Má smysl si pořizovat plug-in, když nemám vjezd do baráku na zahradu? V okolí mám na veřejných místech několik dobíjecích stanic, celkem dost jich je už i třeba v obchodních centrech a na parkovištích, případně ve vesnicích, přes které celkem často jezdím. V zahraničí jich je ještě víc.
Ptám se hlavně těch, kteří s tím mají zkušenost třeba v XC90. Hrozně se mi líbí nová V60 a za dobrej peníz by byla právě ta T8 s 390 k, což už je na čtyřválec velmi zajímavá hodnota . Myšlenka je, že bych dobíjel hlavně jízdou (což asi nebude žádná sláva, mám zkušenost z yarise), a když se jednou za čas naskytne možnost, dobil bych ze sítě. Jakej je reálnej dojezd? Díky za jakékoliv postřehy.
V60 T8 plug-in twin engine
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 698
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#1 V60 T8 plug-in twin engine
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#2 V60 T8 plug-in twin engine
Koukni do vedlejšího vlákna XC90, poslední koment...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3 V60 T8 plug-in twin engine
Přidám vlastní názor: Ač jsem zástancem elektromobilů a obecně fanda do aut, tak pořád platí, že auto je v konečném důsledku pouze a jenom dopravní prostředek. Takže pokud by mě měl jeho provoz zdržovat, nutit jezdit někam extra jenom kvuli dobití, trávit tam čas navíc, anebo nemoct někam jet kvůli neodbití a pod, tak na to kašlu. Až bude systém elektromobilů natolik vychytaný, že auta budou mít slušný dojezd, což už se začíná dít a bude široce dostupné nabíjení i jinde než v Praze, tak si elektroauto rád pořídím. Do té doby nikoliv - nehodlám svůj čas a plány přizpůsobovat autu.
Např. v Holandsku bych si elektroauto koupil hned.
Např. v Holandsku bych si elektroauto koupil hned.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#4 V60 T8 plug-in twin engine
Jasné, ale tady jde přece o Plug-in Hybrid... Nemusíš se nijak omezovat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#5 V60 T8 plug-in twin engine
vidíš to z jiného pohledu než já ... elektromobil nabiji doma, tj. zabere mi to asi tak 2 minuty času, než natáhnu kabel. Tím pokryji 90% jízd (200km dojezd).doktor píše:Takže pokud by mě měl jeho provoz zdržovat, nutit jezdit někam extra jenom kvuli dobití, trávit tam čas navíc, anebo nemoct někam jet kvůli neodbití a pod, tak na to kašlu. Až bude systém elektromobilů natolik vychytaný, že auta budou mít slušný dojezd, což už se začíná dít a bude široce dostupné nabíjení i jinde než v Praze, tak si elektroauto rád pořídím.
Spalovák? Musím jet na benzinku, leckdy si i zajedu, protože po cestě žádná není. V průměru tak strávím každým tankováním 20 minut (7 minut tankování, 3 placení, 10 na zajížďce).
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 2383 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ripper
-
- 77 Odpovědi
- 4997 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 5 Odpovědi
- 1116 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 5 Odpovědi
- 1000 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pincho21
-
- 7 Odpovědi
- 802 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pamas