákladáku (volvo) se mi rozsvítí regenerace tu musím potvrdit a auto se samo regeneruje. Jak je to u mé V50 2.0D protože se mi nikdy žádná kontrolka nerozsvítila a co jsem slyšel (jedna paní povídal) tak je k tomu zapotřebí 4000 tis. otáček po dobu 20 min a to se snad ani nedá s tímhle vozem udělat. Jelikož když jedu 130 tak tam mám stěží 2500. Prý se to dá vyvolat i před diagnostiku na místě?? Díky za radu abych byl aspon trochu v obraze jak by to mělo probíhat.

_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 18 črc 2014 21:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13843
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Osobák to dělá automaticky, kdy ho samotnýho napadne, a v tu chvíli neni dobrý vypínat motor, jinak se rozteče hicem konstrukce filtru, ale jelikož to nepoznáš, tak musíš doufat...
Diagnostikou to donutit lze.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 18 črc 2014 22:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2011
Příspěvky: 4597
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Pegos píše:
Hloupě se optám v práci u nákladáku (volvo) se mi rozsvítí regenerace tu musím potvrdit a auto se samo regeneruje. Jak je to u mé V50 2.0D protože se mi nikdy žádná kontrolka nerozsvítila a co jsem slyšel (jedna paní povídal) tak je k tomu zapotřebí 4000 tis. otáček po dobu 20 min a to se snad ani nedá s tímhle vozem udělat. Jelikož když jedu 130 tak tam mám stěží 2500. Prý se to dá vyvolat i před diagnostiku na místě?? Díky za radu abych byl aspon trochu v obraze jak by to mělo probíhat.


Sám to mužeš vyvolat tak že těch 4000 otaček pojedeš třeba na trojku po dálnici aspon 50km

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 18 črc 2014 22:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 3057
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Pegos píše:
Hloupě se optám v práci u nákladáku (volvo) se mi rozsvítí regenerace tu musím potvrdit a auto se samo regeneruje. Jak je to u mé V50 2.0D protože se mi nikdy žádná kontrolka nerozsvítila a co jsem slyšel (jedna paní povídal) tak je k tomu zapotřebí 4000 tis. otáček po dobu 20 min a to se snad ani nedá s tímhle vozem udělat. Jelikož když jedu 130 tak tam mám stěží 2500. Prý se to dá vyvolat i před diagnostiku na místě?? Díky za radu abych byl aspon trochu v obraze jak by to mělo probíhat.

Náklaďáky Volvo opravuji asi 25 let ale toto jsem vživotě neslyšel !!

_________________
V70 D5 2002 stříbrná 335tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 615tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 190tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 183tkm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 19 črc 2014 21:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 634
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Ekky píše:
Sám to mužeš vyvolat tak že těch 4000 otaček pojedeš třeba na trojku po dálnici aspon 50km


Blbost, idealni je konstantni rychlost nekde v normalnich otackach, rozhodne auto nedonutis k samovolne regeneraci tim ze ho budes tocit pres 4k....

_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 20 črc 2014 09:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 1005
Bydliště: Hradec Kralove
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Mě ta regenerace osobně deprimuje.
A to z jediného důvodu. Není nikde žádná indikace, že pravě probíhá, abych teda nevypínal motor a věděl, že regenerace je dokončena.

Jezdim trasy kolem 15km do práce,
na výlety kolem 30-100km 1x za měsíc.
A nemám ani šajnu, kdy se to regeneruje a kdy ne.

Teď v létě je to snad v pohodě, auto dosáhne potřebné teploty snano, ale v zimě?
To bude na prd.

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 20 črc 2014 11:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2010
Příspěvky: 1283
Bydliště: Týn nad Vltavou/Neznašov
Vůz: S60 D5 120kw 02'
jogin3 píše:
Mě ta regenerace osobně deprimuje.
A to z jediného důvodu. Není nikde žádná indikace, že pravě probíhá, abych teda nevypínal motor a věděl, že regenerace je dokončena.

Jezdim trasy kolem 15km do práce,
na výlety kolem 30-100km 1x za měsíc.
A nemám ani šajnu, kdy se to regeneruje a kdy ne.

Teď v létě je to snad v pohodě, auto dosáhne potřebné teploty snano, ale v zimě?
To bude na prd.

na dojíždění 15km je nafta, navíc s DPF filtrem, imho cesta do pekel

_________________
██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW/163hp
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW/90hp
K dispozici Volvo DICE diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 20 črc 2014 17:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 553
Bydliště: Liberecko
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
karelvolvo píše:
Pegos píše:
Hloupě se optám v práci u nákladáku (volvo) se mi rozsvítí regenerace tu musím potvrdit a auto se samo regeneruje. Jak je to u mé V50 2.0D protože se mi nikdy žádná kontrolka nerozsvítila a co jsem slyšel (jedna paní povídal) tak je k tomu zapotřebí 4000 tis. otáček po dobu 20 min a to se snad ani nedá s tímhle vozem udělat. Jelikož když jedu 130 tak tam mám stěží 2500. Prý se to dá vyvolat i před diagnostiku na místě?? Díky za radu abych byl aspon trochu v obraze jak by to mělo probíhat.

Náklaďáky Volvo opravuji asi 25 let ale toto jsem vživotě neslyšel !!


No vidíš i po 25 letech se dozvíš něco nového. V práci jezdím damprem Volvo a tam to prostě tak je ukáže ti to regeneraci a řidič to musí odmáčknout.

_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 20 črc 2014 17:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 1005
Bydliště: Hradec Kralove
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
THOmasoj píše:
jogin3 píše:
Mě ta regenerace osobně deprimuje.
A to z jediného důvodu. Není nikde žádná indikace, že pravě probíhá, abych teda nevypínal motor a věděl, že regenerace je dokončena.

Jezdim trasy kolem 15km do práce,
na výlety kolem 30-100km 1x za měsíc.
A nemám ani šajnu, kdy se to regeneruje a kdy ne.

Teď v létě je to snad v pohodě, auto dosáhne potřebné teploty snano, ale v zimě?
To bude na prd.

na dojíždění 15km je nafta, navíc s DPF filtrem, imho cesta do pekel


Tak já dojíždím 2x týdně, přes týden mám služební.
Mě spíš šlo o výlety, když jedeme s rodinou, 100km a víc. Tak moje původní S60 T5 byla na kufr krapet menší a nemluviím o spotřebě, líná noha za 9 dlouhodobý průměr jsem měl 10.6.
Teď jezdím za 6,2llitrů.
Tak si dneska vyber, co si máš koupit žejo.
Nafta problém není, spíš je problém DPF.
V létě si myslím, že jde o prd, auto je zahřáté za 2km.
Ale zimy se bojím.

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 20 črc 2014 17:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 553
Bydliště: Liberecko
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
No právě když by se rozsvítila kontrolka že to regeneruje je to v pohodě, ale takhle to člověk nepozná. Holt budu muset doufat, že je to zatím Ok na krátké vzdálenosti nejezdím skoro vůbec to si raději vytáhnu kole a jedu.

_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 20 črc 2014 17:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 1005
Bydliště: Hradec Kralove
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Už jsem to řešil v autorizáku, nejde to nikaj vyřešit, jenom aktulizujou dle dat ze servisů po světě ŘJ aby DPF regenerovalo optimálně a nehrozil případ tlačení nafty do oleje.

Příští měsíc jedu na češtinu+ kontrolu této aktualizace.
On ten DPF ani neni tak veliký problém, jízdou 30-40km by se měl úplně v klidu zregenerovat, ale spíš vidím problém v nedokončené několikanásobné regeneraci.

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 20 črc 2014 17:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 553
Bydliště: Liberecko
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Já to asi risknu a nechám to vyvolat diagnostikou a snad to přežije.

_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 20 črc 2014 18:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 1005
Bydliště: Hradec Kralove
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Tak ono pokud je na 80% zaplněn, tak to už ukáže palubák, že je potřeba regenerovat.

Pak stím jet delší štreku no.

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 20 črc 2014 18:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 908
Bydliště: Liberecko
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: XC70 D5 AWD Summum MY2012 247HP
nejlepsi regenerace DPF je flexou a kladivem... at zije ekologie pro ekologii... :roll:

_________________
Volvo V60 D6 Plugin-Hybrid MY15 + Volvo XC70 D5 Man. MY12 FULL - 247HP/482Nm by VolvoCesky.cz + XC60 MY09 AT 220HP/470Nm by VolvoCesky.cz
.::.C30 1,6D MY09 140HP.::.V70 D5 RDesign MY12 245HP.::.V70 D5 MY11 230HP.::.V70 2,4D MY10.::.V70 D5 MY09.::.V50 2,0D MY04.::.V40 1,8i MY96.::.

Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
VolvoCesky.cz pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@volvocesky.cz / +420 602 81 82 80


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 20 črc 2014 19:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 553
Bydliště: Liberecko
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
jogin3 píše:
Tak ono pokud je na 80% zaplněn, tak to už ukáže palubák, že je potřeba regenerovat.

Pak stím jet delší štreku no.



Palubák nic neukazuje třeba to je zatím Ok.

_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 20 črc 2014 19:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 553
Bydliště: Liberecko
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
tymon píše:
nejlepsi regenerace DPF je flexou a kladivem... at zije ekologie pro ekologii... :roll:


No touto myšlenkou se zaobírám už nejaký čas. :D

_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 21 črc 2014 14:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 908
Bydliště: Liberecko
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: XC70 D5 AWD Summum MY2012 247HP
Pegos píše:
tymon píše:
nejlepsi regenerace DPF je flexou a kladivem... at zije ekologie pro ekologii... :roll:


No touto myšlenkou se zaobírám už nejaký čas. :D

hlavne jak to potom krasne jede... mensi spotreba o 0,5-1L je uz pak jen prijemny bonus navic :twisted:

_________________
Volvo V60 D6 Plugin-Hybrid MY15 + Volvo XC70 D5 Man. MY12 FULL - 247HP/482Nm by VolvoCesky.cz + XC60 MY09 AT 220HP/470Nm by VolvoCesky.cz
.::.C30 1,6D MY09 140HP.::.V70 D5 RDesign MY12 245HP.::.V70 D5 MY11 230HP.::.V70 2,4D MY10.::.V70 D5 MY09.::.V50 2,0D MY04.::.V40 1,8i MY96.::.

Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
VolvoCesky.cz pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@volvocesky.cz / +420 602 81 82 80


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 21 črc 2014 17:05 
Offline

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 1543
Bydliště: NZ
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Ty už jsi kuchnul DPF u Tvého biturba?

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr sazí
PříspěvekNapsal: 21 črc 2014 17:18 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 3201
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
tymon píše:
hlavne jak to potom krasne jede... mensi spotreba o 0,5-1L je uz pak jen prijemny bonus navic :twisted:

A když se ti někdo lepí na pr..., tak podřadíš, dáš plný kotel a je za tebou tak černo, že si ten nedočkavec dá hned delší odstup :D znám to z práce. Je to obzvlášť pěkně vidět v noci, když má ten vzadu xenony.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 117 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.093s | 20 Queries | GZIP : Off ]