Právě je 23 led 2019 09:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1756 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 67, 68, 69, 70, 71
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 12 led 2019 15:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2013
Příspěvky: 534
Bydliště: Plzeň
Vůz: VOLVO V50 2.4i 12/2004 LPG
ttoommaasseekk píše:
zedik píše:
V50 2,4i + LPG je naprosto dokonalá kombinace.Proč bys to nechtěl? Já s tím nemám problém a jezdím s tím posledních 5 let a cca 110 000km.
Kdo chce opici, musí mít na banány.
A krmit opici něčím jiným, aby mě nesežrala moc banánů mi přijde divné.
Prostě můj názor.
Jezdím s Padíkem za 11 kolem Prahy a do Prahy a o plynu jsem nikdy neuvažoval.

Kdyby byl tvůj názor nečím podloženej,jako že třeba to není vhodné pro ty motory nebo něco odchází tak to beru.Ale LPG je špatně protože si to myslím je trošku hloupej názor.V té 2,4 je to naprosto bezproblémovej provoz a za těch 5 let mého ježdění dělá ta úspora na plynu víc než cenu celého auta.

_________________
Je: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 led 2019 15:27 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 1988
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Padík
zedik píše:
ttoommaasseekk píše:
[quote="zedik"]V50 2,4i + LPG je naprosto dokonalá kombinace.Proč bys to nechtěl? Já s tím nemám problém a jezdím s tím posledních 5 let a cca 110 000km.
Kdo chce opici, musí mít na banány.
A krmit opici něčím jiným, aby mě nesežrala moc banánů mi přijde divné.
Prostě můj názor.
Jezdím s Padíkem za 11 kolem Prahy a do Prahy a o plynu jsem nikdy neuvažoval.

Kdyby byl tvůj názor nečím podloženej,jako že třeba to není vhodné pro ty motory nebo něco odchází tak to beru.Ale LPG je špatně protože si to myslím je trošku hloupej názor.V té 2,4 je to naprosto bezproblémovej provoz a za těch 5 let mého ježdění dělá ta úspora na plynu víc než cenu celého auta.[/quote]Někdo nepije pivo také jen kvůli tomu, že mu nechutná. A nemá přeci hloupý názor.
Tohle je můj názor a ty s ním smiř.

_________________
Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 led 2019 15:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2013
Příspěvky: 534
Bydliště: Plzeň
Vůz: VOLVO V50 2.4i 12/2004 LPG
Já se jen ptal proč je plyn u tohodle motoru špatně..dozvěděl jsem se,že protože proto :D

_________________
Je: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2019 10:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 650
Bydliště: Praha
Vůz: V50
Ať si každý koupí co mu vyhovuje a k čemu chce auto hlavně používat.
V50 je určitě povedené auto. Má skvělý podvozek původem od Fordu, bezpečnostní prvky Volvo na vysoké úrovni (daní za tuto bezpečnost jsou opticky široké sloupky, stísněnější vnitřní prostor a malé kapsy u předních resp. žádné kapsy ve dveřích zadních) a podle mne i velice podařený design interiéru i exteriéru. Kdo říká, že to tak není, tak v ní možná ani neseděl. Mě ale tenhle koncept obratného auta s komunikativním řízením a pevným držení v zatáčkách maximálně vyhovuje a proto jsem si pořídil nedávno druhý kus. Nic proti větší V70 nebo S80 (také mají povedený podvozek na platformě P3 od Fordu), ale toto jsou především pohodlná dálniční auta na dlouhé cestování a V70 resp. i její derivát XC70 auta s obrovským kufrem, ale vzhledem k většímu rozvoru už jsou trochu neohrabanější a houpavější. Pokud potřebuješ auto na kratší cesty s průměrným kufrem ve své třídě, pak je V50 dobrou volbou.
A i kufr po shrnutí resp. ještě lépe po vyjmutí celé rolety se dostane do použitelné velikosti, znám auta co mají zatmavená skla a tuto roletu nevozí vůbec. Sklopením zadních opěradel se zvětší objem kufru i na stěhování objemného nákladu.
V50 jsou i dnes na silnicích v ČR nebo Evropy poměrně často k vidění (na rozdíl třeba od sourozence S40II nebo menší C30 resp. C70II na stejné podvozkové platformě P1). Servisní náklady na tohle auto jsou docela v pohodě, velká část spotřebních dílů je nahraditelná v druhovýrobě příp. i na vrakovištích. V50 se vyráběla v belgickém Gentu v letech 2004-2012 (FL proběhl v 2007), takže jich docela dost jezdí v Belgii a Holandsku a i tam se dá něco vybrat. Uváděl jste možnost vozíku na stavbu, tak např. u auta z Holandska s tažným zařízením bych byl opatrnější pro tamní zálibu tahat velké karavany a možný utahaný motor.
S motory to tady už bylo nakousnuto: malé choulostivější čtyřválcové diesely (1,6D a 2,0D) jsou původem od PSA a když se o ně původní majitel staral, tak problémy nemají a odvděčí se ti opravdu luxusní spotřebou. Větší odolné pětiválce 2,4D a D5 jsou od Volva a ty už mají dobrou pověst. Dieselové motory je potřeba občas protáhnout na delší jízdu (45-60 minut) aby došlo k opakované regeneraci zaplněného DPF, jinak je to možný zdroj chyb . Stejné je to u benzínů, malé choulostivé čtyřválcové benzíny 1,6, 1,8 příp. 2,0 jsou původem od Fordu a větší pětiválce 2,4i nebo T5 jsou už zase od Volva. V roce 2010 došlo ke změně a úpravě malé dieselové 1,6D na osmiventilovou D2 a dále k náhradě čtyřválcové 2,0D zmenšenými verzemi pětiválcového volvího motoru D5 s označením D3 nebo D4 (obě mají obsah 2,0 a liší se jen výkonem resp. i počtem turbodmychadel). Všeobecně platí, jak už zde bylo tisíckrát napsáno, že hrozně záleží na tom jak se o auto původní majitel staral a mnohdy je to i trochu loterie na dobrý kus. Pokud mohu radit, vybíral bych co nejmladší kus s doložitelnou servisní historií, údaj na tachometru je jen číslo.

_________________
V50 D2/84 kW MY2011 Summum Titanium Grey Pearl a V50 T5 AWD/169 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl
viewtopic.php?f=96&t=56997


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2019 17:08 
Offline

Registrován: červenec 2018
Příspěvky: 18
Bydliště: Veselí Nad Lužnicí
Vůz: Přemýšlím o S60/V60
Děkuji moc za shrnutí :).
Na nájezd jsem ani nekoukal, preferoval jsem servisní historii, jak píšete. Pár dní jsem teď přemýšlel a také došel k závěru, že nejlepší bude vzít co nejnovější vůz a sledovat hlavně servis. Bohužel tyto aspekty vyloučili jakékoliv Volvo ze hry a podívám se asi prozatím jinde.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2019 18:46 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 1988
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Padík
Andayon píše:
Děkuji moc za shrnutí :).
Na nájezd jsem ani nekoukal, preferoval jsem servisní historii, jak píšete. Pár dní jsem teď přemýšlel a také došel k závěru, že nejlepší bude vzít co nejnovější vůz a sledovat hlavně servis. Bohužel tyto aspekty vyloučili jakékoliv Volvo ze hry a podívám se asi prozatím jinde.
No, po zkušenostech co mám preferuji Volvo.
Je to srdcová záležitost.

_________________
Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1756 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 67, 68, 69, 70, 71

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.111s | 21 Queries | GZIP : Off ]