Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1 Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
dovolil jsem si založit extra téma, abych zbytečně neplevelil obecné téma o bufících
zima už je sice pryč, ale já jsem se stále nesmířil s tím, že můj bufík hulí a hulí i po několikerém zásahu odborníků i amatéra, jako jsem já.
ve zkratce:
- vrčící motorek - vyměněn
- výměna trysky za použitou ozkoušenou a v této trysce ze zoufalosti vyměněná membrána
i po tom všem stále stejná situace a proto jsem trochu pátral a vypátral, že MÁM BENZÍNOVEJ BUFÍK!!! "EDIT 22/12/2015 NEMÁM" vypadá přesně takhle http://www.auto-lich.de/shop1/product_info.php?info=p8318_Volvo-S80-98-03-Motorvorwaermgeraet-Waermegeraet-Standheizung-952-B-.html
Co si pamatuju, tak to zmínil jednou marra, když se pokoušel o nápravu, že snad ten bufík je benzínovej, ale asi tomu ani sám nevěřil, takže jsme řešili trysku atd.
Takže co dál? Počítám, že tenhle bufík ke spolupráci nepřemluvím ani Vervou s VIFem.
Napadá mě nějaká elegantní výměna za nafťáckej, jestli by se našel nějaký dobrovolník
zima už je sice pryč, ale já jsem se stále nesmířil s tím, že můj bufík hulí a hulí i po několikerém zásahu odborníků i amatéra, jako jsem já.
ve zkratce:
- vrčící motorek - vyměněn
- výměna trysky za použitou ozkoušenou a v této trysce ze zoufalosti vyměněná membrána
i po tom všem stále stejná situace a proto jsem trochu pátral a vypátral, že MÁM BENZÍNOVEJ BUFÍK!!! "EDIT 22/12/2015 NEMÁM" vypadá přesně takhle http://www.auto-lich.de/shop1/product_info.php?info=p8318_Volvo-S80-98-03-Motorvorwaermgeraet-Waermegeraet-Standheizung-952-B-.html
Co si pamatuju, tak to zmínil jednou marra, když se pokoušel o nápravu, že snad ten bufík je benzínovej, ale asi tomu ani sám nevěřil, takže jsme řešili trysku atd.
Takže co dál? Počítám, že tenhle bufík ke spolupráci nepřemluvím ani Vervou s VIFem.
Napadá mě nějaká elegantní výměna za nafťáckej, jestli by se našel nějaký dobrovolník
Naposledy upravil(a) hajnej dne 22 pro 2015 23:25, celkem upraveno 6 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#2 Hajnýho trable s bufíkem
A co někde v autě vhodně umístit nádobu s benzínem. Rozhodně nejlevnější funkční řešení. To už je asi sci-fi, ale třeba by bolo možný ho rozchodit a odladit i na nějakou silnou zimní směs do ostřikovače. To by pak bylo i elegantní řešení.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3 Hajnýho trable s bufíkem
zajímavá varianta...třeba tam někde ta nádrž je a nebo leju do T5 naftu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#4 Hajnýho trable s bufíkem
ntakže to stačí propojit s nádržkou na ostřikovačedali píše:A co někde v autě vhodně umístit nádobu s benzínem. Rozhodně nejlevnější funkční řešení. To už je asi sci-fi, ale třeba by bolo možný ho rozchodit a odladit i na nějakou silnou zimní směs do ostřikovače. To by pak bylo i elegantní řešení.
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#5 Hajnýho trable s bufíkem
A zjistil jsi co je v něm oproti naftovímu jinak?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 Hajnýho trable s bufíkem
vidím jen jinej vejfuk, nevím co dál by se mohlo lišitHonza píše:A zjistil jsi co je v něm oproti naftovýmu jinak?
jiná tryska?
motorek?
spodní díl?
nemám srovnání
Naposledy upravil(a) hajnej dne 25 úno 2014 18:17, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#7 Hajnýho trable s bufíkem
Kdyby parta nenažranců neudělala průser a byl by prošel ten metanol do ostřikovačů, tak věřím, že by to na něj klidně frčelo.skreči píše:ntakže to stačí propojit s nádržkou na ostřikovače
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#8 Hajnýho trable s bufíkem
Co si pamatuju, tak benzínový NT má podávací čerpadlo vně na plášti (nový pak v nádrži) a naftový ho má uvnitř součástí šasi NT. Benzínový pak samozřejmě pracuje s jinýma teplotama...hayney píše:vidím jen jinej vejfuk, nevím co dál by se mohlo lišitHonza píše:A zjistil jsi co je v něm oproti naftovímu jinak?
jiná tryska?
motorek?
spodní díl?
nemám srovnání
Twl Tome, ty máš ale nervy!!! a divím se že žiješ, mě by odvezli.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#9 Hajnýho trable s bufíkem
Pak taky benzínový potřebuje k chodu cca 11cm3 benzínu.
A naftový jen 8 cm3 nafty...
Takže usudkem je jasný, že když si to benzínový bere v tvym případě naftu ve svém nominálním množství = víc než potřebuje naftový nafty, tak tim pádem hulí, protože je stále uchlastavany.
Jestli je to k pochopení.
A naftový jen 8 cm3 nafty...
Takže usudkem je jasný, že když si to benzínový bere v tvym případě naftu ve svém nominálním množství = víc než potřebuje naftový nafty, tak tim pádem hulí, protože je stále uchlastavany.
Jestli je to k pochopení.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#10 Hajnýho trable s bufíkem
A jako poslední, obě NT mají úplně jiné charakteristiky startu.
Benzin: 0-85 sec. Žhaví a konec.
Nafta: 0-120 sec. Žhaví a při ukončení cyklu bufání opět Žhaví 20sec.pro spálení zbytků nafty. ..
Benzin: 0-125 sec. Vzduch max, pokles a konstantní chod
Nafta: 35-120 sec. Vzduch max, pokles a po chvíli zase max
Benzin: 45-125 sec. Prudký náběh pumpy paliva, drží a pak pokles na 1/3.
Nafta: 42-120 sec. Pozvolný náběh pumpy paliva, drží a pak pokles na 1/2.
Benzin: 0-85 sec. Žhaví a konec.
Nafta: 0-120 sec. Žhaví a při ukončení cyklu bufání opět Žhaví 20sec.pro spálení zbytků nafty. ..
Benzin: 0-125 sec. Vzduch max, pokles a konstantní chod
Nafta: 35-120 sec. Vzduch max, pokles a po chvíli zase max
Benzin: 45-125 sec. Prudký náběh pumpy paliva, drží a pak pokles na 1/3.
Nafta: 42-120 sec. Pozvolný náběh pumpy paliva, drží a pak pokles na 1/2.
Naposledy upravil(a) Hájčus dne 25 úno 2014 17:15, celkem upraveno 1 x.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#11 Hajnýho trable s bufíkem
Takže z toho mi prostě vychází, že to benzínový je ve všech směrech "napálený" a tim, že do něj jde nafta, tak z něj máš prostě takový raketový bufík.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#12 Hajnýho trable s bufíkem
Honzo, díky za vyčerpávající s srozumitelné info. Všechno to zní logicky.
a co když tam mám řídící jednotku z nafťáka???
a co když tam mám řídící jednotku z nafťáka???
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#13 Hajnýho trable s bufíkem
Tak to je dobrá otázka... nemyslím, že by přesofistikovaná elektronika Volva schroupla ŘJ B NT... Je možný, že to před tebou někomu uplně kikslo a udělala se výměna hardware kus za kus...
Ale třeba je to naopak, ŘJ NT jsou pro ŘJ auta identické (vidí je stejně), ale ta ŘJ NT má pak jiný výstup logiky na základě toho, na jaké palivo je naprogramovaná...
V hardware se to pak fakt liší jen čerpadlem a to asi jen z pragmatického hlediska bum, big bara bůům...
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#14 Hajnýho trable s bufíkem
Kdybys potřeboval, vyhrabu foto s part.No ŘJ mého benzínového NT...
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 Hajnýho trable s bufíkem
snad to číslo nějak vygůůglim, škoda, že jsem si neudělal foto
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#16 Hajnýho trable s bufíkem
Zdar,
v mém bývalém autě byl tento benzínový hořák:
ECU hardware number 03730512
ECU software number 08671046
Je to origo z auta XC70 2002
A na stole se mi pak mihly tyhle naftové jednotky:
ECU hardware number 03731003
ECU software number 08697009
ECU hardware number 03731172
ECU software number 08697009
ECU hardware number 03730751
ECU software number 08697009
Tady ale vůbec netuším, z jakých to bylo aut a jaké jsou mezi tím rozdíly.
Na webu se to nejlépe hledá podle hardware number.
Zvenku jsou od sebe celé jednotky k nerozeznání, palivové čerpadlo je (pokud vím) vždycky vzadu u nádrže (trkač). Rozdíly benzín x nafta budou (mimo již uvedený program) zřejmě (a možná pouze jen) v trysce. A možná ještě žhavící svíčka, ale to neumím potrvrdit ani vyvrátit. Motorek i všechny vrtulky jsou stejné, flame sensor snad taky, teploměr asi též. Radiátor dole a trubky by mohly být stejné...
Pavel
P.S. Kdybys nevěděl, co s tou benzínovou jednotkou, možná bych to uměl vyměnit za pravověrnou naftu.
M.j. jak se benzínová jednotka dostala do naftového auta? Někdo to profesionálně vyměnil?
v mém bývalém autě byl tento benzínový hořák:
ECU hardware number 03730512
ECU software number 08671046
Je to origo z auta XC70 2002
A na stole se mi pak mihly tyhle naftové jednotky:
ECU hardware number 03731003
ECU software number 08697009
ECU hardware number 03731172
ECU software number 08697009
ECU hardware number 03730751
ECU software number 08697009
Tady ale vůbec netuším, z jakých to bylo aut a jaké jsou mezi tím rozdíly.
Na webu se to nejlépe hledá podle hardware number.
Zvenku jsou od sebe celé jednotky k nerozeznání, palivové čerpadlo je (pokud vím) vždycky vzadu u nádrže (trkač). Rozdíly benzín x nafta budou (mimo již uvedený program) zřejmě (a možná pouze jen) v trysce. A možná ještě žhavící svíčka, ale to neumím potrvrdit ani vyvrátit. Motorek i všechny vrtulky jsou stejné, flame sensor snad taky, teploměr asi též. Radiátor dole a trubky by mohly být stejné...
Pavel
P.S. Kdybys nevěděl, co s tou benzínovou jednotkou, možná bych to uměl vyměnit za pravověrnou naftu.
M.j. jak se benzínová jednotka dostala do naftového auta? Někdo to profesionálně vyměnil?
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#17 Hajnýho trable s bufíkem
K tomu to právě chci nasměrovat, férovou výměnu ale nejdřív si musíme být jisti, že mám fakt benzínovej bufík se vším všudy a nebo nějakej paskvil. Jestli je rozdíl v trysce, tak tu tam mám naftovou, měnil jsem u marry.ok2ucx píše: P.S. Kdybys nevěděl, co s tou benzínovou jednotkou, možná bych to uměl vyměnit za pravověrnou naftu.
M.j. jak se benzínová jednotka dostala do naftového auta? Někdo to profesionálně vyměnil?
Auto jsem s tím před pěti lety koupil, pátrat po tom asi nehodlám.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#18 Hajnýho trable s bufíkem
Kanystřík s benzínem v kufru to vyřeší
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
#19 Hajnýho trable s bufíkem
Mam kamoša čo mi pomahal s mojím webastom a ten má v Skode Favorit 136 L namontovaný bufík analog z Volva diesel...ten mi tvrdil že je jedno ci benzín ci nafta bufík fungovat to bude... No ty máš CAN BUS...
_________________
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#20 Hajnýho trable s bufíkem
dnes potvrzeno v AV dílech, tělo bufíka je benzínové, je to prej celý nějaký divoký
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7501
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#21 Hajnýho trable s bufíkem
Toto je štítek z ŘJ NT, V 70XC, benzín, MY 2001
- Přílohy
-
- IMG_20140129_180007.jpg (113.71 KiB) Zobrazeno 4927 x
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#22 Hajnýho trable s bufíkem
díky Marku, bohužel jsem si štítek ŘJ nevyfotil, takže netuším
třeba nemám D5, ale T5
třeba nemám D5, ale T5
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#23 Hajnýho trable s bufíkem
při výměně světla jsem se dostal na řídící jednotku
Pozná někdo jestli je pro benzín nebo naftu?
Pozná někdo jestli je pro benzín nebo naftu?
- Přílohy
-
- ridici jednotka.JPG (107.02 KiB) Zobrazeno 4795 x
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13057
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#24 Hajnýho trable s bufíkem
Podle téhle stránky je to z benzína.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#25 Hajnýho trable s bufíkem
kdo mi půjčí řídící jednotku z nafťáka?
ehm...jestli to teda může bejt takhle snadný, že bych to vyřešil jen tou jednotkou...
ehm...jestli to teda může bejt takhle snadný, že bych to vyřešil jen tou jednotkou...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek