Volvo T4..hydroštely?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: volvo s 40 T4 170Kw
- Bydliště: Ružomberok
#1 Volvo T4..hydroštely?
Chlapi na V4O 1.9T 147Kw rok 1998...cinknie z hlyvy hydroštely?
Naposledy upravil(a) motolaco dne 17 říj 2011 14:00, celkem upraveno 1 x.
_________________
volvo V40 T4 1855ccm 147kw
volvo V40 T4 1855ccm 147kw
#2 Volvo T4..po výmene motora neznáme cinkanie
hydroštely bych právě vůbec nevylučoval. Většinou cvakají/zvoní právě na volnoběh a s přidáním plynu utichnou....motolaco píše:Chlapi menil som motor na V4O 1.9T 147Kw rok 1998...na starom motore mi odišla kluka,kupil som motor s prasknutou hlavou a da sa povedať z 2 spravil jeden a založil...všetko ok auto šlape ale na volnobehu počuť od motora kovove cinkanie..ale robi to len na volnobeh akonahle zvýšim čo i len trocha otáčky povedzme zo 700 na 900 prestane to..proste otáčkami sa intenzita nezvyšuje takže kluku a hydroštely sme vylúčili...bol som u nas po servisoch ale nik nevie...mna napadlo či to nemože byť spojka...neviem či to neni dvojhmota?keď som skladal lamela sa pasovala z jednej aj z druhej strany..ma byť písmenami von či dnu?ale aj keď zošliapnem spojku tak to robí.....ďalšia možnosť je asi piestny čap ale tam by sa asi so stupajucimi otáčkami intenzita určite zvýšila abolo by to hlasnejšie...fakt neviem napaada dakoho dačo?
_________________
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 40
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jilemnice
- Vůz: XC90 D5/AT (MY11)
- Bydliště: Jilemnice
#3 Volvo T4..po výmene motora neznáme cinkanie
Ja jsem resil problem s cinkanim na zadni strane motoru za studena, nakonec se ukazalo ze to byli povolene svody. dalsi moznosti co jsem tak procital forum tak asi spojka/dvouhmota, ale na to ti asi odpovi nekdo fundovanejsi. kazdopadne drzim
_________________
Je: Volvo XC60 D3 AT MY11, Volvo XC90 D5 AT MY11
Bylo: Škoda Octavia II (Scout) MY2012, TDI, manual, Volvo V70 3.2 AT MY10 , specifikace USA, , Volvo V40 2.0T (120kW), r.v.2003, manual M56
Je: Volvo XC60 D3 AT MY11, Volvo XC90 D5 AT MY11
Bylo: Škoda Octavia II (Scout) MY2012, TDI, manual, Volvo V70 3.2 AT MY10 , specifikace USA, , Volvo V40 2.0T (120kW), r.v.2003, manual M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: volvo s 40 T4 170Kw
- Bydliště: Ružomberok
#4 Volvo T4..po výmene motora neznáme cinkanie
No mam dve sady hydroštelov a tie som skúšal meniť..trocha ich aj tak počuť ale to neni ono..ten zvuk je akoby povolený plech alebo čo.. kontroloval som všetko a je doťiahnuté...a dvojhmota by po stlačení spojky prestala cvakať nie?a mne po stlačení spojky robí to isté...a zas zbytočne sa mi už prevodovku dávať von nechce..
_________________
volvo V40 T4 1855ccm 147kw
volvo V40 T4 1855ccm 147kw
#5 Volvo T4..po výmene motora neznáme cinkanie
chtělo by to slyšet.... může to být fakt třeba plech na svodech nebo něco podobného... když budeš dobře poslouchat, tak by mělo být poznat jestli to je "zevnitř" z motoru nebo někde okolo. A pokud to není v motoru nebo něco vyloženě nepadá tak bych se tím moc nezabejvalmotolaco píše:No mam dve sady hydroštelov a tie som skúšal meniť..trocha ich aj tak počuť ale to neni ono..ten zvuk je akoby povolený plech alebo čo.. kontroloval som všetko a je doťiahnuté...a dvojhmota by po stlačení spojky prestala cvakať nie?a mne po stlačení spojky robí to isté...a zas zbytočne sa mi už prevodovku dávať von nechce..
_________________
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: volvo s 40 T4 170Kw
- Bydliště: Ružomberok
#6 Volvo T4..po výmene motora neznáme cinkanie
No nevyzerá že to ide y vnútra motora ale nechať to tak nechcem je to počuť na volnobeh...kebz sa dáko dala vylúčiť ta spojka..dvojhmotahonza0080 píše:chtělo by to slyšet.... může to být fakt třeba plech na svodech nebo něco podobného... když budeš dobře poslouchat, tak by mělo být poznat jestli to je "zevnitř" z motoru nebo někde okolo. A pokud to není v motoru nebo něco vyloženě nepadá tak bych se tím moc nezabejvalmotolaco píše:No mam dve sady hydroštelov a tie som skúšal meniť..trocha ich aj tak počuť ale to neni ono..ten zvuk je akoby povolený plech alebo čo.. kontroloval som všetko a je doťiahnuté...a dvojhmota by po stlačení spojky prestala cvakať nie?a mne po stlačení spojky robí to isté...a zas zbytočne sa mi už prevodovku dávať von nechce..
_________________
volvo V40 T4 1855ccm 147kw
volvo V40 T4 1855ccm 147kw
#7 Volvo T4..po výmene motora neznáme cinkanie
a já sem myslel, že na závady typu "akta x" mám štěstí jenom já
_________________
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 147
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
#8 Volvo T4..po výmene motora neznáme cinkanie
jak se může stát že motor odejde na klice? doufam že jen zanetbanou udržbou:)
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
#9 Volvo T4..po výmene motora neznáme cinkanie
zanedbanou údržbou a nebo když to je třeba nějakej Renault 2,2dci tak i úplně klidně sám od sebe.... jak to jsou "kvalitní" motorydukemb píše:jak se může stát že motor odejde na klice? doufam že jen zanetbanou udržbou:)
_________________
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo v 40 T4 147kW 1855ccm 16V
#10 Volvo T4..hydroštely?
JAK SE DOSTANU K HYDROŠTELŮM ?
"Odrovnal" jsem druhý volvo v40 T4 (1998) za poslední 3 roky. možná si řeknete, že sem vůl a tyto auta mi nepatří pod ruce... opak je pravdou, byly to vozy zachráněné před sešrotováním,dal sem je tak nějak dokupy a poté v každém z nich pojezdil rok a něco a při tom je vůbec nešetřil. Nyní stojím před otázkou, zda se mám pustit sám do sundání hlavy atd... (potřebuji se dostat k hydroštelům-> tam bude asi problém, případně prověřit ventily). Nějaké tipy,video návody, fotky a jiná vodítka, která mi to usnadní ?! předem díky
ps: to první volovo mi pokakali v servisu, kdy přebrousili hlavu a řádně neodstranili špony, které pak ucpaly sejto a zadřel se motor.ten přebrus byl bez dokladu, aby to bylo levnější = na PIkaČU !!
třetí už kupovat nebudu,zkusím z těch dvou udělat jedno , možná to bude časovaná
"Odrovnal" jsem druhý volvo v40 T4 (1998) za poslední 3 roky. možná si řeknete, že sem vůl a tyto auta mi nepatří pod ruce... opak je pravdou, byly to vozy zachráněné před sešrotováním,dal sem je tak nějak dokupy a poté v každém z nich pojezdil rok a něco a při tom je vůbec nešetřil. Nyní stojím před otázkou, zda se mám pustit sám do sundání hlavy atd... (potřebuji se dostat k hydroštelům-> tam bude asi problém, případně prověřit ventily). Nějaké tipy,video návody, fotky a jiná vodítka, která mi to usnadní ?! předem díky
ps: to první volovo mi pokakali v servisu, kdy přebrousili hlavu a řádně neodstranili špony, které pak ucpaly sejto a zadřel se motor.ten přebrus byl bez dokladu, aby to bylo levnější = na PIkaČU !!
třetí už kupovat nebudu,zkusím z těch dvou udělat jedno , možná to bude časovaná
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#11 Volvo T4..hydroštely?
To:DANIELSON
Zdarec.
Ventily prověříš měřením tlaku ve válcích,ne??A když už,tak zkus koupit takovou sra.ku na rozhýbání hydroštelů.Mají to u každé pumpy,nebo v e shopech s mazivy.Lije se to do oleje.
Ten motor chceš stejně rozebírat.Ale zkus toto a pak demontuj.
Zdarec.
Ventily prověříš měřením tlaku ve válcích,ne??A když už,tak zkus koupit takovou sra.ku na rozhýbání hydroštelů.Mají to u každé pumpy,nebo v e shopech s mazivy.Lije se to do oleje.
Ten motor chceš stejně rozebírat.Ale zkus toto a pak demontuj.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#12 Volvo T4..hydroštely?
V40 ale hydrostely nema...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo v 40 T4 147kW 1855ccm 16V
#13 Volvo T4..hydroštely?
Pepino33 píše:To:DANIELSON
Zdarec.
Ventily prověříš měřením tlaku ve válcích,ne??A když už,tak zkus koupit takovou sra.ku na rozhýbání hydroštelů.Mají to u každé pumpy,nebo v e shopech s mazivy.Lije se to do oleje.
Ten motor chceš stejně rozebírat.Ale zkus toto a pak demontuj.
Ahoj, Díky za radu. tak trochu pozdě... už jsem se pustil do rozebírání. DOTAZ: před sundáním hlavy musí být hřídele od rozvodů a kliková hřídel srovnány v určité poloze, nebo je to jedno a důležité je to až při montování dokupy ? a co to píše kwiko, že volvo v40 hydroštely nemá ?? nicméně rachot(skřípavý zvuk) z motoru byl tak intenzivní, že už je pozdě na nějaké přípravky, auto také hůř startovalo... ps: nejsem mechanik, tak se omlouvám za otázky,které někomu příjdou stupidní či zbytečné... a díky za každou radu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#14 Volvo T4..hydroštely?
pripravok je uzitocna vec, ale da sa aj bez neho, len to nieje easy... najma montaz.
VVT remenicu povolovat v strede nemusis, staci 3skrutky nastavovania a uz dekel vytiahnes.
pri montazi odporucam specialny tmel, nie silikon. A pripravok na stlacenie veka nemusi byt origo ale tie male skrutky ti to nepritiahnu iba strhas zavity v hlave...
VVT remenicu povolovat v strede nemusis, staci 3skrutky nastavovania a uz dekel vytiahnes.
pri montazi odporucam specialny tmel, nie silikon. A pripravok na stlacenie veka nemusi byt origo ale tie male skrutky ti to nepritiahnu iba strhas zavity v hlave...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo v 40 T4 147kW 1855ccm 16V
#15 Volvo T4..hydroštely?
kwiko píše:pripravok je uzitocna vec, ale da sa aj bez neho, len to nieje easy... najma montaz.
VVT remenicu povolovat v strede nemusis, staci 3skrutky nastavovania a uz dekel vytiahnes.
pri montazi odporucam specialny tmel, nie silikon. A pripravok na stlacenie veka nemusi byt origo ale tie male skrutky ti to nepritiahnu iba strhas zavity v hlave...
ok, na stlacění víka si vyrobím to co používá borec ve videu na Utube ("Part-3 continued Volvo S70 2.4T cylinder head installation ") - to se mi zdá akorát. ačkoli hodně lidí používá silikon, raději upřednostním spec. tmel.
Dále postup při montování (sice trochu předčasně) ale shodneme se na šroubování směrem od středu víka hlavy spirálovitě do krajů ?
Díky moc za pomoc
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 1683 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Rokytles
-
- 45 Odpovědi
- 3060 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mirabilia
-
- 3 Odpovědi
- 1041 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od AxE_26
-
- 38 Odpovědi
- 2845 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mlgviktorko
-
- 5 Odpovědi
- 216 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa