Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#1 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Menším motorom chýba v spodnom pásme otáčok krútiaci moment, (čiastočne sa dá vyriešiť výmenou vzduchového filtra za športový napr. K&N).

Toto je ze článku o S40/V40 na webu svedsketanky.cz .

Zajímalo by me, zda s výměnou obyčejného filtru za sportovní máte někdo zkušenosti a jaký je váš názor na změnu...
Celkem citim ze by ti otačky na spodku mohli letet rychleji,ale jak moc to sportovní filtr ovlivní ...

Díky za každý názor a zkušenost (:
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

yoby
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#2 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od yoby »

Mam KN v airboxu v obou autech a dle mě neznatelně:-) Jsem laik, ale myslím že zrovna v spodním pásmu otáček motor zas tolik vzduchu nepotřebuje, tutíž je lepší průchodnost sportovního filtru k skoro ničemu :)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 68
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo S40, r.v. 97, 1,8i 16V (B4184S)
Bydliště: Dačice

#3 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od ondra.palas »

Taky mám K&N v airboxu, změna téměř žádná. Myslím ale že UltrasVidras myslel spíš klasický vzduchový filtr, tedy kužel bez airboxu.
_________________
Je:Volvo S40, r.v. 97, 1,8i 16V (B4184S - 1731cc), 85kW, 5-man, klima, kůže, dřevoplast, Sekačka Husqvarna R152 SV - moji švédi
Citrón Berlingo Multispace 1,6i 110k, r.v. 2009
Bylo: Daewoo Espero 2.0MPi - skvělý auto, vzpomínáme...

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#4 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Ja pred cca mesicem vymenil filtr a dal sportovni vlozku od BSR (1400,-), koupeno v ADUSUM.
Na zatahu od spoda to tedy znat je 8) , takze spokojenost.
Dle toho, co jsem mel moznost se vsude mozne docist, je sportovni filtr znatelnejsi pri preplnovanem motoru. Na klasicke atmosfere neni rozdil tak znatelny. S vlozkou se hluk nezveda, s konickym pry ano.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

yoby
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#5 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od yoby »

Ideální by bylo to dát na brzdu s obyčejným (samozřejmě že s čistým, ne 5 let starým :) ) a pak prohodit za sportovní, aby byla měřitelná hodnota :) Přeci jen placebo efekt je mrcha 8)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#6 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od selap »

Na jiným fóru(škoda) se ale řešilo,že se zvedá opotřebení motoru,a to že je to znát už po 10-15 tkm.Tak nevím,má s tím někdo opravdu dlouhodobější zkušenost?
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#7 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Hmm...

Co se týká toho airboxu, tak jsem trosku lajk... Kdyz sem koukal na ty KN tak jsem nasel http://www.sportovni-filtry.cz/kn-vzduchovy-filtr-332763-p-14909.html. Otázkou pro mě zůstavá zda opravdu má cenu do toho investovat. Ale jestli je rozdíl opravdu znatelný tak by nebylo co řešit...
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 40
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Martin - SR

#8 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od Guru »

Pokial auto ma vahu vzduchu = MAF sensor tak športovy filter nema zmysel pokial auto beži na povodnom software, vaha vzduchu prideli rozkaz na "zatvaranie branky" a viac vzduchu sa do motora nedostane aj keby si uplne odstranil vzduchovy filter. Ale taky športovy filter je nutnost až po chiptuningu, len vtedy to ma zmysel.
_________________
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 28
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70 B5244T5 2,5T ´03 gold manuál
Bydliště: Praha

#9 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od Gabe »

selap píše:Na jiným fóru(škoda) se ale řešilo,že se zvedá opotřebení motoru,a to že je to znát už po 10-15 tkm.Tak nevím,má s tím někdo opravdu dlouhodobější zkušenost?

Čau,
takže podle "Škoda fóra" všichni renomovaní výrobci sportovních vzduchových filtrů cíleně likvidují motory a to už znatelně po 10-15tis km? A aby destrukci motoru náhodou někdo nepokazil a neoddálil koupí nového filtru, tak udávají jeho životnost, jako neomezenou? Že ho jen musíš pravidelně prát? :cry:
To je hloupost, že? :D Mají to moc dobře spočítané a odzkoušené, se všemi TUV atesty apod... Nemůžou si to dovolit, vždyť by se nedoplatili a navíc ani už dávno neexistovali.
_________________
V70 D5 ´04, VOR barva

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 28
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70 B5244T5 2,5T ´03 gold manuál
Bydliště: Praha

#10 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od Gabe »

Guru píše:Pokial auto ma vahu vzduchu = MAF sensor tak športovy filter nema zmysel pokial auto beži na povodnom software, vaha vzduchu prideli rozkaz na "zatvaranie branky" a viac vzduchu sa do motora nedostane aj keby si uplne odstranil vzduchovy filter. Ale taky športovy filter je nutnost až po chiptuningu, len vtedy to ma zmysel.
Tady bych nesouhlasil. Pokud má sportovní vzduchový filtr vyšší průchodnost vzduchu, tak i bez softwarové úpravy motor snáze saje vzduch. Saje ho furt stejné množství vzhledem k otáčkám, ale ty otáčky jdou vzhůru rychleji, díky vyšší průchodnosti filtru.
Ale u atmosférických motorů bez čipu je to téměř neznatelné, u přeplňovaných malinko lepší a znatelnější je to u přeplňovaných s čipem, kde zvýšením plnícího tlaku je již třeba pořádný přísun vzduchu.
_________________
V70 D5 ´04, VOR barva

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: zvolen

#11 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od michalmalcek1 »

co sa tyka sport.filtrov mam tiez dobre skusenosti len pozor na tie lacne za par € . Ja som mal na svojej 440 SFsprintfilter sice sisku lebo som to tam mal kde dat a znatelny rozdiel a comu som sa najviac tesil aj zvukovy efekt .Vyhoda mal som ho tam kym som auto nepredaal cca 2roky potom som si ho vymontoval ked som auto predaval a poviem vam ze tomu autu to chybalo citelny rozdiel .Do V50 taktiez rozmislam nad sportovym filtrom ale asi budem volit vlozku sice prvotna investicia ale potom pokoj
_________________
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo S60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo S80 3.2 awd 2007 lpg
Volvo V90 cc 2.0 T6 2017

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#12 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Tak ze by tohle byla jedna z realnych moznosti ?

Jaky tam pak je rozdil mezi vlozkou jak psal ttoommaasseekk a filtrem co jsem uvedl vyse ?

diky za radu, at zbytecne nevyhodim penize oknem a ma to tedy smysl...

http://produkty.bsrczech.cz/46340168/
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#13 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Kdyz pouzijes vyse uvedenou vlozku, jen ji vymenis za vzduchovy filtr v boxu. Toto reseni se pouziva u uprav do STAGE 1, tedy pro normalni lidi. :lol:
Kdyz pouzijes konicky filtr, vyhodis komplet air box a nainstalujes jej misto nej. Problem vsak je, jak k tomuto filtru dostat studeny vzduch. BSR to resi vlastnim "air boxem" (najdete na netu) a tohle reseni je pro upravy od STAGE 2, tedy pro "vykonare", tunery a ja nevim koho vseho. :green:

Ja vzal vlozku, neb nezpusobi tolik hluku jako konicky filtr, je to levnejsi a nedelam na svem voze zadne dalsi upravy, abych potreboval tolik vzduchu.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#14 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Cili ta vlozka od BSR bude hrat roli jako by filtr jestli jsem dobre pochopil? :)

Jelikoz na sebe nepotrebuju tolik upozornovat a nemam v planu dalsi upravy... tak bych zustal u STAGE 1 :DDD

Jen bych si chtel ujasnit jestli v nicem nevadi ze nemam turbo a jak uz vyse nekdo psal tak neuskodim motoru ???

Diky za odpoved pro zacatecnika :unknown:
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#15 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Motoru neuskodi.
Kdyz nemas turbo, nebude tak citelny narust "radosti". :ROFL:
Vyhodou je, ze kdyz jej budes vcas cistit, vydrzi dlouuho. (snad)
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 53
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

#16 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od johnyS60 »

UltrasVidras píše:Cili ta vlozka od BSR bude hrat roli jako by filtr jestli jsem dobre pochopil? :)

Jelikoz na sebe nepotrebuju tolik upozornovat a nemam v planu dalsi upravy... tak bych zustal u STAGE 1 :DDD

Jen bych si chtel ujasnit jestli v nicem nevadi ze nemam turbo a jak uz vyse nekdo psal tak neuskodim motoru ???

Diky za odpoved pro zacatecnika :unknown:
ahoj,
ja som kupoval KN filter do vsetkych aut co mam (Volvo, BMW, Toyota offroad). predtym Kingdragon do fiatu. najazdil som na tom tak 220tisic kilometrov. u atmosfery to poznas trochu na zvuku. (na 2 autach som mal/mam direct intake kit - obdoba toho stage 2 - teda siska plus vedenie k tomu), tam to pocujes jak to saje. teraz mam len vlozku do sania a takisto to na tej 2,4 pocujes. rozdiel v jazdnych vlastnostiach je v jednotkach percent, nemozes cakat nemozne. kazdopadne za novy filter som dal asi 1600 czk, a tento moj sucasny som uz 5 x pral. teda sa mi takmer vratil. hlavna vyhoda je, ze si ho mozes udrziavat cisty ako casto chces. je tam este 1 vec, su nazory, ze ak to prezenies s olejovanim, tak ti to dokaze zasvinit cidlo v klapke. takze ja nasprayujem, necham vsiaknut, prebytocny olej odsajem papierovym kapesnikom alebo nejakou handrickou a funguje to bez problemu.
_________________
S 60,2002,social 125kw motour,antracit metla a bezovy vnitrek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#17 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od jogin3 »

Ja sem zatim mel na vsech autech vlozku od Greenu, premyslim i na S60 ze dam. Nemusi se pak menit, ale co se tyce vykonu sem na V40 nepozoroval nic, jezdilo to porad stejne, ale malinko to slo lepe do otacek.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#18 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od hajnej »

ok. tak to oživíme. zajímá mě to a chtěl bych slyšet další zkušenosti spokojených i nespokojených majitelů
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#19 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od jogin3 »

No dneska sem namontova JR vlozku do originalniho boxu, predchozi papirak byl opravdu akput, auto jede lip, ale i s novym papirakme by jelo lip. Preci jenom mam 250PS takze tam i blby 1% je dobry :D Ale musim rici ze reakce na plyn je zivejsi a otacky lezou omalinko rychleji, bohuzel nemohu porovnat s novym papirakem, ale pred mesicem a pul sem byl na servisni kontrole v autorizaku a filtr rikal ze je dobry, no nevim, ale me pripadal uz spatny :ROFL: 8) Ale musim rici ze stim papirakem to jelo razantne, ted s JR to jede jeste razantneji, kdyz to srovnam v cislech tak bych rekl ze oni mluvi o 2-3% ja osobne tomu davam 0,5-max1% narustu ne vykonu ale krouticiho momentu diky vetsimu prisunu vzduchu, tim apdem to malinko lip de do otacek auto je zivjejsi, ted je otazka, jak se to vyplati. Financne po 2rokach mam urcite zpet castku za filtr, ale bohuzel jak je to s filtraci techto kousku i kdyz JR garantuje 2,8micronu na 99% tak stejne, nejlepsi je tak treba po 50 000Km rozdelat cast motoru a podivat se osobne, to uz by mohlo byt znat jeslti propousti prach nebo ne.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

ZEZi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 90
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Chrudim

#20 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od ZEZi »

hayney píše:ok. tak to oživíme. zajímá mě to a chtěl bych slyšet další zkušenosti spokojených i nespokojených majitelů
koupil jsem asi tak pred mesicem presne ten opti flow filter od BSR a parada.. zvuk paradni... je to ted takovy nas*r... :-D zda se mi to sviznejsi.. ale jak to davas a znova a znova do otacek aby jsem to slyse ltak se me zvedla spotreba.. :-D ted doufam ze to je tim.. :-D jinak paradne to i vypada....
_________________
Bylo "XC90 D5 120KW/163PS"
Bylo "S60 2.5 T 154KW/209PS"
Nyní "V70 2.4D 120KW/163PS 'CORONER'"
"240 2.3i 85KW/115PS 'PAN OLSEN'"

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#21 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od maxwell »

Tak slyšet to je vždycky. Koho předjíždím tak má pocit že ho oblítá spitfire. :D

Jinak je jasný že ty filtry mají větší a lepší propustnost. Čištění olejem - mno že by to mohlo rozbít váhu vzduchu...,o tom dosti pochybuji. Rozhodně třístovkovou určitě ne, je ze slitiny. Leda u nových že by to nějak naleptalo plast, ale pochybuji, to by pak taky mohlo škodit filtru, což je volovina. Váha vzduchu je komora ve které je klapka. Nad klapkou je potenciometr... dá-li se to tak nazvat..., a snímá to průtok, resp otevření klapky. Elektrická část je ovšem oddělena od mechanické, takže tam se olej nedostane, a mechanickou část to tak maximálně promaže. :)

Divili by jste se jaké banální mechanické závady bývají na váhách vzduchu. Ve Většině případů to jde spravit. Tedy ty starší určitě. Dnešní nové jsou dokonce jen z plastu a dost lagritz.

Šla udělat i taková která není schopna se rozbít, na způsobu magnetické indukce, jenže... :unknown:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 33
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Slovensko

#22 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od marian1221 »

Zdravim Vas. Pocul jsem ze sportovni filtr zvysi vykon o par koniku avsak na druhe strane se do motoru vyssim prikonem vzduchu udajne dostavaji vacsi castice ako u filtru papiroveho ktery nepropousti tak jako bavlna.
_________________
...........Volvo V50 2.0D 100kw, 11. 2004 , mistral grun, vse okrem navigace a kuze.

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#23 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Ja mam na svem filtru prave najeto cca 12000km. Zatim bez cisteni.
Chystam se na to pristi mesic, po "berouskovi". Cisteni od BSR 330,-bez DPH.
Asi uz vycistit chce, zda se mi to malinko mene zive, idyz jsou to jen subjektivni pocity, samozrejme.
S filtrem nemam prolem.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#24 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od maxwell »

marian1221 píše:Zdravim Vas. Pocul jsem ze sportovni filtr zvysi vykon o par koniku avsak na druhe strane se do motoru vyssim prikonem vzduchu udajne dostavaji vacsi castice ako u filtru papiroveho ktery nepropousti tak jako bavlna.

Podle mne blbost, filtr je stejný nebo srovnatelný s jakýmkoliv jiným. Jen má větší průtok, a to většonu díky ploše filtru, a jiné technologii zpracování.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#25 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.

Příspěvek od Drak3n »

chcel by som ozivit trosku tuto temu , lebo oem filter mam strasne spinavy tak treba menit
nemate niekto skusenosti s filtrami amsoil ? su to vraj nejako specialne vyrabane nanoblabla filtre a vraj filtruju lepsie ako klasicke papierove . pouzivaju ich vraj tanky v iraku :D sportovy nechcem ziadny , lebo to akurat znici motor http://www.bobistheoilguy.com/airfilter/airtest3.htm
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“