Právě je 21 lis 2018 13:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1694 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 18 pro 2017 21:05 
Offline

Registrován: prosinec 2017
Příspěvky: 7
Bydliště: Hatín
Vůz: Vybírám
Zdravím, pokukuji po Volvu V50 2.4i nebo T5. Četl jsem tu, že to jsou bezproblémové motory. Auto bude sloužit na cestu do práce a zpět, cca 60km za den, dá se s těmito motory při předpisové jízdě dostat pod 10l? Někde jsem zahlédl, že by se do nich měl dávat 98 oktan? Co je na tom pravdy? Teoreticky by se do výběru vešla ještě V70 2.4T.. Děkuji za odpovědi.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2017 21:39 
Offline

Registrován: duben 2008
Příspěvky: 1979
Bydliště: Praha
Vůz: XC90, V50
2,4i spotřeba dálka 7 - 7,5 l žádný strachy

_________________
XC90, 2004, 2,4 120 kW, Summum, D5244T, automat
V50, 2004, 2,4i 125 kW, Summum, B5244S4, manual

ex: V40, 1999, 1,8 85 kW, B4184S, manual


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2017 21:49 
Offline

Registrován: prosinec 2017
Příspěvky: 7
Bydliště: Hatín
Vůz: Vybírám
To by bylo parádní..stačí 95 oktan?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2017 21:51 
Offline

Registrován: duben 2015
Příspěvky: 99
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4 125kW, V70 II 147kW
Shenkyy píše:
To by bylo parádní..stačí 95 oktan?



určitě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2017 21:54 
Offline

Registrován: prosinec 2017
Příspěvky: 7
Bydliště: Hatín
Vůz: Vybírám
Díky za odpověď. Je mi jasné, že T5 pojede mnohem lépe, ale na dojíždění do práce asi bohatě stačí výkonem a pružností ta 2.4, že? Údržba na tom taky bude asi levněji..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2017 21:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2014
Příspěvky: 242
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: Xc90 V8 2008
V50 2,5T denně min. 100km a spotřeba dle Pc 10,3 z toho 70% po dálnici.

_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2017 21:58 
Offline

Registrován: prosinec 2017
Příspěvky: 7
Bydliště: Hatín
Vůz: Vybírám
Takže cca o 3l víc než 2.4.. Je něco na co ty 2.4 opravdu trpí?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2017 22:14 
Offline

Registrován: duben 2015
Příspěvky: 99
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4 125kW, V70 II 147kW
Shenkyy píše:
Díky za odpověď. Je mi jasné, že T5 pojede mnohem lépe, ale na dojíždění do práce asi bohatě stačí výkonem a pružností ta 2.4, že? Údržba na tom taky bude asi levněji..


2.4 125kw mam a uplne staci... jede to moc hezky... a ta spotreba co psali kolegove odpovida... T5 jede lepe, to je jasne, ale taky proste vic zere a je tam vic veci co se muze vycikat :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2017 22:17 
Offline

Registrován: duben 2008
Příspěvky: 1979
Bydliště: Praha
Vůz: XC90, V50
Ten motor vic nez staci, ve spojeni s podvozkem je to tezkej nadstandard. A nic netrpi, nejmin udrzbovej motor co ve v50 muzes mit. Ale blbe se shani uz par let.
Jinak dalnici 130 km/h mam cca za 8 - 8,5 podle zatizeni

_________________
XC90, 2004, 2,4 120 kW, Summum, D5244T, automat
V50, 2004, 2,4i 125 kW, Summum, B5244S4, manual

ex: V40, 1999, 1,8 85 kW, B4184S, manual


Naposledy upravil old.fashioned dne 18 pro 2017 22:19, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2017 22:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2013
Příspěvky: 514
Bydliště: Plzeň
Vůz: VOLVO V50 2.4i 12/2004 LPG
první ročníky odcházeli spínačky,nicméně po výměně už je pak klid.Spotřebu u 2,4i můžu potvrdit..na dálku se s klidnou jízdou dostanu tak do 10l plynu což odpovídá cca 8l benzínu. V městě je to trochu horší ale žádná tragédie

_________________
Je: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2017 22:42 
Offline

Registrován: prosinec 2017
Příspěvky: 7
Bydliště: Hatín
Vůz: Vybírám
Hlavně mě vyděsilo když jsem někde na internetu vyčetl, že by tam měl být 98 oktan.. jinak nepotřebuji koupit hned..a mám možnost pro to dojet do Německa, takže si myslím že se něco najde . Díky za info, docela mě to potěšilo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2017 23:23 
Offline

Registrován: duben 2008
Příspěvky: 1979
Bydliště: Praha
Vůz: XC90, V50
To je nesmysl doporuceny je 95 oktanovy benzin

_________________
XC90, 2004, 2,4 120 kW, Summum, D5244T, automat
V50, 2004, 2,4i 125 kW, Summum, B5244S4, manual

ex: V40, 1999, 1,8 85 kW, B4184S, manual


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017 06:28 
Offline

Registrován: duben 2015
Příspěvky: 99
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4 125kW, V70 II 147kW
old.fashioned píše:
Ten motor vic nez staci, ve spojeni s podvozkem je to tezkej nadstandard. A nic netrpi, nejmin udrzbovej motor co ve v50 muzes mit. Ale blbe se shani uz par let.
Jinak dalnici 130 km/h mam cca za 8 - 8,5 podle zatizeni


Pri jizde 130 (coz je nejakych cca 3000ot/min , takze ideal) to musi zrat max 7.5l mozna i mene... jo 160 a vice je jina otazka... :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017 18:18 
Offline

Registrován: prosinec 2017
Příspěvky: 7
Bydliště: Hatín
Vůz: Vybírám
Ještě dotaz, jak funguje to rádio spojené s ovládáním klimatizace? Umí to mp3, usb, nebo tak něco? Případně jde vyměnit nejlépe za 2din?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017 21:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2013
Příspěvky: 514
Bydliště: Plzeň
Vůz: VOLVO V50 2.4i 12/2004 LPG
asi záleží na ročníku..2005 určitě mp3 neumí,jde to pořešit přes grom adapter (určitě lepší řešení než bastlit nějakej 2din ).

_________________
Je: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017 21:49 
Offline

Registrován: prosinec 2017
Příspěvky: 7
Bydliště: Hatín
Vůz: Vybírám
Našel jsem nějáký 2din přímo do Volva, ale cca od 15.000kč a dráž..Aux tam originálně je, nebo se musí taky dodělat?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017 22:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2013
Příspěvky: 514
Bydliště: Plzeň
Vůz: VOLVO V50 2.4i 12/2004 LPG
grom adapter tě vyjde na míň - počti tady viewtopic.php?f=55&t=25563&hilit=grom

_________________
Je: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 úno 2018 15:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2012
Příspěvky: 133
Bydliště: Milovice
Vůz: Volvo XC90 D5 r.03
Zdravím, po pár letech se chci vrátit zpět na své třetí volvo.
Nechystá se někdo z vás prodat svou V50 T5? Preferuji spíše benzin, ale pokud nebude zbytí, příjmu i D5.
Děkuji

Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk

_________________
Volvo XC90 D5 r.2003


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 bře 2018 21:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 1404
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Čau vespolek, chtěl bych se zeptat ohledně zkušeností s kombinací ve Volvu s40 rv. 2000, motor 2,0 bez turba s automatem? Hledal jsem na fóru a tuto kombinaci jsem moc nedohledal... Auto mělo dostávat pravidelný servis, najeto cca 220.000 km (dle stk co jsem nechal čeknout by to mělo sedět), kupováno v čr... potřebuju něco pro tátu resp. ženu, když bude potřeba na couračky po městě a do cca 20km mimo. Je něco, na co bych si měl dát u těchto motorů pozor při koupi? díky

_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 bře 2018 04:16 
wolf píše:
Čau vespolek, chtěl bych se zeptat ohledně zkušeností s kombinací ve Volvu s40 rv. 2000, motor 2,0 bez turba s automatem? Hledal jsem na fóru a tuto kombinaci jsem moc nedohledal... Auto mělo dostávat pravidelný servis, najeto cca 220.000 km (dle stk co jsem nechal čeknout by to mělo sedět), kupováno v čr... potřebuju něco pro tátu resp. ženu, když bude potřeba na couračky po městě a do cca 20km mimo. Je něco, na co bych si měl dát u těchto motorů pozor při koupi? díky

U V40 hlavně pozor na korozi.Nejvíce budou ohnilé trubky u LZ kola nad plastovým krytem palivového filtru.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 bře 2018 08:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 1404
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Dilky za tip, motor jako takový nebývá problematický?

_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 bře 2018 08:48 
wolf píše:
Dilky za tip, motor jako takový nebývá problematický?

V podstatě benzíny na nic zásadního netrpí,snad jen u Castrolu na zakarbonování a následně odchází VVT.Jinak pokud použiješ ř.j. z 1,8 tak to jede jako z praku. :wink:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 bře 2018 15:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2011
Příspěvky: 186
Bydliště: Písek
Tak pokud je to takto, tak ja dam RJ z 1,6 do 1,8 a bude to tez lepsi 8)

_________________
4184S2 01´


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 čer 2018 20:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2013
Příspěvky: 514
Bydliště: Plzeň
Vůz: VOLVO V50 2.4i 12/2004 LPG
Přemýšlím,že bych poslal do světa svou V50 2,4i 125kw. Je do provozu 12/2004,najeto poctivejch 210 000km,manuál s LPG Magic2 .Žádný průsery na autě nejsou,větší opravy v dělaný autorizáku u Kurtzů.Vypadá pěkně,sem tam nějakej obchoďákovej škrábanec.Výbava xenony,tempomat,vyhřejvaný sedačky.
Kolik myslíte,že je rozumná prodejní cena?
Zatím pouze zvažuju,protože bohužel jak nejsou benzínový V50 tak nejsou ani benzínový V70 nebo XC 70 za který bych chtěl vyměnit.

_________________
Je: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 čer 2018 11:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2013
Příspěvky: 514
Bydliště: Plzeň
Vůz: VOLVO V50 2.4i 12/2004 LPG
tak jinak..mám představu o prodejní cca 95 000kč.Myslíte,že je to reálné? Dík

_________________
Je: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1694 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.105s | 21 Queries | GZIP : Off ]