Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#26 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od jogin3 »

Ja by jsem bral vlozku tu co mam ja od JR, kdyz sem ji po prve videl tak oproti staremu od KN byli vsechny mrizky naprosto rovny a soumerny, nevim zda to bylo kusem, ale ty od KN byli sem tam ohnuty. Mam od JR i cistici sadu cistil jsme to po 6000Km nejhorsi je pak se spravne trefit jak moc to naolejovat, ja jsem to asi trochu preolejoval :D ale zatim v pohode jezdim.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#27 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od Hájčus »

Ahoj, i ja mam zminenou vlozku od JR do stavajiciho airboxu.
Spokojenost.
Kupoval jsem ji ne s ocekavanim, ze mi prida vykon, ale ze lepe filtruje, propousti vice vzduchu a kdyz ji vyperu vice nez 3x mam ji "zaplacenou" oproti papiru a dalsi "vyprani" (suplujici vymenu) uz sype peniz na jiny spotrebak, co je treba dokupovat. Takze rekneme, ze kdyz ji vyperu 5x na posesty klidne rad koupim zase novou.. Janek
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#28 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od Lachtan »

Jak se ta potvornost vůbec čistí ?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#29 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od yoby »

Lachtan píše:Jak se ta potvornost vůbec čistí ?
Vyklepeš, vypláchneš proudem vody, necháš uschnout a nastříkáš olej
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

libre
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 427
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

#30 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od libre »

yoby píše:
Lachtan píše:Jak se ta potvornost vůbec čistí ?
Vyklepeš, vypláchneš proudem vody, necháš uschnout a nastříkáš olej
Já mám teda ještě čisticí prostředek, ve kterém to vždycky nechávám pár hodin odmočit.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#31 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od yoby »

na to jsem zapomněl, taky mam rozprašovač s čistícím sajrajtem :good:
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 33
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: V 40 1,8 2003
Bydliště: Neznašov

#32 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od tomast33 »

Zdravím,pročítám toto téma,protože uvažuju o otevřeném-sportovním vzduchovém filtru.
Moje zjištění:
-mají opravdu lepší propustnost,ale taky propustí o něco větší zrníčka nečistot.(při dlouhodobém používání,větší opotřebení motoru)
-olej kterým jsou impregnované může poškodit váhu vzduchu (není to jen klapka,je tam velice jemný film,který je ohřívaný a proud vzduchu jej ochlazuje,podle proudu(A), který tam řídící jednotka pouští ,aby ho udržela na stejné teplotě pozná kolik tam teče vzduchu. Stačí vlchkost a mastnota a ten film se zašpiní a přestane to fungovat.

Vlastně už ho do svého miláčka dávat nechci :Yahoo!:
_________________
Vlastním V40 1,8 90kW r.v. 2004 motor B4184 S2

SGC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 113
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

#33 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od SGC »

Omlouvám se za ''znovuotevření'' topicu. Tedy pokud to dobře chápu, tak klasický vložkový filtr půjde bez dalších nutných úprav nahradit kónickým - samozřejmě po demontáži airboxu? Mám pro svojí 850 (B5252) objednaný tento : http://www.bsrczech.cz/produkty/47185014/ ... tak doufám, že bude sedět bez problému. U atmosféry žádný přísun koníků nečekám, jde mi hlavně o vizuál a zvuk a to filtr snad splní :-)
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#34 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Rekl bych, ze potrebujes ohradku kolem filtru ...
Bo by ti to nasavalo horky vzduch od motoru.
http://www.bsrczech.cz/produkty/4900701/
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#35 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od wickey »

presne tak, kdyztak kompletni reseni, ale pokud vim, ohlsy byly takove, ze volvo ma dost slusne udelan privod vzduchu z klasickeho airboxu a znam i pripady, kdy lidi vyhazovaly BSR sisku pryc..

ja jsem zastance kvalitni sportovni vlozky. v obou autech mam K&N (dali nekomentuj :D )
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

SGC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 113
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

#36 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od SGC »

Díky za info chlapi, nakonec jsem se teda rozhodl pro tento klasický airboxový : http://www.tuningshop.cz/sportovni-vzduchove-filtry/sportovni-vzduchovy-filtr-k-n-33-2670/

Kónický jsem díky dalším souvisejícím nákladům (za zmíněnej tepelnej shield) nakonec zavrhl. Šlo mi jen o ten vizuál, bez kterýho se asi dokážu obejít :-)

Taky o lepší zvuk, ale toho předpokládám dosáhnu i s klasickou K&N vložkou do airboxu. Sice je to pro mojí peněženku docela palba, ale filtr při dobrý údržbě přežije auto :-)))
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#37 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od wickey »

me vysel z anglie na cabrio 50 € i se zaslanim.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#38 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od Krystof P. »

To je divný, to v roce 2010 nikdo nevěděl, že pokud má sportovní filtr větší propustnost, zákonitě má horší filtrační schopnosti ?
Za mě kokotina nejvyššího kalibru, nejvíc kónický šmejdy a ty, u kterejch doporučujou proplach a napouštění olejem :lol: :ROFL:

To SGC: To určitě, protože to auto nakonec pohřbí sám filtr.

penek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2891
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987

#39 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od penek »

Sportovní filtr je určitě super, miluju tyhle hi-tech vyfikundávky, sám ho do krabice taky jednou plánuju.

Zatím mám tedy jen sportovní lékárničku a sportovní voňavej stromeček a už teď to jede jako kráááva...

:ROFL:
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE

Keine Panik auf der Titanic!!!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 850
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

#40 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od cuhan »

Já si tam budu dávat bavlněný KN filtr,který se dává do airboxu který je rozměrově shodný od origo filtru,tento filtr má údajně lepší filtrační schopnosti a větší průchodnost,logicky to moc nechápu ale co už.. :)
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#41 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od Urvanej »

Bohužel to neni tak černobílý. Pro ilustraci jeden příklad: v papíru musí vzduch překonávat několik větších děr, ve správně navrženém filtru mu stačí jedna menší. A potom opravdu lze dosáhnout vyšší filtrační schopnosti při menší tlakové ztrátě. Ale tady platí, že plochu ničim nenahradíš, takže čim větší, tim lepší. Proto jsou normální filtry lámaný a některý houbičky na nádobí, nebo jak to nazvat, jsou opravdu proti logice. :bad:
A ze života: punčocha natažená na vstup do váhy má filtraci skoro 0, ale ztrátu větší jak klasickej papírák :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#42 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od Krystof P. »

cuhan píše:Já si tam budu dávat bavlněný KN filtr,který se dává do airboxu který je rozměrově shodný od origo filtru,tento filtr má údajně lepší filtrační schopnosti a větší průchodnost,logicky to moc nechápu ale co už.. :)
Tak se podívej jakou má hustotu na m² nebo nějak tak to tam udávaji a porovnej to třeba s origo volvo filtrem. Klidně se vsadim že bude nižší

Shuwex

#43 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od Shuwex »

Tak pridam i ja zkusenost;) Auto sem si nechal nachipovat...asi mesic sem jezdil s normal filtrem a pote jsem koupil KN filtr za 1800kc ;D...a zmena byla docela znatelna teda aspon u me,auto ma o neco lepsi reakci na plyn,a zvuk motoru je takovy lepsi...no hezci na poslech;)Takze shrnuto-jsem spokojen;P

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#44 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od Urvanej »

On se ten sportovní taky dává většinou namísto zahnojenýho papíráku a s novym papírákem bys měl podobný pocit. :wink:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1844
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3

#45 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od yebat »

hezký, za 1500,- :D pěkná píčovina... za to mám deset obyč papírovejch filtrů, když je vyměnim po 15000km, tak je mám na 150000km... a s ohledem na můj nájezd kilometrů za rok to mám na deset let... a za tu dobu už budu mít stejně jiný auto, takže pokud by se mělo hledět jenom na ekonomickou stránku, tak se mi to stejně nevyplatí...
(navíc ten "čistič" a olej na filtr taky něco bude stát, takže to ve finále nebde jenom 1500,-)

:fool: :)
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#46 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od eLzyx »

Kr.P píše:
cuhan píše:Já si tam budu dávat bavlněný KN filtr,který se dává do airboxu který je rozměrově shodný od origo filtru,tento filtr má údajně lepší filtrační schopnosti a větší průchodnost,logicky to moc nechápu ale co už.. :)
Tak se podívej jakou má hustotu na m² nebo nějak tak to tam udávaji a porovnej to třeba s origo volvo filtrem. Klidně se vsadim že bude nižší
to by bylo fajn, ale bohužel na obal produktu si každý napíše co chce a mnohdy ani to ne.
Dali tu dával link na test filtračních schopností sportovních filtrů a většina z nich byla mizerná.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 850
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

#47 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od cuhan »

Tak je taky rozdíl co si kdo představuje pod pojmem sportovní filtr a KN filtr,jsou to naprosto odlišné filtry.. :)
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

Shuwex

#48 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od Shuwex »

Jelikoz muj najezd je vic jak 30.000km rocne,tak menim olej3x do roka,pro me tech 1800kc za filtr picovina neni.A pokud kupujes filtr za150kc,tak je to tvuj problem.S KN jsem spokojen a neznam nikoho kdo by nebyl.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1844
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3

#49 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od yebat »

abych to upřesnil, champion po jistý slevě...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#50 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od Krystof P. »

Shuwex píše:Jelikoz muj najezd je vic jak 30.000km rocne,tak menim olej3x do roka,pro me tech 1800kc za filtr picovina neni.A pokud kupujes filtr za150kc,tak je to tvuj problem.S KN jsem spokojen a neznam nikoho kdo by nebyl.
Protože nikdo kdo nasype 1800 do filtru ti neřekne, že to je sračka která blbě filtruje a zasírá sání :D

Koukám že ani v roce 2014 se nic nezměnilo :ROFL:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“