Test ojetiny: Volvo S80 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1 Test ojetiny: Volvo S80 II
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
#2 Test ojetiny: Volvo S80 II
To jsou kurva zase sračky.Vezmou vylítanou neudržovanou kurwu z Áček a dělají podle ní recenzi.To by mě pojebalo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 702
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#3 Test ojetiny: Volvo S80 II
Do testu jsme si v AAA Auto zapůjčili vůz z toku 2008, který doposud zdolal jen 95 tisíc kilometrů. Tomu věří idiot.
A úryvek jak hodnotil C3 :Bezmála třicátník pod normou Euro 5 slibuje unavenou potvoru, o to víc zaskočí realita. S ostře zkalibrovaným plynem, krátkou jedničkou a za doprovodu nádherně nakřáplého „chrapláku“, v němž doslova slyšíme zabírat vačky, získávají starty od semaforů téměř sportovní náboj.
Pitcho ten bere nějaké syntetické svinstvo. Více na: http://www.autorevue.cz/test-ojetiny-citroen-c3-2-generace-je-spolehlivy-hledejte-ale-jednoduche-verze/ch-59676#articleStart
Já David Rusol hlava pomazaná, sračkami naplněná z Boží vůle Redaktor.
A úryvek jak hodnotil C3 :Bezmála třicátník pod normou Euro 5 slibuje unavenou potvoru, o to víc zaskočí realita. S ostře zkalibrovaným plynem, krátkou jedničkou a za doprovodu nádherně nakřáplého „chrapláku“, v němž doslova slyšíme zabírat vačky, získávají starty od semaforů téměř sportovní náboj.
Pitcho ten bere nějaké syntetické svinstvo. Více na: http://www.autorevue.cz/test-ojetiny-citroen-c3-2-generace-je-spolehlivy-hledejte-ale-jednoduche-verze/ch-59676#articleStart
Já David Rusol hlava pomazaná, sračkami naplněná z Boží vůle Redaktor.
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
#4 Test ojetiny: Volvo S80 II
Mě pobavila nejvíc diskuze pod článkem, vyskytuje se tam jeden vzdělanej jedinec, u kterýho je napsat jedinou větu bez urážek a sprostejch slov nad jeho možnosti
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#5 Test ojetiny: Volvo S80 II
Otazka v cem sou udajne horsi a min vydrzi hlinikovy ramena u starsi S80 oproti II ktera ma zelezny
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#6 Test ojetiny: Volvo S80 II
Z hlediska tvrdosti je na tom hliník oproti oceli samozřejmě hůř tak se rychleji vytvoří vůle.Joemilionare píše:Otazka v cem sou udajne horsi a min vydrzi hlinikovy ramena u starsi S80 oproti II ktera ma zelezny
Zato nemáme problém s korozí, ale oxidací...
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#7 Test ojetiny: Volvo S80 II
Takze vyhoda je komfort ?? Kdyz hlinik je mekci lepe tlumi razy nez ocel
A co sem slysel ze predesla ramena byli litinovy
A co sem slysel ze predesla ramena byli litinovy
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#8 Test ojetiny: Volvo S80 II
Tak to nedovedu říct jestli to na komfort může mít nějaký vliv, ale spíše ne.Joemilionare píše:Takze vyhoda je komfort ?? Kdyz hlinik je mekci lepe tlumi razy nez ocel
A co sem slysel ze predesla ramena byli litinovy
To, že je měkčí neznamená že pruží.. od toho tam jsou silentbloky, spíše se jedná o celkový design.
Předešlá ramena byla litinová to ano, ale u starších modelů.. určitě ne u P2 platformy.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2114
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#9 Test ojetiny: Volvo S80 II
Pobavilo v diskuzi :
svedsketanky.cz napsal :
"Opravdu test jak má být. Vzít z Áček vylítanou šunku,která servis neviděla a objektivně hodnotit může jen idiot.A domnívat se,že auto r.v. 2008 má jen 90000km může opravdu jen chorý mozek.Chápu,že je demokracie,ale tohle je jen plácání hoven!!!Pan redaktor zřejmě disponuje inteligencí dítěte z diagnostického ústavu,jinak by takovou snůšku nesmyslů ze sebe ani nemohl vydat.Dělám Volva 10 let a pokud je na autech problém,je to většinou zanedbanou údržbou.Běžně však auta r.v. 2008 mívají najeto 350000km a více!!!"
Já můžu za sebe jen říct, že bych ocenil u Volva měkčí podvozek a komunikativnější řízení. XC90 I. je na můj vkus strašně tvrdá. Od SUV jsem očekával spíše komfort, plavnou jízdu = pro mě pohodlí. Při nedávné jízdě v S80 po faceliftu jsem měl taky pocit, že "změkčení" by jí prospělo. Řízení na můj vkus přeposilované a přenos informací o tom, co se děje pod kolama pro mě slabý. Což ale souvisí s tím, že jde to řízení na můj vkus až zbytečně lehce. Ani S80 ani XC90 neměla žádné brutální kola nebo byť jen malou úpravu podvozku. Vše série. Je to o zvyku a o tom, co komu sedí.
Ale ony ty auta taky nebyly dělané za a) na závodění a za b) na jízdu po rozbitých českých okreskách.
Ví někdo ? : Je pravda že V70 I. se 103Kw 2,5tdi má o chlup měkčí podvozek, než později vyráběné D5 ? Díky za info
svedsketanky.cz napsal :
"Opravdu test jak má být. Vzít z Áček vylítanou šunku,která servis neviděla a objektivně hodnotit může jen idiot.A domnívat se,že auto r.v. 2008 má jen 90000km může opravdu jen chorý mozek.Chápu,že je demokracie,ale tohle je jen plácání hoven!!!Pan redaktor zřejmě disponuje inteligencí dítěte z diagnostického ústavu,jinak by takovou snůšku nesmyslů ze sebe ani nemohl vydat.Dělám Volva 10 let a pokud je na autech problém,je to většinou zanedbanou údržbou.Běžně však auta r.v. 2008 mívají najeto 350000km a více!!!"
Já můžu za sebe jen říct, že bych ocenil u Volva měkčí podvozek a komunikativnější řízení. XC90 I. je na můj vkus strašně tvrdá. Od SUV jsem očekával spíše komfort, plavnou jízdu = pro mě pohodlí. Při nedávné jízdě v S80 po faceliftu jsem měl taky pocit, že "změkčení" by jí prospělo. Řízení na můj vkus přeposilované a přenos informací o tom, co se děje pod kolama pro mě slabý. Což ale souvisí s tím, že jde to řízení na můj vkus až zbytečně lehce. Ani S80 ani XC90 neměla žádné brutální kola nebo byť jen malou úpravu podvozku. Vše série. Je to o zvyku a o tom, co komu sedí.
Ale ony ty auta taky nebyly dělané za a) na závodění a za b) na jízdu po rozbitých českých okreskách.
Ví někdo ? : Je pravda že V70 I. se 103Kw 2,5tdi má o chlup měkčí podvozek, než později vyráběné D5 ? Díky za info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#10 Test ojetiny: Volvo S80 II
Nevím, ale nemůže mít nějaký vliv i váha motoru?jirka87 píše:Pobavilo v diskuzi :
svedsketanky.cz napsal :
"Opravdu test jak má být. Vzít z Áček vylítanou šunku,která servis neviděla a objektivně hodnotit může jen idiot.A domnívat se,že auto r.v. 2008 má jen 90000km může opravdu jen chorý mozek.Chápu,že je demokracie,ale tohle je jen plácání hoven!!!Pan redaktor zřejmě disponuje inteligencí dítěte z diagnostického ústavu,jinak by takovou snůšku nesmyslů ze sebe ani nemohl vydat.Dělám Volva 10 let a pokud je na autech problém,je to většinou zanedbanou údržbou.Běžně však auta r.v. 2008 mívají najeto 350000km a více!!!"
Já můžu za sebe jen říct, že bych ocenil u Volva měkčí podvozek a komunikativnější řízení. XC90 I. je na můj vkus strašně tvrdá. Od SUV jsem očekával spíše komfort, plavnou jízdu = pro mě pohodlí. Při nedávné jízdě v S80 po faceliftu jsem měl taky pocit, že "změkčení" by jí prospělo. Řízení na můj vkus přeposilované a přenos informací o tom, co se děje pod kolama pro mě slabý. Což ale souvisí s tím, že jde to řízení na můj vkus až zbytečně lehce. Ani S80 ani XC90 neměla žádné brutální kola nebo byť jen malou úpravu podvozku. Vše série. Je to o zvyku a o tom, co komu sedí.
Ale ony ty auta taky nebyly dělané za a) na závodění a za b) na jízdu po rozbitých českých okreskách.
Ví někdo ? : Je pravda že V70 I. se 103Kw 2,5tdi má o chlup měkčí podvozek, než později vyráběné D5 ? Díky za info
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3677
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#11 Test ojetiny: Volvo S80 II
Ale D5 v V70 I nikdy nebyla:-)Nosound89 píše:Nevím, ale nemůže mít nějaký vliv i váha motoru?jirka87 píše:Pobavilo v diskuzi :
Ví někdo ? : Je pravda že V70 I. se 103Kw 2,5tdi má o chlup měkčí podvozek, než později vyráběné D5 ? Díky za info
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#12 Test ojetiny: Volvo S80 II
Jo vlastně takže celkově jiné auto
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2114
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#13 Test ojetiny: Volvo S80 II
Sorrýýýý kluci. Já myslel V70 II. V prvních letech výroby měla 103Kw chrochtáka a pak D5.
Takže se omlouvám a upravuji na správnou "míru" svůj případný dotaz. Za OT se omluvuju
Takže se omlouvám a upravuji na správnou "míru" svůj případný dotaz. Za OT se omluvuju
#14 Test ojetiny: Volvo S80 II
Je to totální hovadina,ani na jednom autě samotná ramena neodcházení,takže porovnání ocel vs hliník je o ničem.Odcházejí čepy a silentbloky ale životnost není dána materiálem ramen,ale celkovou koncepcí podvozku.Také je potřeba si uvědomit že na S80II je proti S80I silentblok 4x větší!!Joemilionare píše:Otazka v cem sou udajne horsi a min vydrzi hlinikovy ramena u starsi S80 oproti II ktera ma zelezny
Ale ono není zajímavé pro redaktora být objektivní,ale nasrat hromadu sraček co nejrychlejí,však ono ty ovce se Shade Group stejně budou myslet,že ta jejich Fobie je vrchol technologie.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#15 Test ojetiny: Volvo S80 II
Ale ono není zajímavé pro redaktora být objektivní,ale nasrat hromadu sraček co nejrychlejí,však ono ty ovce se Shade Group stejně budou myslet,že ta jejich Fobie je vrchol technologie.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#16 Test ojetiny: Volvo S80 II
Me Martin pobavil tou hlaskou
Fabie vrchol technologie
Fabie vrchol technologie
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 27 Odpovědi
- 2130 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 5 Odpovědi
- 1050 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 3m3
-
- 18 Odpovědi
- 1197 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 11 Odpovědi
- 2967 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 21 Odpovědi
- 2605 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pedrozo