info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 143
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#1526 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
jj
ale mám tu ještě těch 5 kontaktů navíc...
ale mám tu ještě těch 5 kontaktů navíc...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 122
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1527 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
já konektor utěsnil tak, že na něj navlíkl gumovou (lékařskou) rukavici obmotal 3M páskou. Drželo bez problémů několik týdnů.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#1528 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No ale jestli toto je pravda, tak ten kdo to koupí, tak to bude kup roku. Ale co koukám, tak na benzín....
https://allegro.pl/pompka-wodna-webasto-volvo-s60-v70-s80-xc70-xc90-i7632344459.html
https://allegro.pl/pompka-wodna-webasto-volvo-s60-v70-s80-xc70-xc90-i7632344459.html
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 143
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#1529 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
mě tam nateklo kolem toho "omotání" právě
ale taky možná jen proto, že omotání bylo nad konektorem a voda mohla protéct, kdyby to bylo opačně a konektor byl otočený nahoru, tak by asi problém nebyl, nejhůř by voda zase vytekla, takhle se tam držela
ale taky možná jen proto, že omotání bylo nad konektorem a voda mohla protéct, kdyby to bylo opačně a konektor byl otočený nahoru, tak by asi problém nebyl, nejhůř by voda zase vytekla, takhle se tam držela
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 143
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#1530 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
a nejsou ty bufíky pro benzín i naftu stejné?
neliší se jen softem nebo řídící jednotkou?
hele, on tam píše, že prodává vodní čerpadlo na bufík, co je na první fotce...
neliší se jen softem nebo řídící jednotkou?
hele, on tam píše, že prodává vodní čerpadlo na bufík, co je na první fotce...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#1531 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Já to snad smažu už píšu zase bláboly a pořádně nečtu......
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 46
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
#1532 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Díky za odpovědi kluci.
Ještě jedna otázka ... nevíte někdo průměr té trubky, kterou bych to měl spojit? Když bufík vymontuju, abych se podíval na průměr, tak už se nebudu mít jak dostat do obchodu ...
Děkuju
Ještě jedna otázka ... nevíte někdo průměr té trubky, kterou bych to měl spojit? Když bufík vymontuju, abych se podíval na průměr, tak už se nebudu mít jak dostat do obchodu ...
Děkuju
_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 143
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#1533 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
teď jsem to měřil měl jsem tam průměr 25mm a délku cca 70mm
udělal jsem to na soustruhu z hliníkové trubky a na koncích jsem měl osazení, aby to líp drželo a nesklouzlo, ale když bude jen rovná, bude to držet taky...
udělal jsem to na soustruhu z hliníkové trubky a na koncích jsem měl osazení, aby to líp drželo a nesklouzlo, ale když bude jen rovná, bude to držet taky...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 122
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1534 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
já už nepomůžu. Propojovací trubku jsem daroval novému majiteli naší V70
ale odhadem to bylo jak deseti koruna. Větší ne. Na obou stranách jsem to stáhl kovovými páskami se šroubkem a cajk.
ale odhadem to bylo jak deseti koruna. Větší ne. Na obou stranách jsem to stáhl kovovými páskami se šroubkem a cajk.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 122
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1535 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
tak desetikoruna má průměr 24 mm - kuva já to mám v oku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 46
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
#1536 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jste borci ... ušetřili jste mi mnoho nadávek při demontáži bufíku!
Díky
Díky
_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 122
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1537 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
tak s tím prohlášením bych byl opatrný. Nadávek bude spousta, kór když to budeš dělat poprvé a budeš přemýšlet, jak co vyndat, jak si bufík opřít
Třeba supr je, když rozpojíš hadičky s chladící kapalinou a teď to potřebuješ rychle spojit na obou stranách, teče ti ten hnus po rukách, klečíš či ležíš v tom... tady je dobrá rada, rozpojení a spojení chladícího okruhu udělat ve dvou lidech.
Ale jako sranda to je, o tom žádná
Třeba supr je, když rozpojíš hadičky s chladící kapalinou a teď to potřebuješ rychle spojit na obou stranách, teče ti ten hnus po rukách, klečíš či ležíš v tom... tady je dobrá rada, rozpojení a spojení chladícího okruhu udělat ve dvou lidech.
Ale jako sranda to je, o tom žádná
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1538 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ideální je tuhle srandu provozovat:
- poprvé
- venku
- v listopadu
- za deště / sněhu / větru
- sám
- po tmě
- na sídlišti / na ulici
Překvapivě při rozpojení chadicího okruhu toho moc neteklo, měl jsem dva špunty od vína. Jednu hadici zašpuntuješ hned, rukou podržíš druhý konec. A ten pak dorazíš druhým špuntem. Palivovou hadičku šroubkem.
Teď už mám v autech jen jeden bufík, navíc v P3. A ten funguje (zatím). Takže všem rozebíračům Ardiců tak trochu závidím
Bufik od Ardic (v P2) fakt není výkřikem spolehlivosti. Nedivím se, že přežila jen dvě velká jména - Eberspacher a Webasto - ti to dělají dlouho a dobře.
/PL
/PL
- poprvé
- venku
- v listopadu
- za deště / sněhu / větru
- sám
- po tmě
- na sídlišti / na ulici
Překvapivě při rozpojení chadicího okruhu toho moc neteklo, měl jsem dva špunty od vína. Jednu hadici zašpuntuješ hned, rukou podržíš druhý konec. A ten pak dorazíš druhým špuntem. Palivovou hadičku šroubkem.
Teď už mám v autech jen jeden bufík, navíc v P3. A ten funguje (zatím). Takže všem rozebíračům Ardiců tak trochu závidím
Bufik od Ardic (v P2) fakt není výkřikem spolehlivosti. Nedivím se, že přežila jen dvě velká jména - Eberspacher a Webasto - ti to dělají dlouho a dobře.
/PL
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 122
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1539 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
na špunty jsme zapomněl, ano to je potřeba. Takže dát si 2 sedmičky vína, vzít špunty a hurá na to. Pak ani v listopadu v -7C je příjemně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 46
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
#1540 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Vzhledem k počasí venku a mým chabým nervům spíš tak dvě flašky slivovice...
_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#1541 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
A co si svěrkami stáhnout hadice? Je tam na to místo? Jen tipuji. U P3 je jednodušší upustit chladicí kapalinu, protože je v nejvyšším bodě.
https://www.zbozi.cz/vyrobek/sverka-rychloupinaci-450-mm-extol-craft/
https://www.zbozi.cz/vyrobek/sverka-rychloupinaci-450-mm-extol-craft/
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1542 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tenhle ARDIC 912D je model od Eberspacheruok2ucx píše: Bufik od Ardic (v P2) fakt není výkřikem spolehlivosti. Nedivím se, že přežila jen dvě velká jména - Eberspacher a Webasto - ti to dělají dlouho a dobře.
/PL
/PL
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1543 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Všem jsem to v létě na týhle židli říkal. Ale je to marný, je to marný, je to marný.ok2ucx píše:Ideální je tuhle srandu provozovat:
- poprvé
- venku
- v listopadu
- za deště / sněhu / větru
- sám
- po tmě
- na sídlišti / na ulici
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 143
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#1544 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
není nad teplou dílnu...
k hadicím jsem ani špunty nepotřeboval, měl jsem čistý kýbl, trocha toho vytekla, tak jsem to pak dolil...
spíš pak z bufíku, až je na stole, pořád ten "bordel" teče...
k hadicím jsem ani špunty nepotřeboval, měl jsem čistý kýbl, trocha toho vytekla, tak jsem to pak dolil...
spíš pak z bufíku, až je na stole, pořád ten "bordel" teče...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1545 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jo a ne. Měl jsem za to, že Ardic byla původně samostatná značka (tady to i nějak potvrzují: http://www.espar.co.uk/espar-plymouth-products-ardic.html), kterou pak Eber (asi jako konkurenci) pohltil a --tipuji-- že utlumil, zadusil a zadupal do země...hajnej píše:Tenhle ARDIC 912D je model od Eberspacheru
Což je tak trochu dobře. I nová hořáková komora často nemusí vydržet vice než 2 roky, nechápu ale proč. Je to k zlosti. Že by ta CZ nafta byla fakt tak zlá a agresivní?
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1546 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Díky za osvětu.ok2ucx píše:Jo a ne. Měl jsem za to, že Ardic byla původně samostatná značka (tady to i nějak potvrzují: http://www.espar.co.uk/espar-plymouth-products-ardic.html), kterou pak Eber (asi jako konkurenci) pohltil a --tipuji-- že utlumil, zadusil a zadupal do země...hajnej píše:Tenhle ARDIC 912D je model od Eberspacheru
Což je tak trochu dobře. I nová hořáková komora často nemusí vydržet vice než 2 roky, nechápu ale proč. Je to k zlosti. Že by ta CZ nafta byla fakt tak zlá a agresivní?
/PL
Celý problém u ARDIC 912D je podle me v tom v tom, že v regulátoru tlaku (tzv. tryska) je osazena membrána, která je časem naleptaná naftou a neplní svoji funkci (svůj podíl může mít i biosložka). Takže do zařízení jde proud nafty v pulsech od čerpadla. Dále může drolící se membrána ucpat úzký vývod trysky a tím pádem nafta sákne kolem čepu, který je opřený o hranu komory a tím pádem může sáknoucí nafta zahořet a tím zničit celý vnitřek bufíku. Moc tomu nepřidá ani fakt, že nafta nejde z nádrže přes filtr.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 30 říj 2018 19:09, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#1547 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 46
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
#1548 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Klucí, jak moc je důležitá teubka v bufíku od sání? Musí tam být? Já že jsem jí použil místo rozpadlého výfuku... zítra chci bufík zkoušet po kompletní dekarbonizaci a výměně trysky... jen aby mě nepřekvapilo, že mi začne hořet auto z důvodu, že tam chybí ta trubka díky
_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1549 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Zkus to. Možná to bude mít jiné vlastnosti díky proudění vzduchu, ale já bych to zkusil.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 46
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
#1550 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jiné vlastnosti? Děsíš mě jaké vlastnosti to může mít jiné? Nedokonalé spalování? Z plastů se stane bufík? Zastavím tok času? Jsem hold posera no
_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek