Právě je 21 čer 2018 01:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 93 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 02 črc 2009 01:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 205
Bydliště: Pelhřimov
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo 940, S90
Menším motorom chýba v spodnom pásme otáčok krútiaci moment, (čiastočne sa dá vyriešiť výmenou vzduchového filtra za športový napr. K&N).

Toto je ze článku o S40/V40 na webu svedsketanky.cz .

Zajímalo by me, zda s výměnou obyčejného filtru za sportovní máte někdo zkušenosti a jaký je váš názor na změnu...
Celkem citim ze by ti otačky na spodku mohli letet rychleji,ale jak moc to sportovní filtr ovlivní ...

Díky za každý názor a zkušenost (:

_________________
Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Obrázek
Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 črc 2009 07:05 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 5359
Bydliště: České Budějovice
Mam KN v airboxu v obou autech a dle mě neznatelně:-) Jsem laik, ale myslím že zrovna v spodním pásmu otáček motor zas tolik vzduchu nepotřebuje, tutíž je lepší průchodnost sportovního filtru k skoro ničemu :)

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 črc 2009 08:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 126
Bydliště: Dačice
Vůz: Volvo S40, r.v. 97, 1,8i 16V (B4184S)
Taky mám K&N v airboxu, změna téměř žádná. Myslím ale že UltrasVidras myslel spíš klasický vzduchový filtr, tedy kužel bez airboxu.

_________________
Je:Volvo S40, r.v. 97, 1,8i 16V (B4184S - 1731cc), 85kW, 5-man, klima, kůže, dřevoplast, Sekačka Husqvarna R152 SV - moji švédi
Citrón Berlingo Multispace 1,6i 110k, r.v. 2009
Bylo: Daewoo Espero 2.0MPi - skvělý auto, vzpomínáme...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 črc 2009 09:59 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 1919
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Padík
Ja pred cca mesicem vymenil filtr a dal sportovni vlozku od BSR (1400,-), koupeno v ADUSUM.
Na zatahu od spoda to tedy znat je 8) , takze spokojenost.
Dle toho, co jsem mel moznost se vsude mozne docist, je sportovni filtr znatelnejsi pri preplnovanem motoru. Na klasicke atmosfere neni rozdil tak znatelny. S vlozkou se hluk nezveda, s konickym pry ano.

_________________
Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 črc 2009 12:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 5359
Bydliště: České Budějovice
Ideální by bylo to dát na brzdu s obyčejným (samozřejmě že s čistým, ne 5 let starým :) ) a pak prohodit za sportovní, aby byla měřitelná hodnota :) Přeci jen placebo efekt je mrcha 8)

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 črc 2009 14:52 
Offline

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 1624
Bydliště: Brno
Na jiným fóru(škoda) se ale řešilo,že se zvedá opotřebení motoru,a to že je to znát už po 10-15 tkm.Tak nevím,má s tím někdo opravdu dlouhodobější zkušenost?

_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 črc 2009 23:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 205
Bydliště: Pelhřimov
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo 940, S90
Hmm...

Co se týká toho airboxu, tak jsem trosku lajk... Kdyz sem koukal na ty KN tak jsem nasel http://www.sportovni-filtry.cz/kn-vzduc ... 14909.html. Otázkou pro mě zůstavá zda opravdu má cenu do toho investovat. Ale jestli je rozdíl opravdu znatelný tak by nebylo co řešit...

_________________
Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Obrázek
Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 črc 2009 12:30 
Offline

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 165
Bydliště: Martin - SR
Pokial auto ma vahu vzduchu = MAF sensor tak športovy filter nema zmysel pokial auto beži na povodnom software, vaha vzduchu prideli rozkaz na "zatvaranie branky" a viac vzduchu sa do motora nedostane aj keby si uplne odstranil vzduchovy filter. Ale taky športovy filter je nutnost až po chiptuningu, len vtedy to ma zmysel.

_________________
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 črc 2009 21:05 
Offline

Registrován: červen 2009
Příspěvky: 57
Bydliště: Praha
Vůz: V70 B5244T5 2,5T ´03 gold manuál
selap píše:
Na jiným fóru(škoda) se ale řešilo,že se zvedá opotřebení motoru,a to že je to znát už po 10-15 tkm.Tak nevím,má s tím někdo opravdu dlouhodobější zkušenost?



Čau,
takže podle "Škoda fóra" všichni renomovaní výrobci sportovních vzduchových filtrů cíleně likvidují motory a to už znatelně po 10-15tis km? A aby destrukci motoru náhodou někdo nepokazil a neoddálil koupí nového filtru, tak udávají jeho životnost, jako neomezenou? Že ho jen musíš pravidelně prát? :cry:
To je hloupost, že? :D Mají to moc dobře spočítané a odzkoušené, se všemi TUV atesty apod... Nemůžou si to dovolit, vždyť by se nedoplatili a navíc ani už dávno neexistovali.

_________________
V70 D5 ´04, VOR barva


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 črc 2009 21:12 
Offline

Registrován: červen 2009
Příspěvky: 57
Bydliště: Praha
Vůz: V70 B5244T5 2,5T ´03 gold manuál
Guru píše:
Pokial auto ma vahu vzduchu = MAF sensor tak športovy filter nema zmysel pokial auto beži na povodnom software, vaha vzduchu prideli rozkaz na "zatvaranie branky" a viac vzduchu sa do motora nedostane aj keby si uplne odstranil vzduchovy filter. Ale taky športovy filter je nutnost až po chiptuningu, len vtedy to ma zmysel.


Tady bych nesouhlasil. Pokud má sportovní vzduchový filtr vyšší průchodnost vzduchu, tak i bez softwarové úpravy motor snáze saje vzduch. Saje ho furt stejné množství vzhledem k otáčkám, ale ty otáčky jdou vzhůru rychleji, díky vyšší průchodnosti filtru.
Ale u atmosférických motorů bez čipu je to téměř neznatelné, u přeplňovaných malinko lepší a znatelnější je to u přeplňovaných s čipem, kde zvýšením plnícího tlaku je již třeba pořádný přísun vzduchu.

_________________
V70 D5 ´04, VOR barva


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 zář 2009 06:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 147
Bydliště: zvolen
co sa tyka sport.filtrov mam tiez dobre skusenosti len pozor na tie lacne za par € . Ja som mal na svojej 440 SFsprintfilter sice sisku lebo som to tam mal kde dat a znatelny rozdiel a comu som sa najviac tesil aj zvukovy efekt .Vyhoda mal som ho tam kym som auto nepredaal cca 2roky potom som si ho vymontoval ked som auto predaval a poviem vam ze tomu autu to chybalo citelny rozdiel .Do V50 taktiez rozmislam nad sportovym filtrom ale asi budem volit vlozku sice prvotna investicia ale potom pokoj

_________________
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo s60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo s80 3.2 awd 2007 lpg


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 zář 2009 09:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 205
Bydliště: Pelhřimov
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo 940, S90
Tak ze by tohle byla jedna z realnych moznosti ?

Jaky tam pak je rozdil mezi vlozkou jak psal ttoommaasseekk a filtrem co jsem uvedl vyse ?

diky za radu, at zbytecne nevyhodim penize oknem a ma to tedy smysl...

http://produkty.bsrczech.cz/46340168/

_________________
Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Obrázek
Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 zář 2009 09:55 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 1919
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Padík
Kdyz pouzijes vyse uvedenou vlozku, jen ji vymenis za vzduchovy filtr v boxu. Toto reseni se pouziva u uprav do STAGE 1, tedy pro normalni lidi. :lol:
Kdyz pouzijes konicky filtr, vyhodis komplet air box a nainstalujes jej misto nej. Problem vsak je, jak k tomuto filtru dostat studeny vzduch. BSR to resi vlastnim "air boxem" (najdete na netu) a tohle reseni je pro upravy od STAGE 2, tedy pro "vykonare", tunery a ja nevim koho vseho. :green:

Ja vzal vlozku, neb nezpusobi tolik hluku jako konicky filtr, je to levnejsi a nedelam na svem voze zadne dalsi upravy, abych potreboval tolik vzduchu.

_________________
Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 zář 2009 22:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 205
Bydliště: Pelhřimov
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo 940, S90
Cili ta vlozka od BSR bude hrat roli jako by filtr jestli jsem dobre pochopil? :)

Jelikoz na sebe nepotrebuju tolik upozornovat a nemam v planu dalsi upravy... tak bych zustal u STAGE 1 :DDD

Jen bych si chtel ujasnit jestli v nicem nevadi ze nemam turbo a jak uz vyse nekdo psal tak neuskodim motoru ???

Diky za odpoved pro zacatecnika :unknown:

_________________
Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Obrázek
Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 zář 2009 12:28 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 1919
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Padík
Motoru neuskodi.
Kdyz nemas turbo, nebude tak citelny narust "radosti". :ROFL:
Vyhodou je, ze kdyz jej budes vcas cistit, vydrzi dlouuho. (snad)

_________________
Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 zář 2009 13:47 
Offline

Registrován: srpen 2008
Příspěvky: 121
Bydliště: Praha
UltrasVidras píše:
Cili ta vlozka od BSR bude hrat roli jako by filtr jestli jsem dobre pochopil? :)

Jelikoz na sebe nepotrebuju tolik upozornovat a nemam v planu dalsi upravy... tak bych zustal u STAGE 1 :DDD

Jen bych si chtel ujasnit jestli v nicem nevadi ze nemam turbo a jak uz vyse nekdo psal tak neuskodim motoru ???

Diky za odpoved pro zacatecnika :unknown:


ahoj,
ja som kupoval KN filter do vsetkych aut co mam (Volvo, BMW, Toyota offroad). predtym Kingdragon do fiatu. najazdil som na tom tak 220tisic kilometrov. u atmosfery to poznas trochu na zvuku. (na 2 autach som mal/mam direct intake kit - obdoba toho stage 2 - teda siska plus vedenie k tomu), tam to pocujes jak to saje. teraz mam len vlozku do sania a takisto to na tej 2,4 pocujes. rozdiel v jazdnych vlastnostiach je v jednotkach percent, nemozes cakat nemozne. kazdopadne za novy filter som dal asi 1600 czk, a tento moj sucasny som uz 5 x pral. teda sa mi takmer vratil. hlavna vyhoda je, ze si ho mozes udrziavat cisty ako casto chces. je tam este 1 vec, su nazory, ze ak to prezenies s olejovanim, tak ti to dokaze zasvinit cidlo v klapke. takze ja nasprayujem, necham vsiaknut, prebytocny olej odsajem papierovym kapesnikom alebo nejakou handrickou a funguje to bez problemu.

_________________
S 60,2002,social 125kw motour,antracit metla a bezovy vnitrek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2009 13:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 1005
Bydliště: Hradec Kralove
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Ja sem zatim mel na vsech autech vlozku od Greenu, premyslim i na S60 ze dam. Nemusi se pak menit, ale co se tyce vykonu sem na V40 nepozoroval nic, jezdilo to porad stejne, ale malinko to slo lepe do otacek.

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2010 17:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10380
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
ok. tak to oživíme. zajímá mě to a chtěl bych slyšet další zkušenosti spokojených i nespokojených majitelů

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +290tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +350tis km NA PRODEJ - rezervace
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2010 19:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 1005
Bydliště: Hradec Kralove
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
No dneska sem namontova JR vlozku do originalniho boxu, predchozi papirak byl opravdu akput, auto jede lip, ale i s novym papirakme by jelo lip. Preci jenom mam 250PS takze tam i blby 1% je dobry :D Ale musim rici ze reakce na plyn je zivejsi a otacky lezou omalinko rychleji, bohuzel nemohu porovnat s novym papirakem, ale pred mesicem a pul sem byl na servisni kontrole v autorizaku a filtr rikal ze je dobry, no nevim, ale me pripadal uz spatny :ROFL: 8) Ale musim rici ze stim papirakem to jelo razantne, ted s JR to jede jeste razantneji, kdyz to srovnam v cislech tak bych rekl ze oni mluvi o 2-3% ja osobne tomu davam 0,5-max1% narustu ne vykonu ale krouticiho momentu diky vetsimu prisunu vzduchu, tim apdem to malinko lip de do otacek auto je zivjejsi, ted je otazka, jak se to vyplati. Financne po 2rokach mam urcite zpet castku za filtr, ale bohuzel jak je to s filtraci techto kousku i kdyz JR garantuje 2,8micronu na 99% tak stejne, nejlepsi je tak treba po 50 000Km rozdelat cast motoru a podivat se osobne, to uz by mohlo byt znat jeslti propousti prach nebo ne.

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2010 19:00 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 217
Bydliště: Chrudim
hayney píše:
ok. tak to oživíme. zajímá mě to a chtěl bych slyšet další zkušenosti spokojených i nespokojených majitelů


koupil jsem asi tak pred mesicem presne ten opti flow filter od BSR a parada.. zvuk paradni... je to ted takovy nas*r... :-D zda se mi to sviznejsi.. ale jak to davas a znova a znova do otacek aby jsem to slyse ltak se me zvedla spotreba.. :-D ted doufam ze to je tim.. :-D jinak paradne to i vypada....

_________________
Bylo "XC90 D5 120KW/163PS"
Bylo "S60 2.5 T 154KW/209PS"
Nyní "V70 2.4D 120KW/163PS 'CORONER'"
"240 2.3i 85KW/115PS 'PAN OLSEN'"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2010 15:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 550
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Tak slyšet to je vždycky. Koho předjíždím tak má pocit že ho oblítá spitfire. :D

Jinak je jasný že ty filtry mají větší a lepší propustnost. Čištění olejem - mno že by to mohlo rozbít váhu vzduchu...,o tom dosti pochybuji. Rozhodně třístovkovou určitě ne, je ze slitiny. Leda u nových že by to nějak naleptalo plast, ale pochybuji, to by pak taky mohlo škodit filtru, což je volovina. Váha vzduchu je komora ve které je klapka. Nad klapkou je potenciometr... dá-li se to tak nazvat..., a snímá to průtok, resp otevření klapky. Elektrická část je ovšem oddělena od mechanické, takže tam se olej nedostane, a mechanickou část to tak maximálně promaže. :)

Divili by jste se jaké banální mechanické závady bývají na váhách vzduchu. Ve Většině případů to jde spravit. Tedy ty starší určitě. Dnešní nové jsou dokonce jen z plastu a dost lagritz.

Šla udělat i taková která není schopna se rozbít, na způsobu magnetické indukce, jenže... :unknown:

_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Je: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2010 01:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2010
Příspěvky: 52
Bydliště: Slovensko
Zdravim Vas. Pocul jsem ze sportovni filtr zvysi vykon o par koniku avsak na druhe strane se do motoru vyssim prikonem vzduchu udajne dostavaji vacsi castice ako u filtru papiroveho ktery nepropousti tak jako bavlna.

_________________
...........Volvo V50 2.0D 100kw, 11. 2004 , mistral grun, vse okrem navigace a kuze.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2010 09:07 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 1919
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Padík
Ja mam na svem filtru prave najeto cca 12000km. Zatim bez cisteni.
Chystam se na to pristi mesic, po "berouskovi". Cisteni od BSR 330,-bez DPH.
Asi uz vycistit chce, zda se mi to malinko mene zive, idyz jsou to jen subjektivni pocity, samozrejme.
S filtrem nemam prolem.

_________________
Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 úno 2010 22:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 550
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
marian1221 píše:
Zdravim Vas. Pocul jsem ze sportovni filtr zvysi vykon o par koniku avsak na druhe strane se do motoru vyssim prikonem vzduchu udajne dostavaji vacsi castice ako u filtru papiroveho ktery nepropousti tak jako bavlna.



Podle mne blbost, filtr je stejný nebo srovnatelný s jakýmkoliv jiným. Jen má větší průtok, a to většonu díky ploše filtru, a jiné technologii zpracování.

_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Je: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 črc 2010 23:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 529
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70II D5 02
chcel by som ozivit trosku tuto temu , lebo oem filter mam strasne spinavy tak treba menit
nemate niekto skusenosti s filtrami amsoil ? su to vraj nejako specialne vyrabane nanoblabla filtre a vraj filtruju lepsie ako klasicke papierove . pouzivaju ich vraj tanky v iraku :D sportovy nechcem ziadny , lebo to akurat znici motor http://www.bobistheoilguy.com/airfilter/airtest3.htm

_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 93 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.089s | 17 Queries | GZIP : Off ]