Právě je 20 dub 2019 08:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Renovace 144
PříspěvekNapsal: 06 lis 2018 14:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2013
Bydliště: Brno
To není plech z druhý strany podlahy, ale z mýho dvoukila. Teď se konečně vysvětlil zvýšený hluk od kol a průvan, jež jsem pozoroval poslední dny...

Zjevně pomsta za ten tunel převodovky :D

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Renovace 144
PříspěvekNapsal: 06 lis 2018 17:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9842
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Stando napadlo mě, že došlo k vykradení některé dvoustovky a tato disciplína bude nejspíše i pokračovat, neboť zlí jazykové tvrdí, že dvojka je téměř pouze facelift jedničky. Takže doporučuji svá dvoukila schovat, neboť pomsta, jak je známo, nejlépe chutná za studena. :D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Renovace 144
PříspěvekNapsal: 06 lis 2018 17:45 
Offline
Radní
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 4031
Bydliště: Hlavní město Praha
Vůz: V70XC & 240GLE
Urvanej píše:
No jako to, že díru zavaříš tim, že plech vyndáš z druhé strany téhož auta, ti asi moc nepomůže...


Tome, nebuď pesimista. Při změně stavu z "díra" na "velká díra" nemusí být hned posun k lepšímu patrný, ale z poslední fotografie s názvem "žádná díra" musí být ten progres okamžitě patrný! :D

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +350000 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 130000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +400000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Renovace 144
PříspěvekNapsal: 08 lis 2018 12:06 
Offline

Registrován: prosinec 2008
Příspěvky: 49
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem
Práce nepokračuje, neb byl včera zase svátek a dneska se mi nechce, ale jak
koukám musím reagovat na zavádějící příspěvky. Vezmu to popořadě jednoho po druhém.

_________________
Cca 20x Volvo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Renovace 144
PříspěvekNapsal: 08 lis 2018 12:07 
Offline

Registrován: prosinec 2008
Příspěvky: 49
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem
Krystof P. píše:
Kde takhle člověk sežene samotnej plát podlahy na 144, aby mohl zaplácnout velkoudiru.jpg ?

Bez komentáře!

_________________
Cca 20x Volvo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Renovace 144
PříspěvekNapsal: 08 lis 2018 12:09 
Offline

Registrován: prosinec 2008
Příspěvky: 49
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem
Petr Marek píše:
Výborný nápad, jen tak dál! :D

Taky si myslím, holt zlepšováky to je moje.

_________________
Cca 20x Volvo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Renovace 144
PříspěvekNapsal: 08 lis 2018 12:12 
Offline

Registrován: prosinec 2008
Příspěvky: 49
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem
doktor píše:
Ta dira tam je furt. Prijde na to jeste sifon se spuntem?

Sifon pochopitelně ne, ale korkový špunt z demižonu ano, perfektně sedí a nerezne.

_________________
Cca 20x Volvo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Renovace 144
PříspěvekNapsal: 08 lis 2018 12:29 
Offline

Registrován: prosinec 2008
Příspěvky: 49
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem
Urvanej píše:
No jako to, že díru zavaříš tim, že plech vyndáš z druhé strany téhož auta, ti asi moc nepomůže...

Problém na pravé straně je vyřešen a odškrtnut. Levá strana me teď nezajímá, tu budu řešit za čtrnáct dní.

_________________
Cca 20x Volvo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Renovace 144
PříspěvekNapsal: 08 lis 2018 12:35 
Offline

Registrován: prosinec 2008
Příspěvky: 49
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem
standa píše:
To není plech z druhý strany podlahy, ale z mýho dvoukila. Teď se konečně vysvětlil zvýšený hluk od kol a průvan, jež jsem pozoroval poslední dny...

Zjevně pomsta za ten tunel převodovky :D


Žádný plech z Tvojí dvoustovky jsem pochopitelně nevyříznul! A na nohy Ti táhnout nemůže, protože jsem tu díru pečlivě ucpal papundeklem.

Navíc jakákoliv msta je mi zcela cizí. Jsem spíše zastáncem filosofie oko za oko, zub za zub.

_________________
Cca 20x Volvo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Renovace 144
PříspěvekNapsal: 29 lis 2018 21:53 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2005
Příspěvky: 64
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 164
voltony píše:
standa píše:
To není plech z druhý strany podlahy, ale z mýho dvoukila. Teď se konečně vysvětlil zvýšený hluk od kol a průvan, jež jsem pozoroval poslední dny...

Zjevně pomsta za ten tunel převodovky :D


Žádný plech z Tvojí dvoustovky jsem pochopitelně nevyříznul! A na nohy Ti táhnout nemůže, protože jsem tu díru pečlivě ucpal papundeklem.

Navíc jakákoliv msta je mi zcela cizí. Jsem spíše zastáncem filosofie oko za oko, zub za zub.

Promiňte prosím, ale mohu se zeptat, proč tyto články nesou název Renovace 144? Mohu event. nabídnout jiný název, kdyby byl zájem.

_________________
Volvo 164, r.v. 1969, 175 k, B30E, automat 3 rychlosti, .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Renovace 144
PříspěvekNapsal: 03 pro 2018 20:25 
Offline

Registrován: prosinec 2008
Příspěvky: 49
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem
S prací se opět pohlo přímo neuvěřitelným tempem, ale hlavně MÁM SVÁŘEČKU!

Ještě malé odbočení. Protože to zde evidentně nikdo neví, tak upozorňuji, že můj nápad s lepící páskou, podle mínění odborníků na renovace, není z hlediska pevnosti spojovaných materiálů tím nejlepším a svařování zde jisté přednosti asi má.

Tak tedy k mému stroji, Prvně foto:
Příloha:
stroj.jpg
stroj.jpg [ 91.54 KiB | Zobrazeno 981 krát ]


Pro ty co to neznají tak je to kvalitni značkový stroj TRIODYN, trojfázový s chlazením.
Výhodou stroje je jeho výkonnost, nevýhoda pak z toho přímo pramení a po půl hodině práce shořel elektroměr i s jističem , tak jsem je musel přemostit.
Další super věc je, že to má kolečka a je to tedy plně mobilní. Nevýhoda pak že je to tak těžký, že se s tím prakticky nedá hnout.
No a na závěr u čínských šuntů tak sledovaný zatěžovatel je zde díky výkonnému chlazení neomezený. Bohužel mi to ale vyfoukalo z dílny všechny šroubky pod M8 a děti je teď hledají po zahradě.

Tady ještě já osobně jako hrdý zapůjčitel:
Příloha:
stroj a machr.jpg
stroj a machr.jpg [ 85.23 KiB | Zobrazeno 981 krát ]


A tady při práci.
Příloha:
machr pracuje se strojem.jpg
machr pracuje se strojem.jpg [ 97.37 KiB | Zobrazeno 981 krát ]

Nikdy jsem nesvařoval tak mi to zatím moc nejde, ale myslím že do pátku pár děr zalátám.

_________________
Cca 20x Volvo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Renovace 144
PříspěvekNapsal: 04 pro 2018 12:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2013
Bydliště: Brno
Vidím, že práce pokračuje mílovými kroky, jen tak dál!

Když jsem před lety začal zavařovat amazona, tak mě svářeči-fachmani říkali, že čím větší zavařovací proud, tím se to líp zavaří. Doufám, že socialistickej triodyn ty kvalitní švédský plechy zmákne...

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Renovace 144
PříspěvekNapsal: 01 dub 2019 00:25 
Offline

Registrován: prosinec 2008
Příspěvky: 49
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem
Pročež jsem již dlouho neinformoval jak práce na voze pokračují tak všechny ujišťuji, že přímo raketově. Přes zimu byl stroj v dílně, tudíž se jen obtížně fotografovalo. Bohužel mi to s triodynou asi zatím moc nejde a plechy se místo spojování spíše propalují. Empiricky jsem zjistil, že plechy od 3 mm už tím svařovat jdou a podlaha je tudíž vyspravena. Bohužel na levé straně bylo děr podstatně více a auto je tam teď o cca 170 kg těžší tak budu muset nějak podložit péra, aby to nebylo nakloněné. Nyní již je stroj opět na čerstvém vzduchu tak přikládám foto z páteční práce- oprava předních rohů.
Příloha:
p pred.jpg
p pred.jpg [ 204.08 KiB | Zobrazeno 166 krát ]

Příloha:
p po.jpg
p po.jpg [ 223.62 KiB | Zobrazeno 166 krát ]

Příloha:
l pred.jpg
l pred.jpg [ 246.61 KiB | Zobrazeno 166 krát ]

Příloha:
l po.jpg
l po.jpg [ 174.42 KiB | Zobrazeno 166 krát ]

_________________
Cca 20x Volvo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.090s | 20 Queries | GZIP : On ]