El. předehřev motoru do zásuvky

  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 4720
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#76 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od Ondra. »

no aha takže dá se ríct že za ty 2500 to stojí :) Takže nejspíš do toho jdu taky. O Bufíku se nebavíme, pokud to za desetinovou cenu udělá desetinovou službu co bufík, tak pořád to není špatný že :) Cuhane on ani ten příhřev do bloku zas tolik oleji nepomůže nebo myslíš že jo? :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 850
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

#77 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od cuhan »

Ondra. píše:no aha takže dá se ríct že za ty 2500 to stojí :) Takže nejspíš do toho jdu taky. O Bufíku se nebavíme, pokud to za desetinovou cenu udělá desetinovou službu co bufík, tak pořád to není špatný že :) Cuhane on ani ten příhřev do bloku zas tolik oleji nepomůže nebo myslíš že jo? :)
Myslím že ten olej nezehřeje vůbec..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 152
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha / Trojanovice
Vůz: XC70 D5 136kW 2006

#78 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od malwin »

_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 2413
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Rudice/BK

#79 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od mr1 »

Tak olej už si zahřeju opatrnou jízdou. Ale chci v pohodě nastartovat mýho dýzla, kerýžto má nahrkaný podruhý 315 tisíc, a má f 3,14či žhavičky. Bohužel a při povodních a pojišťování baráku zase bohudík, bydlím na kopci. Čiže ať se hnu kam se hnu, první kilometry (90% 8-9km, 10% 3km) jedu prostě bez výbuchů ve válci. Takže jsem za tento předehřev opravdu vděčný. Když je pod nad cca -5°, tak i teploměr sám zaznamenává, že motor je přeci jen trochu ohřátý a automatika už trochu tepla pouští. Jako jó, dejte to tam. Osobně bych se pokusům z mrazovou zátkou vyhnul, ale zase si říkám, že to vymysleli nahoře, tak asi ví, co dělají. Nevím, jak to vypadá pro etalony, ale pro ty fauvé TDI je z důvodu nedostatku místa t spirála taková jakási maličká, že se mě to moc nelíbí.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 4720
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#80 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od Ondra. »

mě se jenom líbí ten tvuj přístup že máš v prdlei žhavky ale máš vrtulku :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 2413
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Rudice/BK

#81 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od mr1 »

Ne, no tak žhavky jsou objednaný, ale jaksi pořád není důvod... :lol:
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Zličín u Prahy
Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T

#82 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od Codyhuman »

Nějáke hodnocení po roce používání toho Polského 1100W?

Tady jsem objevil dokonce za 2100Kč. No asi do jednoho půjdu...
http://aukro.cz/ohrivaci-teliska-do-vsech-typu-motorovych-vozidel-i4801097367.html
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Zličín u Prahy
Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T

#83 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od Codyhuman »

Mimochodem !!! Upozornění pokud někdo bude kupovat z http://www.predehrevmotoru220v.cz/.

Tak nabízený výrobek OWL-1 DA je dle obrázku a zpracování naprosto identický jako ten polský D - 12-8002 http://www.elektrowarm.cz/products/d-12-8002/
Jen ten polský je na obrázku žlutý a má o 140w méně

A navíc pokud se podívate na detail obrázku tak oni u toho tipu OWL-1 DA mají také napsáno model D 12... Tak nevím nevím :fool:
Přílohy
D12-8002 cz.JPG
D12-8002 cz.JPG (42.24 KiB) Zobrazeno 8234 x
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Zličín u Prahy
Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T

#84 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od Codyhuman »

Tak jsem jim psal maila na předehřevmotoru220 a rychle se mi dostala odpověď : "Padelky z Polska jsou vzdy levnejsi nez original."
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km

sumi
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 235
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo XC60
Bydliště: Vrchlabí

#85 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od sumi »

tet jde oto jestli to vydrzi jako ten orygo
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 4720
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#86 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od Ondra. »

oba jsou to srace co pleska stejnej cinan jen si ty cesky stranky hrajou na neco co nejsou...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Zličín u Prahy
Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T

#87 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od Codyhuman »

Ondřeji, ty máš jaký bazmek? Jsi s čínskými ručičkami spokojen nebo jsi koupil nakonec něco jiného? :-)
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 4720
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#88 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od Ondra. »

Codyhuman píše:Ondřeji, ty máš jaký bazmek? Jsi s čínskými ručičkami spokojen nebo jsi koupil nakonec něco jiného? :-)
spadl mi do rukou bufík webasto za cenu nižší než tady to foukátko, ale hádáš správně leží ve skříni zatím :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 199
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Tachov
Vůz: V850 T5

#89 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od hombredavid »

Já koupil origo volvo, montáž jednoduchá našroubuje se na blok motoru a tak ho rozehřívá i s vodou. Na severu běžná věc. Na parkovištích u obchodu strčíš auto do připravené zásuvky a po dobu nákupu to topí. Dovezl jsem to v pátek tak to tam ještě nemám ale už se těším na okamžité foukání ventiloše. Mělo by mít výkon 2,2 KW výkon tedy dostačující.
_________________
VOLVO 850 T5

sumi
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 235
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo XC60
Bydliště: Vrchlabí

#90 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od sumi »

porid nejake foto jak to vypada a s montaze honem a cenu taky :Bravo:
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 199
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Tachov
Vůz: V850 T5

#91 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od hombredavid »

Covece neporidim, bohuzel to na muj motor nepasuje. Tak je v regalu. Jinak na netu jsou fotky. Bohuzel nevim na jaky motor pasuje takze ho ani nenabizim k prodeji.
_________________
VOLVO 850 T5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 71
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Mnichovice
Vůz: S80 05' D5, XC70 06' D5, V70 05' D5 AWD

#92 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od jirikan »

Ahoj, já jsem koupil S80 z Francie, nemá nezávislé topení, tak jsem do ní koupil a namontoval elektrický příhřev motoru od DEFA. Je to kontaktní ohřev namontovaný na bloku motoru, připevněný jedním šroubem. Původně jsem si myslel, že mi to vyřeší i rychlejší topení v kabině, ale tenhle kontaktní ohřívač zahřeje motor maximálně o 20 stupňů, takže na teplý vzduch si stejně musíte počkat. Ale start je jako v létě, žhavím jenom chviličku, motor naskočí lehce a po pár stovkách metrů se ručička teploty začne zvedat.
Nakonec jsem tedy dokoupil i ohřívač do kabiny a to už je luxus. Auto je po hodině foukání krásně vyhřáté, i volant je teplý. Radost sednout do teplé sedačky a vyrazit. Přikládám pár fotek
Přílohy
IMG_2496.JPG
IMG_2495.JPG
IMG_2495.JPG (74.18 KiB) Zobrazeno 7807 x
IMG_2493.JPG
IMG_2465.JPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 199
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Tachov
Vůz: V850 T5

#93 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od hombredavid »

Pořídil jsem garáž a v ní elektriku. Tohle studené období jsem vyřešil tak, že vím v kolik jedu do práce. Stačilo mi koupit malé topení sencor o výkonu 500/1000W a časový spinač. Mám ho nastavený na 15 min před tím než vlezu do auta. Auto je vytopený a než se začne interier venku ochlazovat , začne topit topení. Luxus za pár korun. Je pohoda ráno lézt do vyhřátého auta.
_________________
VOLVO 850 T5

raadjek
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#94 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od raadjek »

jirikan píše:...tak jsem do ní koupil a namontoval elektrický příhřev motoru od DEFA. Je to kontaktní ohřev namontovaný na bloku motoru, připevněný jedním šroubem. ...
Jak je to s montáží? Dá se samodomo nebo radši v servisu? O něčem takovým uvažuju už dlouho (ještě než jsem měl auto :-D), ale poslední zimy se mě snaží přesvědčit o tom, že to vlastně není potřeba :-)
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 71
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Mnichovice
Vůz: S80 05' D5, XC70 06' D5, V70 05' D5 AWD

#95 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od jirikan »

Ahoj, montáž byla jednoduchá. Na můj motor u DEFA vyšel kontaktní ohřev, není tedy třeba vypouštět chladící kapalinu jako u ohřevů zapojených do chladícího okruhu. Je třeba najít vhodné místo na zásuvku a mít čím udělat díru do nárazníku. Na S80 byl krátký kabel od zásuvky, musel jsem koupit 0.5 m prodloužení. Pak šlo kabel vést ideálně, nikde se nedotýká motoru ani převodovky.
Mimo DEFA dělá to samé i CALIX, řekl bych, že je to i výrobce origo příhřevu od Volva.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 71
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Mnichovice
Vůz: S80 05' D5, XC70 06' D5, V70 05' D5 AWD

#96 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od jirikan »

http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=19&t=65237

Podle tohoto návodu jsem postupoval. Tady je to Calix a průtokový ohřev, ale je tu vidět, kudy vést kabel do kabiny přes protipožární přepážku.

raadjek
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#97 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od raadjek »

Ok, dik za vysvětlení. Pokud bych měl zapojovat ohřev do chladícího okruhu, tak bych to určitě dal do servisu, na to si netroufám. Ale kontaktní ohřev bych možná zvládnul :-D
Chápu, že ohřev do okruhu bude asi efektivnější, ale naše zimy nejsou takové aby to ten kontaktní taky nezvládl.
A pocitově je stejně potřeba ten ohřívač co kabiny :D
Podívám se co nabízi Defa a Calix pro moje auto. Mimochodem, kde jsi to kupoval? Nějaký ověřený eshop?
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 71
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Mnichovice
Vůz: S80 05' D5, XC70 06' D5, V70 05' D5 AWD

#98 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od jirikan »

http://www.normans.cz

Velmi dobrá zkušenost, ochota, žádný problém.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#99 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od kamov »

Kde nájdem na D5252T mrazovu zatku? Predohrev by som chcel poriešiť inštaláciou blokoveho ohrievača priamo do bloku motora. Do práce to mám 12 km a motor sa mi nahreje až keď som pred firmou.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#100 El. předehřev motoru do zásuvky

Příspěvek od kamov »

Dostal som odpoved z normans

BLOKOVÝ ohřívač = topná spirála místo mrazové zátky
Typ: 411555, 600W/230V
Cena: 2821,-Kč + 1400,-Kč za sadu kabelů v délce 2.5 m = 4221,-Kč s DPH

Tento předehřev je určen přímo pro Vaše auto a v montážních pokynech je přesně udáno místo a postup montáže.
V příloze 411555.pdf naleznete montážní pokyny. Veškeré předehřevy se napojují do sítě 230V pomocí speciální sady kabelů. Info o kabelech a ceně naleznete v příloze sada_kabelu.pdf.
Přílohy
sada_kabelu.pdf
(367.15 KiB) Staženo 162 x
411555.pdf
(297.78 KiB) Staženo 163 x
555_foto.JPG
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“