Poslední návštěva: 19 srp 2019 05:50 Právě je 19 srp 2019 05:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d80kw
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2019 16:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3473
Bydliště: Bílovec
Bydliště: Wagstadt
Vůz: 80II 3,2 AWD XC90 AWD R-Design
https://auto.bazos.cz/inzerat/104495254 ... ountry.php

Máti potřebuje náhradu za superba který ji po 10 letech pekelně koroduje před očima. Osobně si myslím, že ideál benzín a když nafta tak D3.


Kdyby někdo věděl o v40 v pěkném stavu tak sz

_________________
S80II 3,2 AWD XC90 3,2 R-Design LPG
Byla první C30 1,6D 2007 270000kmUž není V70 2,4T LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2019 16:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2016
Příspěvky: 380
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
PINĎABC píše:
https://auto.bazos.cz/inzerat/104495254/Volvo-V40-Cross-Country.php

Máti potřebuje náhradu za superba který ji po 10 letech pekelně koroduje před očima. Osobně si myslím, že ideál benzín a když nafta tak D3.


Kdyby někdo věděl o v40 v pěkném stavu tak sz


Tato uz stoji na bazaru hodne dlouho. Inzeruje ji i SvenCar, videl jsem ji tam stat minuly tyden. vypada na pohled dobre, jenom zase ta D2 ... ale co jsem tak slysel, tyto posledni generace uz nemusi byt problem. Ale osobne bych se toho v tomto najezdu uz asi bal.

_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2019 17:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3473
Bydliště: Bílovec
Bydliště: Wagstadt
Vůz: 80II 3,2 AWD XC90 AWD R-Design
To se právě bojím tak toho nájezdu, mít to stovku tak bych se nebál.

_________________
S80II 3,2 AWD XC90 3,2 R-Design LPG
Byla první C30 1,6D 2007 270000kmUž není V70 2,4T LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2019 17:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2016
Příspěvky: 380
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
PINĎABC píše:
To se právě bojím tak toho nájezdu, mít to stovku tak bych se nebál.


kolega ma tuto z poslednich ve V50 se stejnym najezdem a porad OK, v rodine je i mondeo MY13 s tim stejnym a porad to ( pro me kupodivu ) drzi... Kazdopadne kdyz jsme vehementne hledali C30 v benzinu ( mame 2.0i ) abychom se vyhli PSA pruserum, tak tim kolik auto zere uz bychom meli pokryty repas vstrikovacu i DPF ... :-D Takze mozna bych dalsi V40/S60 mozna i zkusil...

_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2019 17:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2012
Příspěvky: 401
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II
Tahle D2 (D4162T Euro 5) by měla být ok. Dává se do hromady aut a žádné zásadní problémy hlášeny nejsou. Já bych se toho nebál. Akorát je tam blbá vana viewtopic.php?f=5&t=59744 ale to je otázka pár korun.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2019 18:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 780
Bydliště: Praha
Vůz: V50
Já jsem motor D2/84 kW měl a nebyl s ním sebemenší problém. Auto jelo jako pila :good:
Prodával jsem auto sice ve 150.000 km ale věřím, že dalších 150.000 km dá úplně v pohodě.
Důležitá je pravidelná údržba a výměna spotřebních dílů (olej, fitry...), ale to platí pro všechny motory. Preventivně jsem přelisoval vypouštěcí otvor olejové vany (viz. odkaz výše), práce na cca 20 minut pod autem.
Ten motor je trochu jiný než starší 1.6D/80 kW, má jiné sání a má jen 8 ventilů oproti 16 ventilům ve starším. Ani na netu jsem o něm nic špatného nečetl, narozdíl od jeho předchůdce. Jediný kdo na něj nadával byl jeden šulin z Lichnova.

_________________
V50 T5 AWD/169 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl
viewtopic.php?f=96&t=56997


Naposledy upravil Michl dne 13 kvě 2019 18:28, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2019 18:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 780
Bydliště: Praha
Vůz: V50
Siggi píše:
Kazdopadne kdyz jsme vehementne hledali C30 v benzinu ( mame 2.0i ) abychom se vyhli PSA pruserum, tak tim kolik auto zere uz bychom meli pokryty repas vstrikovacu i DPF ...

Podobně si říkám, když místo za 5,5 L s D2 teď jezdím za 11 L s T5. Ale hold když chceš mít opici, tak musíš mít i na banány :D

_________________
V50 T5 AWD/169 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl
viewtopic.php?f=96&t=56997


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2019 20:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3473
Bydliště: Bílovec
Bydliště: Wagstadt
Vůz: 80II 3,2 AWD XC90 AWD R-Design
Spotřeba je relativní a lidí to nechápou klidně si připlatit x tisíc za menší spotřebu aneb nechci slevu zadarmo.

_________________
S80II 3,2 AWD XC90 3,2 R-Design LPG
Byla první C30 1,6D 2007 270000kmUž není V70 2,4T LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2019 22:52 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1544
Bydliště: Práce: Praha
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D5 136kW + Volvo 960 3.0
PINĎABC píše:
Spotřeba je relativní a lidí to nechápou klidně si připlatit x tisíc za menší spotřebu aneb nechci slevu zadarmo.

Pinďo, to je přesný! Viz náš případ s tím francouzským kosočtvercem.

_________________
Je: XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od VolvoCesky Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF +Volvo 960 1994 150kW B6304FS

Bylo: Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2019 05:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4731
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Jak plyne, Pinďo, z testů, tak se asi není třeba bát žádné motorizace, pokud se o ní člověk staral.
Z nafty, těch D2 bude asi nejvíce a švagrové i mámě bude asi výkonově dostačovat. D3 bude zajímavější, ale dražší.
Co se týče benzínu, tak T2 bych vynechal vzhledem k výkonu a hledal T3 či T4, mezi kterými je rozdíl až od 4000 ot/min. Extra moc to nežere a jsou dle testů příjemně pružné, tiché a relativně výkonné.

Za mě bych šel do T3 a pokud by byla hezká T4, tak do ní.

Recenze:
Volvo V40 T4 – Opravdu ostré Volvo
Volvo V40 D2 Cross Country: Ojetá prémiovka za rozumnou cenu
V40 D2 - příjemná a spolehlivá ojetina

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2019 07:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 165
Bydliště: SK -BA/LV
Vůz: Volvo S60 D3 AT Summum MY2012
trošku mimo, ale všimol som si, že veľa kusov V40 nemá automatickú klímu. Pozor na to...

_________________
S60 D3 AT6 Summum, 04/12, 184 000 km, SHELL Helix 0W-30 A5/B5 - ja
Obrázek
XC60 D3 FWD AT8 Dynamic, 04/2017, 57 000 km - mamka
EX-S60 2,4i B5244S, FWD, MT,Mistral green pearl, 11/2003, 215 000 km, Mobil 5W-50 - tatko


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2019 07:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 780
Bydliště: Praha
Vůz: V50
lkopcansky píše:
trošku mimo, ale všimol som si, že veľa kusov V40 nemá automatickú klímu. Pozor na to...

Tohle slyším poprvé, mám za to že Volvo tak od MY2005 nedává do svých aut nic jiného než dvou a více zónovou automatickou klimatizaci.

_________________
V50 T5 AWD/169 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl
viewtopic.php?f=96&t=56997


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2019 07:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4731
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
To si nemyslím, proklikal jsem cca 10 inzerátů na sauto a všechny automatickou klimu mají.
To lkopcansky: nepleteš si to se starou V40? Tam souhlasím.

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2019 08:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 165
Bydliště: SK -BA/LV
Vůz: Volvo S60 D3 AT Summum MY2012
Haben píše:
To si nemyslím, proklikal jsem cca 10 inzerátů na sauto a všechny automatickou klimu mají.
To lkopcansky: nepleteš si to se starou V40? Tam souhlasím.


Určite nie, len podľa popisu a teda detailnej fotky na kruhové ovládače zistíš, či je to manuálna alebo automatická klíma.
Dosť kusov na Sk inzerátoch má len manuálnu, asi bývalé firemné autá kde sa šetrilo...Výbava kinetic mala manuálnu klímu


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
S60 D3 AT6 Summum, 04/12, 184 000 km, SHELL Helix 0W-30 A5/B5 - ja
Obrázek
XC60 D3 FWD AT8 Dynamic, 04/2017, 57 000 km - mamka
EX-S60 2,4i B5244S, FWD, MT,Mistral green pearl, 11/2003, 215 000 km, Mobil 5W-50 - tatko


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2019 08:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4731
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
tak to bude nějaká ultra social edition pro Slovensko.
V ČR jsem projel fakt 10 inzerátů a všechny mají kolečko s AUTO

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2019 08:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3473
Bydliště: Bílovec
Bydliště: Wagstadt
Vůz: 80II 3,2 AWD XC90 AWD R-Design
Dík za postřehy a odkazy, co myslíte ještě ta D4 v jiných autech bývá dost často problém s fouklým těsněním a pak třeba i prasklé vložky válců. Sice tam jsou jiné kw, ale i tak.

_________________
S80II 3,2 AWD XC90 3,2 R-Design LPG
Byla první C30 1,6D 2007 270000kmUž není V70 2,4T LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2019 09:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 644
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
PINĎABC píše:
ta D4 v jiných autech bývá dost často problém s fouklým těsněním a pak třeba i prasklé vložky válců.


Pinďo nestraš, jsem rád že mi to jezdí (zatím), mám najeto 243.000km... :wink:

prasklé vložky byly snad hlavně na D5 151 a 158kW... :oops:

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001
Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2019 11:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 165
Bydliště: SK -BA/LV
Vůz: Volvo S60 D3 AT Summum MY2012
Tom0 píše:

prasklé vložky byly snad hlavně na D5 151 a 158kW... :oops:


tak si to aj ja pamätám, biturbo verzie to mávajú...

_________________
S60 D3 AT6 Summum, 04/12, 184 000 km, SHELL Helix 0W-30 A5/B5 - ja
Obrázek
XC60 D3 FWD AT8 Dynamic, 04/2017, 57 000 km - mamka
EX-S60 2,4i B5244S, FWD, MT,Mistral green pearl, 11/2003, 215 000 km, Mobil 5W-50 - tatko


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2019 11:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2806
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Automaticka klima je u zakladnich vybav za priplatek...mam MY2017 pro belgickej trh a klima taky manualni (nicmene zjistil jsem ze na to vlastne vubec nesaham uplne stejne jako na automatickou :D)

_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.074s | 19 Queries | GZIP : On ]