Poslední návštěva: 27 čer 2019 13:59 Právě je 27 čer 2019 13:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 1819 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 27 led 2019 11:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4598
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Ale Karle je to dle pozadavku prvniho majitele a my jako soucasni si to prehodime k obrazu svemu a budeme spokojeni

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 led 2019 11:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 2696
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Haben píše:
Ale Karle je to dle pozadavku prvniho majitele a my jako soucasni si to prehodime k obrazu svemu a budeme spokojeni

Prostě třeba V40-ky nebo V70II to mají když už teda mají denní svícení v poloze nula že svítí až nastartuješ ve vašem případě je to samosebou k ho...u to můžeš klíček mít rovnou ve II poloze

_________________
V70 D5 2002 stříbrná 345tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 635tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 197tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 183tkm


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 led 2019 12:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4598
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
V poloze II se xenony rozsviti po cca 10 sec od otoceni do teto polohy. Muzes tedy do 10 sec nastartovat, aniz by se xenony zapnuli.
Pokud mas sviceni nastavene i na polohu 0, je to to same.

Je to uplne stejne jako jsem mel ve V70 II - krome te polohy 0, tu jsem tak nastavenou nemel.
Tsk kde je u polohy II rozdil oproti V70?

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 led 2019 21:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 737
Bydliště: Praha
Vůz: V50
Ještě doplňuji: při parkovačkách mi jde zapnout zadní mlhovka jen společně s přední mlhovkou, při hlavních světlech lze zadní mlhovka zapnout i samostatně bez přední.
Víc mne štve, že hoši ve Volvu šetřili v tom, že zadní mlhovka má signalizaci zapnutí kontrolkou v přístrojové desce, ale přední mlhovka tuto signalizaci kontrolkou už nemá.
Ješte víc mne pořád se..re, že přepínač zamknutí/odemknutí auta ve dveřích má osvětlenou jen jednu polohu(zamknutí). Původně jsem myslel, že to mám rozbité, ale je to tak schválně z výroby :%) Nevíte někdo náhodou proč to tak je? V noci v autě to vypadá fakt blbě.

_________________
V50 T5 AWD/169 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl
viewtopic.php?f=96&t=56997


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 led 2019 21:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4598
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Taky jsem si u zamku dveri tohoto vsiml a potvrzuji, ze je to standard. Jeste bych pochopil, ze se rozsviti zamknuty zamek / odemceny zamek dle stavu, ale to ne. Holt to tak nekdo vymyslel

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 10 úno 2019 23:36 
Offline

Registrován: červenec 2018
Příspěvky: 12
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: V50 T5
Pár stránek jsem tady pročetl a podle zdejších příspěvků je T5 nedostatkovým zbožím, tak kdyby měl někdo zájem o jednu ve V50, tak kdyžtak SZ :)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2019 20:58 
Offline

Registrován: únor 2019
Příspěvky: 6
Bydliště: Nové Město na Moravě
Vůz: Opel Astra Caravan 1,8 16V 92 kW
No jóóó, no, mlíko je tady :-)
Ano, jsem tu novej, právě jsem se registroval. ňákej Jindra. Jsem tykací, vy kucí doufám taky.
Začínal jsem s Moskvičem 1500, tehdá to bylo oproti škodovkách Š120 zatraceně dobrý svezení. A vydržel!
Pak už jezdím roky na Oplech karavan, nynčko zatím poslední 1,8/16V 85 kW, což je na lehký auto (1040kg) moooc příjemný svezení, krásně táhne.
Ale už roky "šilhám po Volvu, to teda jo.

No a k věci. Dneska jsem potkal inzerát:
Prodám Volvo V40 2,0 T4 1948ccm/147kw r.v. 2001 najeto 297500 km, 1. majitel v ČR (mám ho 6 roků), STK 05/2019, EURO-3, benzín, šedá metalíza, automat, ABS, klimatizace, airbagy, palubní počítač, nastavitelný volant, centrál na dálkové ovládání, dva klíče, elektrická okna, elektrická zrcátka, vyhřívaná zrcátka, vyhřívaná sedadla, potahy-kůže, rádio-CD, ALU kola zimní + letní 70%, střešní nosič, mlhovky, dělená zadní sedadla. VIN: YV1VW37691F756354. Po výměně oleje. Nová autobaterie (6. měsíců). Cena 46k.

Podle fotek krása, kombík (což chci). Koroze prý žádná (ptal jsem se). Cena 46k ujde??

Nemám to daleko, půjdu zkouknout. Na co dat bacha? Kam hlavně kouknout kvůli korozi? Najeto 300k, takže mám se "bát" toho automatu? Nevím, kolik automat vydrží (jasně, podle stylu jízdy, což nemohu soudit). A turbo - to u benzínů moc neodchází? Co ještě... Než k nim dojedu, požádám, ať je to studené, abych slyšel motor za studena a jestli bude i automat za studena správně řadit...
Dík moc!


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2019 22:38 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 4777
Bydliště: České Budějovice
Koroze se ráda schovává pod plastový kryty prahů a plastový olemování blatníků, pokud tam jsou :-) A když to už vylejzá, je pozdě :-)

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2019 23:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 151
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Vůz: V40 B4184S 1.8 1998 černa-metal.
https://auto.bazos.cz/inzerat/100463082/Prodam-Volvo-V40.php

Obrázek
Obrázek

_________________
V40 1.8 85kw , 1998


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 00:11 
Offline

Registrován: únor 2019
Příspěvky: 6
Bydliště: Nové Město na Moravě
Vůz: Opel Astra Caravan 1,8 16V 92 kW
[quote="Aubot"]https://auto.bazos.cz/inzerat/100463082/Prodam-Volvo-V40.php

jojo, správně. to je ten "můj" inzerát :-)

Tož co - mám, nemám váhat?? :-) Najeto 300k, automatická převodovka... snad bude v cajku.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 05:54 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9680
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Vypadá na fotkách dobře, zajeď se na něj podívat, prověř olej v automatu jakou má barvu a jestli nesmrdí po spálenině a jak to řadí a pak zkoukni zbytek auta, no a když to bude v cajku, tak není co řešit.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 08:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4598
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
řekl bych to takto, jeď to zkouknout tuto sobotu a dej si testovací jízdu do obce Číchov (u Třebíče). Je to 45 km tam a 45 km zpět. Za tu dobu auto poznáš, když to nevezmeš, majiteli zaplatíš PHM. Takto dlouhá jízda prověří i automat, plně se zahřeje a uvidíš, jak se chová. A proč do obce Číchov a proč tuto sobotu? Protože je tam Volvosraz a bude tam plno lidí, co ví, na co se podívat, jak má auto jet atd. Info o sraze máš zde: http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=15&t=66791 Jen je potřeba dorazit buď dříve dopoledne nebo někdy po řekněme 16:00, protože je plánovaný určitý program mimo areál.

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 09:22 
Offline
Sponzor fóra

Registrován: prosinec 2003
Příspěvky: 93
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, D5, 151 kW, 2011
Mne se objevil první puchýř nad pravým zadním kolem uprostřed blatníku. Zkontroluj si plastové tlačítko na řadicí páce, rádo to praská dole v uložení a pak se po zmáčknutí a zařazení D nevrací zpět. Jezdit se s tím dá, ale občas to zazlobilo a auto jelo pouze na první stupeň. Tak zastavit znovu nastartovat a tlačítko po zařazení do D povytáhnout. Nová řadicí páka má stát okolo 3.500,- Kč.

_________________
bylo: S40T4, 1999, automat


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 11:51 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 1096
Bydliště: Žďár nad Sázavou
No jo no, pudem se na to s Jindrou asi mrknout :D

_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 21:11 
Offline

Registrován: únor 2019
Příspěvky: 6
Bydliště: Nové Město na Moravě
Vůz: Opel Astra Caravan 1,8 16V 92 kW
Haben píše:
řekl bych to takto, jeď to zkouknout tuto sobotu a dej si testovací jízdu do obce Číchov (u Třebíče). Je to 45 km tam a 45 km zpět. Za tu dobu auto poznáš, když to nevezmeš, majiteli zaplatíš PHM. Takto dlouhá jízda prověří i automat, plně se zahřeje a uvidíš, jak se chová. A proč do obce Číchov a proč tuto sobotu? Protože je tam Volvosraz a bude tam plno lidí, co ví, na co se podívat, jak má auto jet atd. Info o sraze máš zde: http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=15&t=66791 Jen je potřeba dorazit buď dříve dopoledne nebo někdy po řekněme 16:00, protože je plánovaný určitý program mimo areál.


Děkuju všem

@Haben, tohle je nááádhernej tip (a přeju, ať se sraz vydaří; kurňa počasí teda hlásí na víkend dóóóst slibný). Jen vědět, že to majitel takhle půjčí. Jasně že projet se dál by bylo supr. Ani to teď ale nebudu zkoušet, protože od soboty do pondělí je odjetej kdesi fuč. Takže tady s Jirkou T. obhlédneme doufám v úterý. Je paráda, že Jirka tohle auto zná. Lepšího rádce s sebou těžko vzít.

Kluci přeju skvělej den,
Jindra


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2019 01:46 
Offline

Registrován: únor 2019
Příspěvky: 2
Bydliště: Olomouc
Vůz: Snad to bude V40 1.8
Všechny vás zdravím,
potřeboval bych radu. Potřebuji vybrat auto, stěhuji se do Sofie(cca 1200km) a chtěl bych něco, s čím tam dojedu
a tam využíval občas na cestu do práce(cca 7km) a hlavně na víkendové výlety(10-200km). Určitě benzín, nejlépe kombi,
zatím se mi nejvíce zamlouvá V40 1.8 90kW (pro mě dobrý poměr výkon/kvalita/spotřeba) a mám rovnou dva adepty:
1)Na tomto je toho dost uděláno na podvozku, zároveň ale od majitele vím, že potřebuje rozvody(počítám správně okolo 10k?) a má propadlý potah stropnice, podle dokladů to vypadá na Itálii
https://auto.bazos.cz/inzerat/100015390 ... rv2000.php
2)Toto má naopak hotové rozvody a spojku, ale bez dokladu, majitel prý vozí auta z Německa a dělalo se to u něj na dílně, je po FL a jsou k němu druhý kola. Majitel mi sdělil, že na tachometru je 230 000(chybí v inzerátu)
https://auto.bazos.cz/inzerat/99560835/ ... benzin.php

U toho prvního stříbrného mi připadá, že je koroze pod spojnicí blatníku a prahu u L.P. kola, tudíž se bojím, aby nebyla všude.

Jinak oba prodejci souhlasili s kontrolou v mnou vybraném servisu. Nemám totiž koho sebou vzít.

Můj problém je, že nedokážu objektivně zhodnotit opravy a hodnotu obou aut.

Limit mám cca 80k, nejraději bych vzal auto do 60k a 20k nechal na případný servis, klidně si nechám poradit i jiný model.
Bude to moje první auto tak bych se nerad hned spálil.

Předem moc děkuju


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2019 11:08 
Offline

Registrován: únor 2019
Příspěvky: 6
Bydliště: Nové Město na Moravě
Vůz: Opel Astra Caravan 1,8 16V 92 kW
.
Jak jsem psal cca předevčírem ..... https://auto.bazos.cz/inzerat/100463082/Prodam-Volvo-V40.php

Včera jsem autíko zkoukl, projel. Chlapík/majitel naprosto vstřícný ochotný milý. Perfektní přístup.
Nevím - zajímá někoho report?
Auto v krásném stavu, koroze naprosto zanedbatelná (spodek aj dutiny ošetřeny), paráda. Podvozek tuhej (což je fajn), skvěle sedí na silnici. Převodovka... při zátěži (akcelerace) je úplně slyšet, jak v automatu ten olej šplíchá, je to prostě hlučné. Automaty neznám, tož neposoudím, zda to právě tak má být. Za ustálené rychlosti už pak ne, to už je dost tiché auto.

Osobně mám dva velké problémy: auto je velmi nízké, kufr je žalostně malý. Jezdívám "nechutnýma terénníma" cestama do lesa dělat dřevo na zimní topení domů (zpátky mnohdy blátem táhnu tunu zátěže). Sám majitel říkal, že s tímhle do lesa teda dost těžko, i on prý na hrbolcích občas spodkem štrejchne. No a kufr: teď máme 570 litrů, tahle V40ka má 413 litrů, je to obrovský rozdíl, velký kufr já (ale na dovolenou hlavně moja manaželka) velmi nutně potřebuju a využívám.
No musím šilhat po něčem jiným, jasná věc. Kucí mějte fajn den


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2019 11:33 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 1656
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Padík
JindraV píše:
.
Jak jsem psal cca předevčírem ..... https://auto.bazos.cz/inzerat/100463082/Prodam-Volvo-V40.php

Včera jsem autíko zkoukl, projel. Chlapík/majitel naprosto vstřícný ochotný milý. Perfektní přístup.
Nevím - zajímá někoho report?
Auto v krásném stavu, koroze naprosto zanedbatelná (spodek aj dutiny ošetřeny), paráda. Podvozek tuhej (což je fajn), skvěle sedí na silnici. Převodovka... při zátěži (akcelerace) je úplně slyšet, jak v automatu ten olej šplíchá, je to prostě hlučné. Automaty neznám, tož neposoudím, zda to právě tak má být. Za ustálené rychlosti už pak ne, to už je dost tiché auto.

Osobně mám dva velké problémy: auto je velmi nízké, kufr je žalostně malý. Jezdívám "nechutnýma terénníma" cestama do lesa dělat dřevo na zimní topení domů (zpátky mnohdy blátem táhnu tunu zátěže). Sám majitel říkal, že s tímhle do lesa teda dost těžko, i on prý na hrbolcích občas spodkem štrejchne. No a kufr: teď máme 570 litrů, tahle V40ka má 413 litrů, je to obrovský rozdíl, velký kufr já (ale na dovolenou hlavně moja manaželka) velmi nutně potřebuju a využívám.
No musím šilhat po něčem jiným, jasná věc. Kucí mějte fajn den
T4ka je sportovní, tužší a snížené auto. To není na tahání dřeva z lesa. Kufr se nemůže rovnat Octavii ani náhodou, ale já s V40 odvozil dvě děti i se všemi proprietami. Motor totiž stojí za to.

_________________
Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2019 11:41 
Offline

Registrován: únor 2019
Příspěvky: 6
Bydliště: Nové Město na Moravě
Vůz: Opel Astra Caravan 1,8 16V 92 kW
ttoommaasseekk píše:
T4ka je sportovní, tužší a snížené auto. To není na tahání dřeva z lesa. Kufr se nemůže rovnat Octavii ani náhodou, ale já s V40 odvozil dvě děti i se všemi proprietami. Motor totiž stojí za to.

éhh, takže špatně od samýho začátku, netušil jsem. naštěstí doufám patřím k těm, kteří se chybama učí. Díííky za info


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2019 12:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2011
Příspěvky: 664
Bydliště: Milevsko, ČB
Vůz: XC60 2.4D 09, S40 1.8 97
JindraV píše:
ttoommaasseekk píše:
T4ka je sportovní, tužší a snížené auto. To není na tahání dřeva z lesa. Kufr se nemůže rovnat Octavii ani náhodou, ale já s V40 odvozil dvě děti i se všemi proprietami. Motor totiž stojí za to.

éhh, takže špatně od samýho začátku, netušil jsem. naštěstí doufám patřím k těm, kteří se chybama učí. Díííky za info


S/V40 je pekelně nízká i bez T4. To radši mrkni na V70, tam je kufr extrémní a výška už je v pohodě, případně můžeš sáhnout po "XC" verzi, kde už je světlá výška jak u některých nižších SUVček.

_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
S40 - 1.8 (85kW, FWD, MT) 1997 - Drobek


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 úno 2019 11:44 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 3455
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW
fekete píše:
Všechny vás zdravím,
potřeboval bych radu. Potřebuji vybrat auto, stěhuji se do Sofie(cca 1200km) a chtěl bych něco, s čím tam dojedu
a tam využíval občas na cestu do práce(cca 7km) a hlavně na víkendové výlety(10-200km). Určitě benzín, nejlépe kombi,
zatím se mi nejvíce zamlouvá V40 1.8 90kW (pro mě dobrý poměr výkon/kvalita/spotřeba) a mám rovnou dva adepty:
1)Na tomto je toho dost uděláno na podvozku, zároveň ale od majitele vím, že potřebuje rozvody(počítám správně okolo 10k?) a má propadlý potah stropnice, podle dokladů to vypadá na Itálii
https://auto.bazos.cz/inzerat/100015390 ... rv2000.php
2)Toto má naopak hotové rozvody a spojku, ale bez dokladu, majitel prý vozí auta z Německa a dělalo se to u něj na dílně, je po FL a jsou k němu druhý kola. Majitel mi sdělil, že na tachometru je 230 000(chybí v inzerátu)
https://auto.bazos.cz/inzerat/99560835/ ... benzin.php

U toho prvního stříbrného mi připadá, že je koroze pod spojnicí blatníku a prahu u L.P. kola, tudíž se bojím, aby nebyla všude.

Jinak oba prodejci souhlasili s kontrolou v mnou vybraném servisu. Nemám totiž koho sebou vzít.

Můj problém je, že nedokážu objektivně zhodnotit opravy a hodnotu obou aut.

Limit mám cca 80k, nejraději bych vzal auto do 60k a 20k nechal na případný servis, klidně si nechám poradit i jiný model.
Bude to moje první auto tak bych se nerad hned spálil.

Předem moc děkuju



Obecně bych ti spíš doporučil poface, už kvuli protikorozní úpravě, je to mnohem lepší než u před face.
A pokud benzín, tak spíše než 1,8, tak 2,0. Bude to lepší jízda a spotřeba bude srovnatelná.
A kolem 50-ti tis Kč bys takové auto určitě sehnal.

_________________
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Dream car: C70


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 úno 2019 17:52 
Offline

Registrován: únor 2019
Příspěvky: 4
Bydliště: Přerov
Vůz: Nyní: Volvo V50. Bylo: Mazda 6
Zdravim, jsem Volvem doposud nepolibena, ale je treba vymenit starickou Mazdu za neco, kam se vleze kocarek, rodinka a nakup :D Padlo mi do oka toto, jaky mate, prosim, nazor? Na co si dat u Volva pozor? (Dpf, vstriky...?) Diky
https://www.tipcars.com/volvo-v50/kombi ... 70420.html


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 úno 2019 18:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4598
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Pro info, V50 moc veliky kombik neni. Kocarek tam das, k tomu nejakou tasku. Ale sbalit se do toho i s kocarkem na dovolenou chce hodne doma rozmyslet, co fakt mudite s sebou vzit. Pokud chcete velkeho kombika, divejte se po V70 ci XC70.
U V50 bych radil se 1,6 D ci 2,0D vyhnout. Jedna se o relativne problemove motory. A to tehdy, kdyz se o ne nekdo moc nestaral. A to prave u ojetiny nevis.
Pokud V50, tak z nafty jedine 5 valcovou 2,4 D5 ci benziny. Ty jsou spolehlivejsi. 1,6 a 1,8 a 2,0 jsou od Fordu a obcas trpi na pistni krouzky a s tim souvisejici zravost oleje.
Od Volva jsou 5valce 2,4i a 2,5 T5. Ty jsou relativne ok, ale zase vice zerou. Mesto 10-12. Dalka 7,5-10 dle stylu jizdy.

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 úno 2019 18:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 737
Bydliště: Praha
Vůz: V50
Haben píše:
Pro info, V50 moc veliky kombik neni. Kocarek tam das, k tomu nejakou tasku. Ale sbalit se do toho i s kocarkem na dovolenou chce hodne doma rozmyslet, co fakt mudite s sebou vzit. Pokud chcete velkeho kombika, divejte se po V70 ci XC70.
U V50 bych radil se 1,6 D ci 2,0D vyhnout. Jedna se o relativne problemove motory. A to tehdy, kdyz se o ne nekdo moc nestaral. A to prave u ojetiny nevis.
Pokud V50, tak z nafty jedine 5 valcovou 2,4 D5 ci benziny. Ty jsou spolehlivejsi. 1,6 a 1,8 a 2,0 jsou od Fordu a obcas trpi na pistni krouzky a s tim souvisejici zravost oleje.
Od Volva jsou 5valce 2,4i a 2,5 T5. Ty jsou relativne ok, ale zase vice zerou. Mesto 10-12. Dalka 7,5-10 dle stylu jizdy.

Pod tohle vše se podepisuji a jen doplním, že V50 je oproti větší V70 /XC70 lépe ovladatelná a má tužší podvozek tzn. nehoupe se tolik v zatáčkách.

_________________
V50 T5 AWD/169 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl
viewtopic.php?f=96&t=56997


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 úno 2019 23:39 
Offline

Registrován: duben 2008
Příspěvky: 1192
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC90, V50
Haben píše:
Pro info, V50 moc veliky kombik neni. Kocarek tam das, k tomu nejakou tasku. Ale sbalit se do toho i s kocarkem na dovolenou chce hodne doma rozmyslet, co fakt mudite s sebou vzit. Pokud chcete velkeho kombika, divejte se po V70 ci XC70.
U V50 bych radil se 1,6 D ci 2,0D vyhnout. Jedna se o relativne problemove motory. A to tehdy, kdyz se o ne nekdo moc nestaral. A to prave u ojetiny nevis.
Pokud V50, tak z nafty jedine 5 valcovou 2,4 D5 ci benziny. Ty jsou spolehlivejsi. 1,6 a 1,8 a 2,0 jsou od Fordu a obcas trpi na pistni krouzky a s tim souvisejici zravost oleje.
Od Volva jsou 5valce 2,4i a 2,5 T5. Ty jsou relativne ok, ale zase vice zerou. Mesto 10-12. Dalka 7,5-10 dle stylu jizdy.


Tak hrozne to nebude. V50 skvele poslouzi i na dovolenou. Pokud k mori neberu paddleboard, musim veci do kufru nahazet, aby mi tam nelitaly. A to nervu veci po strechu. A v zime s lyzema na strese taky bez problemu. Kocarek uz nevozime ale... s golfkama by to slo taky.

_________________
XC90, 2004, 2,4 120 kW, Summum, D5244T, automat
V50, 2004, 2,4i 125 kW, Summum, B5244S4, manual
ex: V40, 1999, 1,8 85 kW, B4184S, manual


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 1819 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.469s | 20 Queries | GZIP : On ]