Právě je 18 led 2018 22:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1457 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 55, 56, 57, 58, 59  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13 pro 2017 07:31 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 8362
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
A když jsi to zkusil a podíval se potom na chyby tak to něco napsalo?
Jinak je divný, to "Unknown ECU" to by tam být nemělo.
Zadal jsi správně jestli je to benzín nebo nafta?

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 pro 2017 08:29 
Offline

Registrován: červen 2017
Příspěvky: 6
Bydliště: BA
Bydliště: Bratislava
Vůz: XC90 Summum r.v. 2008 2.4D 136 kw
dal som 2 pre diesel, nepamätám si presne čo píše dám večer screen...keď chcem spraviť diagnostiku tak za každým mi odpáli poistku...vyhadzuje mi aj chybu glow relay, ...no relátko som menil kontakty na nom boli ok, mám podozrenie na káble alebo samotnú riadiačku asi nepomôže moderný postup ale klasika vybrať von a hľadať chybu vylučovacou metódou... a teraz mi napadlo, že možno je chybná žhaviača sviečka na bufíku, lebo žhavice na motoru su ok, nemám problém so štartovaním. No žhavič je len špírala okolo porcelánu keď vyhorí nemala by spôsobiť skrat...len prerušiť obvod...tak dnes vyskúšam odpojiť žhavič na bufíku.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 pro 2017 20:34 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 9811
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
Konečně jsem se dokopal k servisu. Bufík po startu poměrně dost kouřil. Zhruba po minutě se to ustálilo. Každopádně špatné znamení, které mi nedávalo moc klidu při ranních studených startech.
Proběhla výměna trysky a svíčky a bufík jen lehce zakouří na startu.
Akce na 2 hodiny.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +280tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +340tis km
ex: V70 D5 120kw 2001, toho času 450tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 pro 2017 07:13 
Offline

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 820
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
taky mi teď začal kouřit a to loni vůbec, že by se to událo tím letním nepoužíváním? :)
akorát nevím, kdy se na to dostanu...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 pro 2017 08:09 
Offline

Registrován: červen 2017
Příspěvky: 6
Bydliště: BA
Bydliště: Bratislava
Vůz: XC90 Summum r.v. 2008 2.4D 136 kw
pre Raolsa

tu su chyby:

CEM -DD11 Communication with CPM control module signal missing
Parking heater does not work, UJ

ECM- 6662 Glow relay control – faulty signal
ECM – 6664 Glow relay control – faulty signal
asi sa mi nepodari žhavič odpojiť nejako cez svetlo, aby som nemusel zhadzovať nárazník...tak to budem robiť po vianociach ...potom sa ozvem dúfam s dobrou správou.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 pro 2017 08:26 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 9811
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
Tod2 píše:
taky mi teď začal kouřit a to loni vůbec, že by se to událo tím letním nepoužíváním? :)
akorát nevím, kdy se na to dostanu...


Tak říká se, že by se to mělo v létě občas zapnout, ale spíš prostě unavená tryska.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +280tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +340tis km
ex: V70 D5 120kw 2001, toho času 450tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 pro 2017 08:46 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 8362
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
fikusito píše:
pre Raolsa

tu su chyby:

CEM -DD11 Communication with CPM control module signal missing
Parking heater does not work, UJ

ECM- 6662 Glow relay control – faulty signal
ECM – 6664 Glow relay control – faulty signal
asi sa mi nepodari žhavič odpojiť nejako cez svetlo, aby som nemusel zhadzovať nárazník...tak to budem robiť po vianociach ...potom sa ozvem dúfam s dobrou správou.


Vázne komunikace s jednotkou bufíka. Může být oxidace v konektoru, nebo přímo v jednotce, nebo něco s kabeláží. Bez sundání nárazníku a světla se to neobejde, ale to je práce tak na 15 minut.
Ty druhé dvě chyby s bufíkem nesouvisí.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017 22:39 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 9811
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
Probufíkoval jsem se ke kabelům
Obrázek

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +280tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +340tis km
ex: V70 D5 120kw 2001, toho času 450tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 pro 2017 09:22 
Offline

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 820
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
noční můra všech časovatelných bufíkářů... :)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 pro 2017 09:33 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 9811
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
Je to divné. Měl jsem za to, že si bufík hlídá napětí baterie. Ale možná je baterka tak moc v řiti, že si pokles pohlídá, ale kapacita už pak není dostatečná na start. Zkusím udělat regeneraci baterky a pak případně koupit novou.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +280tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +340tis km
ex: V70 D5 120kw 2001, toho času 450tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 pro 2017 09:46 
Offline

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 820
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
asi to tak bude
už jsem párkrát zkoušel nějaké baterie regenerovat, ale už asi byly vždy tak v háji, že nemám jediný pozitivní výsledek

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2017 14:16 
Offline

Registrován: září 2016
Příspěvky: 16
Bydliště: Žižkov
Vůz: S60
Zdravím pánové, chci vás poprosit o kontakt na někoho, kdo se vyzná a byl by ochotný se mi po svátcích kouknout na bufík. Při přímém startu slyším jak bufík začne hlučet, ale po cca 20 sekundách se vypne. Bez jakýchkoli chybových hlášek... Loni jel bez problémů a celý rok tankuju jen Čepro bez biosraček a leju VIF, tak jsem doufal, že se nezanese. Je mi ale jasné, že problémů tam může být více. Předem díky

_________________
S60 D5 136kw 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2017 15:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4255
Bydliště: Zlín
Vůz: V70 II D5 AWD MY05 manual, chip, EGR off
Ve Zline se ti na to mrknu i o svatcich. Ale pravdepodobne to rozebereme a bude potreba nova tryska. Nejcastejsi zavada

_________________
"GALERIE"
aktuálně NA PRODEJ: V70 II D5 AWD chip VolvoTune.nl 149 kw / 470 NM, MY05, manuál, EGR OFF Obrázek
chvíli bylo V70 II 2,4 D, 120 kw, MY04, automat, dlouho bylo V70 I 2,5 D, 103 kw, MY00, manuál, KAT OFF, EGR OFF Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2017 15:28 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 9811
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
VojtaŽižkov píše:
Zdravím pánové, chci vás poprosit o kontakt na někoho, kdo se vyzná a byl by ochotný se mi po svátcích kouknout na bufík. Při přímém startu slyším jak bufík začne hlučet, ale po cca 20 sekundách se vypne. Bez jakýchkoli chybových hlášek... Loni jel bez problémů a celý rok tankuju jen Čepro bez biosraček a leju VIF, tak jsem doufal, že se nezanese. Je mi ale jasné, že problémů tam může být více. Předem díky


Ideálně abys to nejdříve pichnul na diag. Rozborka Tě beztak asi nemine.
Žižkov jako městská část v Praze?

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +280tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +340tis km
ex: V70 D5 120kw 2001, toho času 450tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2017 16:12 
Offline

Registrován: září 2016
Příspěvky: 16
Bydliště: Žižkov
Vůz: S60
Zlín mám trochu z ruky, bydlím na Žižkově v Praze... Ale děkuju za ochotu. Nevíte, kde se dá sehnat ta tryska?

_________________
S60 D5 136kw 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2017 16:17 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 9811
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
VojtaŽižkov píše:
Zlín mám trochu z ruky, bydlím na Žižkově v Praze... Ale děkuju za ochotu. Nevíte, kde se dá sehnat ta tryska?


Tryska v autorizáku. Když uděláš smutný voči, možná dostaneš i slevu. Stojí kolem 2500, ale zatím se neukvapuj.
Jak se choval bufík předtím, než se bloknul? Nějaký kouře nebo tak něco?
Jestli si chceš udělat výlet, můžeš se stavit u mě k napíchnutí. Vem si s sebou třeba lyže, už je něco v provozu.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +280tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +340tis km
ex: V70 D5 120kw 2001, toho času 450tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2017 16:30 
Offline

Registrován: září 2016
Příspěvky: 16
Bydliště: Žižkov
Vůz: S60
hajnej píše:
VojtaŽižkov píše:
Zlín mám trochu z ruky, bydlím na Žižkově v Praze... Ale děkuju za ochotu. Nevíte, kde se dá sehnat ta tryska?


Tryska v autorizáku. Když uděláš smutný voči, možná dostaneš i slevu. Stojí kolem 2500, ale zatím se neukvapuj.
Jak se choval bufík předtím, než se bloknul? Nějaký kouře nebo tak něco?
Jestli si chceš udělat výlet, můžeš se stavit u mě k napíchnutí. Vem si s sebou třeba lyže, už je něco v provozu.


Loni jel naprosto bez problémů, když sepnul tak skoro neznatelně zakouřil takový namodralý kouř a pak jen hučel a topil. Po svátcích chceme jet ke známým na chalupu u Petrovic, tak bych se cestou mohl zastavit. Díky moc za ochotu

_________________
S60 D5 136kw 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2017 16:34 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 9811
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
No vidíš. To máš kousek. Podíváme se, co vhodil za chybu. Napiš mi do zprávy, jak tady budete.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +280tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +340tis km
ex: V70 D5 120kw 2001, toho času 450tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 led 2018 17:05 
Offline

Registrován: září 2016
Příspěvky: 16
Bydliště: Žižkov
Vůz: S60
Tak včera a dnes rozborka. Bublinky na membráně trysky. Po výměně trysky, jsme dnes zjistili ještě špatný termostat. Ten jsme objednali, tak zítra to uz snad poběží. Vidu měli kluci bohužel nefunkční pravděpodobně kvůli konci přechodu 2017/2018 :D

_________________
S60 D5 136kw 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 led 2018 19:45 
Offline

Registrován: září 2016
Příspěvky: 16
Bydliště: Žižkov
Vůz: S60
Tak už mi to zase bufí. Překvapilo mě, že se nezablokoval při špatném termostatu.

_________________
S60 D5 136kw 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2018 23:20 
Offline

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 15
Bydliště: České Budějovice
Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
Ahoj klucí,
chci se zeptat odborníků přes bufíky na radu.
Bufík běhal dva roky krásně, vždy bylo slyšet jen takové krásné syčení (jak o dost tišší fén), kouř byl přijatelný. Bufík mi začal automaticky startovat někdy v listopadu a stále fungoval tak, jak má. Jenže jednoho dne jsem jel auto protáhnout ke tchánovi do Rakouska a tak jsem se rozhodl, že do paliva přidám diesel aditivum. Ještě tak dva dny běhalo NT krásně. Ovšem třetí den začal bufík šíleně kouřit a hučet a je slyšet silné kolísání toho hučivého zvuku do toho se začaly ozývat prapodivné zvuky stylu “Hůůůůů - ůůůůů - blop - blop - hůůůu), pokles otáček, dvě strašný rány a zase odznova, ale už bez ran a šílený dým. Od té doby stále stejná situace. Dneska jsem připojil auto na Vidu a jel jsem se s bufíkem projet při pozorování hodnoty flame senzoru, který vždy při “blop - blop) vyskočil na 5V, což znamená uhašení plamene. Neví někdo, kde by mohl být problém? Čerpadlo krásně cvak´a, čerpadlo vody točí a já jsem v koncích :(

Díky za jakékoliv rady, které by potencionálně mohly vést k řešení.
Pěkný den :)

_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2018 23:24 
Offline

Registrován: červenec 2013
Příspěvky: 172
Vůz: V70 MY2000 D5252T, V70 MY2004 D5244T
A neubyva ti obcas chladici kapalina?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2018 23:35 
Offline

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 15
Bydliště: České Budějovice
Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
Jednou někdy v létě ubyla, to je pravda. Od té doby však dále drží. Pročpak? :)

_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2018 23:38 
Offline

Registrován: červenec 2013
Příspěvky: 172
Vůz: V70 MY2000 D5252T, V70 MY2004 D5244T
no mi se to chovalo podobne, a mel jsem propaleny vymenik.
vevnitr bufiku byla spinava kapalina

pak to jeste muze hulit spatnou tryskou,
nebo zhavici svicaka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2018 23:42 
Offline

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 15
Bydliště: České Budějovice
Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
Tak já na to mrknu, jakmile bude příznivější počasí a napíšu, zda to bylo tím :)
Díky! :)

_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1457 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 55, 56, 57, 58, 59  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
BSR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.101s | 21 Queries | GZIP : Off ]