Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

  • Autor
  • Zpráva
selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#26 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od selap »

Lukaso píše:
Zase konspirační teorie jo? :)) já myslím, že k něčemu to tam je...ale mohlo by to být trochu více odolné vůči tomu co si napsal :)
Konspirace nekonspirace-tak jakto že u koncernu,konkrétně oblíbá Octa má na shodných autech klasiku i dvouhmotu.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#27 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od Lukaso »

selap píše:
Lukaso píše:
Zase konspirační teorie jo? :)) já myslím, že k něčemu to tam je...ale mohlo by to být trochu více odolné vůči tomu co si napsal :)
Konspirace nekonspirace-tak jakto že u koncernu,konkrétně oblíbá Octa má na shodných autech klasiku i dvouhmotu.
Teď přesně nechápu...shodných autech nebo motorech...protože třeba Octa ve shodných autech žere naftu i benzín :D
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#28 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od tymon »

porad nechapu souvislost dvouhmoty a zaparkovaneho auta zabrzdeneho pres kvalt :%) ... dokaze mi to nekdo vysvetlit?? pripadne nejake schema

ja myslel, ze je to asi takhle: klikovka > setrvak (ktery je slozen z jednoho pevneho dilu pripevneneho pevne ke klice + pruziny + druhy dil dvouhmoty - setrvaku) > spojka > prevodovka... kde spojka doseda na dil setrvaku, ktery je primo pripojen na kliku.... tudiz nevidim zatizeni dvouhmoty pri zabrzdeni auta kvaltem :crazy:

ale nikdy jsem to nevidel na vlastni oko... jen dedukce :P
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#29 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od Lukaso »

říkáš to dobře...jen ti za tou převodovkou chybí kola auta...tudíš berme jako předpoklad že motor se nehýbe a má větší odpor než síla potřebná na rozjetí auta :D

gravitační síla se snaží rozjet auto - tzn je vyvíjen kroutící moment na kola...ten se přenáší na převodovku a přes přitlačenou spojku na setrvačník, který je spojen s klikou, která se ale nehýbe ( viz výše ) takže se stane to, že v důsledku toho momentu, jediný co se může hýbat ( když motor se nehýbe ) je, že se stlačí pružiny na setrvačníku...už je to jasný?
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#30 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od selap »

Lukaso píše:


Teď přesně nechápu...shodných autech nebo motorech...protože třeba Octa ve shodných autech žere naftu i benzín :D
Samozřejmě myšleno stejné auto se STEJNÝM naftovým motorem,ale hnidopiši jsou všude.,
Naposledy upravil(a) selap dne 27 zář 2010 22:40, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#31 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od tymon »

ne neni mi to porad jasny.... beru to tak, ze spojka je spojena s casti setrvacniku, ktera je pevne pripojena ke klice... asi tak nejak jako na schatu ktere jsem v rychlosti nakreslil... takhle nejak si to predstavuju
Přílohy
setrvak.jpg
setrvak.jpg (16.23 KiB) Zobrazeno 1904 x
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#32 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od Lukaso »

tak to ber tak, že setrvák je součástí kliky a spojka je uplně zvlášť...

já to nemyslel jako hnidopišství...ale ono je třeba si uvědomit, že 1.9 TDI bo třeba 2.0 TDI má sice stejný znáček na kufru auta ale jiné komponenty ( což jsem taky netušil, myslel jsem že jde jen o ŘJ )
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#33 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od tymon »

Lukaso píše:tak to ber tak, že setrvák je součástí kliky a spojka je uplně zvlášť...

pak nechapu kudy se tam ten kroutici moment prenasi :%)

hodte kdyztak nekdo do placu schema, na kterem to bude 100% jasne... prijde mi to blbost z kontrukcniho hlediska, ale necham se rad poucit
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#34 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od jarek.krizan »

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#35 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od Lukaso »

:D hele, krouťák jde od kol, pak převodovka a pak spojka ( která není vyšláplá takže přenáší sílu dál ) a zastaví se o dvouhmotu...protože klika se nehýbe...dvojhmota jsou defaktro dvě hřídele které jsou spojeny pružinami. A vzhledem k tomu že jedna hřídel ( ta od převodovky ) se lehce otočí a ta druhá se nehýbe ( ta od kliky ) tak se ty pružiny stalčí a tím se opotřebovávají...už?
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#36 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od selap »

Co je na tom nejasné?Když to může pružit od motoru směrem na kola,tak to samo jde i obráceně od kol na motor.Jen při stání to nepruží pořád,jen se to zmáčkne na stranu kam působí síla od kol.
setrvačik.jpg
setrvačik.jpg (55.67 KiB) Zobrazeno 1896 x
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#37 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od Lukaso »

Lukaso píše:tak to ber tak, že setrvák je součástí kliky a spojka je uplně zvlášť...

já to nemyslel jako hnidopišství...ale ono je třeba si uvědomit, že 1.9 TDI bo třeba 2.0 TDI má sice stejný znáček na kufru auta ale jiné komponenty ( což jsem taky netušil, myslel jsem že jde jen o ŘJ )
s těma matorama jsem to blb špatně napsal...myslel jsem to tak že 1.9 TDI v různých výkonech a 2.0 TDI v různých výkonech mají jiné komponenty
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#38 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od tymon »

no ty kraaso... tak to chudak ten muj setrvak... porad jsem myslel, ze to je udelany trochu jinak :o ...to kdyz jezdim tak, ze si vychutnavam nejvyssi kroutak (kolem 2-tis.) tak dostavaji ty pruziny celkem solidne na prdel :cry:

kazdopadne diky za schema :good:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#39 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od mr1 »

už mě to hlava nebere :%)

-Jak teda startovat? N s nohama skrčenýma pod sedadlem, nebo tak jak to dělám celej život - klidně 1/R nebo i N ale zásadně spojku k podlaze?

-Parkování přes qvalt je špatné? I v garáži? Na rovině? Já ruč.br. používám (zatím :evil: ) jen při stání na červenou. Nerad jí týden lepím, a navíc - moc nemechanickému zablokování nevěřím...

-dvouhmota dostává nejvíc zabrat při podtáčení? (proč si tedy kupovat D5?) Při rychlé akceleraci? (proč si tedy kupovat D5?)
(jezdím klidně i 1300-1500 ot. když od auta nic nechci - a v podstatě jen lehce občas položím nohu na plyn - ničí se to tedy i jakoby při brždění motorem? - jak to myslím: jedu z lehkého kopce, na N to není, ale na nižší qvalt pod plynem mě to přijde jako blbost. Proto jedu klidně na 6q, 1200 a víc. A v případě potřeby lehce přidám. Samože - pokud bych chtěl výkon - podřazuji. Ničím si tedy setrvák nebo ne?)
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#40 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od tymon »

rekl bych, ze ten setrvak se nici uplne vsim, co se s autem dela :)

nekde jsem nasel, ze by se nemelo dojizdet ke krizovatce pres kvalt (klesaji otacky a clovek muze pozde vyslapnout spojku, cimz setrvak dostava nejvyssi razy), tak se snazim to nedelat... radsi koupim sadu brzd o 1000km drive nez setrvak o 50 000km drive

ale s tou akceleraci me to dostava... proc si tedy kupovat silne auto, kdyz ten setrvak se pri rozjezdu tak nici :%)

achjo... to je zase vymozenost :bad:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#41 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od ..::Philip::.. »

neres to..tvuj setrvak ma malo najeto a budes to resit pri tvem najezdu za cca 2 roky :wink:
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#42 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od karelvolvo »

mr1 píše:už mě to hlava nebere :%)

-Jak teda startovat? N s nohama skrčenýma pod sedadlem, nebo tak jak to dělám celej život - klidně 1/R nebo i N ale zásadně spojku k podlaze?

-Parkování přes qvalt je špatné? I v garáži? Na rovině? Já ruč.br. používám (zatím :evil: ) jen při stání na červenou. Nerad jí týden lepím, a navíc - moc nemechanickému zablokování nevěřím...

-dvouhmota dostává nejvíc zabrat při podtáčení? (proč si tedy kupovat D5?) Při rychlé akceleraci? (proč si tedy kupovat D5?)
(jezdím klidně i 1300-1500 ot. když od auta nic nechci - a v podstatě jen lehce občas položím nohu na plyn - ničí se to tedy i jakoby při brždění motorem? - jak to myslím: jedu z lehkého kopce, na N to není, ale na nižší qvalt pod plynem mě to přijde jako blbost. Proto jedu klidně na 6q, 1200 a víc. A v případě potřeby lehce přidám. Samože - pokud bych chtěl výkon - podřazuji. Ničím si tedy setrvák nebo ne?)
Myslím jezdi klidně tak jak jezdíš já jezdím podobně sice se mi setrvák na volnoběh ozívá ale mám tam už 250tkm asi ho přes zimu vyměním
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#43 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od selap »

Podtáčení se myslí pokles pod volnoběžné otáčky a to už auto stejně cuká a jinak se brání,všechno to jsou jen doporučení.Netřeba brát všechno až tak moc vážně,jinak z toho zblbnem.
Jen auto které si nekoupíte se vám neojede :P
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#44 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od raolsa »

Taky jsem si to nedokázal představit, jak to vlastně funguje, ale na téhle stránce to mají fakt pěkně popsaný. Takže už je mi to jasoň. :good: :Bravo:
Ještě jedna věc, jde nějak z venku poznat jestli je na konkrétním voze dvouhmota? Je to někde vidět? Nějakým výřezem třeba? :Search:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#45 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od jarek.krizan »

Ten odkaz co jsem tu dal je jen to nejběžnější provedení a taky nejjednodušší. Pak jsou složitější systémy ( jo holt na vývoj blbin jsou čas i peníze ). Ale tohle mi přišlo na pochopení nejlepší.
Z venku pohledem nejde poznat co tam je za systém.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#46 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od tymon »

..::Philip::.. píše:neres to..tvuj setrvak ma malo najeto a budes to resit pri tvem najezdu za cca 2 roky :wink:
za posledni necely mesic jsem natocil 5500-km takze timto tempem to asi prijde trochu driv :%)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#47 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od ..::Philip::.. »

ja za srpen skoro 10000km, mam 209000km a zvuky ma jako ve 160000km. je to slaba stranka, ale porad se to da.
kolem 250k me to asi uz cekat bude..ale to je jeste tak na rok :)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#48 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od ..::Philip::.. »

243tis km a zvuky +- porad stejne. spojka zabira uz vic nahore, ale porad neklouze. :)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#49 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od hajnej »

..::Philip::.. píše:243tis km a zvuky +- porad stejne. spojka zabira uz vic nahore, ale porad neklouze. :)
pěkně jsi oživil téma po dvou letech :)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#50 Dvouhmotový setrvačník - jak s ním jezdit?

Příspěvek od Lukaso »

mě už to taky na D5tce neklepe...ale zjistil jsem, že mi před domem stojí 2,5T :D
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“