Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 27
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo C70 D5 Summum, r.v. 2007
- Bydliště: Ostrava
#76 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
K čemu je taková výměna klasického filtru za "sportovní" vlastně dobrá?
Podle mého, bez dalších úprav, je spíše na škodu než k užitku.
Stejnou situaci jsem řešil i na motorce, kde jsem měl k dispozici brzdu a "ladiče", který vhledem k tomu, že dělá sportovní motorky na okruh, ví co dělá.
Situace byla následující:
1. Standardní koncovka výfuku + standardní filtr = směs nebyla ani příliš bohatá ani příliš chudá, prostě tak jak to má být.
2. Laděná koncovka výfuku konstruovaná přesně dle typu motorky + standardní filtr = mírně chudší směs, ale nic hrozného. Došlo k mírnému nárustu výkonu a ke změnám průběhu výkonu.
3. Standardní výfuk + KN filtr = propady ve výkonu, chudá směs
4. Laděná koncovka výfuku + sportovní KN filtr = chudá směs jako prase, střílený do výfuku, žádné zlepšení ve výkonu oproti variantě 2 spíše naopak.
5. Laděná koncovka výfuku + sportovní KN filtr + přeprogramování řídící jednotky pomocí Power Commanderu + dlouhé ladění motoru = ještě o chlup lepší výsledky oproti variantě 2 nicméně vykoupeny byly nutností investovat opravdu vysoké částky, které byly nepřiměřené tomu, o kolik došlo ke zlepšení.
A teď mi řekněte, jaký to má v autě samo o sobě smysl?
Podle mého, bez dalších úprav, je spíše na škodu než k užitku.
Stejnou situaci jsem řešil i na motorce, kde jsem měl k dispozici brzdu a "ladiče", který vhledem k tomu, že dělá sportovní motorky na okruh, ví co dělá.
Situace byla následující:
1. Standardní koncovka výfuku + standardní filtr = směs nebyla ani příliš bohatá ani příliš chudá, prostě tak jak to má být.
2. Laděná koncovka výfuku konstruovaná přesně dle typu motorky + standardní filtr = mírně chudší směs, ale nic hrozného. Došlo k mírnému nárustu výkonu a ke změnám průběhu výkonu.
3. Standardní výfuk + KN filtr = propady ve výkonu, chudá směs
4. Laděná koncovka výfuku + sportovní KN filtr = chudá směs jako prase, střílený do výfuku, žádné zlepšení ve výkonu oproti variantě 2 spíše naopak.
5. Laděná koncovka výfuku + sportovní KN filtr + přeprogramování řídící jednotky pomocí Power Commanderu + dlouhé ladění motoru = ještě o chlup lepší výsledky oproti variantě 2 nicméně vykoupeny byly nutností investovat opravdu vysoké částky, které byly nepřiměřené tomu, o kolik došlo ke zlepšení.
A teď mi řekněte, jaký to má v autě samo o sobě smysl?
#77 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Možná byl problém v něčem jiném,když byla směs pořád chudá.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 27
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo C70 D5 Summum, r.v. 2007
- Bydliště: Ostrava
#78 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
To ne,
varianty 1,2 a 5 byly OK.
varianty 1,2 a 5 byly OK.
#79 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Ještě jsem nezažil,aby člověk který tomu rozumí ladil koncovku výfuku.Asi fakt odborník.Indigo píše:To ne,
varianty 1,2 a 5 byly OK.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 27
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo C70 D5 Summum, r.v. 2007
- Bydliště: Ostrava
#80 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
martinopel píše:Ještě jsem nezažil,aby člověk který tomu rozumí ladil koncovku výfuku.Asi fakt odborník.Indigo píše:To ne,
varianty 1,2 a 5 byly OK.
Kdo říká, že ladil koncovku?
Koncovka byla Akrapovič vyrobená přímo pro daný typ motorky.
Varianty 1-4 se nijak neladily pouze změřily.
Ladila se varianta 5 s Power Commanderem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#81 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Naopak je to vpořádku. Kdybys věděl, že motorky nemaj váhu vzduchu, třeba by ses tomu nesmálmartinopel píše:Možná byl problém v něčem jiném,když byla směs pořád chudá.
Žeby hijack uživatelskýho účtu? Já už fakt nevím.martinopel píše:Ještě jsem nezažil,aby člověk který tomu rozumí ladil koncovku výfuku.Asi fakt odborník.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#82 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
V 760tce (atmosferickej benzin V6 2,8) mam panelovej filtr od KN, a co mi nikdo nevymluvi je, ze rychlost odezvy na prudky pridani plynu je nesrovnatelna. Testoval jsem novej papirak a lehce pouzitej KN a fakt je to dost znat.
Ty grafy kde je videt ze KN nema zadnej efekt jsou grafy prubehu vykonu v zavislosti na otackach, takze tohle z nich videt neni. A zrovna pro me to je dulezita vlastnost, protoze okamzita odezva na plyn je to co me na atmosferach vetsiho objemu bavi
Radsi mi poradte, do 960tky (atmosferickej benzin I6 3,0) potrebuju konus, protoze puvodni airbox se tam nevesel (upravy sani motoru). Co jsem koukal treba na video dole, vypada to ze pena > bavlna. Nejaky zkusenosti s filtry TrueFlow? Z peny vyrabi filtry i Pipercross, a chlubi se necim podobnym:
http://www.piper-cross.de/rennluftfilter-uk/technische-informationen.php
Ty grafy kde je videt ze KN nema zadnej efekt jsou grafy prubehu vykonu v zavislosti na otackach, takze tohle z nich videt neni. A zrovna pro me to je dulezita vlastnost, protoze okamzita odezva na plyn je to co me na atmosferach vetsiho objemu bavi
Radsi mi poradte, do 960tky (atmosferickej benzin I6 3,0) potrebuju konus, protoze puvodni airbox se tam nevesel (upravy sani motoru). Co jsem koukal treba na video dole, vypada to ze pena > bavlna. Nejaky zkusenosti s filtry TrueFlow? Z peny vyrabi filtry i Pipercross, a chlubi se necim podobnym:
http://www.piper-cross.de/rennluftfilter-uk/technische-informationen.php
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#83 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Když konus, asi bych šel jedině do Apexi, tam je ale debilita toho filtru daná už konstrukcí, nebo jestli víš jak jsou takový ty houby s ocelovym sítem nahoře (dávaly se do americkejch aut místo kruhovejch filtrů, nebo třeba na závodní tatrovky a tak) a s tou reakcí na plyn je taky rozdíl mezi championem za 150,- a kvalitním papírákem, dobrý prej jsou nějaký do chladnýho podnebí, co jsem viděl, mívaj na konci takový chlupy, ale nevim jestli je to jejich poznávací znamení.
#84 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Když není váha tak je průtokoměr.Pokud se bavíme o stříkačce a 4T.Je jedno,jestli je to motor v motorce,nebo autě principy spalování jsou vždy stejné a stechiometrická směs se musí na základě něčeho vytvořit.dali píše: Naopak je to vpořádku. Kdybys věděl, že motorky nemaj váhu vzduchu, třeba by ses tomu nesmál
Takže laděnou koncovkou to fakt neupraví.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#85 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Tome seš si jistej, že budeš věřit těm reklamnim kecum? Nikde neřekli ani slovo o zlepšení reakce, nebo výkonu, jen dokola rozebírali filtraci, kterou houbička na nádobí asi nejlepší mít bude. Dále srovnávali jetý filtr, ale nikdo neřekl v jakých podmínkách. Za mě bulšit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#86 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Jak sis asi vsiml, ptam se...neverim nicemu
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#87 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Jo, neco podobnyho prave dela i Pipercross...akorat to ocelovy sito je zevnitr, coz ale akorat bude min mechanicky odolny na nejaky kolize zvenci. Nejakymu tomuhle typu jsem zatim naklonen nejvic...Kr.P píše:nebo jestli víš jak jsou takový ty houby s ocelovym sítem nahoře
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#88 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Pak bych zkusil Pipercross, tý lepší odezvě na plyn bych tam věřil asi nejvíc při zachování nějaký aspoň minimální filtrace, ale určitě měnit no...
Mimochodem to co jsem myslel já se dá najít pod názvem mushroom nebo shroom filter...prostě podle tvaru houby. Jestli chceš, můžu ti zjistit co používá známej co jezdí závody do vrchu na svý formuli a jaký s tim má zkušenosti...
Mimochodem to co jsem myslel já se dá najít pod názvem mushroom nebo shroom filter...prostě podle tvaru houby. Jestli chceš, můžu ti zjistit co používá známej co jezdí závody do vrchu na svý formuli a jaký s tim má zkušenosti...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#89 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Jen technicky vzato,snažíte se do motoru dostat víc vzduchu zapoužití jiné technologie filtrace + flame okolo.Stejného výsledku se dá dosáhnout i použitím jiného-většího airboxu s větším filtrem.Možné jsou i další úpravy stávajícího airboxu.Ovšem nevypadá to tak stylově.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#90 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Nejaky vyvoj z hlediska srovnavani opotrebeni/poskozeni motoru?
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 77
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bad Zwischenahn
- Vůz: Volvo s60 2.4 103kw MY07 , chip na 135kw
#91 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Tiež by ma zaujímalo, ako sa správa motor po výmene filtru. Teda mne nejde o zvýšenie výkonu, len by som chcel trochu pozmeniť zvuk. Zvažoval som zo začiatku nad vložkou do airboxu ale to zvuk asi nezmení. Tak by som chcel poriešiť niečo taketo:
"
Nebude palubný PC hlásiť nejakú chybu?
"
Nebude palubný PC hlásiť nejakú chybu?
_________________
Volvo S60 2.4 103kw 2006, MY07... chip 135kw, Simons exhaust
Volvo S60 2.4 103kw 2006, MY07... chip 135kw, Simons exhaust
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Letovice
- Vůz: V40+V70
- Bydliště: Letovice
#92 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Než foukat turbo do kónusu, radši bych nechal origo airbox a řešil blow off ventil
_________________
V40 T4 1998
V40 T4 2000 -LPG
V70 2.4i 2004
V40 T4 1998
V40 T4 2000 -LPG
V70 2.4i 2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 77
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bad Zwischenahn
- Vůz: Volvo s60 2.4 103kw MY07 , chip na 135kw
#93 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Ja mám ale atmosféru...
_________________
Volvo S60 2.4 103kw 2006, MY07... chip 135kw, Simons exhaust
Volvo S60 2.4 103kw 2006, MY07... chip 135kw, Simons exhaust
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#94 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
O bavlněných, kónusových filtrech, které se namáčejí v oleji tu převládá názor, ať se na to majitel auta vykašle. Pátral jsem tedy po SIMOTĚ,
ale na V70 Mk.2 2.5T AWD jsem ho nikde nenašel
Co si myslíte o o tomhle sportovním kitu Pipercorss Viper? cena přes 8 000kč je docela dost, ale zas je to včetně hadice k turbu.
https://www.highperformanceparts.cz/sportovni-kit-sani-pipercross-viper-na-volvo-v70-24-turbo-0700.72059
Asi by to ale chtělo ještě vyřešit nějakej dekl po vzoru Opti Flow od BSR, aby se pokud možno co nejvíce zamezilo
nasávání horkého vzduchu od motoru
ale na V70 Mk.2 2.5T AWD jsem ho nikde nenašel
Co si myslíte o o tomhle sportovním kitu Pipercorss Viper? cena přes 8 000kč je docela dost, ale zas je to včetně hadice k turbu.
https://www.highperformanceparts.cz/sportovni-kit-sani-pipercross-viper-na-volvo-v70-24-turbo-0700.72059
Asi by to ale chtělo ještě vyřešit nějakej dekl po vzoru Opti Flow od BSR, aby se pokud možno co nejvíce zamezilo
nasávání horkého vzduchu od motoru
- Přílohy
-
- images-maxi_72059.jpg (16.22 KiB) Zobrazeno 1106 x
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#95 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Tak ono pokud jde nekomu jen o zvuk/trosku vic pruchodnej, tak idealne vlozka od K&N do orig. AirBoxu...
Ten Viper vypada pekne, az na tu cenu
No a jinak si moc asi nehledal...
https://www.simota.cz/Universalni-kity-sani-c2_53_2.htm
http://www.simota.com/search_productsinfo.php?ID=643
http://www.simota.com/search_productsinfo.php?ID=865
http://www.simota.com/search_productsinfo.php?ID=830
Ale jinak ta vlozka do Viperu vypada hodne dobre.
A o 2k levnejc z UK(takze zatim jeste furt zadny DPH/CLO),
uz taky nezni uplne nezajimave...
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_nkw=PIPERCROSS+VFC266&_sacat=0&_sop=15
(A nebo se zkusit domluvit treba v Chevron Racing - Michal Blaha(majitel) je hooodne rozumnej, beru od nej hlavne PowerFlexy...)
Ten Viper vypada pekne, az na tu cenu
No a jinak si moc asi nehledal...
https://www.simota.cz/Universalni-kity-sani-c2_53_2.htm
http://www.simota.com/search_productsinfo.php?ID=643
http://www.simota.com/search_productsinfo.php?ID=865
http://www.simota.com/search_productsinfo.php?ID=830
Ale jinak ta vlozka do Viperu vypada hodne dobre.
A o 2k levnejc z UK(takze zatim jeste furt zadny DPH/CLO),
uz taky nezni uplne nezajimave...
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_nkw=PIPERCROSS+VFC266&_sacat=0&_sop=15
(A nebo se zkusit domluvit treba v Chevron Racing - Michal Blaha(majitel) je hooodne rozumnej, beru od nej hlavne PowerFlexy...)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#96 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Já to otrocky hledal podle klíčového slova Volvo V70 II, 2.5 T a vyskakovaly na mě jen odkazy na 850/V70I
Možná zkusím napsat p. Bláhovi. Jak se tyhle karbonový, zapouzdřený filtry čistí? jakou to má cca životnost?
Má s tím někdo reálné zkušenosti? marketingovým cimtům na e-shopu (že je to vlastně na dosmrti a vydrží to
i v epicentru jaderného výbuchu) nevěřím. Zvuk mě zas tolik nezajímá, jde mi o reálný výkonostní přínos.
Asi ale nutné někde sehnat ještě ochranný dekl a ten pořádně olepit thermoizolační páskou + přivést
a důkladně odizolovat rouru na náporový vzduch třeba od mřížky na předním nárazníku,
ať to nesaje primárně horký vzduchu od motoru - ve finále by to bez toho bylo k ho*nu.
Možná zkusím napsat p. Bláhovi. Jak se tyhle karbonový, zapouzdřený filtry čistí? jakou to má cca životnost?
Má s tím někdo reálné zkušenosti? marketingovým cimtům na e-shopu (že je to vlastně na dosmrti a vydrží to
i v epicentru jaderného výbuchu) nevěřím. Zvuk mě zas tolik nezajímá, jde mi o reálný výkonostní přínos.
Asi ale nutné někde sehnat ještě ochranný dekl a ten pořádně olepit thermoizolační páskou + přivést
a důkladně odizolovat rouru na náporový vzduch třeba od mřížky na předním nárazníku,
ať to nesaje primárně horký vzduchu od motoru - ve finále by to bez toho bylo k ho*nu.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#97 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
V70 II maj snad az na Rko stejny sani, minimalne benziny...Ejdou Rotacak píše:Já to otrocky hledal podle klíčového slova Volvo V70 II, 2.5 T a vyskakovaly na mě jen odkazy na 850/V70I
Proste hledej podle platformy. Cistit se to bude podle me urcite rozrikovacem/sprejem s chemii, odlezet, vyplachnout vodou, ususit, pokud je to olejak, tak naolejovat...
EDIT: Ale ty ses asi spis ptal na to, ze sou po obvodu treba sroubky, co?
(Ted sem cistil ve V8 K&N vlozku, po cca 40-45kkm abyla spinava tak z 1/3, takze docela verim, ze vyrobcem uvadenych az 100kkm, nez je treba cistit je i realnych...)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#98 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Zajsoft: prosim, mas nejakou "pomucku", jak vycistene KN-ko pak impregnovat? (Aby nebylo moc anebo naopak malo oleje?)
Asi bych letos jeste jednou bavlnu zkusil, ale nevim, kolik tam striknout toho oleje.
Diky.
Asi bych letos jeste jednou bavlnu zkusil, ale nevim, kolik tam striknout toho oleje.
Diky.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 661
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#99 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Na čištění KN filtru používám K&N Sadu na čištění vzduchových filtrů:
https://raglu.cz/k-n-sada-na-cisteni-vzduchovych-filtru-1?utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=PLA+-n%c3%a1kupy&utm_content=K%26N+Sada+na+%c4%8di%c5%a1t%c4%9bn%c3%ad+vzduchov%c3%bdch+filtr%c5%af%e2%80%a6
https://raglu.cz/k-n-sada-na-cisteni-vzduchovych-filtru-1?utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=PLA+-n%c3%a1kupy&utm_content=K%26N+Sada+na+%c4%8di%c5%a1t%c4%9bn%c3%ad+vzduchov%c3%bdch+filtr%c5%af%e2%80%a6
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#100 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
No delam to dle navodu, aby tam byla souvisla cervena vrstva a dam radsi o neco vic, nez min...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek