Poslední návštěva: 26 čer 2019 14:55 Právě je 26 čer 2019 14:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 1819 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 12 led 2019 16:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2013
Příspěvky: 291
Bydliště: Plzeň
Bydliště: Plzeň
Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
ttoommaasseekk píše:
zedik píše:
V50 2,4i + LPG je naprosto dokonalá kombinace.Proč bys to nechtěl? Já s tím nemám problém a jezdím s tím posledních 5 let a cca 110 000km.
Kdo chce opici, musí mít na banány.
A krmit opici něčím jiným, aby mě nesežrala moc banánů mi přijde divné.
Prostě můj názor.
Jezdím s Padíkem za 11 kolem Prahy a do Prahy a o plynu jsem nikdy neuvažoval.

Kdyby byl tvůj názor nečím podloženej,jako že třeba to není vhodné pro ty motory nebo něco odchází tak to beru.Ale LPG je špatně protože si to myslím je trošku hloupej názor.V té 2,4 je to naprosto bezproblémovej provoz a za těch 5 let mého ježdění dělá ta úspora na plynu víc než cenu celého auta.

_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 led 2019 16:27 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 1656
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Padík
zedik píše:
ttoommaasseekk píše:
[quote="zedik"]V50 2,4i + LPG je naprosto dokonalá kombinace.Proč bys to nechtěl? Já s tím nemám problém a jezdím s tím posledních 5 let a cca 110 000km.
Kdo chce opici, musí mít na banány.
A krmit opici něčím jiným, aby mě nesežrala moc banánů mi přijde divné.
Prostě můj názor.
Jezdím s Padíkem za 11 kolem Prahy a do Prahy a o plynu jsem nikdy neuvažoval.

Kdyby byl tvůj názor nečím podloženej,jako že třeba to není vhodné pro ty motory nebo něco odchází tak to beru.Ale LPG je špatně protože si to myslím je trošku hloupej názor.V té 2,4 je to naprosto bezproblémovej provoz a za těch 5 let mého ježdění dělá ta úspora na plynu víc než cenu celého auta.[/quote]Někdo nepije pivo také jen kvůli tomu, že mu nechutná. A nemá přeci hloupý názor.
Tohle je můj názor a ty s ním smiř.

_________________
Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 led 2019 16:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2013
Příspěvky: 291
Bydliště: Plzeň
Bydliště: Plzeň
Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
Já se jen ptal proč je plyn u tohodle motoru špatně..dozvěděl jsem se,že protože proto :D

_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2019 11:06 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 731
Bydliště: Praha
Vůz: V50
Ať si každý koupí co mu vyhovuje a k čemu chce auto hlavně používat.
V50 je určitě povedené auto. Má skvělý podvozek původem od Fordu, bezpečnostní prvky Volvo na vysoké úrovni (daní za tuto bezpečnost jsou opticky široké sloupky, stísněnější vnitřní prostor a malé kapsy u předních resp. žádné kapsy ve dveřích zadních) a podle mne i velice podařený design interiéru i exteriéru. Kdo říká, že to tak není, tak v ní možná ani neseděl. Mě ale tenhle koncept obratného auta s komunikativním řízením a pevným držení v zatáčkách maximálně vyhovuje a proto jsem si pořídil nedávno druhý kus. Nic proti větší V70 nebo S80 (také mají povedený podvozek na platformě P3 od Fordu), ale toto jsou především pohodlná dálniční auta na dlouhé cestování a V70 resp. i její derivát XC70 auta s obrovským kufrem, ale vzhledem k většímu rozvoru už jsou trochu neohrabanější a houpavější. Pokud potřebuješ auto na kratší cesty s průměrným kufrem ve své třídě, pak je V50 dobrou volbou.
A i kufr po shrnutí resp. ještě lépe po vyjmutí celé rolety se dostane do použitelné velikosti, znám auta co mají zatmavená skla a tuto roletu nevozí vůbec. Sklopením zadních opěradel se zvětší objem kufru i na stěhování objemného nákladu.
V50 jsou i dnes na silnicích v ČR nebo Evropy poměrně často k vidění (na rozdíl třeba od sourozence S40II nebo menší C30 resp. C70II na stejné podvozkové platformě P1). Servisní náklady na tohle auto jsou docela v pohodě, velká část spotřebních dílů je nahraditelná v druhovýrobě příp. i na vrakovištích. V50 se vyráběla v belgickém Gentu v letech 2004-2012 (FL proběhl v 2007), takže jich docela dost jezdí v Belgii a Holandsku a i tam se dá něco vybrat. Uváděl jste možnost vozíku na stavbu, tak např. u auta z Holandska s tažným zařízením bych byl opatrnější pro tamní zálibu tahat velké karavany a možný utahaný motor.
S motory to tady už bylo nakousnuto: malé choulostivější čtyřválcové diesely (1,6D a 2,0D) jsou původem od PSA a když se o ně původní majitel staral, tak problémy nemají a odvděčí se ti opravdu luxusní spotřebou. Větší odolné pětiválce 2,4D a D5 jsou od Volva a ty už mají dobrou pověst. Dieselové motory je potřeba občas protáhnout na delší jízdu (45-60 minut) aby došlo k opakované regeneraci zaplněného DPF, jinak je to možný zdroj chyb . Stejné je to u benzínů, malé choulostivé čtyřválcové benzíny 1,6, 1,8 příp. 2,0 jsou původem od Fordu a větší pětiválce 2,4i nebo T5 jsou už zase od Volva. V roce 2010 došlo ke změně a úpravě malé dieselové 1,6D na osmiventilovou D2 a dále k náhradě čtyřválcové 2,0D zmenšenými verzemi pětiválcového volvího motoru D5 s označením D3 nebo D4 (obě mají obsah 2,0 a liší se jen výkonem resp. i počtem turbodmychadel). Všeobecně platí, jak už zde bylo tisíckrát napsáno, že hrozně záleží na tom jak se o auto původní majitel staral a mnohdy je to i trochu loterie na dobrý kus. Pokud mohu radit, vybíral bych co nejmladší kus s doložitelnou servisní historií, údaj na tachometru je jen číslo.

_________________
V50 T5 AWD/169 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl
viewtopic.php?f=96&t=56997


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2019 18:08 
Offline

Registrován: červenec 2018
Příspěvky: 16
Bydliště: Veselí Nad Lužnicí
Vůz: Přemýšlím o S60/V60
Děkuji moc za shrnutí :).
Na nájezd jsem ani nekoukal, preferoval jsem servisní historii, jak píšete. Pár dní jsem teď přemýšlel a také došel k závěru, že nejlepší bude vzít co nejnovější vůz a sledovat hlavně servis. Bohužel tyto aspekty vyloučili jakékoliv Volvo ze hry a podívám se asi prozatím jinde.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2019 19:46 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 1656
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Padík
Andayon píše:
Děkuji moc za shrnutí :).
Na nájezd jsem ani nekoukal, preferoval jsem servisní historii, jak píšete. Pár dní jsem teď přemýšlel a také došel k závěru, že nejlepší bude vzít co nejnovější vůz a sledovat hlavně servis. Bohužel tyto aspekty vyloučili jakékoliv Volvo ze hry a podívám se asi prozatím jinde.
No, po zkušenostech co mám preferuji Volvo.
Je to srdcová záležitost.

_________________
Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 led 2019 19:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2008
Příspěvky: 1302
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80
Chceme kupavat S40, 2,4i 125kw

Projel jsem si konrétně tuto r.v.: 2007:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volv ... oFrom=list

nějaké tipy/triky na co si dát pozor?

+co je ta bradavice na LP rohu nárazníku? Souvisí to se zásuvkou co je uvnitř?

-dle projížďky se mě zdá že to moc nechce jet, ale jsem zvyklý na D5
-něco klepalo vpravo vzadu v podvozku nejspíš
-nefunguje výhřev sedadel
- nejspíš to bylo bouchlý na PP předek
- bylo to umytý včetně motoru, nějaká slabá místa kde chčije často olej?
- nějaká rada jaký modelový rok hledat? případně, měly problémy tyhle ročniky?

Za jakékoli tipy budu rád.

_________________
Je: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 led 2019 20:37 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9678
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Do té bradavice patří ten kabel v kufru. Je to elektrický ohřev motoru.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 led 2019 20:49 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 1656
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Padík
Je zvláštní, tě tuto severskou výbavu má auto ze Španělska.

_________________
Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 led 2019 22:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4597
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Atmosfera oproti D5 se zda, ze nejede, ale ve finale jede obdobne. Ve 3 tis se zacne probirat a od 4 tis do 6,3 tis dokaze i usmev carovat. Mel jsi takhle na dvojku ci trojku vytoceny motor?
Pod 3 tis citis, ze se snazi zrychlovat, ale jako by ji nekdo drzel za prdel

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2019 01:15 
Offline

Registrován: červenec 2018
Příspěvky: 12
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: V50 T5
Zdarec,

chtěl bych se zeptat jestli někdo z Vás z okolí Frýdku-Místku nemá diagnostiku nebo nějaký soft, abych vypnul svícení potkávacích světel po otočení klíčku do 2.polohy.
Jelikož mám xenon tak mě to štve, v podstatě nemůžu mít nastartované auto aniž by nesvítilo.
Je to jakoby automatické svícení, takže svítím i v nulové (off)poloze světel.
Spíš bych uvítal kdyby šlo nastavit DRL .
Jo a mám předface 2004 V50 T5 summum


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2019 08:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4597
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Mel jsem to taky tak a pokud vim VIDA to sama nedokaze. Musis zmenit konfiguraci auta. Tedy napr. pres uzivatele ok2ucx - firma T5D5.

Taky jsem to nepochopil, proc svetla v poloze klicku II ci pri nastartovanem motoru sviti ikdyz jsou v poloze 0

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2019 10:32 
Offline

Registrován: červenec 2018
Příspěvky: 12
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: V50 T5
Aha díky za radu.
Celkem mě to štve, hlavně kvůli toho xenonu a taky, že nemůžu stát nastartovaný s vysokými světly.
Zkusím ho kontaktovat, už kvůli chipů, zajímavé zvýšení plnícího tlaku turba a taky mizerné reakci plynového pedálu.Zlate mechanické ovládání škrtící klapky.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2019 15:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2013
Příspěvky: 291
Bydliště: Plzeň
Bydliště: Plzeň
Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
světla jdou vypnout i u denního svícení v poloze na parkovačky,to xenony nesvítí

_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2019 18:17 
Offline

Registrován: červenec 2018
Příspěvky: 12
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: V50 T5
zedik píše:
světla jdou vypnout i u denního svícení v poloze na parkovačky,to xenony nesvítí


No vypneš xenon,ale budou ti svítit parkovačky, takže světla nevypneš....


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2019 18:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 2694
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Noaen píše:
zedik píše:
světla jdou vypnout i u denního svícení v poloze na parkovačky,to xenony nesvítí


No vypneš xenon,ale budou ti svítit parkovačky, takže světla nevypneš....

Mám to samé na 460-ce už 25 let a nemám problém. Výhoda je v tom že když máš světla na nule tak zapneš klíč do II světla nesvítí nastartuješ rozsvítí se ale pokud budeš mít světla na dvojku tak po zapnutí klíče se světla rozsvítí při startu zhasnou a pak se zase rozsvítí takže pro xenony dvojí start nic moc samozřejmostí je že v nule nedrží dálky a nejde zapnout zadní mlha

_________________
V70 D5 2002 stříbrná 345tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 635tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 197tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 183tkm


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2019 18:52 
Offline

Registrován: červenec 2018
Příspěvky: 12
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: V50 T5
Já to mám tak, světla vypnuté na ovládací, II.poloha klíče, xenon se rozsvítí,nastartují a furt svítí, v tomhle výhodu nevidím.
Mlha mi jde, ale dálka ne ( chvilku mi trvalo než jsem na to přišel ) :ROFL:

Citace:
Mám to samé na 460-ce už 25 let a nemám problém. Výhoda je v tom že když máš světla na nule tak zapneš klíč do II světla nesvítí nastartuješ rozsvítí se ale pokud budeš mít světla na dvojku tak po zapnutí klíče se světla rozsvítí při startu zhasnou a pak se zase rozsvítí takže pro xenony dvojí start nic moc samozřejmostí je že v nule nedrží dálky a nejde zapnout zadní mlha


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2019 21:10 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 731
Bydliště: Praha
Vůz: V50
Hele, fakt nerozumím o čem s těmi světly tady mluvíte? Když mám spímač v poloze vypnuto nebo parkovačky (obrysovky), tak po nastartování hlavní světlomety logicky nesvítí. Když ho mám v poloze hlavních světel nebo natáčení hlavních světel, tak po nastartování světla svítí s tím, že se xenony ještě ve chvilce výškově dorovnají. Mlhovky přední i zadní jdou zapnout už v pozici spínače parkovačky(obrysovky) a pak i v pozicích světla a natáčení světla.
Takže je to asi nějaká verze denního svícení co tam máte nainstalovanou.

_________________
V50 T5 AWD/169 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl
viewtopic.php?f=96&t=56997


Naposledy upravil Michl dne 26 led 2019 21:23, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2019 21:13 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 1656
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Padík
Ano, to je oč tu běží.
Takhle to tazatel chce, ne aby mu světla svítila i v poloze "O" (stejně jako mě, ale mě to nevadí).

_________________
Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2019 21:18 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 731
Bydliště: Praha
Vůz: V50
Tak to je fakt divná nainstalovaná tovární varianta. :%)

_________________
V50 T5 AWD/169 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl
viewtopic.php?f=96&t=56997


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 led 2019 00:02 
Offline

Registrován: červenec 2018
Příspěvky: 12
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: V50 T5
Se nechápeme,asi to špatne definuji.Prave nechci, aby mi svítila v poloze 0.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 led 2019 07:44 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 1656
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Padík
Noaen píše:
Se nechápeme,asi to špatne definuji.Prave nechci, aby mi svítila v poloze 0.
Chápeme se správně.
Shrnul jsem to já i Michl.
Radu, jak problém vyřešit už jsem tu také četl (změna konfigurace).
Tak snad ti to vyjde.

_________________
Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 led 2019 11:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4597
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Mel jsem taky sviceni v poloze 0 a zrusil jsem to. Kdyz jsem stal na miste a chtel mit pustene radio, vetrak, tak mi svitili xenony. To same, kdyz bylo auto napichle na VIDU. Davat svetla na obrysovky = zapominal jsem je na obrysovkach a stejne furt svitili pri poloze II obrysovky a byl zbytecny odber.

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 led 2019 11:29 
Offline

Registrován: červenec 2018
Příspěvky: 12
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: V50 T5
Haben píše:
Mel jsem taky sviceni v poloze 0 a zrusil jsem to. Kdyz jsem stal na miste a chtel mit pustene radio, vetrak, tak mi svitili xenony. To same, kdyz bylo auto napichle na VIDU. Davat svetla na obrysovky = zapominal jsem je na obrysovkach a stejne furt svitili pri poloze II obrysovky a byl zbytecny odber.


To co jsem potřeboval, jsem zjistil.
První to zmínil člen Haben, takže díky :)
A štve mě to samé co tebe....
Takže se ho můžu dotázat, na kolik by mě to vyšlo, i popřípadě navýšení výkonu.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 led 2019 11:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 2694
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Noaen píše:
Haben píše:
Mel jsem taky sviceni v poloze 0 a zrusil jsem to. Kdyz jsem stal na miste a chtel mit pustene radio, vetrak, tak mi svitili xenony. To same, kdyz bylo auto napichle na VIDU. Davat svetla na obrysovky = zapominal jsem je na obrysovkach a stejne furt svitili pri poloze II obrysovky a byl zbytecny odber.


To co jsem potřeboval, jsem zjistil.
První to zmínil člen Haben, takže díky :)
A štve mě to samé co tebe....
Takže se ho můžu dotázat, na kolik by mě to vyšlo, i popřípadě navýšení výkonu.

Prostě máte fordy a ty to mají asi tak !

_________________
V70 D5 2002 stříbrná 345tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 635tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 197tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 183tkm


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 1819 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.449s | 20 Queries | GZIP : On ]