info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

  • Autor
  • Zpráva
Tod2
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 143
Příspěvky: 2899
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#1526 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tod2 »

jj :twisted:
ale mám tu ještě těch 5 kontaktů navíc...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1527 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

já konektor utěsnil tak, že na něj navlíkl gumovou (lékařskou) rukavici obmotal 3M páskou. Drželo bez problémů několik týdnů.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 5086
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#1528 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Jakub Svoboda »

No ale jestli toto je pravda, tak ten kdo to koupí, tak to bude kup roku. Ale co koukám, tak na benzín....

https://allegro.pl/pompka-wodna-webasto-volvo-s60-v70-s80-xc70-xc90-i7632344459.html
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Tod2
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 143
Příspěvky: 2899
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#1529 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tod2 »

mě tam nateklo kolem toho "omotání" právě
ale taky možná jen proto, že omotání bylo nad konektorem a voda mohla protéct, kdyby to bylo opačně a konektor byl otočený nahoru, tak by asi problém nebyl, nejhůř by voda zase vytekla, takhle se tam držela
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Tod2
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 143
Příspěvky: 2899
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#1530 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tod2 »

a nejsou ty bufíky pro benzín i naftu stejné?
neliší se jen softem nebo řídící jednotkou?

hele, on tam píše, že prodává vodní čerpadlo na bufík, co je na první fotce... :crazy:
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 5086
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#1531 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Já to snad smažu už píšu zase bláboly a pořádně nečtu......
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 46
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.

#1532 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od matejzeman »

Díky za odpovědi kluci.
Ještě jedna otázka ... nevíte někdo průměr té trubky, kterou bych to měl spojit? Když bufík vymontuju, abych se podíval na průměr, tak už se nebudu mít jak dostat do obchodu :oops: ...

Děkuju :good:
_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)

Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)

Tod2
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 143
Příspěvky: 2899
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#1533 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tod2 »

teď jsem to měřil měl jsem tam průměr 25mm a délku cca 70mm
udělal jsem to na soustruhu z hliníkové trubky a na koncích jsem měl osazení, aby to líp drželo a nesklouzlo, ale když bude jen rovná, bude to držet taky...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1534 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

já už nepomůžu. Propojovací trubku jsem daroval novému majiteli naší V70 :-)
ale odhadem to bylo jak deseti koruna. Větší ne. Na obou stranách jsem to stáhl kovovými páskami se šroubkem a cajk.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1535 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

tak desetikoruna má průměr 24 mm - kuva já to mám v oku :-) :-) :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 46
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.

#1536 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od matejzeman »

Jste borci ... ušetřili jste mi mnoho nadávek při demontáži bufíku!
Díky :Bravo: :beer:
_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)

Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1537 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

tak s tím prohlášením bych byl opatrný. Nadávek bude spousta, kór když to budeš dělat poprvé a budeš přemýšlet, jak co vyndat, jak si bufík opřít :D

Třeba supr je, když rozpojíš hadičky s chladící kapalinou a teď to potřebuješ rychle spojit na obou stranách, teče ti ten hnus po rukách, klečíš či ležíš v tom... tady je dobrá rada, rozpojení a spojení chladícího okruhu udělat ve dvou lidech.

Ale jako sranda to je, o tom žádná :lol:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1538 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od ok2ucx »

Ideální je tuhle srandu provozovat:
- poprvé
- venku
- v listopadu
- za deště / sněhu / větru
- sám
- po tmě
- na sídlišti / na ulici

Překvapivě při rozpojení chadicího okruhu toho moc neteklo, měl jsem dva špunty od vína. Jednu hadici zašpuntuješ hned, rukou podržíš druhý konec. A ten pak dorazíš druhým špuntem. Palivovou hadičku šroubkem.

Teď už mám v autech jen jeden bufík, navíc v P3. A ten funguje (zatím). Takže všem rozebíračům Ardiců tak trochu závidím :evil:
Bufik od Ardic (v P2) fakt není výkřikem spolehlivosti. Nedivím se, že přežila jen dvě velká jména - Eberspacher a Webasto - ti to dělají dlouho a dobře.

/PL


/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1539 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

na špunty jsme zapomněl, ano to je potřeba. Takže dát si 2 sedmičky vína, vzít špunty a hurá na to. Pak ani v listopadu v -7C je příjemně.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 46
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.

#1540 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od matejzeman »

Vzhledem k počasí venku a mým chabým nervům spíš tak dvě flašky slivovice... :twisted:
_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)

Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 5086
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#1541 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Jakub Svoboda »

A co si svěrkami stáhnout hadice? Je tam na to místo? Jen tipuji. U P3 je jednodušší upustit chladicí kapalinu, protože je v nejvyšším bodě.

https://www.zbozi.cz/vyrobek/sverka-rychloupinaci-450-mm-extol-craft/
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 375
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1542 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

ok2ucx píše: Bufik od Ardic (v P2) fakt není výkřikem spolehlivosti. Nedivím se, že přežila jen dvě velká jména - Eberspacher a Webasto - ti to dělají dlouho a dobře.

/PL


/PL
Tenhle ARDIC 912D je model od Eberspacheru :)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 375
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1543 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

ok2ucx píše:Ideální je tuhle srandu provozovat:
- poprvé
- venku
- v listopadu
- za deště / sněhu / větru
- sám
- po tmě
- na sídlišti / na ulici
Všem jsem to v létě na týhle židli říkal. Ale je to marný, je to marný, je to marný.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Tod2
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 143
Příspěvky: 2899
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#1544 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tod2 »

není nad teplou dílnu... :)
k hadicím jsem ani špunty nepotřeboval, měl jsem čistý kýbl, trocha toho vytekla, tak jsem to pak dolil...
spíš pak z bufíku, až je na stole, pořád ten "bordel" teče...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1545 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od ok2ucx »

hajnej píše:Tenhle ARDIC 912D je model od Eberspacheru :)
Jo a ne. Měl jsem za to, že Ardic byla původně samostatná značka (tady to i nějak potvrzují: http://www.espar.co.uk/espar-plymouth-products-ardic.html), kterou pak Eber (asi jako konkurenci) pohltil a --tipuji-- že utlumil, zadusil a zadupal do země...
Což je tak trochu dobře. I nová hořáková komora často nemusí vydržet vice než 2 roky, nechápu ale proč. Je to k zlosti. Že by ta CZ nafta byla fakt tak zlá a agresivní?

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 375
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1546 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

ok2ucx píše:
hajnej píše:Tenhle ARDIC 912D je model od Eberspacheru :)
Jo a ne. Měl jsem za to, že Ardic byla původně samostatná značka (tady to i nějak potvrzují: http://www.espar.co.uk/espar-plymouth-products-ardic.html), kterou pak Eber (asi jako konkurenci) pohltil a --tipuji-- že utlumil, zadusil a zadupal do země...
Což je tak trochu dobře. I nová hořáková komora často nemusí vydržet vice než 2 roky, nechápu ale proč. Je to k zlosti. Že by ta CZ nafta byla fakt tak zlá a agresivní?

/PL
Díky za osvětu.

Celý problém u ARDIC 912D je podle me v tom v tom, že v regulátoru tlaku (tzv. tryska) je osazena membrána, která je časem naleptaná naftou a neplní svoji funkci (svůj podíl může mít i biosložka). Takže do zařízení jde proud nafty v pulsech od čerpadla. Dále může drolící se membrána ucpat úzký vývod trysky a tím pádem nafta sákne kolem čepu, který je opřený o hranu komory a tím pádem může sáknoucí nafta zahořet a tím zničit celý vnitřek bufíku. Moc tomu nepřidá ani fakt, že nafta nejde z nádrže přes filtr.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 30 říj 2018 19:09, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 62
Příspěvky: 5086
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#1547 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Což o to přidat filtr je přeci možné? Něco podobného se děje u Webasta, jen s tím rozdílem, že bufík nezačne hořet, pouze se prostě nezapálí a nafta se valí výfukem ven.

U modelu TT-V praskala keramika hořáku a tak keramiku prostě vyhodily a udělali TTVEVO bez keramiky.

Obrázek Obrázek
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 46
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.

#1548 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od matejzeman »

Klucí, jak moc je důležitá teubka v bufíku od sání? Musí tam být? Já že jsem jí použil místo rozpadlého výfuku... zítra chci bufík zkoušet po kompletní dekarbonizaci a výměně trysky... jen aby mě nepřekvapilo, že mi začne hořet auto z důvodu, že tam chybí ta trubka :) díky :)
_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)

Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 375
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1549 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

Zkus to. Možná to bude mít jiné vlastnosti díky proudění vzduchu, ale já bych to zkusil.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 46
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.

#1550 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od matejzeman »

Jiné vlastnosti? Děsíš mě :%) jaké vlastnosti to může mít jiné? Nedokonalé spalování? Z plastů se stane bufík? Zastavím tok času? Jsem hold posera no :D
_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)

Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“