Dekom SERVIS

  • Autor
  • Zpráva
Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#26 Dekom SERVIS

Příspěvek od Jarda S40 »

Asi máš delší převodovku. Jinak samozřejmě občas vytočím motor i já na omezovač, ale to nevadí, v tu chvíli ten hluk nevnímám. Začne vadit až při ustálené rychlosti. I když ani tam není v těch 170 třeba tak extra velkej, jenom to auto začíná bejt od těch cca 140 (možná 150) hlučnější než předtím. Ale ten zvuk motoru v těch otáčkách je u mě takovej vrčivej, líbí se mi ;-)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#27 Dekom SERVIS

Příspěvek od jogin3 »

Vrcivejsi, to bude asi spravny popis na ten zvuk :palec: nad svuj maximalni vykon uz to opravdu vrci , je to takovy jako by sem tam mel rezonator, zajimalo by me jakej zvuk to vydava z venci :mrgreen: Ale rikam, me malinko drnci prihradka od radia, ktery tam neni a musim nalepit kousek molitanu nad sklicko tachaku pac nad nim jak zacina palubka me to tam trochu klepe pri asi 1800otackach, to uz sem vypozoroval, jinak si nevsimam jinych divnych zvuku, ale rikam, pri tehlech otackach , to asi bude zvuk motoru :D
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#28 Dekom SERVIS

Příspěvek od Jirrka »

aphex píše:V Pardubicích je servisman a volvista, Milan Ráliš v Ohrazenicích.
A joooooooo. Jsem zapemněl. Tam jezdím občas pro díly a paní Rálišová mi říkala, že syn je taky nadšenec do Volva. Mi vůbec nedošlo. Tak díky, za připomenutí.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#29 Dekom SERVIS

Příspěvek od Jirrka »

jogin3 píše:Aby sem to upresnil, ja sem to dneska vytocil na 2jku asi 5500otacek, byl slyset uz dost motor, ty rezonace nevim, pac ja v takovihle situaci davam pozor kam jedu a co delam, takze nemam cas se soustredit na to, jestli je to takovy zvuk motoru nebo to nekde rezonuje :D Ale rikam, pri nizkych otackach kolem 3000-4000 to nic nedela, auto jede potichu, sand by sme rekl ze i pri 170Km je to v pohode, ale jak mile sem to dneska vytocil na 2jku, tak proste od svyho maximalniho vykonu to jest 5100otacek, to proste uz neni tak tichy a pronika to do kabiny.

Stim, ze na 5000rpm jezdit nebudu, to nevim, pac , pokud chci nekoho natrhnout, pak se jinak neda nez 2jaka vytocit na 5500rpm, dat tam za 3 a znova, nerikam, ze tak jezdim, ael proste si ten vykon kolikrat uzivam a myslim, ze i je na to zavislost :lol: :lol: :twisted:
Koukam, že ty jsi dobrej střelec. Nj. ještě mladej. 5000 otaček nejsou vyšší, ale hodně vysoký. 3000-4000 nejsou nižší, ale vyšší. 2000-3000 jsou normální a pod 2000 jsou nízký. Aspon pro me. By mě zajímalo jakou máš s turbem spotřebu, když to takhle točíš. Kdyby jsi měl to co ja tak se na 15ti nezastavíš.

je fakt, že každý auto potřebuje jinak točit ;-) Mamky pažout se musí dost točir, aby jel, ale není to turbína. T-5R se taky musí trošku víc točit než 480tka, i když zase T-5R si klidně bublá i při 1500 ot. to už 480tka skoro chcípala :D
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#30 Dekom SERVIS

Příspěvek od killer »

no pokud chce clovek rychle akcelerovat tak 5000 otacek je v pohode
ze nemam turbo tak pokud clovek chce jet sportovnejsi jizdu tak je nutnosti auto drzet v otackach od 3500 az do 5500

jednou jsem auto vytocil az na 6500 otacek a mimo velkeho revu motoru
jsem si zadne rezonaci ci klapani nevsiml
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#31 Dekom SERVIS

Příspěvek od jogin3 »

killer píše:ednou jsem auto vytocil az na 6500 otacek a mimo velkeho revu motoru
jsem si zadne rezonaci ci klapani nevsiml
Prave o tom revu mluvim. Pac pri tech 5500otackach uz je dost slyset motor v kabine, Tyrezonace nevim, asi to spis je takovej zvuk motoru, jinak je jasny, ze se me nic neklepalo :D volant nebo tak, jen proste to vice rponikalo do kabiny, dale sem to nezkoumal. Ale jinak spotrebu mam asi 8,5lna 100km. Ono totoize neni vytaceni jako vytaceni. Pac nekdo v tech otackach jezdi, nekdo sem tam nekoho potrebuju natrhnout a to sem ja :mrgreen: . Tkaze ja si jezdim v klidecku, ale pokud na me nekdo bude machrovat a ja vim, ze na nej mam, pak mu to s radosti ukazu. Musim rict, ze spotreba 8,5l byla merena 2x a to tak, ze sem natankoval vzdycky 14litru, coz me staci na jezdeni cely tyden do prace. Z toho asi vytaceni nebo rychlejsi jizda byla asi 2-3x. Doela sem se i divil, ze se ta spotreba nejakym drastickym zpusobem nevysplhala, ale musim rici, ze jezdim lehka noha, prez mesto 5km jedu do 2otackek kvuli turbu, aby se zby zbytecne netlacilo za studena. A dalsich 14Km jedu mimo mesto, takze tam taky lehka noha. V tyhle zime se to nema ani sanci oradne prohrat, takze nakladacky sem daval jen tehdy, kdyz sem uz mel vic najeto.

Mel sem p306 1,816V ten se ochotne nechal vytacet az na6000, tady mam max. vykon na 5100rpm, takze si budu muset zvyknout to radit pri sprintu nako tesne nad touto hodnotou, pac potom stejne z toho nic nevytriskam, mozna vnouzi to de jeste tahat k 5500-6000 lae rikam, auto ma max u 5100rpm(moje).

Dalsi vec je , ze musim jeste vymenit vadnou lambdu, to muze mit taky za naledek horsi zvuk motoru, pac tam urcite jsou spatny hodnoty. Dale na jare bude sportovni filtr od greenu a svycky denso power iridium, musim ric, ze mam s temito veci dobre zkusenosti, filtr pomohl k rychlejsimu vytaceni a svycky kultivovali dobre chod motor.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#32 Dekom SERVIS

Příspěvek od Lachtan »

Jarda S40 píše:Já myslel, že už ho máš vyměněný??? Koupil jsi nový, ne?
Také ta spotřeba oleje je stav předcházenící výměně - Turbo je nové 8) - a při té příležitosti rovnou drobná změna, ze 160 na 200HP :twisted:
jogin3 píše:... auto ma max u 5100rpm(moje)....
To je zvlášní, Vóólvik je schopný točit až do omezovače - 6500 rpm :shock:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#33 Dekom SERVIS

Příspěvek od jogin3 »

JJ je to schopny tocit az do 6500, ale pokud mas motor jako ja:B4204T pak jeho maximalni seriovi vykon 118KW je pri 5100rpm, co tocis dal uz jeno tocis do rychlosti nikoli vykonu, pri 6500otackach si troufam rici, ze to je uplna kravina, jelikoz uz je to v cervenym poli a misto nakyho vykonu nebo tak akorat motor rve a nic nedela. Ta rezerva na 5100rpm u naseho motoru do 6500rpm kde zacina myslim cervene pole je dosti velka, ale rikam v techto otackach je potom vetsi prunik motoru do kabiny, ale ten zvuk neni spatny, ale proste uz to narusuje ten klidnej prubeh jizdy :D pac maximalni vykon je dosazen, tudiz tech 1400otacek potom je na to aby to rychleji slo do rychlosti a potom kdyz preradis na vetsi stupen si mel trochu vice vytoceny motor a neztratil tim vykon. Jinak jinou vyhodu v tom nevidim.

Ja sem to zatim jen vytocil zhruba na 5500rpm-slo by v pohode vice,ale bojim se , ze nemam tu lambdu ok aby se neco neposralo, uvidim az jak to bude vypadat po vymene lambdy.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

libre
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 427
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

#34 Dekom SERVIS

Příspěvek od libre »

jogin3 píše:J neboj, tohle samozrejme vse vim, jak se kontroluje olej, ale ona byla rano jeste tma a asi sem se proste blbe podival.
Hmm, v každém případě mě zarazilo tvé měření po přijetí na čerpací stanici.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#35 Dekom SERVIS

Příspěvek od jogin3 »

Hmm, v každém případě mě zarazilo tvé měření po přijetí na čerpací stanici.
Stalo se, nevim, proste moje chyba no. Jeste nikdy se me to nestalo, ale ted nevim no, :oops:
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#36 Dekom SERVIS

Příspěvek od Lachtan »

jogin3 píše:...ale pokud mas motor jako ja:B4204T pak jeho maximalni seriovi vykon 118KW je pri 5100rpm, co tocis dal uz jeno tocis do rychlosti nikoli vykonu...
Ale jo, já to až zase tak nestuduju, akorát někdy při těch rozjezdech na křižovatkách zaregistruju, že se rafika dotýká červeného 8) 8) 8) já jsem jinak katolický jezdec - po dálnici jezdím maximálně 130 km/h 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#37 Dekom SERVIS

Příspěvek od jogin3 »

JJ, to se stava :mrgreen: hlavne ,kdyz nekomu chces natrhnout prdel, kratkodoby zatizeni nevadi. Horsi by bylo kdyby si v tom jel furt po dalnici :mrgreen: . Pokud se zase furt jezdi lehka noha taky to neni dobry, ono kdyz se to jedno za cas vytoci aspon se vypali usazeniny atd. Pokud se nemylim
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#38 Dekom SERVIS

Příspěvek od Jarda S40 »

libre píše:Hladina oleje se zásadně měří na rovině a při odstaveném motoru (cca 2 hodiny - nejlépe ráno, než s autem někam jedu). Jinak nikdy nezískáš odpovídající údaje a měrku samozřejmě musíš otřít, že.
Hmm, tak jsem asi já a možná milion automechaniků magoři. Když totiž měníme olej, kontrolujeme měrkou jeho množství cca po 5 minutách od dolití, nastartování a vypnutí motoru. Nějak nikoho nenapadlo tam nechat auto kvůli výměně oleje do rána a měřit až ráno. Nebo čekat 2 hodiny. Pokud jedu delší štreku na dovolené, podívám se na olej cestou taky, ale 2 hodiny teda nečekám nikdy. Ono totiž vůbec nerozhoduje, jestli naměřím o 1dcl méně nebo více. Rozdíl mezi MIN a MAX na měrce je 1-2l podel vozu a motoru, takže se z toho až tak nestřílí. Akorát bych z toho bral za rozumné, podívat se na olej po ránu před vyjetím, ale i to spíše u náklaďáků, které jsou celej den v provozu. Myslím, že na osobáku to většina měří sotva jednou týdně.

libre
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 427
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

#39 Dekom SERVIS

Příspěvek od libre »

No tak po pěti minutách (ale u stopětky mi to neda nestačilo). Já to kontroluju jednou max. dvakrát za měsíc ráno. Nicméně druhá část - otření měrky platí.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#40 Dekom SERVIS

Příspěvek od Jarda S40 »

libre píše: Nicméně druhá část - otření měrky platí.
Jak jinak :palec: řekl bych že platí i první s drobnou úpravou - chvíli počkat, aby olej stačil stéct do vany ;-) Tak na jedno cigáro, déle nikdo čekat nebude.

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#41 Dekom SERVIS

Příspěvek od Deshi »

Jirrka píše:
aphex píše:V Pardubicích je servisman a volvista, Milan Ráliš v Ohrazenicích.
A joooooooo. Jsem zapemněl. Tam jezdím občas pro díly a paní Rálišová mi říkala, že syn je taky nadšenec do Volva. Mi vůbec nedošlo. Tak díky, za připomenutí.
A jak je dobrej?? sháním pro Volvika nějakýo servisáka a zatím bezvýsledně :cry:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#42 Dekom SERVIS

Příspěvek od jogin3 »

Tak dnes me Dekom servis opet mile prekvapil, vypada to, ze budu jezdit sem knam do HK do Dekomu, pac jejich jednani je zatim to nejlepsi co sem v servisech mohl zazit.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#43 Dekom SERVIS

Příspěvek od Deshi »

jogin3 píše:Tak dnes me Dekom servis opet mile prekvapil, vypada to, ze budu jezdit sem knam do HK do Dekomu, pac jejich jednani je zatim to nejlepsi co sem v servisech mohl zazit.
Já si nikdy nemohl stěžovat ani na pradubickej. Akorát se tam nějak moc mění lidi, co přijímají auta do servisu.
PS: jeden servisák v hradecký Dekomu je původem z pradubickýho :lol:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#44 Dekom SERVIS

Příspěvek od killer »

jogin3 píše:Tak dnes me Dekom servis opet mile prekvapil, vypada to, ze budu jezdit sem knam do HK do Dekomu, pac jejich jednani je zatim to nejlepsi co sem v servisech mohl zazit.
jj v HK jsou jednicky :palec:
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

MIKA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 75
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
Bydliště: Hřibsko (HK)
Kontaktovat uživatele:

#45 Dekom SERVIS

Příspěvek od MIKA »

Lachtane co jsi tam namontoval, že přibylo 40 koníků :palec: , a nemusíš teď kupovat víc ovsa ???
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#46 Dekom SERVIS

Příspěvek od Lachtan »

MIKA píše:Lachtane co jsi tam namontoval, že přibylo 40 koníků :palec: , a nemusíš teď kupovat víc ovsa ???
Nové turbo - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=9540 :twisted: :twisted: :twisted:

Více ovsa? - já ani nevím. Jsem s průměrnou spotřebou na 10,5-11,0 L/100km, ale 100% po Praze a ještě k tomu víc naposkakuji v kolonách jak jedu :evil:
Takže ona je otázka co to vlastně s tou spotřebou provedlo - ještě je moc brzo na to abych dělal nějaké závery.... :?
No, ale konečně mám alespoň pocit, že to jede tak nějak normálně - jak se na slušně vychované autí klidného a rozvážného řidiče sluší a patří 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#47 Dekom SERVIS

Příspěvek od jogin3 »

Tak, lambda vymenenena, kontrolka , zprovoznena :mrgreen: vse ok, az na podelany predehrev, ktery me asi po 10min., jizdy opet rozsvitil kontrolku :lol: no neni to na hovec??? :lol: Je mozny, ze chudaj jednotka byla zmatena, tak me to jeste jednou smazli pri vypnutem motoru a jenom v poloze klicku 2 a cestou domu zatim nic, takze snad to bude ok, jinak 2H.Prace zprovozneni kontrolky a vymena lambdy (vim jak se to dela :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) 8) 1150Kc, coz je solidni, musim rict, ze zadarmo byl dalsi vymaz a mozna sem tam byl o 30min dyl, jeste sem se ptal na jiny kravoviny a zjistil sem, ze me trochu zacina prosakovat simerynk(jestli to pisu spravne)

Takze zatim s dekomem spokojenost. Jo, kdyby nekomu sem tam se rozsvecovala lambda, pak to pry dela nejcasteji predehrev, bud konektor nebo nacatej odpor,(na funkci lambdy a behu motoru to nema vliv, pouze sou horsi emise pri studenym motoru) tak az se me to rozsviti a zacne me to stvat, musim tam jeste na 2-3hodinovou cestu zajet at to cely projde a premeri. :roll:
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#48 Dekom SERVIS

Příspěvek od killer »

jj Dekom HK je jednicka :palec:
jogin3 píše:Tak, lambda vymenenena, kontrolka , zprovoznena :mrgreen: vse ok, az na podelany predehrev, ktery me asi po 10min., jizdy opet rozsvitil kontrolku :lol: no neni to na hovec??? :lol: Je mozny, ze chudaj jednotka byla zmatena, tak me to jeste jednou smazli pri vypnutem motoru a jenom v poloze klicku 2 a cestou domu zatim nic, takze snad to bude ok, jinak 2H.Prace zprovozneni kontrolky a vymena lambdy (vim jak se to dela :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) 8) 1150Kc, coz je solidni, musim rict, ze zadarmo byl dalsi vymaz a mozna sem tam byl o 30min dyl, jeste sem se ptal na jiny kravoviny a zjistil sem, ze me trochu zacina prosakovat simerynk(jestli to pisu spravne)

Takze zatim s dekomem spokojenost. Jo, kdyby nekomu sem tam se rozsvecovala lambda, pak to pry dela nejcasteji predehrev, bud konektor nebo nacatej odpor,(na funkci lambdy a behu motoru to nema vliv, pouze sou horsi emise pri studenym motoru) tak az se me to rozsviti a zacne me to stvat, musim tam jeste na 2-3hodinovou cestu zajet at to cely projde a premeri. :roll:
no snad uz to budes mit oka
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#49 Dekom SERVIS

Příspěvek od jogin3 »

Jo, mimochodem na vliv jizdich vlastnosti , to je docela znat, sem to mel jet protahnou :mrgreen: , tak sem tak ucinil a muzu rict, ze to jede lip, uvidime co na to psotreba jestli trochu klesne, kdyz to ted ma spravny udaje.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 63
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Chvaletice
Vůz: V70 III 2,4 D5 136kW

#50 Dekom SERVIS

Příspěvek od ivos2308 »

Ahoj, zkusím to tu trochu oživit a podělit se o osobní zkušenost s DEKOM HK - byl jsem tam letos v lednu. O osobním přístupu se rozepíšu rád a o tom odborném ještě radši. Bylo to v době, kdy měli v Pardubicích zavřeno pro rekonstrukci. Byl jsem tam s čerstvě koupenou V70 III (2008, d5, 136kW, 185000km). V té době jsem tam byl ještě s těhotnou přítelkyní. Čím začít. Po telefonu se tvářili velice příjemně - objednal jsem se na počeštění a preventivní kontrolu. Po příjezdu to už tak slavné nebylo. Naše auto bylo z Německa z bazaru, asi nějakou dobu tam stálo, takže se dalo předpokládat, že tam něco najdou - minimálně na diganostice. Byl jsem tam preventivně, aby mi řekli co a jak a případně se nechat objednat na rozvody a další potřebné věci.

Když jsme viděli, že je dealerství spojené s Landroverem a Jaguárem, tak jsme se necítili už moc jako doma. A taky se k nám chovali přesně podle toho, že jsme přijeli se "starým volvem". Se všemi Jaguáristy a majiteli Land Roverů tam jednali v rukavičkách. Všechno hned. Se mnou přijímací technik jednal jak s nějakým jelitem (všem těm kravaťákům nabídli pití, občerstvení - mé přítelkyně se nikdo nezeptal ani jestli nechce vodu - a to byla těhotná. Tolik k osobnímu přístupu.

Po nahlášení potřebných údajů jsme nechali odjet auto do haly. Čekali jsme a čekali. Občerstvení jsme si sehnali sami. To už mě torchu mrzelo, že jsem tam vůbec jezdil. Ovšem dorazil nás technik. Přinesl jakýsi výpis diagnostiky - 2 A4 plné chyb. A začal mi vyprávět o tom, jak je tam všechno špatně a tónem, jako by naše Volvo bylo na konci životnosti. Pak mi ještě řekl, že auto blbě táhne a je kaput DPF a že přibývá olej (což je normální jev, když se pravidelně nevypaluje a nebo se cyklus přeruší).... Oni nevěděli, že nejsem blb... Tak jsem si patřičný seznam závad vzal. Zaplatil hodinovku a počeštění auta a jel domů.

Doma jsem nejprve odsál přebytečný olej, dojel do dílny a tam ho preventivně vyměnil. Mimochodem od té doby nepřibyla ani decka a DPF se krásně vypaluje - bylo to jen tím, že auto dlouho stálo v bazaru a dělaly se s ním jen 5 min jízdy. Pak jsem vzal od kamaráda diagnostiku, smazal všechny chyby a a světe div se... žádná nenaskočila (pouze ovládání výřivých klapek - výměna táhla za 200) - že by ty všechny chyby předím byly jen vybitou baterkou? - opět proto, že to auto stálo dlouho v bazaru a byla zima? Néééé... Auto je úplně na odpis přece a zaplať jinak nedojedeš ani domů.... To je prosím přístup technika hradeckého DEKOMU. Neříkam, že jsou takoví všichni, ale čekal bych osobní přístup na úrovni profesionálů a né poučování malýho Jardy stylem koupil jste si šrot, ale máte štěstí, my vám to tu dáme do cajku...

Mimochodem - seznam chyb, které byly strašně "kritické" obsahoval víceméně výpis z komfortní jednotky - nedojelo okno na správnou polohu, nejde tenhle spínač, nejde tamto čidlo... Jediná chyba od motoru byla od čidla oleje (více oleje) a od klapek - táhlo.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“