nedostatečný výkon...

Nejnovější Volva od roku 2015/16
  • Autor
  • Zpráva
Maisel72
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 5
Vůz: xc90 D5, 08

#1 nedostatečný výkon...

Příspěvek od Maisel72 »

Zdravím všechny Volvisty, ztracený syn se navrátil s xc 90 (2008) - manuál
Měl jsem jí a musel před 8 lety prodat a tak se mně stýskalo, že jsme jí koupil znova.
Auto je ve výborném stavu (plná výbava-poctivých 160 000, ale nejede....tedy alespoň podle mě

Mám dotaz, prosím nekamenovat... sice to není na tohle tempo ideální vůz, ale kolik Vám točí D5 (136kw) na šestku? Já si možná líznu na doraz plynu 3500 a víc ani tuk (spíš tak 3400), tedy maximálka cca 180,-. Zrychlení na předjíždění taky bída, ale jelikož ho miluji, tak i odpustím...jen chci vědět, jak jste na tom Vy a případně zda někdo umí poradit co s tím....na diagnostice vše OK...
Jsem ochotný zainvestovat, ale musí to mít smysl...hlavně potřebuji vědět, zda jsem tenkrát neměl super kousek, který byl skvěle zajetý chodil 220 tacho, tenkrát jsem byl mladý a hodně jezdil Německo...

Jaké máte zkušenosti s chipem tohoto motoru pro občasné využití výkonu?

Jinak jsem sem byl na horách, jak napadlo a při dodržování limitů a lehké noze 9,4 spotřeba mix Praha a dálnice, hory - to mně přijde Ok

Moc díky všem

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#2 nedostatečný výkon...

Příspěvek od Haben »

Auto na diagnostiku, pak uvidíš.
Na 6ku to bude při maximálce řekněme 210 km/h točit přes kolem 4300 ot. Maximálka 180 km/h a otáčky 3400 jsou špatně.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 nedostatečný výkon...

Příspěvek od Urvanej »

Jako 120kW vs. 136 taky může něco bejt. No a pak taky zajetelený DPF ti zacpe vejfuk a si v loji a je jedno kolik máš výkon, ale když to neufoukáš, tak máš smůlu.
Haben:
..na diagnostice vše OK...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#4 nedostatečný výkon...

Příspěvek od raolsa »

Diagnostika origo?
Vířivé klapky fungují?
Čidla tlaku DPF fungují?
Koncovka výfuku je čistá?
Filtry jsou jak staré?
Díru v sání to nemá?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Maisel72
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 5
Vůz: xc90 D5, 08

#5 nedostatečný výkon...

Příspěvek od Maisel72 »

Urvanej píše:Jako 120kW vs. 136 taky může něco bejt. No a pak taky zajetelený DPF ti zacpe vejfuk a si v loji a je jedno kolik máš výkon, ale když to neufoukáš, tak máš smůlu.
Haben:
..na diagnostice vše OK...
No vejfuk vypadá čistě nijak moc to nekouří
Nerozumím proč porovnávaš 120kw a 136kw...
Vždy jsem měl 136 kw...
Když bude ucpaný PDF tak to diagnostika přece pozná, ne?
Moc díky za snahu a rady

Maisel72
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 5
Vůz: xc90 D5, 08

#6 nedostatečný výkon...

Příspěvek od Maisel72 »

raolsa píše:Diagnostika origo?
Vířivé klapky fungují?
Čidla tlaku DPF fungují?
Koncovka výfuku je čistá?
Filtry jsou jak staré?
Díru v sání to nemá?
Diagnostika origo T6R
Vířivé klapky opraveny měly problém, když nic nehlásí diagnostika tak musí být Ok, ne?
Čidla by taky hlásila nebo ne?
Výfuk čistý suchý, nekouří...trochu se mi zda ze víc smrdí, ale třeba hledám mouchy
Filtry nové
Saní díra asi není má tomhezky zvuk možná když jde víc do otáček
víc duni než bych chtěl, ale třeba si vymýšlim
Moc dík za odpověď a snahu

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#7 nedostatečný výkon...

Příspěvek od Zajsoft »

Zacal bych dekarbonizaci...
http://www.rychloservis-praha8.cz/
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#8 nedostatečný výkon...

Příspěvek od Urvanej »

Maisel: porovnával jsem, protože přítomnost DPF může značně ovlivnit výkon auta. Diagnostika, pokud jsou čidla v pořádku, samozřejmě ucpané DPF pozná, ale to se dá ověřit jen na live datech za jízdy, jestli se se zátěží mění tlak a jak. Moje zkušenost je, že pokud auto nejede, tak může být problém i od turba dozadu.
Decarbonizaci jedině bez DPF, protože kde se ten sajrajt co vyletí zachytí... :bad:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#9 nedostatečný výkon...

Příspěvek od Warcz »

Nevím jestli se to dělá i u Volva ale kamarád měl Forda a tam taky diagnostika nic nehlásila až mu auto kleklo na D1 a zjistil, že tam není filtr ani další věci. Součástí "úpravy" bylo i přehrání SW aby diagnostika hlásila vše OK.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#10 nedostatečný výkon...

Příspěvek od Zajsoft »

Urvanej píše:Decarbonizaci jedině bez DPF, protože kde se ten sajrajt co vyletí zachytí... :bad:
Dekarbonizace DPFko nezanasi, spis ho naopak i nepatrne(sic minimalne) vycisti, spis bych to prirovnal
od nuly k nule... To ze bych DPFko pak vypalil, tak to urcite, uz minimalne z principu - ve srpse si taky umejes predek i zadek, ze...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#11 nedostatečný výkon...

Příspěvek od Urvanej »

no nesouhlasim s tebou, viděl jsem, sice jen na videu, co při takový kůře umí vyletovat vejfukem ven a to rozhodně nějaká regenrace DPF nespálí. Minimálně proto, že se to do DPF ani nedostane a zustane to u vstupu. Vstupní kanálky do DPF (ty co mi přošly rukama) měly cca 1x1mm a tvar jehlanu, přičemž nejvyšší teplota při regeraci je někde ve 3/4 délky.
No prostě jsem jen vyjádřil svuj názor, že nesprávně použitý (nejen) BG produkty mohou i škodit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S/V/XC 90; V/XC 60“