Právě je 21 dub 2018 14:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 18 srp 2009 12:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 374
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0D
Pro lepší orientaci, pro ty co se jim nechce hledat , kde co je a jak funguje v S40II / V50 / C30 :
Hromada věcí je řešena v Volvo V50 , chce to trpělivost a hledat ! Jinak klikni na to modré :wink:

Všeobecné : VIN dekodér od hermy

Vyřešené :
Změna jazyku vozu
Rozvodový řemen
Volvo vychytávky
Stabilizační systém
Stěrače , Sklo oken
Hasičák
Audio , AUX a jiné

Jak na to :
Bederní opěrka
Vrzající sedačka
Montáž parkovacího asistenta

A par užitečných rad najdete tady

_________________
Volvo V50 2.0D ( D4204T ) , r.v.2005 , manual Q6 { foto }


Naposledy upravil wrbics dne 01 bře 2010 16:26, celkově upraveno 7

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 18 srp 2009 12:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 374
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0D
Tak jsem to trochu některým ulehčil . Možná až moc , nekamenujte mě :pardon: :sorry: ! Kdyby jste tam něco chtěli přidat , tak pisněte co a dodáme to tam :wink:

Ale zase to je není myšlený tak , že když něco chcete vědět , tak to budu rychle tvořit :evil: ! Je to myšleno tak , že když narazíte na už vyřešený problem nebo se dořeší a nebo někdo vytvoří topic v "Jak na to" ohledně těchto vozů , tak se sem hodí odkaz!

A hlavně doporučuju si přečíst :Pravidla sekce C30 / S40 / V40 / V50 , Duplicita a Pravidla VF

PS :wink: MY: Model Year - Modelový rok , Toto číslo nemusí být vždy shodné s rokem výroby ! Většinou od 7 měsíce může být již nové MY ! Dá se to zjistit podle ViN kodu , je to 10 pozice

_________________
Volvo V50 2.0D ( D4204T ) , r.v.2005 , manual Q6 { foto }


Naposledy upravil wrbics dne 24 srp 2009 18:42, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 18 srp 2009 21:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 41
Bydliště: BB, Slovensko
Vůz: XC90, D5 AWD 120kw, 2004 automat,Summum
Super napad, hlavne pre ludi co sem pridu prvy krat a hladaju nejaky konkretny problem...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 20 srp 2009 00:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 85
Bydliště: Trenčín, Slovensko
Vůz: V50 2.0D MY08
No ja by som privital do sekcie jak na to pridat fotonavod na vymenu oleja a zoznam naradia (velkosti klucov...) tym, ktory idu prvy krat sami vymenit olej to pomoze. Vymena oleja je zaklad a fotonavod som na 2.0D motor nenasiel...
Ale inak dobra praca... :good:

_________________
V50, r.v. 2008, momentum, 2.0D, manual, farba: 446


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 20 srp 2009 08:21 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: září 2005
Příspěvky: 7306
Bydliště: PRG
Od toho tady jsou i jiné sekce - C30/S40/V40/V50 - Opravy 8)

_________________
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Šelma S60-2.4 20V Turbo (B5244T3) (200hp/6000rpm, 291Nm/1800-5000rpm)__(r.v. 2001, mod.01)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
bylo - Vóólvik V40-2.0 16V Turbo (B4204T) (200hp/5100rpm, 230Nm/1800-4800rpm)__(r.v. 1998, mod.99)(upgrade Obrázek)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 20 srp 2009 15:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 85
Bydliště: Trenčín, Slovensko
Vůz: V50 2.0D MY08
no ale ked uz wrbics pridal sekciu "Jak na to" tak by tam mozno potrila aj ta vymena... (Ale ani vtej sekcii opravy fotonavod na vymenu oleja na 2.0D nieje :) )

_________________
V50, r.v. 2008, momentum, 2.0D, manual, farba: 446


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 20 srp 2009 16:09 
Offline

Registrován: srpen 2008
Příspěvky: 1199
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG
Pekne, super a potlesk pro uzivatele wrbics :good:

_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG


Naposledy upravil flaksy dne 20 srp 2009 16:11, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 20 srp 2009 16:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2008
Příspěvky: 252
Bydliště: Bučovice
Vůz: V50 2.0D Momentum + RTI, r. v. 2006
to wrbics: tak to klobouček dolů, opravdu paráda, i když teď spousta lidí bude ještě víc pohodlná a nebudou hledat, ale jinak opravdu super práce :Bravo: :Bravo:

to ivannavi: na co potřebuješ seznam nářadí, pokud potřebuješ toto, tak předpokládám, že u auta s klíčem stojíš poprvé, protože jinak mrknu a vidím ne? Ale zkus flexku, hořák a tři velikosti kladiv :D ? Já teda nechápu jedno, neber to osobně, ale máš funglovku, je jedno jestli jsi to dostal nebo jsi vyhrál v lotynce, ale toto už mi přijde fakt jako nepatřičné šetření. Já jsem měnil teď olej v servisu a včetně 4hodinové servisní prohlídky jsem platil 3 500. Olej 181 kč/litr, olejový + kabinový filtr, nový šroub do vany, doporučuju rovnou koupit a práce. Když odečtu prohlídku, tak to bylo cca 2 000. Nevím, mě to za to nestojí se v tom hrabat, když si vemu, že hodina práce v servisu kam jezdím je 300,- a za tu dobu mi olej i filtry vymění.
Navíc jak řekl Lachtan, to patří do sekce Opravy, jinak v tom za chvilku bude pěkný bordel..
Neber to špatně, ale u nás se říká: nekupuj si drahé auto, pokud nemáš na provoz.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 20 srp 2009 17:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2063
Bydliště: Brno/Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription
ivannavi píše:
No ja by som privital do sekcie jak na to pridat fotonavod na vymenu oleja a zoznam naradia (velkosti klucov...) tym, ktory idu prvy krat sami vymenit olej to pomoze. Vymena oleja je zaklad a fotonavod som na 2.0D motor nenasiel...
Ale inak dobra praca... :good:


Zvláštnípostup, a když ti ty klíče napíšem tak si je půjdeš koupit? :%) Pokud jsi teda takhle vybavený, doporučuji se do ničeho nepouštět, mnohdy to končí neštěstím.

_________________
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 20 srp 2009 17:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2063
Bydliště: Brno/Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription
Lumpy píše:
? Já teda nechápu jedno, neber to osobně, ale máš funglovku, je jedno jestli jsi to dostal nebo jsi vyhrál v lotynce, ale toto už mi přijde fakt jako nepatřičné šetření.


Zapoměl jsi na krmení všech možných půjčovacích společností, z čeho mají žít? :D To jen my blbci si dolujeme všechna konta :sorry:

_________________
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 20 srp 2009 18:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 374
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0D
Nechte toho klucí :beer: . Klidně to tam může být !
Ale zase to je není myšlený tak , že když něco chcete vědět , tak to budu rychle tvořit :evil: ! Je to myšleno tak , že když narazíte na už vyřešený problem nebo se dořeší a nebo někdo vytvoří topic v "Jak na to" ohledně těchto vozů , tak se sem hodí odkaz!

Lumpy:klidně budu hledat za ně , stejně nehledaj - založí topic a my pak hledáme kde to je a odkážeme je tam ! Prostě mě to přestalo bavit a teď mám zábavu ! Ale né že to necháte jen na mě :%) :oops:

_________________
Volvo V50 2.0D ( D4204T ) , r.v.2005 , manual Q6 { foto }


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 20 srp 2009 19:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: září 2005
Příspěvky: 7306
Bydliště: PRG
wrbics píše:
...stejně nehledaj - založí topic a my pak hledáme kde to je...

A já to pak nestíhám mazat :evil:

_________________
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Šelma S60-2.4 20V Turbo (B5244T3) (200hp/6000rpm, 291Nm/1800-5000rpm)__(r.v. 2001, mod.01)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
bylo - Vóólvik V40-2.0 16V Turbo (B4204T) (200hp/5100rpm, 230Nm/1800-4800rpm)__(r.v. 1998, mod.99)(upgrade Obrázek)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 20 srp 2009 20:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 85
Bydliště: Trenčín, Slovensko
Vůz: V50 2.0D MY08
Doteraz som si menil olej na octavii a volvo ma este neaky kryt pod motorom, preto som chcel vediet tie kluce. Takto musim ist na rampu, pozriet ake velkosti, ist domov po kluce a zas na rampu...

Mne nejde o setrenie, ale mam velmy zle skusenosti so servismy... Ked som daval menit olej po 10tis km, tak olej na mierke vobec nebol tak cisty, ako ked som bol nedavno pri 20tis... Ked menili vzduchovy filter, zda sa mi ze poskriabali lak... Navyse uz 2x mi zaspinili sede potahy, ktore potom tepovali...

Prave pre podobne zle skusenosti so servisom Skoda som myslel ze servis Volvo bude iny (aj za vyssiu cenu) , ale nieje, preto mi nejde o SETRENIE, kludne nech to stoji viac ale chcem to mat spravene dobre. A ked si nieco robim na svojom, dam si natom zalezat na 100% . Taktiez ma to bavi... minimalne 80% casu stravim pri PC, ja sa potrebujem odreagovat pri niecom manualnom, kde netreba velmi rozmyslat, a tymto spojim zabavne s uzitocnym...

Ale ked tu narazate na to setrenie, naco je toto forum? Mate tiez drahe auta a sekcia opravy je dost plna. Preco nechodite do orig. servisu?

Citace:
Zvláštnípostup, a když ti ty klíče napíšem tak si je půjdeš koupit?


Ja mam dost slusnu zasobu klucov, takze nebudem kupovat (a keby som nahodou nemal tak kupim), ale znacku volvo mam prvy krat tak neviem ake velkosti pouziva... Inak nechapem tvojej reakcii z coho usudzujes ze kluce nemam ked sa pytam iba na velkosti, a pripadne zaludnosti ako napr. ze niekde pasuje ako kluc klucka z dveri...

Citace:
Navíc jak řekl Lachtan, to patří do sekce Opravy, jinak v tom za chvilku bude pěkný bordel..


cize ked da wrbics napr. vymenu filtra, opravu bedrovej opierky... tak to mu tlieskas za dobru robotu (cize toto netreba do sekcie opravy), ale ked ja dam pripomienku co by sa este mohlo doplnit, tak ZRAZU to uz patri do sekcie opravy, naviac dostanem pripomienky typu ked nemas na drahe auto tak si ho nekupuj a pod.... :fool:


Wrbics dakujem za pridanie vymeny :wink:

_________________
V50, r.v. 2008, momentum, 2.0D, manual, farba: 446


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2013 21:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2013
Příspěvky: 356
Bydliště: Morava
Bydliště: Přerov
Vůz: nic
Ahoj Volvíci.

Nevím jestli jsem tento post lupnul do správného vlákna.

Chtěl bych zjistit co se má na mém autí po jak dlouhých intervalech měnit.
Našel jsem v uživatelské příručce jen něco:
- motorový olej 1rok nebo 20 000km a parametry a 4,3l
- olejový fitr s motorovým olejem, ale typ? rozměry?
- brzdová kapalina co 2 roky a typ DOT4+
- nemrzka s vodou na -35 do motoru se jen doplňuje
- převodový olej ??? a jen typové označení a 1,9l
- kapalina do ostřikovačů jen nemrznoucí a VOLVO a 4l :D
- chladivo + olej do chladiva klimačky 1x za dva roky - opravdu? proč?
Jenže co ten zbytek?
- rozvody? jsou jen jedny, nebo "malé" a "velké"? Kdy/po kolika? ...
- svíčky? typ?
- filtr vzduchový? typ? rozměry?
- filtr kabinový? typ? rozměry?
- ???

Možná jsem jen blbě koukal a vše tam je, pokud ano, tak mě prosím "nakopněte" kde juknout. Pokud to tam není, jak to zjistit?
Chci si vše hlídat a zajišťovat sám(stát servismanům za prdelí či u známého v garáži), ale chybí mi údaje.

_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2013 07:18 
Offline

Registrován: duben 2008
Příspěvky: 1974
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC90, V50
akorát to téma Hasičák sem nepatří, týká se s/v40.

A kde mají hasičáky c30/s40/v50kaři???

_________________
XC90, 2004, 2,4 120 kW, Summum, D5244T, automat, 7 seats
V50, 2004, 2,4i 125 kW, Summum, B5244S4, manual

ex: V40, 1999, 1,8 85 kW, B4184S, manual


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2013 08:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 374
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0D
na druhé stránce toho vlákna , a je to tam napsané , tak od 11 odpovědi :wink:

VOVLOzajíc :
rozměry filtru ?? na co ? stačí znát vůz a motor a každý shop Ti to vyhodí automaticky
zbytek servisní manual , rozvody tady něco

- chladivo + olej do chladiva klimačky 1x za dva roky - pročistit by se to mělo aspon jednou za čas :wink:

- převodový olej ??? a jen typové označení a 1,9l stačí Ti specifikace WSD-M2C200-C , nebo prostě kup original ve Volvu :wink:

něco o chladící kapalině - vyěmnit aspon po 5rokách

_________________
Volvo V50 2.0D ( D4204T ) , r.v.2005 , manual Q6 { foto }


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2013 11:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2013
Příspěvky: 356
Bydliště: Morava
Bydliště: Přerov
Vůz: nic
2wrbics :
Děkuji, děkuji. Na odkazy juknu. Holt jsem dával hledat špané výrazy.

cit:rozměry filtru ?? na co ?
- Tak z toho jsem slušně vyškolenej z předchozího auta. Nevím jaké zkušenosti máš Ty, ale já mám vezkrze negativní. Tentýž filtr údajně totéž auto shodné motorizace, atd. několik různých rozměrů a to i ve zkutečnosti. Třeba u kabinového filtru to znamenalo že tam filtr buď nacpu zmuchlanej, nebo nebude doléhat a vzduch přes něj tak moc nepude, nebo že to bude OK. To ještě nezmiňuju konstrukční provedení filtrů s ač správnými rozměry.

Jo, .. aha dík.

Převodový olej ač to asi bude prda(cena za litr), tak snad mne nepoloží, když jde o 2l... ale jak často? Když jsem to chtěl po servismanech u předchozích vozítek, tak na mě čuměli jak péro z gauče a blekotali něco o doživotnosti a kdesi cosi. A pravdou je, že nějaký výpušťák či nápušťák jsem nenašel....

Super je to motorový PDFko z toho softíku.. Asi si ho fakt budu muset splašit...

Takže dík. Já doufal že existuje nějaká tabulka - rozpis co se má kdy, čím a jak dělat.

_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2013 11:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 374
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0D
nemám špatné zkušenosti s rozměry filtrů - ted používam MANN , předtím , Purflux , Valeo , Fraam , Fiam 8)

převodák - ten stál origo litr nějakých 510,-
a neudáva se km , ale strop bych viděl na max.160Tkm

Tabulka/y je v podstatě v tom softíku :wink:

_________________
Volvo V50 2.0D ( D4204T ) , r.v.2005 , manual Q6 { foto }


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2013 11:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2013
Příspěvky: 356
Bydliště: Morava
Bydliště: Přerov
Vůz: nic
Jo a ještě se mi matně vybavuje že jsem četl že nějaký olej-náplň má společnou nádržku se servem řízení. Ale za boha si nevybavuji co to bylo.

_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 31 led 2015 15:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2014
Příspěvky: 163
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Mel bych tri takove vseobecne dotazy a nebudu kvůli kazde zakládat téma tak doufam ze nevadi, ze to napisu sem.

První otázka, lze zjistit zde v cechach jestli na aute problehly vymeny, které se mají delat při určitých km ? Mam k autu servisku, ale auto bylo provozovano v nemecku a tak me třebas zajima, když se mají delat rozvody ve 180t km, auto bylo v servisu je tam razitko jestli byly rozvody opravdu delany, nebo si někdo razítka do servisky jen naflakal ? Psal jsem sice do toho urceneho servisu v nemecku, ale jelikož neumim nemecky tak jsem si pomahal prekladacem a jelikož neodpovedeli tak to stalo za prd. leda ze by tu někdo byl kdo umi dobře nemecky a zkusil to s nima vykomunikovat ?

Druha otázka, mam praskly vlnovec je to oprava na servis nebo se to da vymenit doma v garazi ? V servisu kde spravovali dveře sem se ptal a cena pry 5 000 kc. litr vlnovec zbytek práce.

Treti otázka, kdepa se da sehnat tenhle spodek narazniku ? http://tuning-individual.cz/eshop/image ... acitka.jpg coz me privadi ještě ke 4 věci, na tom obrazku je mrizka uplne vyndana a je tam jen jakesi "pletivo" ?

Dik za odpovedi :)

_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 13 led 2016 17:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 29
Bydliště: ML
Vlnovec nevím jak u nafty, ale u 2,4 benzínu byl v jednom kuse s katem - ve Volvu za hodně peněz, takže - tz. všechno dolů, uříznout, vyměnit, pořádně svařit a vrátit.
Já platil jen vlnovec, ale práce byla prej opruz.

_________________
Volvo S40 II 2,4 2006
BMW E34 530i 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CO , KDE , JAK = S40II / V50 / C30
PříspěvekNapsal: 09 úno 2016 13:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2013
Příspěvky: 523
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
4000,- za práci? Pošli je do prdele a najdi si jinej servis. ( jo a mě stál vlnovec asi 400,-)

_________________
V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Peugeot 307 Brake 1,6Hdi 66kW 2005
Suzuki Bandit 600 ( Prodáno )


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: gigy a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.098s | 20 Queries | GZIP : Off ]