jaké sedláte kolo?

  • Autor
  • Zpráva
wolf
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 859
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

#101 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od wolf »

no a proto mám kolo sám sebou poskládaný od roku 2007 a postupně měním co odchází. Navíc ho mám fakt rád nehodlám ho měnit :) a ono vyhovuje každýmu něco, já to tam dal ze zvědavosti a uvidím, bohužel už nestíhám jezdit tolik jako dřív, tak to zas tak do úmoru neřeším ;)
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 9882
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#102 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od hajnej »

Basstl píše:Letos budu mít druhou sezónu kolo na 29" s osazením Sram Eagle XX1 1x12.
To kolo mi maximálně vyhovuje, jak rychlostí, tak pohodlím a rozsahem převodů.
1. sezonu jsem měl na vyzkoušení 3 placky odstupňovaný po 2 zubech a skončil jsem u 34 zubů.
Rychlost není menší než na starým kole na 26" s řazením 3x9 a díky velkým kolům a jiný geometrii s ním vyjedu víc.
Nejsem ale žádnej závodník. Rád jezdím svižně a plynule. :)
Kdy vyrazíme?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 3193
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#103 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Basstl »

hajnej píše:Kdy vyrazíme?
Až bude trochu času, což tedy fakt nevím kdy bude... :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 399
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001

#104 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Dopi »

Díky všem za rozbor, zůstanu u svých 3x8 na 26 palcích, jezdím jen rekreačně, abych měl pak menší výčitky, když se pořádně nacpu :-)
Ten jednotalíř mi dává smysl u elektrokol, kde pomáhá motor, ale pro mě je do kopce občas málo i trojtác, když už nemám kam řadit na lehčí převod :-)
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 3193
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#105 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Basstl »

Díky kazetě 10 - 50 zubů, je rozsah u 1x12 téměř stejnej.
Samozřejmě není tak jemný odstupňování, ale u 3x8(9), se některý převody překrývají.
Rychlost je stejná, jako na nejtěžší převod u 26" kol a tam kde jsem před tím s menšíma kolama slejzal, protože už se mi zvedalo přední kolo, tak na 29" ještě šlapu.
Myslím si, že na velkých kolech má 1x12 smysl. Na 26" bych to necpal.
Jak už jsem psal, trochu jsem se bál jestli mi bude rozsah stačit, ale jsem z toho nadšenej a maximálně mi vyhovuje.
Když jsem sadu objednával, tak ještě na žádným sériovým kole nebyla a cena prototo byla brutální, ale rok od roku prostupuje do nižších a nižších řad a je tak dostupná pro všechny.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 5910
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#106 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Haben »

Kdyz si vypocitas prevody, tak 1x12 byva lehci jak 3x8. Ja mam 2x10 asi. Nemam to ted v hlave, jaky pastorek. Nejlehci prevod je lehci jak u byvaleho 3x8 a nejtezsi je o krapet lehci. Ale kdy jedes po rovine neustale vice jak 35 kmh? A z kopce se na 60 kmh rozjedes. Jako slapat jak magor treba 3 km z kopce, abych jel 80, nejsem zavodnik.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#107 Volvo kola

Příspěvek od Michl »

Tak kola mám stále ještě dvě, ale obě jsou už staříci. Nicméně to v dohledné době určitě měnit nebudu, už na trávení volného času mám i jiné priority. A hlavně už jsem starší kus a tak mi to na to moje popojíždění bohatě stačí.
Horáka má tak cca 15 let, rám Gary Fisher, 3x9, doplňky vše Bontrager, osazení vše Shimano LX, vidlice RockShox+Cane Creek a ráfky Mavic.
A silnici mám ještě starší, rám na míru Šírer, 2x7, osazení vše Shimano 600, sedlo, sedlovka a pláště Bontrager, představec a berany Cinelli, ráfky Mavic.
Tak asi tak.
Přílohy
Garyk.JPG
Naposledy upravil(a) Michl dne 03 bře 2019 11:54, celkem upraveno 3 x.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 3214
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#108 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Haben

jsou sjezdy po asfaltu (dokonce i u nás v ČR, namátkou třeba sešup na Stodůlkách na šumavě dolů ke Křemelné) kde máš (když máš v hlavě vyndáno)
během 500 metrů na tacháči 94km - o Rakousku, Itálii, Francii ani nemluvě. Jsou jezdci, kteří na XC nikdy nepřestanou preferovat pořádnou pilu i vepředu,
protože s 32-38z už od nějakých 50km/h šlapeš bez efektivního zrychlování a můžeš spoléhat jen na gravitaci.

Po rovině taky jedeš minimálně o 10km/h pomaleji - pokud se bavíme o vytrenovaném jezdci, který dlouhodobě po rovině udrží 45km/h, jde to i s XC
a 1,95 flat pláštěm, musíš však mít našlapáno. Hobby jezdec se během 2-3km při 50km/h přepálí. Mě pořád na XC vychází nejlépe 2x10-11, lépe využiješ
rozsah převodů při prudkých výjezdech a prudkých sjezdech. To že se ti Basstle zvedalo přední kolo nebylo převodama, ale geometrií rámu
a strmému (oldschoolovému) úhlu vidlice, to s převodama nemá nic do činění. Navíc s 29 kolama máš i delší rozvor, to se špatně zvedá i kolohnátovi.

1x11-12 byl primárně určen pro zprofanovanou enduro disciplínu, ne pro XC. Na XC to začali pak cpát v rámci marketingové strategie, protože
co je nové, to je přece dobré a lepší než to staré. Než jsem přešel naplno na FR/DH tak jsem 10 let od dětství šlapal krále šumavy a ostatní
"přeteky", takže i o XC vím dost. Pak se ze mě sice stal na dlouhý roky šílenec, kterej všechno hrotil "dolekopcom" a "horekopcom" šlapal po svejch,
ale vzpomínky mi zůstaly - navíc jsem dělal roky brigádně servisáka pro 69, Ski&Bike, Praha Bikes (sice sračkový kola ale skvěle platili!),
takže jsem o XC přehled neztratil.

Vzpomeňte na přelom tisíciletí, to zas byl hrozně v módě 24 zadek + 26 předek (Spešl a Garry Fisher s tím hodně laboroval), apk přišly 26,
pak 27,5, pak 29 - abyste se za 10 let vrátili zpátky někam k 26,5 :D je potřeba inovovat a měnit zboží ve skladech.

Docent Pavko je náš rodinnej známej (nadšenej celoživotní velocipedista), sám potvrdil, že 29 je pro člověka menšího vzrůstu kravina.
Namáháš víc záda, šlachy v nohou, pánev....Sice se mu na tom pocitově lépe jede po rovině a z kopce v otevřeném terénu bez větších
překážek, ale jakmile s tím vjedeš se 175cm do utaženejch zatáček, máš skákat velké dvojáky, dirty, vyšlapávat z klopek, tak to s
krátkejma nohama, rukama a malým tělem prostě neutáhneš, kolo si s jezdcem dělá co chce. I já se svojí vejškou cejtil, že to na ostré,
utažené DH není ono. Na druhou stranu nějaká "Milky line" ze Saalbachu, "Hangman", v Leogangu, modrá v Mariboru mě na tom
bavil - ale to nejsou traily, to je v nadsázce dálnice v lese......

1x11-12 je na Enduro, 29 pro postavy s výškou alespoň 180-185cm a jezdec musí mít hodně naježděno.....v krámu to ale prodaj
ženský se 156cm a ještě jí poplácaj po zádech jak dobře koupila :bad: za 8 let jí budou vnucovat 26,5..žádnej výrobce přece nechce,
abyste si kupoval kolo na půl života.

Pokud to máte na čistě rekreační jízdu, tam proti 29 nic nemám - "podél Vtavy" se na tom pojede lépe i lidem s menší postavou.

2 Michl, ano asi tak :good:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 5910
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#109 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Haben »

Ejdou, ty zijes ve svete poloprofesionalnich a profesionalnich jezdcu. Takze tve teorie jsou pro 99% z nas mimo. To je jako kdyby jsi se ty bavil na foru o stavbe zavodnich specialu o ladeni tve V70, kde by se ti vysmali.

Rekl bych, ze 900 lidi z tisice na tomto foru potrebuje, aby s kolem vyjeli 300 m 12% stoupani po asfaltu k baraku, aby mohli po rovine jet v klidu 20 km/h a z kopce, aby jim to bez slapani brzdy ubrzdily. A aby bylo kolo hezke, nenadreli se, nekurvilo se a nemuseli ho moc serizovat. A vetsi pozadavky nemaji

Pak je tady dalsich 90 lidi z toho 1000, kteri snesou na kole 3 km slapat na krev rychlost 32 kmh po rovine, drou se v nejakem 15% stoupani po lesni ceste a z kopce slapou do rychlosti 50 kmh a pak uz jen si uzivaji sjezd a nezavodi o sekundy.

Za me, kdyby pred rokem nebylo reseni 1x12 za nesmysl, tak jsem do toho sel taky. Tak mam 2x10 ci co a fajn.
Mam 170 cm a 29” v klidu. Ano je to mene obratne v klickovani mezi koreny, ale co nevyklickuji, to lepe 29” pojme.

Je potreba se smirit s tim, ze tu nejsou magori, co musi mit kolo za 100 tkc a ze i kolo za 20 tkc jim odvede sluzbu, kterou pozaduji. Stejne tak nepochopim, proc si mam koupit plast za 1500 kc, kdyz pro me stejnou funkci odvede plast za 500 kc.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 3214
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#110 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Čti Habene mezi řádky, já nemám nic proti kolům za 20.000kč, nemám nic proti kolům za 3.000kč - na jednom takovém jezdím do Práce, starej city bike
a je mi fuk, že je to stará kraksna :wink: píšu o marketingových strategiích a blbnutí neinformovaného spotřebitele.

EDIT: nová odpověď pro Habena, ať nepíšu další příspěvek. Řádků bylo 24 a vysvětloval jsem ti na nich princip využití převodů a velikosti kol.
Ale marketing funguje skvěle kámo - máš v garáži co si chtěl, za 5 let budeš chrochtat blahem nad 26,5 fat tyres s elektrickou dopomocí
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 03 bře 2019 10:24, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 5910
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#111 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Haben »

Ejdou. Ctu, co vidim. Co nenapises a vidis mezi radky, tak vidis jen ty. Porad nam vysvetlujes, jak to a to je na pikacu a ohanis se krutyma sjezdama na Sumave a v cizine. Nic vic nic min.

V zaveru jsi pak uvedl, ze pro bezne ucely staci, co mame, ale o tom jsi se na 70 radcich vubec nebavil a ja to mym prispevkem jen potvrdil.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 3193
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#112 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Basstl »

Ejdou Rotacak píše: To že se ti Basstle zvedalo přední kolo nebylo převodama, ale geometrií rámu
a strmému (oldschoolovému) úhlu vidlice, to s převodama nemá nic do činění. Navíc s 29 kolama máš i delší rozvor, to se špatně zvedá i kolohnátovi.
Tohle já samozřejmě vím, proto jsem si taky 29" pořídil.
Vždyť to taky píšu v předešlým příspěvku, že s ním vyjedu víc díky velkým kolům a jiný geomettrii.
Na starým kole jsem nejlehčí převody ani nevyužíval, protože jsem se dřív dostal na limit rámu, kol a mojí figury.
Když jsem před 15 lety to GT kupoval, tak jiná možnost než 26" nebyla
Na malejch kolech jsem vypadal se svejma 194cm jak vosa na bonbonu. :)
Pro mě je přechod na 29" obrovskej rozdíl.
Věděl jsem přesně co od kola chci. nezávodím, neskáču, z kopce většinou nešlapu. Jezdím převážně po cyklostezkách.
Většinou jezdím s manželkou, nebo s kamarádama na dovolený. Doma na to mám málo času.
Jsem tedy rekreační cyklista, ale nemám kolo jen na to, abych se přemístil z bodu A do bodu B.
Mám rád techniku a zajímám se o trendy. Mám rád český značky, proto jsem měl v nejužším výběru i vysněný RB.
Protože už nejsem nejmladší a nejlehčí, tak jsem chtěl fulla.
V průběhu stavby se to trochu zvrhlo. Původně jsem chtěl kolo do 50, ale díky tomu že Cannyon byl v tu dobu vyprodanej, tak jsem šel do volby mého srdce a objednal jsem rám RB.
Pojal to jako projekt na zimu. Původně jsem chtěl použít komponenty ze starýho kola, ale trošku se to zvrhlo a padla na to zrušená pojistka, kterou mi 14 let platil zaměstnavatel.
Nelituju toho. Mám krásný, pohodlný a jedinečný kolo, který by si sice zasloužilo lepšího (a lehčího) cyklistu, ale co už... :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

wolf
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 859
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

#113 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od wolf »

Ejdou Rotacak píše:Čti Habene mezi řádky, já nemám nic proti kolům za 20.000kč, nemám nic proti kolům za 3.000kč - na jednom takovém jezdím do Práce, starej city bike
a je mi fuk, že je to stará kraksna :wink: píšu o marketingových strategiích a blbnutí neinformovaného spotřebitele.

EDIT: nová odpověď pro Habena, ať nepíšu další příspěvek. Řádků bylo 24 a vysvětloval jsem ti na nich princip využití převodů a velikosti kol.
Ale marketing funguje skvěle kámo - máš v garáži co si chtěl, za 5 let budeš chrochtat blahem nad 26,5 fat tyres s elektrickou dopomocí
Na bike foru je na tohle téma taky diskuze, ale tam se to čeká, tady je to jak píše Haben. Já dřív jezdil relativně hodně, řešil jsem komponenty a váhu atd, teď chci mít hlavně funkční kolo s kvalitníma komponentama, na kterým se mi bude dobře jezdit a který se mi bude i líbit a nějaký přepočítávání převodů a marketing výrobců jsou mi tak nějak šumák. Jasný, že někomu jinýmu se to líbit nemusí a může mít jiný názor na převody, ale to je jeho názor, který mu neberu, ale to nebyl smysl mýho příspěvku tu rozpoutat debatu, jestli 1x11 nebo 8x20, to fakt ne.. :roll:
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#114 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Hájčus »

Nahoď foto :Bravo:
Basstl píše: Mám krásný, pohodlný a jedinečný kolo
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 3193
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#115 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Basstl »

Oproti fotkám tam teď mám jiný přední kolo (stejný jako zadní), náboj DT Swiss 240, ráfek No Tubes ZTR, dráty DT Swiss Aero. Sedlo už mám černý, který se ke kolu víc hodí - Ergon + černý silikonový gripy a konečně sedlovku správnýho průměru a to Enve. Čeká mě ještě představec a řídítka od stejný značky a asi vyměním zadní plášť za užší 2,2, protože 2,4 se do rámu jentaktak vejde. :)
Přílohy
DSCF8803.JPG
DSCF2342.JPG
DSCF2343.JPG
19989799_1403980736318597_1674702364712147436_n.jpg
DSCF6130.JPG
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 5910
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#116 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Haben »

Ejdou Rotacak píše:
EDIT: nová odpověď pro Habena, ať nepíšu další příspěvek. Řádků bylo 24...
No vidis a v Tapatalku jsem jich napocital 92. Jak jsou ty informace relativni...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 3214
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#117 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

jo tak už chápu, proč vycházíte z údivu, že jsou moje příspěvky často tak dlouhé - z 95% píšu na 27" monitoru
s ergonomickou klávesnicí, všema 10, to je pak "román" napsanej během minuty. Psát něco přes pos*anej
telefon, tak s tim švihnu po dvou souvětích o zeď.

Basstle, IQ je moc pěkná volba, srdcařská, :beer:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

PeS
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 399
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

#118 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od PeS »

Kdyz to tak ctu, tak se radsi nebudu vyjadrovat ne cem se prepravuju do prace a z prace ;) Ale zatim to vzdy stacilo na tech par set km rocne a obcasny vylet do lesa. Ale ate pekne kola, to se musi nechat.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 3214
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#119 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Já jezdím do práce na LeaderFoxu z 90. let s pevnou vidlicí, s cantelleverama a v žabkách! :D a cyglisti v dresech nechápou, že jim podel Vltavy stejně vždycky
ujedu, roky potu a krve se nezapřou. Já fakt nechci, aby vyznělo, že mám nějaký buržoázní, snobskej pohled - ani náhodou, ba právě naopak, nabádám, ať
si ty 26 s 3x9 klidě necháte, tím spíše při rekreačním ježdění. To že jsem rval stovky tisíc do sjezdu a musel jsem mít všechno od Troy Lee Design, Vidle jedině
World Cup edice atd. (protože funkčnost, váha, odolnost materiálů), to byla jiná disciplína.

Podel vody s kamarádama jedu klidně na holčičí Esce a žíly mi to netrhá, naopak si připadám jako krutopřísňák.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#120 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Hájčus »

Moc hezký kousek Juro!
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 3193
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#121 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Basstl »

Díky Janku. ;)
Když už jsme u těch kol, tak tohle na mě vykouklo na FB. :)
Přílohy
Kolo.png
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 9882
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#122 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od hajnej »

14tisíc?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

PeS
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 399
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

#123 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od PeS »

Jediné v čem možná vedu je, kolikrát jsem hradečákem. 5 ukradených kol, bohužel. Žádné drahé rakety, spíš muzejní nebo postarší kousky, jako Stařičkej hard tail od Giantu, silnička Peugeot, .... posledním kouskem byl z druhé ruky chvilku jetý Nano C2R (resp. já ho odjezdil dvě sezóny), teď jezdím opět na kole z druhé ruky Merida Crossway 400. Ale mám tam blatníky apod. srandy, přeci jen s batohem s ntb na zádech v dešti to není žádný med a domů dojet musím...a těch 21km chvilku trvá...ale pořád Véčka, disky jsem ani nechtěl.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#124 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od kolemjdouci »

S kolama je to jednoduchý, do lesa RB CRR a na silnici RB RR. V okoli je tech RB dalsich 7, proste super znacka :)
_________________
škatule hejbej se

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#125 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Nimrod »

já se jen divím, kolik lidí žere romana bartosze...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Naše a vaše motorky, kola“