Ve dnech 13. - 14. 10.2017 se u našich jižních sousedů uskuteční poslední závod letošního seriálu Austrian Rallye Challenge. Tradičně jím bude již 21. ročník Herbst Rallye s centrem v Dobersbergu. Jedná se 1 denní soutěž, tratě rychlostních zkoušek se nachází nedaleko od našich hranic, takže pro fanoušky jde o pohodové prožití soboty. Startovní listina se postupně plní, konec přihlášek je až 1. 10. 2017. Při počtu aut do 60 trvá průjezd startovního pole RZ cca 1 hodinu. Proto je možné navštívit několik RZ včetně prohlídky servisní zóny, která bude ve Waldkirchenu In.
Více informací najdete na http://www.herbstrallye.at
Listina přihlášených posádek zde: http://www.herbstrallye.at/2017/DOK/nennliste_2017.pdf
Časový hramonogram zde: http://www.herbstrallye.at/2017/DOK/zeitplan.pdf
Pokud se dostanu k mapám tratě, tak je sem samozřejmě přidám.
21. Herbst Rallye Dobersberg, Rakousko, 14. 10. 2017
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#2 21. Herbst Rallye Dobersberg, Rakousko, 14. 10. 2017
Koukám zase Dynamite Offroad park, v tom regionu se toho jezdí docela dost
Jestli bude počasí, tak bych možná zaskočil
Jestli bude počasí, tak bych možná zaskočil
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 294
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Morava
- Vůz: V70 D5- D5244T - 2,4 l - 2003
#3 21. Herbst Rallye Dobersberg, Rakousko, 14. 10. 2017
Přidávám odkaz na Rallye Journal, kde jsou veškeré informace včetně celkové mapy a map jednotlivých rychlostních tetů.
http://www.rallyejournal.at/e-book/04/mobile/index.html#p=1
http://www.rallyejournal.at/e-book/04/mobile/index.html#p=1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 294
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Morava
- Vůz: V70 D5- D5244T - 2,4 l - 2003
#4 21. Herbst Rallye Dobersberg, Rakousko, 14. 10. 2017
V sobotu 14. října 2017 se v rakouském příhraničí, nedaleko od Slavonic, uskutečnil poslední závod seriálu Austrian Rallye Challenge 2017. My, jakožto skalní fanoušci rally, jsme u toho samozřejmě nemohli chybět. Tento závod byl pořadateli, soutěžícími i diváky pojat jako pocta zakladateli ARC Folkradu Payrichovi, který zesnul 6. 10. 2017 ve věku 63 let.
Posádka 940ky si závodu moc neužila, protože ji zradila technika již na 1. rychlostní zkoušce. Přestože jsme na ní byli přítomni asi tak 3 km od startu, kolem nás již neprojela.
Dalším Volvem, které skončilo na 2. zkoušce, byla zelená 240 GLT tradičního účastníka ARC G. Gschwandera. Vůz v servisu vypadal, jako by jej posádka "protáhla" mimo stanovenou trať. Technické problémy, které tím vznikly, donutily posádku hodit ručník do ringu. Volvo 240 turbo bylo na pohled sice velice pěkné, ale posádka se po celou dobu závodu pohybovala na chvostu výsledkové listiny aby nakonec skončila jako úplně poslední na 49. místě. Naproti tomu fantastickou jízdu předáděla posádka opravdu nadherné oranžové 740ky. Výkon jejího motoru čítal stádečko 256 koníků a na jízdě to bylo sakramentsky dobře vidět.
Že si je toho posádka dobře vědoma je vidět i z nápisu na zadním čele vozu. Kromě toho měl vůz zcela určitě i upravený podvozek a pérování, protože seděl výborně na silnic a v zatáčkách nevlál jak praporek. Posádka i servisman byli v naprosté pohodě. Je to zřejmé i z fotografie, pořízené v sevisní zóně ve Waldkirchenu. Na měnící se povrch trati - asfalt, šotolina - musí být tým dobře připravený. Posádka 740ky obsadila 23. místo v absolutním pořadí a 2. ve třídě. Před ní skončil VW Golf III Kit Car a za ní BMW 325i.
Poslední zkouška se odehrávala v záři zapadajícího sluníčka na trati Dynamite Offroad Parku, jejíž povrch tvoří jen čistá šotolina. Jak se tady mimo tento závod jinak návštěvníci baví se dá poznat ze zaparkovaných aut (jak jinak než značky Volvo) a "dvouhlavého" VW Golf.
Na start závodu se postavilo celkem 65 posádek, z toho 12 ve skupině historik a 52 vozů soudobých. Jak je v Rakousku dobrým zvykem, nesměla ve startovním poli chybět ani značka Volvo. Byla zastoupena 4 vozy - V 240 GLT, V 240 turbo, 740 a 940 GL. S výjimkou 740ky jela ostatní Volva mezi historiky.Posádka 940ky si závodu moc neužila, protože ji zradila technika již na 1. rychlostní zkoušce. Přestože jsme na ní byli přítomni asi tak 3 km od startu, kolem nás již neprojela.
Dalším Volvem, které skončilo na 2. zkoušce, byla zelená 240 GLT tradičního účastníka ARC G. Gschwandera. Vůz v servisu vypadal, jako by jej posádka "protáhla" mimo stanovenou trať. Technické problémy, které tím vznikly, donutily posádku hodit ručník do ringu. Volvo 240 turbo bylo na pohled sice velice pěkné, ale posádka se po celou dobu závodu pohybovala na chvostu výsledkové listiny aby nakonec skončila jako úplně poslední na 49. místě. Naproti tomu fantastickou jízdu předáděla posádka opravdu nadherné oranžové 740ky. Výkon jejího motoru čítal stádečko 256 koníků a na jízdě to bylo sakramentsky dobře vidět.
Že si je toho posádka dobře vědoma je vidět i z nápisu na zadním čele vozu. Kromě toho měl vůz zcela určitě i upravený podvozek a pérování, protože seděl výborně na silnic a v zatáčkách nevlál jak praporek. Posádka i servisman byli v naprosté pohodě. Je to zřejmé i z fotografie, pořízené v sevisní zóně ve Waldkirchenu. Na měnící se povrch trati - asfalt, šotolina - musí být tým dobře připravený. Posádka 740ky obsadila 23. místo v absolutním pořadí a 2. ve třídě. Před ní skončil VW Golf III Kit Car a za ní BMW 325i.
Poslední zkouška se odehrávala v záři zapadajícího sluníčka na trati Dynamite Offroad Parku, jejíž povrch tvoří jen čistá šotolina. Jak se tady mimo tento závod jinak návštěvníci baví se dá poznat ze zaparkovaných aut (jak jinak než značky Volvo) a "dvouhlavého" VW Golf.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 650 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Newman
-
- 67 Odpovědi
- 11856 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 9 Odpovědi
- 1464 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 12 Odpovědi
- 1176 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Newman
-
- 28 Odpovědi
- 2749 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej