Dálkové ovládání přídavného topení P2 modelů

  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1 Dálkové ovládání přídavného topení P2 modelů

Příspěvek od hajnej »

Bez dálkáče to pořád není ono. Tohle by se mi líbilo, ale ta cena :(
https://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/innenraumtemperatur/standheizung/funkfernbedienung-standheizung-nachruestsatz/1036595/

Zná někdo nějaké elegantní řešení?
Naposledy upravil(a) hajnej dne 19 zář 2018 11:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#2 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od Ares »

Model T90/T91 kupis vo Webasto za cca 250€ a mas tam to iste okrem toho plug-in kabla, ktory ak si trocha sikovny tak, tak tie 3 dratiky pripojis na spravne draty v aute aj sam.
Mam to tak spravene a po nahrati SW vo volve to ide uplne normalne, skoda len ze original webasto ponuka dalsie moznosti co s tym ovladat, ale volvo to nepodporuje. U starsich modelov by s tym mohlo ist spustat aj vetranie interieru.

https://www.webasto.com/gb/markets-products/car/retrofit-parking-heater/controls/telestart-t91/
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;~~~~~~~~~~~~Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 176
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Vysočina
Vůz: XC60 D5244T12 Polestar

#3 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od Caesar22 »

ptal jsem se na to v Jihlavě minulý týden, prej bylo "v akci" jen za 16.200 :fool:

GDPR_user

#4 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od GDPR_user »

Myslím,že pokud vydržíš,tak D5T5 to brzy bude umět.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#5 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od hajnej »

martinopel píše:Myslím,že pokud vydržíš,tak D5T5 to brzy bude umět.
Kamarád na tom taky maká, ale rád bych delší dosah než co zvládne klíček.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 145
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Uherský Brod
Vůz: XC 90, D5, 2007

#6 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od Borys »

hajnej píše:
martinopel píše:Myslím,že pokud vydržíš,tak D5T5 to brzy bude umět.
Kamarád na tom taky maká, ale rád bych delší dosah než co zvládne klíček.
Nemá to byt modul pres simkartu coz by melo jit teoreticky odkudkoli?
_________________
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#7 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od ok2ucx »

Ano :-)
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#8 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od hajnej »

ok2ucx píše:Ano :-)
Výborně. Podelis se uz o bližší info?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Petr Marek
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 7459
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#9 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od Petr Marek »

hajnej píše:
ok2ucx píše:Ano :-)
Výborně. Podelis se uz o bližší info?
Také mě to zajímá! :)
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 194
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 II T5
Bydliště: Most

#10 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od Bizon »

Telestart T80 k Webastu na přímou viditelnost dává kilák, s překážku to nedá ani na 20 metrů přes křoví... :fool: Lepší způsob startu mě zajímá taky, ale naštestí zatím parkuji na dohled.
Mě by spíš zajímalo, jestli někdo ví kolik Ampér si tak žere bufík se vším všudy, včetně větráku a podobně. Dneska mě zklamala ochrana proti vybití baterky a ta už neotočila motorem => start přes kabely. Tak mě napadlo, že by nebylo na škodu dát bufíku vlastní malou baterku, třeba 10Ah, která by krmila bufík a po nastartování se připojila na hlavní síť na nabíjení. Místa je na tyhle srandy v autě dost.
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]

Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.

Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995

anonym_user

#11 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od anonym_user »

Je otazka jestli tam nejaka ochrana pred vybitim je. Me to tez minuly rok vybilo baterku.
Ale slysel jsem, ze ochrana tam je. Me po prichodu k autu normalne bufikoval, ale uz jsem nenastartoval...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 194
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 II T5
Bydliště: Most

#12 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od Bizon »

V manuálu k webastu píšou že bufík pozná, kdy hrozí, že auto nenastartuje a vypne se včas, tak aby byl start zaručen... ale zase nezmiňují jaký start, že jo :D :D Třeba start přes kabely je potom opravdu zaručen :ROFL:
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]

Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.

Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995

anonym_user

#13 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od anonym_user »

Jo asi pres kabely. Me to potom ani neprotocilo.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 194
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 II T5
Bydliště: Most

#14 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od Bizon »

To vypadá, že by se docela hodilo vyřešit otázku napájení bufíku jinou baterií... :twisted:
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]

Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.

Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995

Petr Marek
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 7459
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#15 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od Petr Marek »

U Crosse mi to jednou zafungovalo. Když byl původní akumulátor po třinácti letech na konci sil, tak elektronika bufa zastavila a na displayi se objevila hláška HEATED STOP - LOW BATTERY VOLTAGE. Nastartovat šlo normálně.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#16 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od Haben »

U me taky auto buf vypnulo pri slabe bazerii a take nesel bufik primo spustit. Auto jsem pak taky nastartoval bez problemu. Takze ochrana baterie funguje
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 194
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 II T5
Bydliště: Most

#17 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od Bizon »

Asi záleží jaký buf. Já mám benzínový webasto a tam ochrana taky zafungovala, ale pozdě. Zase včera jsem lítal kolem komína, cca 5km a 4 starty. Tak to se mohlo taky podepsat. Ostatně 7 let stará baterie před smrtí je zdroj mnoha veselých historek... Ale teď jsem vyzvedl novou, silnou a krásnou, tak snad bude buf bufovat třeba i hodinu :twisted:
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]

Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.

Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#18 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od Haben »

Pokud ma auto bufik, je silna baterie v kondici urcite zakladni podminkou. Jinak to nemuze fungovat. Ale zase mas teplo v aute a muzes pohodlne pockat, az ti nekdo pomuze nastartovat
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 194
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 II T5
Bydliště: Most

#19 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od Bizon »

Přesně :ROFL: :ROFL: Není nad to přijít do vyhřátého auta a čekat v teple, až dojede osmiválcový startér Nissan Patrol :D :D Ale teď jsem vybaven. Nejen že mám novou baterii, ale já mám dokonce tu starou, která auto dokáže ještě po nabití navrčet. Zimo, už Tě čekám! :D
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]

Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.

Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#20 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od standa »

Bufík má příkon první minutu (žhavení) max. 20A, pak cca 4A. Větrák v autě má na nízké otáčky obvykle do 5A. Celkově si tedy 60minut bufání ukrojí z baterie asi 10Ah, což nemůže dobrou a jakžtakž nabitou baterku ohrozit - navíc má baterka starováním teplého motoru usnadněnou práci. Toto platí pro baterky v dobré kondici, se stabilně nízkým vnitřním odporem.
Starší baterie mívají někdy zákeřné vlastnosti: auto bez problému nastarují i v ranním mrazu, ale po deseti minutách čekání s hrajícím rádiem při startu zkolabují - vnitřní odpor se zvětšil. Takové baterky nemůže elektronika bufíka uhlídat.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#21 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od hajnej »

Sice zajímavá diskuze, ale držte se, prosím, tématu. Klidně založte nové nebo spíš ať to admin s dovolením odstřihne. Díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 194
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 II T5
Bydliště: Most

#22 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od Bizon »

Když už zpátky k tématu. Vzhledem k tomu, co dělá marekmb s P2 telefony, resp nahrazuje původní GSM modem vlastní deskou... vůbec by nebylo marný ty původní desky využít. Mají standartní AT rozhraní, komunikace s MCU není problém... a pak k tomu naroubovat spouštění bufíku... :twisted:
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]

Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.

Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 91
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary

#23 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od trantik »

Taky me zajíma info ohledně gsm modulu a ovládání apkou
_________________
xc 90 executive 2005 D5 180tkm Titanium grei, manuál.
Chip D5T5

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#24 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od travex »

Pro neorigo bufik staci zaridit jeden spinany vystup 12V 10A (ale ext rele neni problem).... a poridit si GSM modul s ovladanym vystupem je to nejmensi....

U OE topeni v P2x je to uz slabsi, kro ma AEM modul ma vyhrano: opet staci to co u neorigo topeni. Kdo AEM nema.... tam by mohl nastoupit vyvoj.... :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#25 Dálkové ovládání přídavného topení

Příspěvek od hajnej »

travex píše:Pro neorigo bufik staci zaridit jeden spinany vystup 12V 10A (ale ext rele neni problem).... a poridit si GSM modul s ovladanym vystupem je to nejmensi....

U OE topeni v P2x je to uz slabsi, kro ma AEM modul ma vyhrano: opet staci to co u neorigo topeni. Kdo AEM nema.... tam by mohl nastoupit vyvoj.... :-)
co je AEM modul?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“