Právě je 27 kvě 2019 01:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 04 říj 2017 20:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2007
Příspěvky: 1053
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Letos na jaře dodělanej projekt aneb sekačka pro pořádný chlapy z 6ps na 13ps :ROFL: . Neustálý problemy z 2taaktem a nevyužitej čínskej 4takt v regálu mě přivedli k tomuhle projektu.. Nejtěšši bylo vyměřit a vyrobit příruby a spasovat je tak aby vše sedělo a fungovalo jak má. Několik variant a několik šedivejch vlasů hromada špon za frézou a soustruhem a nějakej ten Bernard :beer: a pak vše posvařovat, vymyslet držák řidítek a ochranou ližinu pod motor. Ale když už to dělám tak pořádně a z Osterajchu dorazil baliček na GO lišty za 13tis :bad: ale divil jsem se že na tak starej krám vše mají a vše bez máknutí pasovalo. Sekačka měla malej rozchod a na nerovnostech s převracela tak došlo na rozšíření pomocí nabojů ze zadní napravy z V480tky no a pak teda ještě lak... Dělal jsem to s otcem na soustruhu neumím :oops: A takhle to dopadlo :)
Příloha:
Fotografie2200 [800x600].jpg
Fotografie2200 [800x600].jpg [ 103.28 KiB | Zobrazeno 1929 krát ]
Příloha:
Fotografie2203 [800x600].jpg
Fotografie2203 [800x600].jpg [ 85.94 KiB | Zobrazeno 1929 krát ]
Příloha:
Fotografie2204 [800x600].jpg
Fotografie2204 [800x600].jpg [ 87.62 KiB | Zobrazeno 1929 krát ]
Příloha:
Fotografie2205 [800x600].jpg
Fotografie2205 [800x600].jpg [ 78.29 KiB | Zobrazeno 1929 krát ]
Příloha:
Fotografie2207 [800x600].jpg
Fotografie2207 [800x600].jpg [ 59.1 KiB | Zobrazeno 1929 krát ]
Příloha:
Fotografie2208 [800x600].jpg
Fotografie2208 [800x600].jpg [ 83.74 KiB | Zobrazeno 1929 krát ]
Příloha:
Fotografie2209 [800x600].jpg
Fotografie2209 [800x600].jpg [ 74.23 KiB | Zobrazeno 1929 krát ]
Příloha:
Fotografie2199 [800x600].jpg
Fotografie2199 [800x600].jpg [ 87.21 KiB | Zobrazeno 1929 krát ]

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw


Naposledy upravil Stalin dne 06 čer 2018 21:02, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Agria aneb z 2taktu na 4takt
PříspěvekNapsal: 04 říj 2017 20:46 
Offline

Registrován: září 2016
Příspěvky: 181
Bydliště: Přerovsko
Vůz: 20let starý :-)
Hele, to je SUPER ! A víš proč hlavně ? Protože to šlo svépomocí. Prostě pokud máš možnosti, tak to jde. Se šedivejma vlasama, ale jde.

Co bych dal za to, mít svářečku, soustruh...tyyy brďo...Kopu se do prdele v paneláku a už mi z toho fakt hrabe... :fool:

Jen tak dál mistře :beer:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Agria aneb z 2taktu na 4takt
PříspěvekNapsal: 05 říj 2017 08:37 
Offline

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 1582
Bydliště: Brno
Pěkné, a jak je to s vibracemi? Já mám tovární Vari vyžínač a moc dlouho se s tím dělat nedá.

_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Agria aneb z 2taktu na 4takt
PříspěvekNapsal: 05 říj 2017 17:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2011
Příspěvky: 139
Bydliště: Písek
Prevody jsou dimenzovany na dalsi porci vykonu?

_________________
4184S2 01´


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Agria aneb z 2taktu na 4takt
PříspěvekNapsal: 05 říj 2017 18:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2007
Příspěvky: 1053
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
zetor25K píše:
Prevody jsou dimenzovany na dalsi porci vykonu?


Převody jsou hodně nadimenzovaný je to stará poctivá masina a i spojka je tady ve voleji a pokud se do něčeho zapichnu na tvrdym podkladu tak klouzne spojka :D . Motor jede v docela nízkejch otáčkách tak jsou vibrace minimální a navíc jsou řidítka uložený na čtyřech gumovejch silentblocích. Ale je sranda když se listou zapichnu do jabloně a motor pořád bla bla bla a sekačka se mi zahrabavá do země jako bigoš :lol:

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Agria aneb z 2taktu na 4takt
PříspěvekNapsal: 05 říj 2017 18:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2007
Příspěvky: 1053
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
jirka87 píše:
Hele, to je SUPER ! A víš proč hlavně ? Protože to šlo svépomocí. Prostě pokud máš možnosti, tak to jde. Se šedivejma vlasama, ale jde.

Co bych dal za to, mít svářečku, soustruh...tyyy brďo...Kopu se do prdele v paneláku a už mi z toho fakt hrabe... :fool:

Jen tak dál mistře :beer:


Diky za pochvalu. Za mistra se fakt nepovažuju ale ledas co se dá zpravit nebo předělat. Dilnu nemám je to jen malá garáž s kotelnou v jednom. Soustruh mi zatím nic neříká ale už je doma nějakej patek je to otcuv koníček v duchodu na to domácí žvejkání. Neumím svařovat (a to mě ser...) ale koupil jsem COčko a učím se s tím. Jsem truhlář a tohle mám jako odreagování :)

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Agria aneb z 2taktu na 4takt
PříspěvekNapsal: 01 lis 2017 19:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2007
Příspěvky: 1053
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Další projekt dotahl sem dom nepojzdej Rider Stigu tak uvidím co se s toho vyklube :D
Příloha:
Fotografie2765 [800x600].jpg
Fotografie2765 [800x600].jpg [ 53.63 KiB | Zobrazeno 1699 krát ]

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Agria aneb z 2taktu na 4takt
PříspěvekNapsal: 28 bře 2018 18:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2007
Příspěvky: 1053
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Tak pacient Stiga ožil:D stalo mě to asi 1000kč a vše funkční jen je zarezlej čep na kterým se muže křížit přední a zadní část to budu muset rozhejbat švajcem :lol: .. No a jestli bude čas tak dostane i lak je to vorezlý jak stará škodovka...

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Agria aneb z 2taktu na 4takt
PříspěvekNapsal: 28 bře 2018 19:09 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 755
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
Co tomu bylo?

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 bře 2018 21:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2007
Příspěvky: 1053
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Nevím proč to odstavili ale 3 roky to stálo. Byla urvaná struna plynu a totálně zarezlej starter a nejakej umělec co ho předemnou rozdělával rozlámal uhliky a ten plastovej věneček co je drží..
Příloha:
Fotografie2766 [800x600].jpg
Fotografie2766 [800x600].jpg [ 55.07 KiB | Zobrazeno 1399 krát ]

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 led 2019 20:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2007
Příspěvky: 1053
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Ten kurovec to je pakáž :D tenhle tejden už tady mám druhou zadřenou motorovku....

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06 led 2019 13:57 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 339
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC
Stalin:
Děláš opravy drobné motorové techniky? Pak mám vlezlý dotaz: neválí se ti válec z přidřené klasické H372 (non-Xtorq), origo Mahle? Ne vyhoblovaný nikasil, ale rozmazaný píst, kousanec od kroužku tak do milimetru na vršku portů a podobně. Využil bych ho, klidně dva. A přední madlo z Jonsereda 2072 nebo 2085 s ne úplně tvarově zhuntovanou přední částí-prasklé na pravé straně u šroubů nevadí :)

_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 570k na podvozku a 230k na motoru


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 led 2019 19:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2007
Příspěvky: 1053
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Jo dělám mám to jako koníček a zabavu. Pokud není valec a nikasil moc poškozenej tak se valec snažím zachranit. Dily co vyměním davám k opravenýmu stroji a doma to nehromadím. Tak boužel. Ted tady mám Hsq 365 ale tam je píst i valec nepoužitelnej.

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 led 2019 20:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2007
Příspěvky: 1053
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Chycenej pist a zachraněnej uplně nová pila ale benzin bez oleje....
Příloha:
Fotografie4034 [800x600].jpg
Fotografie4034 [800x600].jpg [ 49.66 KiB | Zobrazeno 749 krát ]
Příloha:
Fotografie4036 [800x600].jpg
Fotografie4036 [800x600].jpg [ 45.71 KiB | Zobrazeno 749 krát ]

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 led 2019 20:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2007
Příspěvky: 1053
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Tohle mi leží na stole tedky...
Příloha:
Fotografie4044 [800x600].jpg
Fotografie4044 [800x600].jpg [ 71.74 KiB | Zobrazeno 745 krát ]
Příloha:
Fotografie4041 [800x600].jpg
Fotografie4041 [800x600].jpg [ 41.71 KiB | Zobrazeno 745 krát ]
Příloha:
Fotografie4043 [800x600].jpg
Fotografie4043 [800x600].jpg [ 48.54 KiB | Zobrazeno 745 krát ]

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 led 2019 11:51 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 339
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC
Roger.
Dobrá práce na tom prvním-tohle jde, u kroužků je to občas trochu šamanství aby po zahřátí materiál nelezl do drážky a nebrzdil je.
Ten open port válec bude OK-fotky jsou trochu neostré, ale jestli dobře vidím, moc chudá směs natavila hlavu pístu, ta skřípla kroužek který se urazil o spodek výfukového kanálu. Válec by mohl být OK, pokud neztratil spodní kompresi.
Kdyby někdo podobný válec z 372 nechtěl, víš kam s ním :)
Potřebuju přetvarovat porty, zvednout je nahoru, celý válec posadit o kus dolů, předělat spalovací prostor... :D

_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 570k na podvozku a 230k na motoru


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 led 2019 17:15 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Jojo, ještě že dávám do benzínu ten brutálně modrej TSF, tam dycky poznám, že ho v tom už mam... Dřív jsem ještě v autíčkách jezdil na nějakej panolin a tam bylo poznat prd.
Jinak hezká práce pane!

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 led 2019 19:46 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 339
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC
Tak to nikdy neber od Benziny 98 oktanů.Ta je modrozelená :D

Ale jinak je TSF naprosto fantastický olej: API TC/JASO FD zanmená v provozu neuvěřitelně nízkou popelnatost, takže se s ním skoro nedá napéct pořádné množství karbonu. Při záběhu válce po úpravách jsem párkrát použil tak bohatou směs, že se Stihl olejem i Husqvarňáckým XP byla za pár minut na svíčce taková pecka, že skoro přestala dávat jiskru.
TSF mazalo dál jako o život, vršek pístu černý, ale šlo to setřít ubrouskem, resp. to zmizelo po pár delších řezech se skoro normálním seřízením.
Tohle se Paramu hodně povedlo, pokud vím, když s ním přišli, tak nízkou popelnatost mělo snad míň než deset olejů na světě...

_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 570k na podvozku a 230k na motoru


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 led 2019 19:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2007
Příspěvky: 1053
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
FrantaB píše:
Roger.
Dobrá práce na tom prvním-tohle jde, u kroužků je to občas trochu šamanství aby po zahřátí materiál nelezl do drážky a nebrzdil je.
Ten open port válec bude OK-fotky jsou trochu neostré, ale jestli dobře vidím, moc chudá směs natavila hlavu pístu, ta skřípla kroužek který se urazil o spodek výfukového kanálu. Válec by mohl být OK, pokud neztratil spodní kompresi.
Kdyby někdo podobný válec z 372 nechtěl, víš kam s ním :)
Potřebuju přetvarovat porty, zvednout je nahoru, celý válec posadit o kus dolů, předělat spalovací prostor... :D


Tak to ladíš pilu na vysokej výkon s takovejma upravama 8) budu na tebe myslet kdyby se mi tady něco oběvilo.
Ten válec je taky kaput je to blbě vyfocený ale jsou tam rejhy od toho uraženýho pistnho kroužku.
Taky jsem si myslel že za to muže chudá směs ale podle mě to tak není. Vyklepal se nebo zaklepal kolíček co drží pístní kroužek aby se netočil. Ale tady se kroužek otočil a rafnul za vyfukovej kanál a takhle to dopadlo.

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 led 2019 20:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2007
Příspěvky: 1053
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
FrantaB píše:
Tak to nikdy neber od Benziny 98 oktanů.Ta je modrozelená :D

Ale jinak je TSF naprosto fantastický olej: API TC/JASO FD zanmená v provozu neuvěřitelně nízkou popelnatost, takže se s ním skoro nedá napéct pořádné množství karbonu. Při záběhu válce po úpravách jsem párkrát použil tak bohatou směs, že se Stihl olejem i Husqvarňáckým XP byla za pár minut na svíčce taková pecka, že skoro přestala dávat jiskru.
TSF mazalo dál jako o život, vršek pístu černý, ale šlo to setřít ubrouskem, resp. to zmizelo po pár delších řezech se skoro normálním seřízením.
Tohle se Paramu hodně povedlo, pokud vím, když s ním přišli, tak nízkou popelnatost mělo snad míň než deset olejů na světě...


TSF olej je opravdu tak dobrej? S ním žadný skušenosti nemám. používam jen Hsq XP ale zasoba dochází a měl jsem i oleje shindaiwa :D

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 led 2019 23:34 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 339
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC
Ladím-no, jsou to spíš takové experimenty. Dokázal jsem od oka (samozřejmě s časovacím kolem v ruce) udělat věc, která táhne jak spřežení-372 kde jsi s 60 cm lištou a LPX 73 nepoznal zvukově rozdíl v buku 20 a 80 cm-takže s utopenou lištou. A řezalo to furt do pryč. Jenže to blbě startovalo, do plného zahřátí byly nutné dvě úpravy seřízení karburátoru a jakmile to vypadlo ze sweetspotu okolo 9-9,5k v řezu, mělo to tendenci se uchlastat a chcípnout. Plus životnost origo karteru byla asi šest hodin provozu, pak už bylo ložisko na pravé straně u spojky protlačené asi 0,4mm dopředu, přestalo těsnit gufero a šlo to do psí. Ale za tu srandu to stálo :D I když plánované to nebylo a na práci to fakt není.

Problémy s kolíčkem jsem zatím viděl jenom u nejlevnějších pístů z číny (ty pod stovku) a jinak vždycky chudá směs, obvykle v kombinaci s něčím-tupější řetěz a hluchá/spěchající obsluha, která na pilu nalehla do delšího řezu nebo žene kulatý řetěz v podélném řezu a tak-takže se hlava pístu fofrem pořádně ohřeje zatímco sukně je furt ještě studená, kolíček a kroužek taky-a v tu chvíli se kolíček uvolní, kroužek pootočí a je hotovo.

Pokud si dobře pamatuju, povolená popelnatost JASO FD specifikace je někde na úrovni 5% JASO FC. Oficiální informaci jsem nikde nenašel, ale běžný Stihl nebo Hsq olej by měl být na úrovni JASO FB (snad trojnásobná povolená popelnatost proti C), Hsq XP olej FC přičemž občas někdo říká že FD, ale podle svíček které jsem po tomhle oleji viděl tomu nevěřím-černé tak, že by mohly okopávat salát. TSF by mělo být někde v řádu 1-1,5% popelnatosti oproti běžným olejům pro tuhle techniku-a moje zkušenost je taková, že to asi bude pravda, udělat s ním pecku na svíčce vlastně nejde a to jsem se i trochu snažil.

A rozdíl standard Stihl vs TSF-klasický plně seřiditelný křoviňák FS 450 s trojbřitem 320 mm (obroušená 350): se Stihl olejem OK, líbilo se mi to. Pak jsem dolil benzín s TSF a bylo krásně slyšet, jak si ho mašina natahuje a zvyká si na něj-rychlejší rozběh a pod plným plynem cca. 500 ot nahoru v záběru. Nikdo mi to nevěří 8) ale já už tu oranžovou srajdu do nádrže nenaleju.

Jo-a střední Contra (no, ta klasická kterou tu známe-106ccm/6 HP) postavená na "use any good 30 weight motor oil at 1:25 ratio" se dá provozovat 1:40, je evidentně přemazaná a stejně nekarbonuje... Na ni teď musím udělat nové těsnění nádrže a někde si urvat ranec peněz na metrovou lištu s rozetou na 404 řetěz :twisted:

_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 570k na podvozku a 230k na motoru


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 led 2019 01:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9886
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Já ho používal jen tak jako že mam spotřebu malou, tak proč ne. Jenže pak jsem nafasoval křoviňák, kde byl origo olej mauntfílt. No Tak sem vybehl nádrž a že doleju, měl jsem tam akorát zbyteček směsi z autíček, s tim panolinem, taxem to tam dal. Tvl to sem nežral, jak to ožilo, reakce na plyn, zvuk, prostě to šlo jak fík. Prostě znatelná změna. No ale ten panolin stojí litr litr. Taxem tam pak namíchal čerstvej s TSF a změna žádná oproti tomu panolinu. Takže tak.
Každýmu řikám, že ho tam má nalejt, protože jesi platim 60 kč za litr M2T nebo 160 za TSF mi fakt nezabije, když to vydrží na 100 motohodin.
Ale víc k tématu místních šikulů nemam, páč sem si ani neporadil s neběžícim mazánim řetězu na elektrický motorovce a mažu to štetcem tak nějak od oka... :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 led 2019 11:17 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 339
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC
M2T je hlavně "olej" který snese okolo 6000 cyklů za minutu (takže 3000 ot), za určitých okolností kolem 9000 cyklů (4500 ot). Ano, když je namíchaný 1:25 v něčem s většími vůlemi, tak to nějak maže taky.
A platit 160,-/l za prakticky nejlepší olej na světě-tady není o čem.

Na elektrické motorovce, pokud není stržené šnekové nebo pístkové kolo náhonu, může být ucpané bimbátko (filtřík v nádržce), nebo hadička od něj, nebo výstup od pístku. Prostě rozebrat, vyčistit a pokud je někde něco evidentně mechanicky v nepořádku, koupit nový díl.

_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 570k na podvozku a 230k na motoru


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 led 2019 19:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2007
Příspěvky: 1053
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
U ty elektický řetězovky je nejhorší když ti v tom zaschne ekologickej olej co je v něm řepka, pila se malo používa a olej zaschne vytvoří takovou želatinu a nerozpustí to ani čistič brzd. To znamená třeba u Narex řetězovky celou ji rozebrat jen proto aby ses dostal na čerpadylko a i to musíš rozebrat vše mechanicky vyčistit.....

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 led 2019 20:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2007
Příspěvky: 1053
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
FrantaB tak to máš dobrej koníček 8) některý motorovky jsou fakt monstra a neskutečně jedou velky laděný vyfuky jak na 2t motorkách a ten zvuk to je pak písnička. Ja tak maximalně na H 61 dám 24" lištu :D a říkam si pak v lese jak jsem velikej kluk :) a pak mám ruce jak opičák.
To TSFko vyskouším da se koupit 10l kolem 1200 a to je super cena

Na tý H365 to udělal kolíček tu paseku ono ta pila za sebou má nejmín tři ruský ofenzívy a podle toho vypadá.
Někteří majitelé nemají cit a ani sluch a jedou az se pila zastaví a pak se hrozně diví :shock:

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.259s | 22 Queries | GZIP : On ]