V sobotu proběhl další, již patnáctý ročník Broučích a Busích sprintů. Tentokrát se konal ve Freestyle Parku v Praze - Modřanech, neboť situace okolo možnosti pořádání na tradičním vrchu Vítkově byla již neúnosná. Debilové z radnice Prahy 3 si například dávali jako jednu z podmínek dodržování maximální rychlosti během závodu na 20 km/h! No, to by byly skutečně zajímavé závody!!!
Do prostoru Freestyle Parku se v pohodě vešlo téměř 200 vozů Větraných Wzduchem plus pěkná řádka doprovodných vozidel.
Na druhé fotografii jsou bráchové Ovál a Porsche 356. To proto, aby bylo každému jasné, proč vozům Porsche říkám Rychlej Brouk.
Obdivovat bylo možné nádherně, do posledního detailu zrestaurovaný KdF 60 z roku 1941 s litrovým motorem a výkonem 23 a půl koně.
Naopak tento Ovál v nálezovém stavu na renovaci teprve čeká...
Koukat bylo rozhodně na co na celém parkovišti.
Jarní VW sprint 2016
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 7492
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#2 Jarní VW sprint 2016
Nejzajímavější byl rozhodně sprint Vodníků KdF 166 na Vltavě.
Aspoň potom majitelé nemusí stále odpovídat na otázku, jestli TO doopravdy plave.
Protože jsme na Volvofóru, přidám jednu zajímavost. Brouk díky své koncepci zrovna dvakrát netopí, proto je velmi oblíbená verze pro severské země zvaná "Švéďák", která má výrazně posílené topení.
Krásná Té Dvojka.
Jako na Vůdcově Autobahn...
Pro upravené Brouky je vypsána speciální kategorie.
Flat Four s přeplňováním? Proč ne! Zde s originálním kitem Judson.
Celodenní akci si užily i děti a jiná zvěř.
Sprint je soutěž dvojic na 1/4 míle. Startuje se stylem Le Mans, tedy během k vozu s nenastartovaným motorem, klíčkem v zapalování a zavřenými dveřmi. (to je důvod proč mají vozy Porsche zapalování vlevo od volantu)
Po 1/8 míle je vyznačený prostor, ve kterém je nutné předními koly na okamžik zastavit. Kola se nesmí otáčet, ani smýkat. Potom se vyráží na druhou polovinu trati. Tento úsek je divácky nejzajímavější. Postupuje ten, který bezchybně v polovině zastavil a zároveň je v cíli dřív.
Nezbytná samolepka z akce.
Další fotografie lze shlédnout na mém Rajčeti.
Debatu o akci plus spoustu dalších fotografií naleznete na fóru Flat4.
Aspoň potom majitelé nemusí stále odpovídat na otázku, jestli TO doopravdy plave.
Protože jsme na Volvofóru, přidám jednu zajímavost. Brouk díky své koncepci zrovna dvakrát netopí, proto je velmi oblíbená verze pro severské země zvaná "Švéďák", která má výrazně posílené topení.
Krásná Té Dvojka.
Jako na Vůdcově Autobahn...
Pro upravené Brouky je vypsána speciální kategorie.
Flat Four s přeplňováním? Proč ne! Zde s originálním kitem Judson.
Celodenní akci si užily i děti a jiná zvěř.
Sprint je soutěž dvojic na 1/4 míle. Startuje se stylem Le Mans, tedy během k vozu s nenastartovaným motorem, klíčkem v zapalování a zavřenými dveřmi. (to je důvod proč mají vozy Porsche zapalování vlevo od volantu)
Po 1/8 míle je vyznačený prostor, ve kterém je nutné předními koly na okamžik zastavit. Kola se nesmí otáčet, ani smýkat. Potom se vyráží na druhou polovinu trati. Tento úsek je divácky nejzajímavější. Postupuje ten, který bezchybně v polovině zastavil a zároveň je v cíli dřív.
Nezbytná samolepka z akce.
Další fotografie lze shlédnout na mém Rajčeti.
Debatu o akci plus spoustu dalších fotografií naleznete na fóru Flat4.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 23 Odpovědi
- 5417 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 4 Odpovědi
- 2256 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od RomanN
-
- 39 Odpovědi
- 2266 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jean
-
- 3 Odpovědi
- 2040 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 13 Odpovědi
- 5914 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC