2,4 D5 - AT vyhadzuje do neutralu - je to ok?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 6
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Senica
- Vůz: C70 2,4D5 2007
#1 2,4 D5 - AT vyhadzuje do neutralu - je to ok?
Keď pustím nohu z plynu, na 5-ke drží otáčky motora, no ak klesá rýchlosť, príp.pribrzdím, automat hodí neutrál a ide na voľnobeh - je to OK? Nemal by držať zaradenú rýchlosť až do zastavenia? Thx.
_________________
C70 D5 2007
C70 D5 2007
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 910
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
#2 2,4 D5 - vyhadzuje do neutralu - je to ok?
No by teda měl, to jsem ještě neslyšel
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3 2,4 D5 - vyhadzuje do neutralu - je to ok?
Pripomina mi to trochu funkci Neutral Control, ale tam by se to melo automaticky vyrazovat na neutral az pri zastaveni...opetovny zarazeni pak pri uvolneni pedalu brzdy.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
#4 2,4 D5 - vyhadzuje do neutralu - je to ok?
Urcite radi neutral? Normalne otacky poklesnou na hodnotu cca neutral, ale rychlost zustava zarazena....romeak píše:Keď pustím nohu z plynu, na 5-ke drží otáčky motora, no ak klesá rýchlosť, príp.pribrzdím, automat hodí neutrál a ide na voľnobeh - je to OK? Nemal by držať zaradenú rýchlosť až do zastavenia? Thx.
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 6
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Senica
- Vůz: C70 2,4D5 2007
#5 2,4 D5 - vyhadzuje do neutralu - je to ok?
jj, ak preradim na sekvenčné a ukazuje zaradený 5ty stupeň, je všetko ok, ak je rýchlosť nižšia cca pod 80km/hod a pustím plyn pedál, otáčky klesnú cca na 700, ak počas toho šliapnem jemne na plyn, zaradí sa rýchlosť a otáčky sú podľa rýchlosti niekde od 1500 do 2000, vtedy pri zaradení sekvenčného radenia ukazuje 4 a nižsí stupeň :/ - jazdím na "D", do sekvenčného dávam len aby som zistil, kedy sa to takto zvláštne správa.
Teraz bol robený preplach prevodovky (180.000km) a robí to to isté. BTW, pri preraďovaní zrejme z 2 na 1 (pri dobŕžďaní, pred zastavením) to jemne sekne, možno to súvisí jedno s druhým?
Teraz bol robený preplach prevodovky (180.000km) a robí to to isté. BTW, pri preraďovaní zrejme z 2 na 1 (pri dobŕžďaní, pred zastavením) to jemne sekne, možno to súvisí jedno s druhým?
_________________
C70 D5 2007
C70 D5 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
#6 2,4 D5 - vyhadzuje do neutralu - je to ok?
No a kdyz ti ty otacky pri sekvencnim razeni klesnou tak co ukazuje displej? Je tam N? To ze klesnou otacky je normalni pokud jedes bez plynu a padne to k cca 1500 ot. Dela to na D i na sekvenci. Myslim ze neutral to neni, jen se to "rozpoji" v menici, ale prevod zustava zarazeny....Migell píše:mne to robi obdobne, ale nesledoval som, ci hadze do neutralu. Proste len klesnu otacky na cca tych 700, ale je to pri rychlostiach tak okolo 60-80 km/hod, pri nizsich to myslim nerobi...romeak píše:jj, ak preradim na sekvenčné a ukazuje zaradený 5ty stupeň, je všetko ok, ak je rýchlosť nižšia cca pod 80km/hod a pustím plyn pedál, otáčky klesnú cca na 700, ak počas toho šliapnem jemne na plyn, zaradí sa rýchlosť a otáčky sú podľa rýchlosti niekde od 1500 do 2000, vtedy pri zaradení sekvenčného radenia ukazuje 4 a nižsí stupeň :/ - jazdím na "D", do sekvenčného dávam len aby som zistil, kedy sa to takto zvláštne správa.
Teraz bol robený preplach prevodovky (180.000km) a robí to to isté. BTW, pri preraďovaní zrejme z 2 na 1 (pri dobŕžďaní, pred zastavením) to jemne sekne, možno to súvisí jedno s druhým?
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#7 2,4 D5 - vyhadzuje do neutralu - je to ok?
Ja kdyz mam sekvencni tak napr. na jednotce auto brzdi (motorem) jak cert, kdyz mam "D" tak nebrzdi az tak motorem. Pry tak pravuje hydromenic, a pri sekvencim razeni je uzamcen.
Ale lepe to objadni nekdo kto se vyzna, napr. p.Patocka
Ale lepe to objadni nekdo kto se vyzna, napr. p.Patocka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#8 2,4 D5 - vyhadzuje do neutralu - je to ok?
U me je to taky tak. Po klesnuti otacek okolo 1500 tak otacky klesnou na hodnotu neutralu ale rychlost je furt zarazena. Dela to jak na D tak i na sekvenci a povazuju to za normalni.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#9 2,4 D5 - vyhadzuje do neutralu - je to ok?
Nepleťme si vyřazení a rozepnutí lockup spojky. Lockup spojka ke své funkci prostě potřebuje dostatatečné otáčky motoru - ten totiž jako jediný mechanicky pohání čerpadlo a to pak následně tlak který sepne lockup spojku a auto se pak chová jako manuál. Otáčky motrou a převodovky jsou 1:1. Bohužel diesel pracuje v podstatně v nižších otáčkách než benziňáky takže pásmo kdy jde brzdit motorem je prostě logicky menší. Ono to teda brzdí i bez sepnuté lockup spojky, ale učinek už není takový. Neutral control funguje jen pokud auto stojí.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno - Bystrc
- Vůz: Volvo v50 D5, Volvo c30 1.6 2008
#10 2,4 D5 - vyhadzuje do neutralu - je to ok?
Dělá mi to stejně, nepovažuji to za chybu, ale za funkci.
_________________
Erda
volvo v50 D5, MY 2008
volvo c30 1.6 benzin, MY 2008
Erda
volvo v50 D5, MY 2008
volvo c30 1.6 benzin, MY 2008
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 2,4 D5 - vyhadzuje do neutralu - je to ok?
Tak tak, to, co pozoruješ, neni neutrál, ale funkce automatické převodovky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#12 2,4 D5 - vyhadzuje do neutralu - je to ok?
Dnes jsem prozoroval - 6q převodovka vykopne zařazenou 4ku při jízdě z kopce při cca. 1400 ot./min. D5 136kW.
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 2,4 D5 - vyhadzuje do neutralu - je to ok?
nevykopne, odemkne měnič
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 6
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Senica
- Vůz: C70 2,4D5 2007
#14 2,4 D5 - vyhadzuje do neutralu - je to ok?
OK páni, díky za info, nech už to nazveme akokoľvek, podstatné je, že to tak má byť
_________________
C70 D5 2007
C70 D5 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#15 2,4 D5 - vyhadzuje do neutralu - je to ok?
Ehm, místo upřesnění jsem to znovu lehce zamotal.Urvanej píše:nevykopne, odemkne měnič
Každopádně se pod určitými otáčkami měnič odemče a takřka přestane brzdit motorem. Geartronikem jsem podřadil 3, pak 2 a parádně to stlačovalo a zahřívalo vzduch jízdou z kopce. Otáčky skoro 4500 ot./min. Zvuková kulisa skoro jak z formule, efekt pomalu jedoucího auta...
Podobně funguje páka PRND43L
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#16 2,4 D5 - vyhadzuje do neutralu - je to ok?
Přesně jak píše ok2ucx. U geartronicu si může v zkustit podřadit a učitíš, že auto dokáže brzdit motorem i bez zamknutého meniče. Problém je v tom, že pětikvalt u zamyká měnič až někde okolo 80km/h a to ještě jen při ustálené jízdě. Jenže v tu chvílí už tam máš zařazenou pětku. Proto je dobré při delších sjezdech použivat volby z PRND43L.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i