Právě je 13 pro 2018 00:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 229 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 14 zář 2015 18:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2012
Příspěvky: 133
Vůz: 850
ms231 píše:
Ja tam byl jednou a naposled. Platil jsem pet tisic plus jeste prace za rameno meyle, ktere hned po zaruce odeslo. Kdybych si zasel do autorizaku, mam za petku origo, ktery tam predtim vydrzelo necelych tri sta tisic.

Nesnasim predrazene dily v servisech. Sto procent plus je fakt moc. Bohuzel minimalne po Praze to je beznym zvykem. I 300 procent plus a nikdo se nestydi. Servis podle me je sluzba jako kazda jina, zaplatim si cloveka a on pro me potom maka a dela, co potrebuju. Kdyz v ramci toho musi neco objednat, at si za to necha zaplatit. Ale za to, ze dvakrat kliknu na kompu si nechat penize, ktery u nas v prumeru clovek vydelava dva dny.. To je pro me zlodejina.

Nebo mi mozna neco uchazi.


U mýho benzíňáka to vycházelo asi 3500 beze slev za origo rameno. A tyhlety marže na dílech ať je to autoriz/neautoriz to je trošku na delší povídání. Jednak že sme češi zvyklý po našich dědech, otcích dodělat doma za levno pokud možno. Ať sou to třeba věci na baráku,autě,čehokoliv. Osobně by se mi taky nelíbí případy jak si někdo elitu či kellynu lehce objedná (když přesně ví kterej díl potřebuje ;-)) za rameno např. který má jenom potrhaný lehce silentbloky bez vaklu a klepání od podvozku.

Jednomu zákazníkovi s xc 90 v marra servisu měnili čerpadlo v nádrži a dolili 2litry serva. Nevim kdo to přesně měnil. Ale telefonát šéfa k marrovi co jako pánovi na xc90 měnili když to čerpadlo vůbec nefunguje. Marra odvětil, že prej v autorizáku neumíme stejně nic opravovat a zatimco oni jó. Tak to bylo trochu zábavný :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 led 2016 12:24 
Offline

Registrován: září 2013
Příspěvky: 15
Bydliště: Košice
Vůz: V50 2.0D 07
Ahoj mám problém naštartovať Volvo V50 2.0D, v sekcii opravy sa mi snažili ľudia poradiť ale nebol som bohužial úspešný.

Som z Košíc mal som dobrú skúsenosť s Bosch Car Service v Rimavskej Sobote tak som si povedal, že aj v Košiciach by mohli byť rovnako šikovní. Odtiahli ma teda do Dextera a po 2 týždňoch čo tam auto bolo mi povedali, že to bohužial naštartovať nevedia a že v podstate s týmito autami ani nemajú skúsenosti pretože sa špecializujú na koncernové autá..... :evil:

Vie mi teda prosím niekto odporučiť autorizovaný alebo neautorizovaný servis kde s týmito autami skúsenosti majú?

Ďakujem za každú radu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 led 2016 12:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2012
Příspěvky: 746
Bydliště: Praha-Západ
Vůz: V70II 2.4 MY2002 CNG
Ve Zvoleně jsou prej nějací kluci šikovní. Pohledej, někde to tu je.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 led 2016 19:46 
Offline

Registrován: září 2013
Příspěvky: 15
Bydliště: Košice
Vůz: V50 2.0D 07
ano videl som ze sa tu casto opakuje Zvolen, ale bohuzial moje auto je nepojazdne a odtah 200 km by nebol prave najlacnejsi preto by som potreboval nejaku regerenciu na servis v kosiciach


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 čer 2016 06:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2014
Příspěvky: 358
Bydliště: Zličín u Prahy
Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
Přesně tak, za mě Marra taky nikdy více.

_________________
XC90(rok 2003) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 čer 2016 07:26 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 3675
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Codyhuman píše:
Přesně tak, za mě Marra taky nikdy více.

Myslis jako toho Marru z prahy a tady na foru? Sem na nej zatim slysel jen kladne reference. Muzes se rozepsat?

_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2017 06:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2017
Příspěvky: 2
Bydliště: Slopné
Vůz: S40 2,4i 2004
Ahoj, doporučíte prosím mechanika poblíž Třince, který by byl ochotný se podívat na auto, které se (snad) chystám koupit? Jsem zdaleka a známého mechanika nemám. Předběžně jsem se s prodávajícím domluvil, že bychom na kontrolu zajeli na STK, ale Volvo znalec by byl asi lepší. Děkuju.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2017 09:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10730
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 D5 AWD 2006
PetrJ_CZ píše:
Ahoj, doporučíte prosím mechanika poblíž Třince, který by byl ochotný se podívat na auto, které se (snad) chystám koupit? Jsem zdaleka a známého mechanika nemám. Předběžně jsem se s prodávajícím domluvil, že bychom na kontrolu zajeli na STK, ale Volvo znalec by byl asi lepší. Děkuju.


Požádej uživatele martinopel (Lichnov). Ten tam s Tebou za úplatu zajede a auto obhlídne.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +300tis km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 črc 2017 19:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2017
Příspěvky: 7
Bydliště: Bratislava
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 2.4 D5 | 2008
quaero píše:
Ve Zvoleně jsou prej nějací kluci šikovní. Pohledej, někde to tu je.


Sikovni zrejme stale su, ale drahi, aspon od konca roku 2016 :no:
Registroval som sa sem aby som sa podelil o svoju poslednu skusenost so servisom Unicom vo Zvolene. Prave v tomto vlakne som cital starsie kladne nazory na servis vo Zvolene. U mna - kvalita dobra, ludia svojski, odvoz/dovoz v cene, cena vysoka - robia zbytocne ukony.

Ja neviem no, prikladam fakturu a komentar...
Příloha:
volvo-faktura-edit2.jpg
volvo-faktura-edit2.jpg [ 250.14 KiB | Zobrazeno 3650 krát ]


Auto je servisovane v Unicome zhruba 5 rokov. Auto som kupil od rodicov a chcel pokracovat v servise prave v ZV. Ako som zmenil znacku na BL tak sa mi zda, ze utratim stale viac penazi.
Zacala mi svietit servisna kontrolka, tak som si zarezervoval termin. O tom co budu robit sme sa vobec nebavili. Mechanik ma hodil do mesta, za 2 a pol hodinky hotovo, vratim sa spat. Najprv mi veduci dava podpisat papier, kde som si objednal vymenu oleja, kompletny test riadiacej jednotky atd... Potom podpisat fakturku na skoro 400 euro. :jaj:

Olej - Najprv som sa potesil, radsej menim olej kazdy rok. Oni davaju ten Longlife na 30.000 km, viem ze sa neodporuca tolko najazdit. Co ma zarazilo, minuly rok bola urobena kompletna servisna prehliadka za cca 800,- euro, olej meneny komplet, najazdil som cca 8.000 a zacala mi svietit kontrolka. Zabudli ? No, asi ano. Okrem ineho, pan veduci nechce nic pocut o tom, ze si donesiete vlastny olej. Oni totiz garantuju kvalitu. Mohol by som sem dat vyjadrenie SOI ale asi zbytocne, robit by to proste nemal. Takze na fakture si mozete vsimnut 6 litrov oleja za 132,48 eur (~160,- vratane DPH). Ten olej sa da kupit od 8 do 12 euro za liter. Na fakture vidno Castrol Formula ktory bol sice drahsi, ale prestal sa predavat niekedy v roku 2013. Neviem ci ma par tisic litrov este na sklade. Olejovy filter ok 15,35 eur + nejaka podlozka za euro.

Pelovy filtre a spotrebny tovar - To je ok, menit by sa kludne mohli kazdy rok, sem tam nieco odide... nejakych 60 eur s DPH.

Robota a test riadiacej jednotky - 60,- eur za hodinu (s DPH). Ak to chapem spravne, 10 AW jednotiek = 1 hodina. Male bezvyznamne plus je ze mi nezapocital 1 jednotku. Ked sa ale pozriete na ich cennik na webe, tak - 60 eur za hodinu ze sadzba za opravu auta r.v. 2013+ (ja mam 2008). Ich cena za vymenu oleja na webe - 15.60 € + 27.50 € za test riadiacej jednotky. Tam by uz cena prace mala byt tiez zapocitana. Takze ked to zhrniem, zaplatil som 120,- euro za opravu auta, ktora spocivala vo vymene oleja a olejoveho + prachoveho filtra (po 8.000 najazdenych km), plus som zaplatil aj za test riadiacej jednotky.


Teraz to cele spocitam...
160 eur olej na fakture -60 eur realna cena oleja (maloobchod) = 100 eur do vrecka pre Unicom. Olej som menit nepotreboval.
Test riadiacej jednotky vyfakturovany je podla cennika.
2 hodiny opravarenske prace za 120 euro s DPH -realna praca (15,60 za vymenu oleja + nieco za vymenu multifiltra) = cca 80 euro do vrecka pre Unicom.
Takze som zaplatil skoro 400 euro, ~200 bol uplny odrb, dalsich mozno 100 euro za veci, ktore som nepotreboval.
Tento servis je odrbavanie ludi.


Nemyslim ze to skusaju na kazdeho a zakazdym. Ale dobre si rozmyslite co si u nich nechate urobit a porozpravajte sa pred tym so sefkom.

Ako bonus na zaver mi povedal, ze zhavice 4 a 5 su chytene. V lete to problem nie je ale pred zimou sa mam ozvat. Jeden zhavic 33,- euro. Neviem co 2 hodiny opravovali, ked mi ani toto nevymenili. Hlavne ze mi povysavali interier a nevyfakturovali ho. Som sa naramne potesil. :ROFL:

Do tohoto servisu si pridem uz len zobrat kolesa. Dufam ze mi jednotku nastavili aspon na dalsich 30.000 km.
Tie zhavice si vymenim inde... Cakal som 200-300 euro, ale toto vazne prehnali. Nemam problem dat zarobit servisu, ale akoze co je moc...
U mna ZV servis skoncil :no: :bad:


PS: Ak mate tip na nieco korektne v okoli BA dajte vediet spravou. Dakujem. Bojim sa ze P&LKV bude jednat podobne. Ja neviem veci reklamovat ihned na mieste, musim trochu pogooglit nez zistim ze ma odrbali :/

_________________
V70 2.4 D5 136kw | 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 črc 2017 19:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2007
Příspěvky: 572
Bydliště: Cieszyn
Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
Doporučený interval výměny oleje je 30 tis. NEBO 1 rok. To NEBO je tam poměrně důležité...

_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
Obrázek [/URL]
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 črc 2017 23:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2017
Příspěvky: 7
Bydliště: Bratislava
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 2.4 D5 | 2008
Dobre. Ale 240 euro za vymenu oleja je celkom dost, nie? 160 olej + 20 filter a podlozka +60 za robotu. Pocitam ze tu druhu hodinu mi vysavali auto, menili pelovy filter a robili diagnostiku riadiacej jednotky. A vymenili ziarovku.

_________________
V70 2.4 D5 136kw | 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 črc 2017 03:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 4133
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/C70-T5/MX5
A co přesně je myšleno položkou "komplexný test riadiacej jednotky"? Které? Test?

P.

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Saffron .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 črc 2017 04:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2017
Příspěvky: 7
Bydliště: Bratislava
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 2.4 D5 | 2008
Neviem aky test to je, vidis co je na fakture. Maju to aj v cenniku na webe. Ja som rad ze viem kde je nadrzka na ostrekovac :)

Palubny pocitac hlasil zhruba toto "Rezervujte cas na servisnu kontrolu". Tak mam za to ze ide o test ktory riesi toto. Minuly rok koncom Jula bola spravena presne ta ista kontrola. Faktura vyzera rovnako, akurat sa robil naviac nejaky olejovy vymennik, spolu 863,78 (mozem ju sem uploadnut ak chcete, 5 hodin prace).

Takze za menej ako 11 mesiacov (teda nie rok, a maximalne 10 tisic km) mi zacne svietit pri starte ze navstivte servis (potom to zhaslo a ozvalo sa zas pri vypnuti). Vymeneny olej - budiz. Ale ta jednotka mi bude svietit kazdych 10 tisic? (600 motohodin ani 30 tisic som proste nespravil, ani 2 roky to nie su.) Bud pri minulorocnej kontrole neresetli to pocitadlo, alebo nastavili 10 tisic km (fakt nie som si isty ci som vobec tolko najazdil).

De fakto sa do auta za 10tisic km vrazilo spolu zhruba 1200 euro (2x olej , filtre, olejovy vymennik, 7 hodin prace). Experti na olej.
Ja to tam balim.
(Edited)

_________________
V70 2.4 D5 136kw | 2008


Naposledy upravil frenky dne 12 črc 2017 04:44, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 črc 2017 04:39 
frenky píše:
Neviem aky test to je, vidis co je na fakture. Maju to aj v cenniku na webe. Ja som rad ze viem kde je nadrzka na ostrekovac :)
Palubny pocitac hlasil zhruba toto "Rezervujte cas na servisnu kontrolu". Tak mam za to ze ide o test ktory riesi toto. Minuly rok koncom Jula bola spravena presne ta ista kontrola. Faktura vyzera rovnako, akurat sa robil naviac nejaky olejovy vymennik, spolu 863,78 (mozem ju sem uploadnut ak chcete). Takze za menej ako 11 mesiacov (teda nie rok, a maximalne 10 tisic km) mi zacne svietit pri starte ze navstivte servis. Vymeneny olej - budiz. Ale ta jednotka mi bude svietit kazdych 10 tisic? (600 motohodin ani 30 tisic som proste nespravil, ani 2 roky to nie su.) To mam chodit na kontrolu kazdych 10 tisic? Bud pri minulorocnej kontrole neresetli to pocitadlo, alebo nastavili 10 tisic km (fakt nie som si isty ci som vobec tolko najazdil). De fakto sa do auta za 10tisic km vrazilo zhruba 1200 euro (2x olej a filtre). Dakujem pekne.

Servisní interval je 30tis km,nebo 12 měsíců,podle toho,co nastane dříve!


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 črc 2017 04:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2017
Příspěvky: 7
Bydliště: Bratislava
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 2.4 D5 | 2008
martinopel píše:
Servisní interval je 30tis km,nebo 12 měsíců,podle toho,co nastane dříve!


Tak to sa bohuzial nestalo.
Dam sem fakturu ako dokaz v dalsom poste... mmt.
Najazdil som zhruba 10 tisic. Od kontroly ubehlo menej ako 11 mesiacov.

_________________
V70 2.4 D5 136kw | 2008


Naposledy upravil frenky dne 12 črc 2017 05:13, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 črc 2017 05:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2017
Příspěvky: 7
Bydliště: Bratislava
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 2.4 D5 | 2008
Takze tu je faktura z minuleho roka...

Příloha:
volvo-faktura2-edit2.jpg
volvo-faktura2-edit2.jpg [ 279.35 KiB | Zobrazeno 3641 krát ]


Prosim vsimnite si datum vystavenia. Dnes mame 12.7.2017. Kontrolka mi svietila asi 2 tyzdne nez som sa dostavil na servis, takze zhruba okolo 30.6.2017 sa ozval palubny pocitac na servis. = cca 11 mesiacov.

Najazdenych bolo vtedy cca 273 tisic km, teraz je 283 tisic km, tych 10.000 km zhruba sedi. Aj ked na fakture minuly rok je 270.000 a teraz 285.000, celkovo som 15 tisic este nenajazdil. Struktura minulorocnej faktury je podobna.

_________________
V70 2.4 D5 136kw | 2008


Naposledy upravil frenky dne 12 črc 2017 10:08, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 črc 2017 05:16 
K výši faktury se nevyjadřuji.Ale co se týká upozornění na servis,tak to se začne zobrazovat s předstihem.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 črc 2017 05:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2017
Příspěvky: 7
Bydliště: Bratislava
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 2.4 D5 | 2008
Dik za nazor.

_________________
V70 2.4 D5 136kw | 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 črc 2017 07:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 4133
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/C70-T5/MX5
martinopel píše:
Ale co se týká upozornění na servis,tak to se začne zobrazovat s předstihem.

Ano - přesně tak: u novějších aut to začne otravovat 30 dni před vypršením ročního intervalu. To je hláška "Rezervujte servis...". V okamžiku vypršení intervalu se pak změní na "Servisní interval vypršel" nebo tak něco. Je to napsáno i v návodu.

K výši ceny servisní prohlídky - naprosto nechápu to hořekování. Zvednout telefon a zavolat do 3-4 libovolných servisů s tím, že "mám Volvo to a to, chci vyměnit olej a filtry, kolik to bude stát" - ti zabere půlku času nutného k napsání tvého příspěvku. A věřím, že olej + filtry + práce bude za polovinu. Konkurence je obrovská a tohle zvládne fakt každej.

P.

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Saffron .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 črc 2017 07:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2017
Příspěvky: 7
Bydliště: Bratislava
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 2.4 D5 | 2008
ok2ucx píše:
martinopel píše:
Ale co se týká upozornění na servis,tak to se začne zobrazovat s předstihem.

Ano - přesně tak: u novějších aut to začne otravovat 30 dni před vypršením ročního intervalu. To je hláška "Rezervujte servis...". V okamžiku vypršení intervalu se pak změní na "Servisní interval vypršel" nebo tak něco. Je to napsáno i v návodu.

K výši ceny servisní prohlídky - naprosto nechápu to hořekování. Zvednout telefon a zavolat do 3-4 libovolných servisů s tím, že "mám Volvo to a to, chci vyměnit olej a filtry, kolik to bude stát" - ti zabere půlku času nutného k napsání tvého příspěvku. A věřím, že olej + filtry + práce bude za polovinu. Konkurence je obrovská a tohle zvládne fakt každej.

P.


Dakujem za vase vysvetlenie a komenty. Pre mna to malo vacsi zmysel pokecat najprv s vami, aby som si urobil obraz, nebola to strata casu :)
Interval kazdy rok ok, vymena oleja s filtrami ok. Cenova politika Unicomu mi jednoducho nevyhovuje. Presne ako hovoris, idem ku konkurencii, uz som dostal dobry tip. Najblizsie budem riesit az nahodenie zimnych kolies (dufam).

Tymto by som tu story asi uzavrel.
Diky moc.

_________________
V70 2.4 D5 136kw | 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 dub 2018 18:48 
Offline

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 98
Bydliště: Bratislava, Slovakia
Bydliště: Bratislava, Slovakia
Vůz: XC60 D5 '09 Geartronic AWD
V poslednych tyzdnoch som sa prestahoval z Bratislavy do Presova. V Bratislave som chodieval aj so starou S80 aj s novsou XC60 k p. Mackovicovi domov, sem-tam aj do autorizaku (T.O.P. Auto - zmena jazyka SW, atd.).

V Presove v Camea Car (Levocska ulica) som bol zhodou nahod este pred rokom menit olej v haldexe, uhlovke a zadnom diferenciali, a s cenou som bol oproti Bratislave spokojny. Kvalitu prace nemam ako posudit, ale bolo to urobene vcas a podla vopred stanovenej ceny. Akurat mi zaspinili kobercek, mozno zabudli pouzit ochranny papier/igelit...

V poslednych dnoch mi XC60 sem-tam naskoci do nudzaku (bez hlasky na displeji) - auto proste odmieta tahat, aj ked podradi, atd. Pricin moze byt viac, uz som si robil research tu na fore, aj na zahranicnych forach. Cize by sa s tym bolo treba pohrat. Moze ist len o zaspinene hadicky k turbam, spinavy EGR ventil... s trochou stastia to nebude o materiali, ale o praci.

Otazka: odporucili by ste mi presovsky Camea Car, alebo radsej do Kosic? Nebudu len skusat drahe nove suciastky (EGR, turbo, ...), namiesto "pohnutia rozumom"? :) Pripadne to zobrat niekam napr. do Bosch servisu?

Pred par rokmi som mal s S80 problem, ze tiez prestala tahat, sotva sme sa vystverali hore dialnicou pri Poprade... a v Boschi mi nasli odpadnutu hadicku od turba. Mozno to bude opat nieco take...

Dakujem!

_________________
XC60 D5, D5244T10, 9/2009, MY 2010, Summum, Geartronic, AWD, Profituning.sk (151kW -> odmeranych 169kW, 472Nm)
S80 2.5 TDI, D5252T, 10/1999, 103kW, manual


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 dub 2018 19:04 
Offline

Registrován: červen 2012
Příspěvky: 309
Vůz: S 80 2,4b 125kw
Ahoj do Prešova radšej nie su tam mladý chlapci čo si tunia Seaty Leony skor asi do Ke moja osobna skusenosť z PO inač prijemne vystupovanie a dohodnutie ok chodim tam večšinou na update sw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 dub 2018 06:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 110
Bydliště: SK -BA/LV
Vůz: Volvo S60 D3 AT Summum MY2012
Zisťoval som pre rodičov cenu prvej servisnej prehliadky na XC60 MY2017. Unicom bol najlacnejší a o 200€ lacnejší ako najdrahší. Oslovil som autorizáky po celom Slovensku...

_________________
S60 D3 AT6 Summum, 04/12, 174 000 km, Mobil FE 0W-30 - ja
Obrázek
XC60 D3 FWD AT8 Dynamic, 04/2017, 47 000 km - mamka
EX-S60 2,4i B5244S, FWD, MT,Mistral green pearl, 11/2003, BA/LV, 212 000 km, Mobil 5W-50 - tatko
EX-Audi A3 8L 1,8 20V, Brillantgelb, 11/1997, 259 000 km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2018 16:58 
Offline

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 98
Bydliště: Bratislava, Slovakia
Bydliště: Bratislava, Slovakia
Vůz: XC60 D5 '09 Geartronic AWD
XC60 mam od pondelka v Camea Car Presov. Chybny snimac teploty na DPF; bohuzial sa zatavil a nechcel ist von, a mechanikovi sa cast skrutky zlomila. Povedali mi, ze bud budu hladat niekoho, kto im to odpili a nejako privari novy zavit, alebo daju nove DPF za 1.070€.

DPF som zobral domov a so svokrom sme za pol hodinu mali stary snimac von (stacilo odstranit zopar kovovych struzlin!), zavit obnoveny, a novy snimac naskrutkovany. Keby to ten mechanik aspon skusil, urcite by to zvladol tiez. Stacilo sa na to lepsie pozriet.

Cize je to tak, ako som sa obaval: dajme nove diely, to je najlahsie.

Este treba vybrat druhy snimac - z katalyzatora. Ten bol v poriadku, ale presvedcili ma, aby som vymenil oba, lebo ze zvyknu odchadzat po sebe. Ten druhy snimac sa tiez zlomil, a tak treba vybrat katalyzator von... atd. Mali to robit dnes, ale vykaslali sa na mna.

_________________
XC60 D5, D5244T10, 9/2009, MY 2010, Summum, Geartronic, AWD, Profituning.sk (151kW -> odmeranych 169kW, 472Nm)
S80 2.5 TDI, D5252T, 10/1999, 103kW, manual


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2018 12:27 
Offline

Registrován: září 2018
Příspěvky: 1
Bydliště: liberec
Vůz: XC60 2012, 120kw, 240tis km za sebou
Zdravim
chtel jsem se zeptat, jestli je cena 18 -20tis za servis adekvatni. Planovano jest: servisni prohlidka,
vymena olejů a filtrů - haldex, prevodovka, motor.
Nova kladka remene pomocnych agregatu.
diky za nazor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 229 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.098s | 20 Queries | GZIP : Off ]