Nespolehlivost S/V90

Nejnovější Volva od roku 2015/16
  • Autor
  • Zpráva
mot
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 520
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Moravská Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04

#1 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od mot »

Zdar,
Co na to říkáte, chystám se v budoucnu koupit právě V90, ale všude na netu se píše, jak jsou to nespolehlivé auta.

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/nejvice-a-nejmene-spolehliva-auta-dle-cr-ukazuji-co-muze-zpusobit-downsizing/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

Jaký je váš názor?
_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od Urvanej »

Názor nemám, protože nevím, na základě čeho hodnotili (buď jsem to přehlídl, nebo to tam neni). Pokud počet zastávek v servisu během nějakého období, tak to nic neznamená. Pokud počet odtahů, tak je to na pováženou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 73
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC60
Bydliště: Praha

#3 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od moreplavec »

Zdravím, nějaké nové informace ohledně spolehlivosti V90? Také po ní pokukuji, že bych si na pár let udělal radost. Ale děsí mně 2 věci: rychlost s jakou jim padá cena (ruku v ruce s počtem dostupných kusů v parádní výbavě) a pak když mi v servisu na dotaz o spolehlivosti řekli: není to tak hrozné, už máme auta co najela i 200t km - to je na to auto hodně? :shock:

Tušíte někdo, jak to s novými V90/S90 vypadá a jak to tedy je s poruchovostí a případně s cenou servisu? Případně už se ví jaké motorizaci se vyhnout? Moje "stará" XC60 jezdí každý den bez chyby a v servisu se vidíme 1x za rok, udělají co je třeba a jen jezdím.
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 419
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#4 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od lkopcansky »

Přílohy
v90.JPG
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Castrol 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 589
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#5 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od Sup »

S/V90 nejezdí tak dlouho.

VEA v XC90 nebo v P3 platformě už jezdí déle.
Aktuálně Volvo sundalo termín rozvodů z 210 000km na 150 000km!
Už se našlo pár kusů, kterým praskla vložka válce, takže tlakovaly, ovšem kdo to nezažil na pětiválci, že ;-)
Jsou kusy, které sem jezdí a mají v 500 000km původní motor, turbo, čerpadlo, vstřiky všechno a některé natlakují hadice po 120 000km.

VEA trpí u periferií, jako jsou lambda sondy, při kratších jízdách velké zasí... Popřípadě poruchy EGR ventilů, ale později se nasadil inovovaný typ. Některé vzduchové hadice můžou prasknout, opět to samé jako na pětiválci.

Bohužel zatím chybí pořádný vzorek vozů, kteří by měly najeto přes 200 000km.

Jinak upřímně olej 0W-20 olej je na pováženou a pro motor nedělá právě dobrou službu k prodloužení živonosti v kombinaci s intervalem 30 000km.

Ve srovnání s prvními roky XC90II 2015-16 jsou novější SPA zlaté. Tam kvalita výroby docela pokulhávala.

Jinak pravidelně odcházejí tlačítka na volantu, pravé potvrzovací, brzdy jsou, zase obzvlášt na XC90, dost zatěžované a mají výdrž 30-60tis. km. při použití adaptáku a aut. park brzdy zadní doslova mizí před očima.

Co je špatné, že Volva nemají čidla na brzdy... Hodně lidí díky tomu měnilo i kotouče.

Jiank co se týká poruch software a zase software - auto nebliká - aktualizace a bliká
Klima nechladí - aktualizace softwaru - chladí atd. atd.

Pokud budou nějaké dotazy, tak odpovím ;-)

saabik
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#6 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od saabik »

0w20 používá celá Toyota i další výrobci. Bych z toho tragédii nedělal.

Jinak stále stejná písnička. První rok dva jsou u nového modelu k doladění. Stejně jako u konkurence. Současné nové V90 (hlavně v benzinu) bych se nebál. Pobývám teď ve Švédsku a V90 je tu nejrozšířenější auto. Naopak XC90 je tu ve srovnání s tím kombikem jak šafránu. A to jsem Švédsko projel od jihu k severu a zase zpátky. Volvem 8).
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4676
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#7 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od PetrXC70 »

O spolehlivosti nevim vůbec nic, ale je to krásný auto!
Přílohy
bez názvu.png
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

saabik
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#8 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od saabik »

Nová V60 je subjektivně ještě hezčí a objektivně i lépe jezdí :)
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 73
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC60
Bydliště: Praha

#9 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od moreplavec »

Tak jsem byl dneska ve Volvu se ve V90 povozit. Celkově dojem z auta je určitě kladný, ale úplné nadšení nenastalo. D5 motor je tak-tak akorát, jede dostatečně, neurazí, nenadchne. Přestože jsme v odpoledních hodinách projížděli po poloprázdných okrskách na okraji Prahy, spotřeba byla velice nepříjemných 10,5l/100km, což moje stará XC60 žere při průjezdu Prahou. Čekal jsem 7-8l/100km, toto je dost zklamání, v centru to bude tak za 13-15l/100km? Podvozek dost nelibě nese české "opravované" silnice, retardéry je pak třeba důsledně respektovat a řádně si přibrzdit, jinak nebude trpět jen podvozek.

Ovládání celkově je trochu složitější, hlavně pak dotykový display. Vypadá to super, jakožto nadšence do technologií mně nadchnul a zklamal zároveň, rozhodně by nějaká řádka tlačítek pro přímou volbu (například topení) byla víc než vhodná. Neustálé přesouvání mezi obrazovkami zrovna ideální není a nějaká revize či split-screen by určitě systém snesl (nebo jsem jen nenašel nastaveni?). Dá se zvyknout, ale nutnost zvolit, posouvat a potvrdit jen pro změnu teploty, pak výhřevu, pak zase dojet na změnu audia a zpět najít navigaci, no, nic extra. Stavový display v horní části palubky s trvalou informací o audiu či dalším odbočení z navigace vysloveně chybí, stejně jako head-up informace (možná mají lépe vybavené modely). Navíc dotykový display bude asi nutno neustále čistit, nemluvě o potenciálních škrábancích. Co vysloveně zklamalo je nemožnost využití displaye (nebo to jen prodejce netušil?) jako TV či přehrávače videa při jízdě nebo chybějící bezdrátové nabíjení telefonu. Ovládání audia je spíše designový prvek, protože ovládání z volantu je jasně lepší.

Co je určitě potěšující, je cena servisu. V podstatě je to shodné s tím, na co jsem zvyklý historicky, tedy moje obava z "přiražení si" za větší model se nepotvrdila. Takže se to ve mně pere, jdu zkouknout konkurenci a něco vybrat. Musím říct, že nabídka je bohatá a nebude to snadné, přestože Volvo má u mně mnoho bodů navíc historicky i za design. Rozhodně se dá říci, že nové auto bude skokem kupředu a už teď se těším, jen ještě nevím na které :)
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#10 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od Warcz »

Pěkně sepsáno. Jsou to přesně ty věci, které mě na nových Volvech štvou. Třeba BMW má dole pořád několik programovatelných tlačítek, které mohou zavolat na číslo, spustit navigaci na adresu nebo udělat dalších X věci. Poslepu a intuitivně.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#11 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od simons93 »

Hmm, ta spotřeba je u diesela zajímavá. Já jsem testoval V90 T4, tj. základní benzín a trasa byla Praha a přilehlé okresky za Prahou tak 50/50 a spotřeba se pohybovala kolem příjemných 9l. Tempo proměnlivé, zkoušel jsem i dynamiku i pohodovou jízdu. Dynamika neoslní, ani neurazí, přišla mi i u základního benzínu dostatečná, motor hezky tichej. Přišel mi dokonce o něco příjemnější, než moje 3.2 v S80, což mě samotnýho překvapilo, jelikož jsem nebyl příznivcem těch nových čtyřválců v autech téhle třídy. Celkově teda dojem docela dobrej. Já kdybych si vybíral z nových modelů Volva, tak asi sáhnu po T5 FWD, ale ani ten základ nebyl marnej. No a interiér ten je zase o level jinde, než u P3. Mně osobně tablety v autech vůbec nevadí, ten Volví infotainment je navíc hezky přehlednej a logickej. Ale to je už samozřejmě o osobních preferencích. Každopádně za mě je nová generace Volv fakt pecka, ale jak budou spolehlivý se ještě uvidí. Zatím jsou tu ještě moc krátce.

saabik
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#12 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od saabik »

Doporučuji se svézt i s tou V60. Není o tolik menší a podvozkem je na tom lépe. Nedávno jsem sice měl půjčený benzín (T6), ale výkon mu rozhodně nechyběl. Akorát na ni mají o 100 tis. menší slevu oproti V90.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#13 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od simons93 »

Já se osobně těším, až se projedu v nový S60 T5. Vidím ji jako nástupce svojí S80 :D Tak doufám, že ta spolehlivost bude tak nějak v normě.
Naposledy upravil(a) simons93 dne 09 čer 2019 01:50, celkem upraveno 1 x.

zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1170
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#14 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od zvedavec »

No já mám výhodu, až na ni budu mít. Tak už bude ne/spolehlivost důkladně zmapována a zdokumentována :-) dávám tomu 10-15 let a 300 000 km :-)
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 73
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC60
Bydliště: Praha

#15 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od moreplavec »

Po zklamání z testu V90 jsem začal testovat další auta, další potenciální favority. Včera to bylo starší (2013) BMW 530d GT (6 válec/1 turbo, vzduchový podvozek + pár asistentů a M paket) a přestože mně to mrzí, tak jsem se svezl o řád lépe proti V90, režim Sport raději nezmiňovat. V90 jasně vítězí v designu či ve velikosti kufru, ale pak už jen těžko hledat pozitiva a to nemluvím o ceně. Nevím, zda zrovna BMW 5 vyhraje v mé osobní volbě, ale je skoro jisté, že V90 jezdit nebudu, alespoň ne v této verzi.

Nicméně pár lidí mi již potvrdilo, že ta spolehlivost není nic kritického (proti XC90), hlavně pak při delších jízdách a s příchodem ročníku 2017.
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#16 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od Warcz »

Podle mě máš dobrou dobu. BMW má velký problém udat nové auta. Mluví se o poklesu 20% možná i více. Zvláště prémiový segment. Pokud najdeš nějakou skladovku dostaneš se cenou na zajímavá čísla. Otázka je jestli už zlepšili spolehlivost.

https://www.auto.cz/ojete-bmw-rady-5-e60-e61-supertechnika-ktera-se-vsak-po-letech-msti-124181
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 73
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC60
Bydliště: Praha

#17 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od moreplavec »

Díky za info. A lze na tom displayi pouštět film nebo to nějak obejít, například mirrorem displaye mobilu? Že bych si na ten display promítl navigaci nebo film (za jízdy)?

Jinak jsem v BMW seděl a pak o něm četl a mluvil s mechaniky. Řada E6x je tedy "radost" a sype se jak perník, ale F10/F07 co zvažuji, tak tam rovnou odchází motory a spousta další parádiček. Už jsem asi zase víc Volvista, byť ten podvozek můžeme BMW jen a jen závidět.
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Babice u UH
Vůz: V90 D5

#18 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od pecouldek »

Ta spotřeba je blbost. Mám najeto asi 3000 km (D5) a průměrnou spotřebu 7,8 l. Kombinace město, okresky. A to nejezdím nijak na spotřebu. Na dálnici, když člověk jede rozumně, se dá jít na spotřebu kolem 7 litrů.
Dotykový display je otázka zvyku. Já s ním nemám problém.
S Android car jsem chvilku bojoval s připojením. Blbé je připojení přes kabel. Užitná hodnota taky nic moc. Waze, přehrávač, google myslím... Raději jsem si pořídil magnetický držák na telefon... :-)
Jinak jsem zatím velmi spokojen.

saabik
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#19 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od saabik »

Warcz píše:Podle mě máš dobrou dobu. BMW má velký problém udat nové auta. Mluví se o poklesu 20% možná i více. Zvláště prémiový segment. Pokud najdeš nějakou skladovku dostaneš se cenou na zajímavá čísla. Otázka je jestli už zlepšili spolehlivost.

https://www.auto.cz/ojete-bmw-rady-5-e60-e61-supertechnika-ktera-se-vsak-po-letech-msti-124181
Nezdá se, že by BMW klesalo. Dokonce si lehce meziročně polepšilo. Statistiky spíš říkají, že problém mají lidové vozy z Německa, Itálie a Japonska :).
https://www.auto.cz/prodeje-novych-aut-v-evrope-po-deviti-mesicich-konecne-vzrostly-ale-jen-nepatrne-129765
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 73
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC60
Bydliště: Praha

#20 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od moreplavec »

No, já jsem opětovně zkusil V/S90 a prostě mně to auto nevzalo. Z venku super, po usednutí super, ale jízda o ničem. Zvláště pak jezdit s tímto autem Prahu je vysloveně utrpení. Takže jsem nakonec koupil novou Mazdu 6 v plné palbě s 2.5 benzínem a je to úplně jiná štika. Také to není zdaleka bez chyb, ale člověk se povozí a když jedu jen-tak, hravě se dostanu k nějakým 7l/100km.
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 589
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#21 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od Sup »

Kouřivost může být daná více věcmi.

Prasklá hadice k intercooleru - je na ně vydaná svolávačka a mění se za nový typ
Prasklá hadice z intercooleru, už jsem tu měl auto co mělo prasklé obě, buď záruka nebo u starších aut zákazník platí opravu.
Pokud to někdo ignoruje déle, tak může dojít až k prasknutí vložky DPF, proto jde ven černý dým. Už se měnil na několika XC90.

VEA motorům opravdu škodí krátké jízdy, kdy se na lambda sondě utvoří krusta ze spalin, že někdy nejde ani vyndat ven.
Předpis od výrobce je vyndat očistit a dát zpět s aktualizací softwaru.

Je někdy až s podivem jak zanedbané můžou nové SPA auta být, protože řidiče je mají od firmy na leasing, tak neřeší, nebo neřeší celkově peníze a nějaká svítí kontrolka motoru nevadí, přeci to stále jede... Proto jsou "často" vidět kouřící kusy.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#22 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od Urvanej »

No spíš jde o to, že skrz DPF kouř projít prostě nemůže a pokud projde, tak je filtr v řiti.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#23 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od Warcz »

Sup píše: Jinak pravidelně odcházejí tlačítka na volantu, pravé potvrzovací, brzdy jsou, zase obzvlášt na XC90, dost zatěžované a mají výdrž 30-60tis. km. při použití adaptáku a aut. park brzdy zadní doslova mizí před očima.

Co je špatné, že Volva nemají čidla na brzdy... Hodně lidí díky tomu měnilo i kotouče.


měl jsem teď na víkend V90 CC a musím potvrdit, že ten tempomat v koloně je tragedie. Styl přískokem vpřed. Tempomat neví jestli přidat, nebo brzdit a automat neví co tam zařadit... Tesla úplně v pohodě. Superb v automatu taky neměl problém. Už asi chápu ty brzdy...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#24 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od ok2ucx »

Hmm, tady asi bude hodně záležet na nastavení "zebry" - vzdálenosti, kterou má tempomat udržovat. Na 2 dílky nemám morál, hlavně na dálnici. Jezdím na 4-5 (max). A ano, pak mi do té mezery vjíždějí předjížděči. Ale přískoky tam nepozoruji. Stejnou zkušenost mám i s oběmi předchozími generacemi adaptivního tempomatu.

Za mě tempomat dobrý, Pilot Assist dobrý. Vraždil bych za (ne)ergonomii toho centrálního tabletu.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 145
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Uherský Brod
Vůz: XC 90, D5, 2007

#25 Nespolehlivost S/V90

Příspěvek od Borys »

Tomáš Marný píše:Zdravím pánové, rád bych přešel se služebákem na D5 V90 (CC), ale poslední dobou potkávám XC90 nebo V90, které kouří jak staré Avie. Docela mě to děsí, přemluvit na firmě přechod k jiné značce a potom řešit něco podobného... :o nemáte někdo info? teď je na Streamu test V60 T8 a taky řeší černý výfuk...
Prosim kde jsi videl V60 T8 na streamu??
_________________
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S/V/XC 90; V/XC 60“