Právě je 19 říj 2018 20:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 173 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 12 úno 2009 22:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 28
Bydliště: Jindřichův Hradec
Janý, já mu to vyřídim...žádný volva ať nestaví. Jo a to automatický sklápění světel se neděje za jízdy,ale jenom při změně zatížení auta....jo a nemyslim, že by ten zákaz HID xenonů byl špatnej. Naprosto s tim souhlasim a flastr bych dal daleko větší...On totiš neni každej takovej jako ty(čočky, seřízená a čistá světla), ale je plno joudů, co by to narvali do neseřízenejch parabol, aby líp viděli a vůbec by je nezajímalo, že ti co jedou v protisměru vidí hovno a na silnicích bychom se postříleli...

_________________
V40 1,9TD(115k), stříbr.metalíza, plná výbava,model 2001


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 pro 2013 12:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2013
Příspěvky: 250
Bydliště: Praha- východ
Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
Vzpomněl jsem si na tento článek: http://auto.idnes.cz/xenony-pro-skoda-r ... tomoto_fdv

Co když by HID sada byla tedy do 2000lm, pak by mhla být teoreticky homologována pro čočky a nemusela by být přítomná nivelace a ostřik (který teda osobně považuji za nesmysl, stírač podle mě pomůže, ostřik je jen bordel k bordelu) ?

_________________
Je: Volvo C30 1.6 16v/ 2007 "Pan Auto"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 pro 2013 17:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 3632
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: S80 V8 4,4 AWD Summum
to zní hodně zajímavě, ale jestli vlbec HID popř xenon s 2000lm seženeš

_________________
S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2013 14:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2013
Příspěvky: 250
Bydliště: Praha- východ
Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
Nosound89 píše:
to zní hodně zajímavě, ale jestli vlbec HID popř xenon s 2000lm seženeš


no mám 1200lm bludičku na biku, určený je to na ježdění po tmě v lese, ve městě a na silnici se to musí stáhnout na nejnižší mód, ale dá se sehnat i varianta 2000lm. 1 x-cree dioda myslim, nic by to nežralo a v čočce by to svítilo...myslím dobře, už tohle je lepší než některý auta :D


Přílohy:
IMG_2812m.jpg
IMG_2812m.jpg [ 188.87 KiB | Zobrazeno 4976 krát ]
IMG_2810m.jpg
IMG_2810m.jpg [ 128.16 KiB | Zobrazeno 4976 krát ]

_________________
Je: Volvo C30 1.6 16v/ 2007 "Pan Auto"
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2013 16:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 3632
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: S80 V8 4,4 AWD Summum
pokud to jde sehnat jen jako LED tak asi neschváleno pro provoz na pozemních komunikacích...

_________________
S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 črc 2014 09:57 
Offline

Registrován: srpen 2008
Příspěvky: 688
Bydliště: Trenčin Slovensko
Bydliště: Trenčín, SK
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Bezpřezdívky píše:
Nosound89 píše:
to zní hodně zajímavě, ale jestli vlbec HID popř xenon s 2000lm seženeš


no mám 1200lm bludičku na biku, určený je to na ježdění po tmě v lese, ve městě a na silnici se to musí stáhnout na nejnižší mód, ale dá se sehnat i varianta 2000lm. 1 x-cree dioda myslim, nic by to nežralo a v čočce by to svítilo...myslím dobře, už tohle je lepší než některý auta :D


Este povedz ze si to kupil z DX-u za 15€ :D :D :D

Ja mam nieco obdobne na bicykli ale len 1200lm, tak som kupil rovno dve a este aj celovku ta ma tiez 1200lm, ked idem v noci niekde kde je fest tma. V meste celovku mam vyplu a idem len na jedno svetlo aby som videl a aby bolo vidiet mna a snazim sa neoslnovat nikoho.

_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 črc 2014 00:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2013
Příspěvky: 250
Bydliště: Praha- východ
Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
jj, cena podobná :-D jinak C30 - vyčištěny čočky plus 4300K HID,nikdo si nestěžoval a funguje to, konečně vidím (obecně cestuju rád za tmy)

_________________
Je: Volvo C30 1.6 16v/ 2007 "Pan Auto"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 led 2015 21:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2014
Příspěvky: 163
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Dat to sem ten problém, co jsem koupil volvo v50 2004 2.0D. Mam tam xenony ale jednak sviti dost slave, mozna stare výbojky uz tak jednak sviti strasne nizko takze uz tak je videt prd. je to moje první auto s xenonama takze nevim jak to presne funguje. když jsem videl třebas octaviku na parkovisti nastartovat seřídilo mu t hned svetla, deje se něco podobného i u volva ? pac jsem nic takového nespozoroval ? Pak ještě dve otázky at nezakladam sto temat kdyby někdo vedel. Mel bych mit nejakou vyssi vybavu Poradi někdo jak zjistit jestli mam elektricky sklopna zrcátka ? Pac co jsem zkousel podle navodu ze by se měli podrzet ty dve tlačítka na serizovani zrcátek pravo/levo tak se nic nedeje. A poslední otázka cim by mohlo byt ze mi nevyjizdeji odstrikovace na svetla, jsou t am a ano koukal jsem ze by měli vyjizdet jen v určitých cyklech ? Diky za pripadne odpovedi.

_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 led 2015 23:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2013
Příspěvky: 510
Bydliště: Plzeň
Vůz: VOLVO V50 2.4i 12/2004 LPG
tak postupne..xenovy mi sviti slusne,muzeme pak porovnat jestli se potkame (treba je to jen subjektivni dojem .-) )
ty zrcatka mam taky elektricky ale nesklapi se.jestli pres tlacitka musim vyzkouset.
ostrikovace svetel ostrikuji tusim kazde seste setreni normalnich steracu.me ostrikovace svetel taky nejdou,mam tam v pytli cerpadylko ktery to tlaci

_________________
Je: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2015 16:31 
Offline

Registrován: duben 2014
Příspěvky: 16
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V50 2.4i
Zdravim,
Mam takovy problem se svetlem, ale jsem uplny jelito a ani nevim, co vlastne mam za svetla. Myslim, ze by to mel byt bi-xenon a problem je ten, ze mi auto pise "low beam failure" a to u spolujezdce nesviti. Driv stacilo parkrat prehodit na dalkovy(ty jsou v pohode obe) a zpatky a zase se to rozjelo, ale ted uz nesviti vubec:(
Bude to asi D2S vybojka a je to z vyroby(ne dodelavany). Co by me zajimalo je, jestli to muze byt jenom tou vybojkou. Co jsem tak zjistoval, tak ty bi-xenony by mely svitit porad stejne a jenom je tam nejaka clona navic ci co, takze mi prijde ze tim by to byt nemelo.
Da se poznat z tohohle, co je to zac?
Obrázek
No a dotaz je ten, jestli kdyz koupim nejakou vybojku D2S(napeti i vykon sedi), tak se da pouzit, nebo jestli jsou jeste nejaky dalsi parametry. Muzu koupit treba tohle? http://xenonove-vybojky.heureka.cz/xeno ... e/#section Pise se tam v50 2004(coz je moje auto a predpokladam, ze vic ruznych typu bi-xenonu asi v tom roce nedavali)

Diky

_________________
V50 2.4 125kW r.v.2004 / Praha


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2015 17:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2012
Příspěvky: 158
Bydliště: Valašské Meziříčí
Vůz: V60 D4 2,4 AWD
Ano, máš origo D2S výbojku.
Při dálkových se Ti rozsvítí ještě další žárovka. Xenon zůstává svítit, jenom se zvedne clona.
V první řadě bych zkusil vyměnit výbojku, můžeš přehodit z druhého světla, popřípadě i startér, to je ta krabička
na výbojce ( červeno černá )

no k té výbojce co uvádíš -- stojí za prd.
Taky jsem je koupil, jedna nešla a druhá za měsíc klekla.
Kup značkovou -- origo tam je OSRAM

_________________
Volvo V60 D4 2,4 AWD
bylo Volvo V50 D5 160kW VolvoTune
476 perleťová Brilliant Blue
MOMENTUM


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2015 18:28 
Offline

Registrován: duben 2014
Příspěvky: 16
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V50 2.4i
Tak jsem to sel vymenit a z toho svetla jsem vysypal jenom strepy :Bravo: Cekal jsem ze to bude neco slozitejsiho na zaklade tech priznaku co jsem popisoval... Asi byla nakrapla a ted umrela uplne.
Jinak tam je Philips. Presne tahle: http://www.originalxenonpart.com/Pro-Sh ... nds&ID=384
Asi teda vezmu Philips, ale ted koukam kde to sehnat a ceny se pohybuji od 700 do 2 tisic. Trochu divne. Je mozne, ze za 700 dostanu fejkovou?
Diky

_________________
V50 2.4 125kW r.v.2004 / Praha


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 srp 2016 07:51 
Offline

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 168
Bydliště: Č. Budějovice
Zdravim, takovej blbej dotaz - dá se nějak seřídit/nastavit/zkalibrovat základní sklon origo xenonu u V40 MY04? Nemyslím ten "provozní", který by se měl nastavovat automaticky podle zatížení, ten nejspíš funguje, ale subjektivně mi to svítí proklatě nízko. Je fakt, že naposledy jsem jel potmě někdy v březnu, tak jsem si možná jen odyvkl, ale od té doby jsem měnil zadní pružiny a výbojky. Díky
EDIT: Tak jsem ještě něco našel tady, předpokládám, že to bude stejné?
viewtopic.php?f=127&t=48297&hilit=xenony+se%C5%99%C3%ADzen%C3%AD&start=25

_________________
V40, 1998, 1.8/85kW - bylo
V40, 2004, B4184S2


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 srp 2016 07:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 3154
Bydliště: Brno/Kyjov
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Kdyz menite DxS vybojky, odpojujete baterii nebo to risknete?

_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold ultra SUMMUM 230kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWD upgrade-ver.II
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 srp 2016 07:13 
Offline

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 168
Bydliště: Č. Budějovice
jarouš píše:
Zdravim, takovej blbej dotaz - dá se nějak seřídit/nastavit/zkalibrovat základní sklon origo xenonu u V40 MY04? Nemyslím ten "provozní", který by se měl nastavovat automaticky podle zatížení, ten nejspíš funguje, ale subjektivně mi to svítí proklatě nízko. Je fakt, že naposledy jsem jel potmě někdy v březnu, tak jsem si možná jen odyvkl, ale od té doby jsem měnil zadní pružiny a výbojky. Díky
EDIT: Tak jsem ještě něco našel tady, předpokládám, že to bude stejné?
viewtopic.php?f=127&t=48297&hilit=xenony+se%C5%99%C3%ADzen%C3%AD&start=25

Tak "překvapivě" má V40 štelovací šrouby xenonů stejně (nebo podobně) jako u klasického světlomětu. Jeden šroub je na kraji u blatníku, přístup přes díru v plechu a druhý zhruba uprostřed mezi žárovkami.

_________________
V40, 1998, 1.8/85kW - bylo
V40, 2004, B4184S2


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2017 19:49 
Offline

Registrován: leden 2017
Příspěvky: 8
Bydliště: Slovensko
Vůz: Honda Accord
Čaute, vidím že sa tu vcelku rieši svietenie. Ak si môžem dovoliť sa trošku vyjadriť k téme.

Projektor pre halogén a pre HID je rozdielny. Väčšina problémov, čo tu čítam, je spôsobená starými výbojkami, poškodeným reflexnou vrstvou paraboly projektora a prípadne elektronikou.

Často čítam, že užívateľ skúsi použiť aj HID alebo LED sadu a nepomôže to. Nie, pretože keď sa poškodí parabola, je s ňou amen. Niektorí ľudia žiaľ aj naletia podovníkom, ktorý za peniaze akože obnovia parabolické pokovenie . Naoko, to vyzerá ako nové. Skutočnosť je však absolútne iná, pretože nikto z tých "pokovovačov" vám neukáže ako svieti nový projektor a ako tak "spackaný". A neraz pokovenie stojí to, čo nový projektor.

1. Výbojky.

Na grafe možno vidieť približný svetelný výkon výbojky v priebehu na času. Docela to klesá, že? Takže áno, životnosť výbojky je až 2000 h (Originálne), ale ako možno vidieť, jej výkon je už po 250 hodinách klesne o 10%, v 1000 h o 20% atď.

Obrázek


2. Projektor.

ŽIvotnosť projektora sa pohybuje v stovkách až v tisíckach hodín. Každý projektor je iný, niektoré znesú viac niektoré menej. Plastové projektory ktoré sa dlhodobo používali v Škoda Octavia zniesli toho naozaj málo. A samostatne ich samozrejme v Škode nekúpite - takže nové svetlá .Simply clever.

V každom prípade, projektor po 2000 h už má svoje najlepšie časy za sebou. Používanie xenónov pre denné svietenie rapídne urýchľuje jeho smrť.

Chrómovači. Platíte za klamstvo obalené v novej chrómovej vrstve.

Ako som už spomenul, "pokovovači" garantujú nové pokovanie a super výkon. Naozaj? Pozrime sa na realitu.

BMW 5er. Hore pochrómovaný projektor, dole nový projektor. Obrázok nepotrebuje komentár
Příloha:
1.jpg
1.jpg [ 26.37 KiB | Zobrazeno 3927 krát ]


Mercedes

Hore pochrómovaný projektor, dole nový projektor

Příloha:
1.jpg
1.jpg [ 52.89 KiB | Zobrazeno 3927 krát ]


Iba nový projektor poskytne to, čo potrebujete. Väčšina nových aftermarketových projektorov sú bixenónové takže získate naviac i značne silný diaľkový mód.

3. Farba svetla. Modrá je dobrá? Áno, na tuzing akciu :green:

Výber farby svetla je veľmi dôležitý. Originálne výbojky sa vyrábajú iba v rozpätí 4300K až 6000K. 4300 možno nepôsobí tak efektívne a nemá také presne obkreslovanie hrán, niekomu sa to zdá "žlté", ničmenej pri 5 hodinových nočných cestách je to pre oko príjemnejšie ako 6000K. Farba 5500K je čisto biela farba, ktorá veľmi dobre vykresľuje hrany, produkuje ostré svetlo. Teplota 6000K je už studená biela, chladné xenónové svetlo, ktoré pôsobí naozaj efektne, veľmi presne obkresľuje hrany objektov, ničmenej pri dlhodobých jazdách je cítiť neprirodzenosť svetla.

Všetko nad 6000K sú vyhodené peniaze. 8000K je modrá, stačí aby začalo pršať a človek vidí 5 m pred auto. Dobré tak na zraz, ale nie do prevádzky.

Xenón efekt sa dosahuje inak, ako použitím 8000K výbojok. Lomová hrana projektora môže za určitých podmienok produkovať modrofialkový kraj, ktorý vyzerá efektne, neovplyvňuje svietivosť. Použitím 5500K výbojok sa efekt lomovej hrany dostaví v takej miere, ktorá je naozaj dostatočná.

Nie každý OEM projektor má takto farebnú lomovú hranu, je však niekedy možné úpravou projektora tento efekt získať.

Příloha:
IMG_0146.JPG
IMG_0146.JPG [ 54.23 KiB | Zobrazeno 3927 krát ]


Příloha:
4.jpg
4.jpg [ 84.37 KiB | Zobrazeno 3927 krát ]


Příloha:
IMG_0879.JPG
IMG_0879.JPG [ 123.67 KiB | Zobrazeno 3927 krát ]


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 led 2017 12:11 
Offline

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 40
Bydliště: Tábor
Vůz: V50 2.0l 04'
Zdravím, mám v plánu přestavbu na origo bi xenony. Měl by někdo schémátko na elektroinstalaci?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 led 2017 17:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 634
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
markos píše:
ŽIvotnosť projektora sa pohybuje v stovkách až v tisíckach hodín. Každý projektor je iný, niektoré znesú viac niektoré menej. Plastové projektory ktoré sa dlhodobo používali v Škoda Octavia zniesli toho naozaj málo. A samostatne ich samozrejme v Škode nekúpite - takže nové svetlá .Simply clever.


Super povidani, diky. Akorat mne zarazilo tohle - to chces jako rict, ze zivotnost projektoru je +/- stejna s zivotnosti vybojek? Takze to znamena co, pri vymene vybojek menit rovnou cely svetlo??? Nebo jak to mam chapat?

_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 led 2017 19:20 
Offline

Registrován: leden 2017
Příspěvky: 8
Bydliště: Slovensko
Vůz: Honda Accord
Teflon_490 píše:
markos píše:
ŽIvotnosť projektora sa pohybuje v stovkách až v tisíckach hodín. Každý projektor je iný, niektoré znesú viac niektoré menej. Plastové projektory ktoré sa dlhodobo používali v Škoda Octavia zniesli toho naozaj málo. A samostatne ich samozrejme v Škode nekúpite - takže nové svetlá .Simply clever.


Super povidani, diky. Akorat mne zarazilo tohle - to chces jako rict, ze zivotnost projektoru je +/- stejna s zivotnosti vybojek? Takze to znamena co, pri vymene vybojek menit rovnou cely svetlo??? Nebo jak to mam chapat?


Možno Ťa prekvapím, ale niekedy je ešte menšia ako životnosť výbojiek. Sú projktory, ktoré po 150 000 km ešte len majú len minimálne známky opotrebenia, po 250 000 tam niečo je ale stále svietia na 70 až 80 %.

Potom sú projektory, ktoré po 80 000 km s častým používaním (denné svietenie, časté nočné jazdy) sú dobré tak do koša. Ak sa nemýlim, tak ZKW vyrábalo svetlá, kde sa používali plastové projektory, opakujem plastové. Po 150 000 km, často i skorej tam bola iba jedna veľká diera a nie že to nesvietilo, ešte to kontaminovalo výbojku.

Dalo by sa o tom dlhodobo polemizovať. Najlepšie sa to zisťuje keď sa sústava rozoberie, tam je hneď jasné, v akom to je všetko stave.
Výmena výbojky by mala prebiehať už oveĺa skorej, ako väčšina ľudí realizuje. Každý väčšinu čaká kým nastane problém = chyba.
Fialové a podobné farby sú už znakom absolútne unavenej sústavy, štartér a balast sa nadmerne zaťažujú a tým nadmerne opotrebovávajú keď sa snažia výbojku udržať pri živote.

Ja viem, znie to zložito ale prax mi ukázala že to takto je. Podobne ako plno iných zložitejších sústav, i táto funguje najlepšie ak sú všetky komponenty menené v správnom intervale.

Ja mám na aute projektor ( Honda Accord)so 150 000 km a okrem pár mikroprasklín mu nič nie je, a po očistení vzduchom a nasadení novej výbojky sa môže použiť opätovne. ako to je u Volva presne neviem, uvidím čo ukážu retrofity :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2017 19:58 
Offline

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 1269
Bydliště: Tábor
Vůz: V70II | V70 III
Ahoj všichni, prosím o radu - V50/S40II s origo bixenony, mají na sobě šrouby, co se kterým nastavuje? Celé mi to nějak zlobí a od pohledu je jedna čočka s parabolou na dálkové v úplně jiné pozici, než na druhém světle (na jedné straně je čočka nadoraz k tělesu světla - černý plast - potažmo k průhlednému plastovému krytu a na druhé straně je cca 1-1,5cm od něj). Potřeboval bych pochopit co se čím dá nastavit, protože na STK mě spíš vyženou, než by pomohli, když tam zajedu na seřízení. Děkuju za každou radu.

_________________
V70II | V70III | VW Brouk 1.2 | Škoda 1202 STW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 črc 2018 14:01 
Offline

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 43
Bydliště: Brněnec
Vůz: Volvo V50
Zdravím, ostřikovače světel mi dost ničí ten plast světla.Dají se nějak vypnout?Je řešení jen vytáhnout pojistku?a nebude s tím pak nějaký problém?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 črc 2018 21:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3087
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
Cudlx píše:
Zdravím, ostřikovače světel mi dost ničí ten plast světla.Dají se nějak vypnout?Je řešení jen vytáhnout pojistku?a nebude s tím pak nějaký problém?

V pohodě vytáhni pojistku, nic by to hlásit nemělo (vyzkoušeno na MY05).

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 črc 2018 21:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3087
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
Dural8: Seřizovací šrouby - ten vpravo z boku světla seřizuje strany a ten zezadu výšku
Příloha:
WP_DS20180713.jpg
WP_DS20180713.jpg [ 127.56 KiB | Zobrazeno 662 krát ]

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 173 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.100s | 22 Queries | GZIP : Off ]