Ale ne všem. Někdo má jen lehkej obláček a konec. Přece si nepůjdu pro auto za čtvrt mega, před salonem mi ho nakopnou a jde z toho dým, jako by auto hořelo.martinopel píše:Každá nafta ze začátku zakouří.hajnej píše: Řeším to, že by to kouřit nemělo. Když to v ulici nakopnu, není to nic příjemného.
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#276 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#277 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Přesně tak a když ho vypneš tak takymartinopel píše:Každá nafta ze začátku zakouří.hajnej píše: Řeším to, že by to kouřit nemělo. Když to v ulici nakopnu, není to nic příjemného.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#278 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Když jdeš pro auto za čtvrt mega tak už tě desítka za nový komín neposere ne??Nebo si vyjednej slevu.hajnej píše: Ale ne všem. Někdo má jen lehkej obláček a konec. Přece si nepůjdu pro auto za čtvrt mega, před salonem mi ho nakopnou a jde z toho dým, jako by auto hořelo.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#279 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Když vypne, je klid.karelvolvo píše: Přesně tak a když ho vypneš tak taky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#280 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Je to kus od kusu za chvíli je jarohajnej píše:Když vypne, je klid.karelvolvo píše: Přesně tak a když ho vypneš tak taky
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#281 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Kluci, vždyť je to čistá mechanika a pár komponentů. Já to musím rozchodit s minimem kouře.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#282 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Další rozborka za mnou. Tentokrát z důvodu závady flame senzoru. Naštěstí jsem tušil, odkud vítr vane. Kabeláš jsem ke flame senzoru jsem už opravoval, ale tak nějak humpolácky, takže se někde přerušoval kontakt. Kabeláž jsem nahradil (tímto díky za golden czech hende Ghrigiho). Kvůli špatnému závitu jsem tam nedostal zpět novou svíčku, která tam byla a tak jsem použil starou, která se na vyzkoušení jevila jako dobrá. Po složení bufu se vůbec nechtěl rozhořet, svíčka už asi opravdu nebyla v nejlepší kondici. Co mě ovšem překvapilo, bylo množství připečeného brodelu kolem vrchní misky, do které teče nafta. Možná to bylo způsobeno několika posledními špatnými starty.
Po dvoudenním shánění jsem sehnal závitník M18*1,5, kterým jsem opravil závit a svíčka tam šla jak po másle.
Bufík se nakopnul, hulil teda děsně, díky předchozím několika nepovedeným startům. Pak nafta vyhořela a už jel bez kouře.
Každopádně se pomalu začínám smiřovat s tím, že ten buf prostě bude na startu kouřit. No.....ještě uvidíme.
Po dvoudenním shánění jsem sehnal závitník M18*1,5, kterým jsem opravil závit a svíčka tam šla jak po másle.
Bufík se nakopnul, hulil teda děsně, díky předchozím několika nepovedeným startům. Pak nafta vyhořela a už jel bez kouře.
Každopádně se pomalu začínám smiřovat s tím, že ten buf prostě bude na startu kouřit. No.....ještě uvidíme.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#283 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Ten krám prostě NEFUNGUJE!!! Končím a spřádám plán B.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#284 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Tvl kolik te to uz stalo? hlavne casu a nervu?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#285 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Čas radši nepočítám, nekonečno
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#286 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Co s tím je tentokrát?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#287 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Hale nechci bejt drtič perel, ale nebojíš se třeba toho, že to konečně rozchodíš a ono se to posere a třeba ti shoří kára ? Starý NT mi přijde jako cesta do pekel, když dělaji nový, aftermarketový...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#288 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Na startu dost kouří a docela dlouho. Třeba minutu. Pak nedojede celý cyklus, vypne se za nějaký čas a pak se znovu nahodí. Diagnostika čistá. Už fakt nevím, na co šáhnout, všechno se jeví jako funkční.marekl píše:Co s tím je tentokrát?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#289 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Tak jako ta myšlenka v hlavě stále je, ale měl jsem to několikrát rozhozený, komponenty zkontrolovaný, anatomie je jasná, flame senzor funkční, motorek jede, tryska nová.Krystof P. píše:Hale nechci bejt drtič perel, ale nebojíš se třeba toho, že to konečně rozchodíš a ono se to posere a třeba ti shoří kára ? Starý NT mi přijde jako cesta do pekel, když dělaji nový, aftermarketový...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#290 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Po téměř dvou letech jsi na tom stejně jako na začátku.Kdyby jsi za cca 10000Kč koupil nový hořák,měl by jsi klid a za ušetřený čas by jsi byl v balíku.Ale každému co jeho jest.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#291 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
otázkou však zůstává, jestli by to nový hořák vyřešil...taky jsem v tom mohl být deset super mínus a byl zase na začátku. Jestli hořákem mysliš motorek s větrákem, tryska a železný tělo, tak motorek běhá, tryska nová, misky a vrtulka v pořádku. Nevidím důvod pro pořizování nového hořáku.martinopel píše:Po téměř dvou letech jsi na tom stejně jako na začátku.Kdyby jsi za cca 10000Kč koupil nový hořák,měl by jsi klid a za ušetřený čas by jsi byl v balíku.Ale každému co jeho jest.
https://www.skandix.de/en/spare-parts/interior-temperature/independent-car-heater/burner-independent-car-heating/1023122/
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#292 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
To začal kouřit víc jak v tom videu, co jsi sem nedávno dával? Neber to špatně, ale za 2 roky vážně nic moc posun Bufík je holt takovej nevděčnej parchant...hajnej píše:Na startu dost kouří a docela dlouho. Třeba minutu. Pak nedojede celý cyklus, vypne se za nějaký čas a pak se znovu nahodí. Diagnostika čistá. Už fakt nevím, na co šáhnout, všechno se jeví jako funkční.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#293 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Mnohem víc jak na videu. A to jsem si myslel, jak jsem ho přemluvil k poslušnosti. Ještě mě napadá vadný podávací čerpadlo paliva nebo že někde ve vedení přisává vzduch.marekl píše:To začal kouřit víc jak v tom videu, co jsi sem nedávno dával? Neber to špatně, ale za 2 roky vážně nic moc posun Bufík je holt takovej nevděčnej parchant...hajnej píše:Na startu dost kouří a docela dlouho. Třeba minutu. Pak nedojede celý cyklus, vypne se za nějaký čas a pak se znovu nahodí. Diagnostika čistá. Už fakt nevím, na co šáhnout, všechno se jeví jako funkční.
A ano, máš pravdu, neposunul jsem se, ačkoliv jsem zkontroloval či vyměnil všechny komponenty, které mohou ovlivnit špatnou funkci. Snad ještě ŘJ.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#294 Hajnýho trable s bufíkem
Zdar a sílu, opět se zase přikláním k teorii, že mám ŘJ z benzínového bufíka. Mohl by někdo poradit, jaké číslo ŘJ jednotky by mělo patřit do mého bufa? Mám přesně tento typ včetně čísla ŘJ: http://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/volvo-v-70-ii-standheizung/408813634-223-7915 Prodejce píše, že je z benzínového vozu a není první. Už jsem viděl vícekrát.Hajcus píše:A jako poslední, obě NT mají úplně jiné charakteristiky startu.
Benzin: 0-85 sec. Žhaví a konec.
Nafta: 0-120 sec. Žhaví a při ukončení cyklu bufání opět Žhaví 20sec.pro spálení zbytků nafty. ..
Benzin: 0-125 sec. Vzduch max, pokles a konstantní chod
Nafta: 35-120 sec. Vzduch max, pokles a po chvíli zase max
Benzin: 45-125 sec. Prudký náběh pumpy paliva, drží a pak pokles na 1/3.
Nafta: 42-120 sec. Pozvolný náběh pumpy paliva, drží a pak pokles na 1/2.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#295 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Osobně si myslím, že železo je komplet stejné. Ale už jsem tu někde uváděl, že CPM bufík má bambilión parametrů (které lze číst a měnit). Tu by možná stálo za to, vyčíst nějaký fabrický benzínový, pak naftu a porovnat.
P.
P.S. Jeden z parametrů jsou minimální otáčky, kterýma se to má za provozu vrtět. Z fabriky je 4000rpm, avšak 7000rpm je lepší. Zkus. Lze nastavit i ve V*DĚ.
P.
P.S. Jeden z parametrů jsou minimální otáčky, kterýma se to má za provozu vrtět. Z fabriky je 4000rpm, avšak 7000rpm je lepší. Zkus. Lze nastavit i ve V*DĚ.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#296 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Do otacek jsem se uz hrabal. Tam výrazná změna nebyla.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#297 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Vic tam nastavit nejde.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#298 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
V S80-ce D5 r.v. 2005 co máme v rodině jsem před dvěma lety měnil komplet střed a je tam tato ŘJ
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#299 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Napočítal jsem celkem 67 parametrů, které nebudou asi všechny nějak zásadně důležité, resp. rozdílné mezi naftou/benzínem.hajnej píše:Vic tam nastavit nejde.
Jen někde potkat benzínovýho bufíka a tyhle parametry načíst. Hm, nebo možná spíše vzít prokazatelně dobrou naftu a pak její konfiguraci "naklopit" k tobě? A před tím ještě porovnat...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#300 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Trojkovou řadu jednotek jsem měl a mám k dispozici. Jak jsem zmiňoval, počítá s čerpadlem u nádrže. Trochu komplikace s tím, že v hlavním konektoru není pro čerpadlo kabel a je nutné to nějak přemostit. Zatím jsem se nestačil zamyslet nad provedením.karelvolvo píše:V S80-ce D5 r.v. 2005 co máme v rodině jsem před dvěma lety měnil komplet střed a je tam tato ŘJ
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek