Test ojetiny: Volvo S80 II

Různé Volvo-odkazy...
  • Autor
  • Zpráva
Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#1 Test ojetiny: Volvo S80 II

Příspěvek od Nosound89 »

_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

GDPR_user

#2 Test ojetiny: Volvo S80 II

Příspěvek od GDPR_user »

To jsou kurva zase sračky.Vezmou vylítanou neudržovanou kurwu z Áček a dělají podle ní recenzi.To by mě pojebalo. :P :%) :crazy:

Pišta...
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 702
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Budějce
Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
Bydliště: Tam někde u Budějc.

#3 Test ojetiny: Volvo S80 II

Příspěvek od Pišta... »

Do testu jsme si v AAA Auto zapůjčili vůz z toku 2008, který doposud zdolal jen 95 tisíc kilometrů. Tomu věří idiot.

A úryvek jak hodnotil C3 :Bezmála třicátník pod normou Euro 5 slibuje unavenou potvoru, o to víc zaskočí realita. S ostře zkalibrovaným plynem, krátkou jedničkou a za doprovodu nádherně nakřáplého „chrapláku“, v němž doslova slyšíme zabírat vačky, získávají starty od semaforů téměř sportovní náboj. :lol:
Pitcho ten bere nějaké syntetické svinstvo. Více na: http://www.autorevue.cz/test-ojetiny-citroen-c3-2-generace-je-spolehlivy-hledejte-ale-jednoduche-verze/ch-59676#articleStart

Já David Rusol hlava pomazaná, sračkami naplněná z Boží vůle Redaktor.
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

#4 Test ojetiny: Volvo S80 II

Příspěvek od marekl »

Mě pobavila nejvíc diskuze pod článkem, vyskytuje se tam jeden vzdělanej jedinec, u kterýho je napsat jedinou větu bez urážek a sprostejch slov nad jeho možnosti :Yahoo!:

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#5 Test ojetiny: Volvo S80 II

Příspěvek od Joemilionare »

Otazka v cem sou udajne horsi a min vydrzi hlinikovy ramena u starsi S80 oproti II ktera ma zelezny
_________________
Bylo Volvo S60

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#6 Test ojetiny: Volvo S80 II

Příspěvek od Nosound89 »

Joemilionare píše:Otazka v cem sou udajne horsi a min vydrzi hlinikovy ramena u starsi S80 oproti II ktera ma zelezny
Z hlediska tvrdosti je na tom hliník oproti oceli samozřejmě hůř tak se rychleji vytvoří vůle.
Zato nemáme problém s korozí, ale oxidací...
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#7 Test ojetiny: Volvo S80 II

Příspěvek od Joemilionare »

Takze vyhoda je komfort ?? Kdyz hlinik je mekci lepe tlumi razy nez ocel
A co sem slysel ze predesla ramena byli litinovy
_________________
Bylo Volvo S60

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#8 Test ojetiny: Volvo S80 II

Příspěvek od Nosound89 »

Joemilionare píše:Takze vyhoda je komfort ?? Kdyz hlinik je mekci lepe tlumi razy nez ocel
A co sem slysel ze predesla ramena byli litinovy
Tak to nedovedu říct jestli to na komfort může mít nějaký vliv, ale spíše ne.
To, že je měkčí neznamená že pruží.. od toho tam jsou silentbloky, spíše se jedná o celkový design.
Předešlá ramena byla litinová to ano, ale u starších modelů.. určitě ne u P2 platformy.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2113
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#9 Test ojetiny: Volvo S80 II

Příspěvek od jirka87 »

Pobavilo v diskuzi :

svedsketanky.cz napsal :

"Opravdu test jak má být. Vzít z Áček vylítanou šunku,která servis neviděla a objektivně hodnotit může jen idiot.A domnívat se,že auto r.v. 2008 má jen 90000km může opravdu jen chorý mozek.Chápu,že je demokracie,ale tohle je jen plácání hoven!!!Pan redaktor zřejmě disponuje inteligencí dítěte z diagnostického ústavu,jinak by takovou snůšku nesmyslů ze sebe ani nemohl vydat.Dělám Volva 10 let a pokud je na autech problém,je to většinou zanedbanou údržbou.Běžně však auta r.v. 2008 mívají najeto 350000km a více!!!"

Já můžu za sebe jen říct, že bych ocenil u Volva měkčí podvozek a komunikativnější řízení. XC90 I. je na můj vkus strašně tvrdá. Od SUV jsem očekával spíše komfort, plavnou jízdu = pro mě pohodlí. Při nedávné jízdě v S80 po faceliftu jsem měl taky pocit, že "změkčení" by jí prospělo. Řízení na můj vkus přeposilované a přenos informací o tom, co se děje pod kolama pro mě slabý. Což ale souvisí s tím, že jde to řízení na můj vkus až zbytečně lehce. Ani S80 ani XC90 neměla žádné brutální kola nebo byť jen malou úpravu podvozku. Vše série. Je to o zvyku a o tom, co komu sedí.

Ale ony ty auta taky nebyly dělané za a) na závodění a za b) na jízdu po rozbitých českých okreskách.

Ví někdo ? : Je pravda že V70 I. se 103Kw 2,5tdi má o chlup měkčí podvozek, než později vyráběné D5 ? Díky za info :)

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#10 Test ojetiny: Volvo S80 II

Příspěvek od Nosound89 »

jirka87 píše:Pobavilo v diskuzi :

svedsketanky.cz napsal :

"Opravdu test jak má být. Vzít z Áček vylítanou šunku,která servis neviděla a objektivně hodnotit může jen idiot.A domnívat se,že auto r.v. 2008 má jen 90000km může opravdu jen chorý mozek.Chápu,že je demokracie,ale tohle je jen plácání hoven!!!Pan redaktor zřejmě disponuje inteligencí dítěte z diagnostického ústavu,jinak by takovou snůšku nesmyslů ze sebe ani nemohl vydat.Dělám Volva 10 let a pokud je na autech problém,je to většinou zanedbanou údržbou.Běžně však auta r.v. 2008 mívají najeto 350000km a více!!!"

Já můžu za sebe jen říct, že bych ocenil u Volva měkčí podvozek a komunikativnější řízení. XC90 I. je na můj vkus strašně tvrdá. Od SUV jsem očekával spíše komfort, plavnou jízdu = pro mě pohodlí. Při nedávné jízdě v S80 po faceliftu jsem měl taky pocit, že "změkčení" by jí prospělo. Řízení na můj vkus přeposilované a přenos informací o tom, co se děje pod kolama pro mě slabý. Což ale souvisí s tím, že jde to řízení na můj vkus až zbytečně lehce. Ani S80 ani XC90 neměla žádné brutální kola nebo byť jen malou úpravu podvozku. Vše série. Je to o zvyku a o tom, co komu sedí.

Ale ony ty auta taky nebyly dělané za a) na závodění a za b) na jízdu po rozbitých českých okreskách.

Ví někdo ? : Je pravda že V70 I. se 103Kw 2,5tdi má o chlup měkčí podvozek, než později vyráběné D5 ? Díky za info :)
Nevím, ale nemůže mít nějaký vliv i váha motoru?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#11 Test ojetiny: Volvo S80 II

Příspěvek od yoby »

Nosound89 píše:
jirka87 píše:Pobavilo v diskuzi :
Ví někdo ? : Je pravda že V70 I. se 103Kw 2,5tdi má o chlup měkčí podvozek, než později vyráběné D5 ? Díky za info :)
Nevím, ale nemůže mít nějaký vliv i váha motoru?
Ale D5 v V70 I nikdy nebyla:-)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#12 Test ojetiny: Volvo S80 II

Příspěvek od Nosound89 »

Jo vlastně :-) takže celkově jiné auto
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2113
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#13 Test ojetiny: Volvo S80 II

Příspěvek od jirka87 »

Sorrýýýý kluci. Já myslel V70 II. V prvních letech výroby měla 103Kw chrochtáka a pak D5.

Takže se omlouvám a upravuji na správnou "míru" svůj případný dotaz. Za OT se omluvuju :)

GDPR_user

#14 Test ojetiny: Volvo S80 II

Příspěvek od GDPR_user »

Joemilionare píše:Otazka v cem sou udajne horsi a min vydrzi hlinikovy ramena u starsi S80 oproti II ktera ma zelezny
Je to totální hovadina,ani na jednom autě samotná ramena neodcházení,takže porovnání ocel vs hliník je o ničem.Odcházejí čepy a silentbloky ale životnost není dána materiálem ramen,ale celkovou koncepcí podvozku.Také je potřeba si uvědomit že na S80II je proti S80I silentblok 4x větší!!
Ale ono není zajímavé pro redaktora být objektivní,ale nasrat hromadu sraček co nejrychlejí,však ono ty ovce se Shade Group stejně budou myslet,že ta jejich Fobie je vrchol technologie.

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#15 Test ojetiny: Volvo S80 II

Příspěvek od PINĎABC »

Ale ono není zajímavé pro redaktora být objektivní,ale nasrat hromadu sraček co nejrychlejí,však ono ty ovce se Shade Group stejně budou myslet,že ta jejich Fobie je vrchol technologie.

:D :good: :good:

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#16 Test ojetiny: Volvo S80 II

Příspěvek od Joemilionare »

Me Martin pobavil tou hlaskou :D
Fabie vrchol technologie :D
_________________
Bylo Volvo S60
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Zajímavé odkazy na internetu“