Právě je 17 lis 2018 10:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 113 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 23 úno 2015 15:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 5131
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Bufík mi blafal, vyletěl z něj v pravidelných 3 minutových intervalech bílý dým a pak se bolkl – shořel vinou propouštějící membrány na trysce samotný motorek pohánějící vrtuli vhánějící vzduch. Tak jsem se rozhodl, že jej před odblokací vyčistím. Přikládám tedy návod, kde bufík hledat, jak se k němu dostat, jak jezdit dočasně bez něj a opravit jej a vrátit nazpět. Návod je dělán na V70 II, MY 2005 = facelift.
Časová náročnost: celý den, doporučuji teplejší počasí nebo garáž

Jaké nástroje budete potřebovat:
- Torx 25, 30
- Velký a malý plochý šroubovák
- 2x kombinačky
- Cvakací kleště
- Nástrčkové klíče 9, 10, 12, 13
- Plochý klíč 8, 22
- Ráčnu
- Prodlužovací hlavice na ráčnu
- Plastové pásky
- Hliníkové stahovací pásky
- 2x korek od vína
- Elektrikářskou pásku
- svěrák
- Hadry na utírání
- Železnou trubku o délce 10 cm a průměru 2 až 2,5 cm
- Polypropyl alkohol na čištění karbonu
- Kyblík (1litr) na zachycení nemrzky (ať nemáte kolem sebe bordel)
- Hever
- Hodně času a pevné nervy :D

Kde je umístěný bufík: před levým podběhem a levým blatníkem
Příloha:
buf.jpg
buf.jpg [ 71.11 KiB | Zobrazeno 4155 krát ]


POSTUP DEMONTÁŽE NÁRAZNÍKU:
1) Odstranit 6 nacvakávacích plastových čudlíku nahoře na kapotě
Příloha:
2-0.jpg
2-0.jpg [ 87.08 KiB | Zobrazeno 4155 krát ]

2) Vyjmout lišty v nárazníku – použijte dlouhý plochý šroubovák – zasuňte jej opatrně ze strany od registrační značky a postupně je odehněte – nejde to snadno, je potřeba více zabrat, ale já naštěstí nic nezlomil. Až se část lišty odehne, tak ji postupně vycvakněte celou. Zepředu pod lištami uvidíte po 1 otvoru v nárazníku, kde je ukryt šroub. Použijte ráčnu s hlavicí 12. Pokud Vám šrouby spadly do nárazníku, v klidu, s nárazníkem pak zatřepete a šrouby vypadnou.
Příloha:
1.jpg
1.jpg [ 74.61 KiB | Zobrazeno 4155 krát ]
Příloha:
2.jpg
2.jpg [ 68.16 KiB | Zobrazeno 4155 krát ]

3) Nahoře v předních podbězích je 1x šroub s torx 25 v každém podběhu, vyšroubujte je. Nýtky ponechejte.
Příloha:
1-1.jpg
1-1.jpg [ 137.63 KiB | Zobrazeno 4155 krát ]

4) Zespodu v podběhu je plastový nacvakávací čudlík, vyjměte jej – opět 1x čudlík v každém podběhu
Příloha:
1-2.jpg
1-2.jpg [ 139.23 KiB | Zobrazeno 4155 krát ]

5) Doporučuji si před nárazník dát nějakou větší hadru, na kterou nárazník položíte – lépe se vysouvá (nasouvá) nárazník ve dvou, ale i v jednom to zvládnete.
6) Teď už stačí na každé straně mírně odehnout nárazník ve vrchní a spodní části a vysunout jej směrem dopředu
7) Odpojte konektory mlhovek a ostřikovače světel – máte-li
8- Nyní pod levým blatníkem vidíte bufík
Příloha:
3.jpg
3.jpg [ 141.21 KiB | Zobrazeno 4155 krát ]


POSTUP DEMONTÁŽE BUFÍKU:
1) Zepředu vidíte celkem 4 hadice. Hadici číslo 2 neodpojujte, ta se vrací nazpátek do bufíku. Vytáhněte konektor č. 4 – to je žhavící svíčka – jde to snadno.
Příloha:
4.JPG
4.JPG [ 84.03 KiB | Zobrazeno 4155 krát ]

2) Připravte si kbelík a korky od vína. Budete odpojovat hadice č. 1 a 3. V nich je nemrznoucí kapalina. Pokud chcete jen bufík vyndat a vyčistit a během toho s autem nejezdit, pak stačí povolit hlínkové pásky a gumové hadice vysoukat z trubek bufíku a zakrokovat. Pomozte si malým šroubovákem. Pokud by jste ale chtěli s autem bez bufíku jezdit, pak je potřeba např. železnou trubičku propojit hadice, stáhnout pořádně objímkami – chladící okruh tím máte vyřešený :)
Příloha:
5.jpg
5.jpg [ 118.21 KiB | Zobrazeno 4155 krát ]

3) Odšroubujte zepředu bufíku mezi hadicemi pomocí ráčny s nástavcem černý šroub č. 10
Příloha:
6-0.jpg
6-0.jpg [ 64.56 KiB | Zobrazeno 4155 krát ]

4) Dejte auto na hever, stačí, aby „povyrostlo“ o 20 cm a lehněte si pod přední podběh. Vezměte ráčnu s hodně dlouhými nástavci a odšroubujte červeně označené šrouby a povolte zeleně označený šroub (velikost č. 10). Dole u dna bufíku směrem k motoru je jeden šroub, odšroubujte jej. Nahoře uvidíte kovovou konzoli, povolte mírně šroub, který je více nahoře – zeleně označený (aby se dalo s konzolí poté otáčet). Nyní zcela odšroubujte šroub na konzole, co drží bufík (červeně označený). Nyní je bufík zcela odšroubován a drží jej jen háček nad konzolí, přívod nafty, elektrický kabel k řídící jednotce
Příloha:
6.jpg
6.jpg [ 59.63 KiB | Zobrazeno 4155 krát ]

5) Zvedněte bufík o 2 cm výše a pak s ním mírně posuňte směrem ven (k blatníku) . tím uvolníte ten háček.
Příloha:
7-0.jpg
7-0.jpg [ 110.13 KiB | Zobrazeno 4155 krát ]

na tady tomto ten háček visí
Příloha:
7-1.jpg
7-1.jpg [ 119.08 KiB | Zobrazeno 4155 krát ]

6) Bufík si postavte například na bedbu od nářadí a nahoře u blatníku uvidíte konektor. Konektor drží na plastových čudlíkách v blatníku, vycvakněte jej a stáhněte si jej co to jen jde do místa, které uvolnil bufík. Vyšprtněte z konektoru ty plastové čudlíky, na kterých konektor vysel. Pod nimi je potřeba zmáčknout výstupek, použijte dostatečně široké kleště. Po zmáčknutí se konektor sám rozpojí.
7) Z vrchu do bufíku do měděné trubičky vede nafta. Oddělejte spona pásku a vysuňte hadici ven. Zadělejte ji šroubkem č. 6. Nyní je bufík zcela volný a můžete jej vyjmout.
Příloha:
8.jpg
8.jpg [ 146.31 KiB | Zobrazeno 4155 krát ]


Přílohy:
9.jpg
9.jpg [ 160.5 KiB | Zobrazeno 4155 krát ]

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Naposledy upravil Haben dne 23 úno 2015 16:07, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 23 úno 2015 16:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 5131
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
pokračování, nelze vložit do jednoho příspěvku více fotek

POSTUP ROZEBRÁNÍ BUFÍKU:

1) Povolte 2 šrouby č. 10, které drží řídicí jednotku – není potřeba je úplně vyšroubovat. ŘJ odsuňte stranou
Příloha:
9.jpg
9.jpg [ 160.5 KiB | Zobrazeno 4154 krát ]

2) Odšroubujte šroub držící kovovou hadici sání (ta co jde navrch bufíku)
3) Za konzolu bufíku bufík připevněte do svěráku
4) Odšroubujte kryt kabelů a trysky nafty
Příloha:
10.jpg
10.jpg [ 146.27 KiB | Zobrazeno 4154 krát ]

5) Odšroubujte 3 torx šrouby č. 30 po obvodu vrchní části bufíku. Vrchní plechový kryt vytáhněte
Příloha:
11.jpg
11.jpg [ 107.3 KiB | Zobrazeno 4154 krát ]

6) Odšroubujte plochým klíčem č. 22 žhavící svíčku. Klíčem č. 9 odpojte červený kabel. Klíčem č. 8 odpojte černý kabel. Případně za dráty vytáhněte teplotní čidlo – pozor po jeho vyndání Vám může vystříknout chladící kapalina ven. Nicméně stejně se Vám chladící kapalina bude různě z těla bufíku vylívat při manipulaci.
Příloha:
12.jpg
12.jpg [ 136.45 KiB | Zobrazeno 4154 krát ]

7) Šroubovákem začněte pomalu páčit v dírách po šroubcích od vrchního krytu směrtem nahoru, jakoby jste chtěli ten černý talíř vytlačit ven. Jde to ztuha, ale jde to, postupně střídejte jednotlivé díry, až nebudou 2 díry přístupné, stačí páčit nebo poklepávat v té jedné díře. Po chvíli dostanete ven celý „cedník s motorkem a tím černým „talířem“ – vrtulkou. Nebo můžete zkusit táhnout za ten černý plastový talíř.
8- Odšroubujte 3 šrouby torx č. 20 držící ten cedník od velké dírkované misky
Příloha:
13.jpg
13.jpg [ 92.43 KiB | Zobrazeno 4154 krát ]

9) Chytněte do kleští z jedné strany ten xhran pod kovovou vrtulkou a z druhé strany nad černou vrtulí. Odšroubujte tu část, kde je kovová vrtulka. Možná Vám to půjde povolit i bez kleští.
Příloha:
14.jpg
14.jpg [ 121.48 KiB | Zobrazeno 4154 krát ]

10) Vezměte kladívko a větší hřebík a vyťukejte ven přes velkou dírovanou misku západku na obrázku
Příloha:
15.jpg
15.jpg [ 128.15 KiB | Zobrazeno 4154 krát ]

11) Tím jste se dostali až k samotnému motorku, vidíte sensor plamene a vstřikovací trysku.
12) Sensor plamene očistěte vatou, trysku propylakoholem a vše zbylé také zbavte nečistot. Pokud je vše v pořádku, můžete opačným způsobem bufík složit. Pokud je něco poškozené, je potřeba to sehnat jeté nebo nové.

To co často zlobí je propouštějící membrána v trysce. Prostě ta gumová membrána steří a pak teče nafta mimo trysku až Vám shoří bufík a vypadá to třeba takto:
Příloha:
buf.jpg
buf.jpg [ 103.4 KiB | Zobrazeno 4154 krát ]
Příloha:
motorek.jpg
motorek.jpg [ 106.88 KiB | Zobrazeno 4154 krát ]


Trysku lze rozdělat, odehnout ten černý plech, pod ní je membrána. Ale složení je pak obtížné, plech je hodně tuhý a bez speciálních přípravků jsem to nedal, tak jsem to vymyslel jinak.
Příloha:
tryska.jpg
tryska.jpg [ 61.76 KiB | Zobrazeno 4154 krát ]
Příloha:
embrana.jpg
embrana.jpg [ 84.38 KiB | Zobrazeno 4154 krát ]


Děkuji všem, kdo mi před rozebráním a během rozebírání bufíku radili nebo pomáhali: hajnej, Tommi, martinopel, ok2ucx...

Pozn.: Berte prosím na vědomí, že vše děláte na vlastní zodpovědnost a riziko.

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 23 úno 2015 16:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 4108
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/C70-T5/MX5
Super návod, ke kterému není co dodat. Snad jen zdůraznit, že bufík je krám, ve kterém hoří palivo a jakákoli chyba může být pro vašeho miláčka poměrně dost fatální.
Haben píše:
- Hodně času a pevné nervy
S tím časem to možná není až tak zlé. Poprvé to chvilku trvá, až budete tahat bufíka ven potřetí, k trysce se dostanete i za méně než 30 minut :-)

Jo a bez diagnostiky se zablokovaným bufíkem nehnete.

P.

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Saffron .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 23 úno 2015 17:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 5131
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Ano souhlasim, Pavle. Hori v tom nafta, tak to do jiste miry muze byt pro auto nebezpecne...
Odblokovani bufiku pres origo diagnostiku. Jen se trochu divim, ze me kdyz shorel motorek a bufik nejel a mel jsem urcite vice nez 30 neuspesnych startu, tak se mi bufik neblokl a po oprave mi zase bez origo diagnostiky jede :%)
Nicmene verim, ze tem, kdo chce preventivne vycistit bufik nebo potrebuje vymenit nekterou z komponent, tak navod pomuze.

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 23 úno 2015 17:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 533
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70II D5 02
Ja som minule leto rozobral ten svoj a bola to ina makacka ! Pricinou bolo, ze z neho tiekla nafta- pricina, padnuta vrtulka. Nasledne som to zmontoval a siel na diagnostiku, fungovalo to ako nove, no vrtulka mi opat odpadla, lebo som ju slabo dotiahol :( Je na to nejaky trik ako to najlepsie utiahnut ? Pamatam sa, ze skrutka isla do tej trubkovitej casti motorceka a to sa tazko dotahovalo...
Bufik bol inac aj po rokoch vo vnutri v celkom dobrom stave, len som vycistil nejake sadze.

_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 23 úno 2015 17:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 5131
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Vrtulku jsem dotahl oproti cerne plastove turbine v ruce, co to slo. Pokud se ti povoluje, natrel bych zavit trochou barvy ci laku na nehty a utahl

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 28 srp 2016 20:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10663
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 D5 AWD 2005
Haben píše:

Trysku lze rozdělat, odehnout ten černý plech, pod ní je membrána. Ale složení je pak obtížné, plech je hodně tuhý a bez speciálních přípravků jsem to nedal, tak jsem to vymyslel jinak.
Příloha:
tryska.jpg
Příloha:
embrana.jpg




Na spodním konci trysky jde vidět, že tam chybí zúžení. Tryska bývá nejčastější příčinou zablokování bufíka, protože nedávkuje tak, jak má a seznzor vyhodnotí jako chybu.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +300tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 18 zář 2017 18:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1322
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Děkuju za návod, dnes jsem podle něj rozebral bufíka, nálezový stav je upadlá vrtulka a zablokován v diagnostice, zkusím to složit a uvidíme :)

Haben píše:
Trysku lze rozdělat, odehnout ten černý plech, pod ní je membrána. Ale složení je pak obtížné, plech je hodně tuhý a bez speciálních přípravků jsem to nedal, tak jsem to vymyslel jinak.


Jak jinak se lze dostat k té membráně, z těch fotek jsem to nějak nepobral? :)

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 18 zář 2017 19:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3135
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
Nebylo by dobrý to přesunout do FAQ?

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 19 zář 2017 09:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 5131
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
pepa.paur píše:
Děkuju za návod, dnes jsem podle něj rozebral bufíka, nálezový stav je upadlá vrtulka a zablokován v diagnostice, zkusím to složit a uvidíme :)

Haben píše:
Trysku lze rozdělat, odehnout ten černý plech, pod ní je membrána. Ale složení je pak obtížné, plech je hodně tuhý a bez speciálních přípravků jsem to nedal, tak jsem to vymyslel jinak.


Jak jinak se lze dostat k té membráně, z těch fotek jsem to nějak nepobral? :)


K membráně se dostaneš tak, že odehneš ten černý kovový plech, který jde celý kolem trysky. Jde to hodně těžko. Ale pak jej zase bez přípravku těžko zahneš. Ideálně to někomu svěřit, kdo to dělá, třeba Hajnej ti to vyřeší. Podmínkou ale je, že na konci trysky je taková čepička, foto nemám - není to prostě rovně uříznuté, ale takové zaoblené s menším průměrem díry.

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 19 zář 2017 20:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1322
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Díky, bohužel už to mám složený a v autě, ten šroub vrtulky jsem zalepil, ale je tam asi dost teplo.
Ta tryska vypadala dobře, ale zatím jsem to nezkoušel, uvidíme :)

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 19 zář 2017 21:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10663
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 D5 AWD 2005
pepa.paur píše:
Ta tryska vypadala dobře, ale zatím jsem to nezkoušel, uvidíme :)


Tryska se ideálně zkouší přes diagnostiku a sleduje se, jaký dává proud a zda někde sákne.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +300tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 29 říj 2018 12:45 
Offline

Registrován: květen 2015
Příspěvky: 186
Bydliště: jihlava
Vůz: xc 90 D5 AWD , 136kw, r.v 2006 facelift,
Pánové můj bufik asi odsloužil.


Přílohy:
IMG_20181028_151833.jpg
IMG_20181028_151833.jpg [ 109.31 KiB | Zobrazeno 539 krát ]
IMG_20181028_151457.jpg
IMG_20181028_151457.jpg [ 112.81 KiB | Zobrazeno 539 krát ]
IMG_20181028_151429.jpg
IMG_20181028_151429.jpg [ 102.56 KiB | Zobrazeno 539 krát ]
IMG_20181028_151531.jpg
IMG_20181028_151531.jpg [ 94.19 KiB | Zobrazeno 539 krát ]
IMG_20181028_151516.jpg
IMG_20181028_151516.jpg [ 89.69 KiB | Zobrazeno 539 krát ]

_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, nalitano 356000 km
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 29 říj 2018 13:49 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9859
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Proč dosloužil? Koupíš za 10 kKč celý nový vnitřek + kabeláž a jede se dál. :D

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 29 říj 2018 15:22 
Offline

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 1227
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
no pořád lepší takhle bufík, než celé auto
pokud je těleso v pořádku, tak ho tu někdo sháněl
nebo sežeň co je v háji, ono to půjde...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 29 říj 2018 16:53 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1289
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Na bazosi celý za 6ku, nebo zde v inzerátu byl také

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 29 říj 2018 17:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10663
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 D5 AWD 2005
paiu píše:
Pánové můj bufik asi odsloužil.

A to z niceho nic nebo byly nějaké příznaky?

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +300tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 29 říj 2018 18:29 
Offline

Registrován: květen 2015
Příspěvky: 186
Bydliště: jihlava
Vůz: xc 90 D5 AWD , 136kw, r.v 2006 facelift,
hajnej píše:
paiu píše:
Pánové můj bufik asi odsloužil.

A to z niceho nic nebo byly nějaké příznaky?

to je nálezový stav po koupi auta, nebyl na to čas , tak se to furt odložila oprava a tet jak jsem si nechal vyměnit pístní kroužky, turbo ,vstřiky atd. pak jsem si řekl ať se mi na ten bufík podívá, a to tam bylo, na bazoši je jeden za 6000 jsem s panem v kontaktu, ale nevím jestli to má cenu koupit jiný a nebo opravit ten můj

_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, nalitano 356000 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 29 říj 2018 18:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10663
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 D5 AWD 2005
Vnitřek stojí ve Volvu kolem 8 tis a máš na roky klid. Ale kabel zkus někde z použitýho kusu. Ty prachy jsou za to hrozný:
http://www.autond.cz/volvo/hledani.php? ... &trideni=1

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +300tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 29 říj 2018 18:41 
Offline

Registrován: květen 2015
Příspěvky: 186
Bydliště: jihlava
Vůz: xc 90 D5 AWD , 136kw, r.v 2006 facelift,
myslite že by za to stalo? https://auto.bazos.cz/inzerat/96255522/ ... -Ardic.php

_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, nalitano 356000 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 29 říj 2018 19:16 
Offline

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 1227
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
Dobrá cena, pokud ukáže v chodu. Což by mne zajímalo, jak udělá.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 29 říj 2018 22:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10663
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 D5 AWD 2005
paiu píše:

Tento inzerent ma topení v nabídce pravidelně. Nebál bych se toho.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +300tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 30 říj 2018 07:47 
Offline

Registrován: květen 2015
Příspěvky: 186
Bydliště: jihlava
Vůz: xc 90 D5 AWD , 136kw, r.v 2006 facelift,
Tak to asi půjdu do toho, vidím že tam má ještě jednu takže se tím asi zabývá.

_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, nalitano 356000 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 30 říj 2018 10:30 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1289
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
a nebo zde i s kabeláží

EDIT: upraven správný odkaz

https://allegro.pl/volvo-s60-v70-s80-2- ... 52895.html

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Naposledy upravil Jakub Svoboda dne 30 říj 2018 13:50, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozborka bufíku - návod
PříspěvekNapsal: 30 říj 2018 11:24 
Offline

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 1227
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
to z allegra je jen řídící jednotka...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 113 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Chase a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.152s | 21 Queries | GZIP : Off ]