Zdravím lidi,
už pár týdnů mám problém nejspíš s turbem na volvu v50 2.0D 2008 (berte mě jako laika a jen píšu, co mi kdo řekl ). Projevuje se to tak, že na vyšší rychlostní stupeň auto většinou nezrychlí ani při sešlápnutí plynu až na podlahu. Na 1,2,3 auto zrychlí naprosto v pořádku pokaždé, na 4 jen zřídka nezabere, ale třeba na 5 už je tak 50 na 50%,no a 6 už prakticky vůbec. Auto není žádný tryskáč, ale když sešlápnu plyn a teda asi turbo funguje jak má, tak je to zrychlení cítit . No a když nefunguje, tak sešlápnu plyn, nemusím nějak moc, ale auto jede prakticky pořád stejně , takže musím vyšlápnout a šlapu na plyn, dokud to nezabere a to je třeba až na 5x a někdy vůbec a pak mi to napíše "systém motoru,doporučen servis" a pak zmizí. Do kopce dokonce auto i lehce zpomaluje při zařazeným vyšším stupni. Kamarád co spravuje auta mi řekl, že můžou být zatuhlý klapky či co, že bych měl řadit třeba při 2600-3000 otáčkách a zkusit je rozhýbat, ale jaksi to nepomáhá zatím . Díky za jakoukoliv odpověď. Pokud doporučíte jen servis, tak mi nezbyde asi nic jíhyho
Michal
špatné zrychlení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#2 špatné zrychlení
Mno radit by se dalo lecos, ale kdyz to vezmu cele co pises, tak je to zbytecne. Neb aktualni postup ve me evokuje "neco klepe/boucha" a reseni "staci pockat, az to upadne, tak to prestane"
Moznych pricin je povicero, slusnej/znalej mechanik jich vetsinu dokaze odhalit/vyloucit docela rychle.
Proste zacni diagnostikou(VIDA/DiCE), po Brne ji vybavenych lidi je dost.
Moznych pricin je povicero, slusnej/znalej mechanik jich vetsinu dokaze odhalit/vyloucit docela rychle.
Proste zacni diagnostikou(VIDA/DiCE), po Brne ji vybavenych lidi je dost.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo v50 2.0D 2008
#3 špatné zrychlení
Dík za odpověď . Je mi jasný, že nikdo mi to tady slovně neopraví, že servis to jistí, jen jsem si říkal, jestli třeba tady někdo neměl s tímhle zkušenost a nenapsal mi, na co se mám eventuelně připravit (myslím finančně)
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#4 špatné zrychlení
No neni zaco, bohuzel doslovne, ono problem kristalovych kouli je, ze uz dosly
Muzou to bejt jen hadicky za par desetikorun.
Regulacni ventil turba za 1000kc, el. regulace za 5k, podtlakovy silentbloky za 5-10k, EGR za 5-10k, nejaka netesnost ktera bude jen o praci(treba dotahnout sponu...), etc...
A nebo taky picovina za 2,50kc Viz. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78057
Muzou to bejt jen hadicky za par desetikorun.
Regulacni ventil turba za 1000kc, el. regulace za 5k, podtlakovy silentbloky za 5-10k, EGR za 5-10k, nejaka netesnost ktera bude jen o praci(treba dotahnout sponu...), etc...
A nebo taky picovina za 2,50kc Viz. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78057
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 41 Odpovědi
- 4962 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od MílaS
-
- 1 Odpovědi
- 211 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JaSk
-
- 1 Odpovědi
- 383 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 2 Odpovědi
- 323 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od xSam
-
- 54 Odpovědi
- 8044 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od BezVolvovec