V70 III benzin zkusenosti

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 104
Registrován: 13 roků
Bydliště: Písek

#1 V70 III benzin zkusenosti

Příspěvek od zetor25K »

Ahoj, prosim ma nekdo zkusenosti s benzinem 2,0 107 kw od fordu ve V70? Potazmo celkove auto i jako celek co se tyce kvality, zivotnosti a nakladů. Presneji zacinajici roky vyroby 2007/2008. Diky
_________________
4184S2 01´

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5168
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#2 V70 III benzin zkusenosti

Příspěvek od Warcz »

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#3 V70 III benzin zkusenosti

Příspěvek od simons93 »

Zkušenosti přímo s tímhle dvoulitrem nemám, ale můžu trochu přispět se zkušeností co se týká dynamiky. Mám P3 S80 s 3.2 175kw a musím říct, že to je tak nějak hraniční motor. Cokoliv míň výkonného v atmosféře bude hrozně líný, protože ani ta 3.2 nějak extra nejede. Takže za mě ten dvoulitr jenom pokud jsi opravdu velmi nenáročný řidič, co se dynamiky týká, anebo pokud jezdíš 90% času ve městě. Jinak auto jako takové, když odhlédneme od motoru si myslím že ok. Náklady klasický Volví, levný jako oktávka to holt není. Ale ani žádná katastrofa. U těchto dneska už starých ročníků je to spíš o tom, jak se starali bývalí majitelé. Pokud mělo dobrou údržbu, tak máš velkou šanci na spolehlivý provoz. Pokud na to majitelé s**li, tak z toho může být bezedná kasička.

VB
Ověřený
Offline
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 659
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell

#4 V70 III benzin zkusenosti

Příspěvek od VB »

Prodejce už jedno Volvo se stejným motorem v loňském roce prodával, byl jsem se v něm svézt a souhlasím, jak napsal simons93:
jenom pokud jsi opravdu velmi nenáročný řidič, co se dynamiky týká, anebo pokud jezdíš 90% času ve městě.
Co mne zaujalo, tak u obou aut byly/jsou na plechu pod kapotou nad chladičem kráterky od rzi.
Asi od mořského vzduchu, jak v Dánsku parkují u nábřeží. :(
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#5 V70 III benzin zkusenosti

Příspěvek od Dural8 »

Opět :)

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=67166&hilit=v70

Tak se na to ale koukají volvaři, Mondeáci jsou s tím motorem náramně spokojeni, páč je nikdo lepším nezmlsal.
_________________
V60 D4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 104
Registrován: 13 roků
Bydliště: Písek

#6 V70 III benzin zkusenosti

Příspěvek od zetor25K »

Ok, diky, tusil jsem co pisete.
_________________
4184S2 01´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#7 V70 III benzin zkusenosti

Příspěvek od eLzyx »

ta už na prodej není ... koupil jí brácha.
Nahrazuje tím V70 II. 2.4 103kW. Takže má o 4kW k dobru :lol:
Jako výhodu u tohoto motoru vidím akorát to, že to má řetěz a je na to o chlup levnější spotřebák jak na P2. Dynamika ... ta jaksi ve výbavě není. Ale na přesuny z domova do práce a zpátky (celkem asi 60km) ... to půjde. A to webasto na zimu rozhodlo.
Srovnání těch dvou aut? Obě nejedou, ale ten pětiválec je prostě charakternější.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5168
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#8 V70 III benzin zkusenosti

Příspěvek od Warcz »

Jo tak ten bufík potěší toho jsem si ani nevšiml.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#9 V70 III benzin zkusenosti

Příspěvek od hajnej »

Warcz píše:Jo tak ten bufík potěší toho jsem si ani nevšiml.
Jen ten fofrklacek nepotěší. Jinak ale moc pěkný auto a Webasto je teda velké plus.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#10 V70 III benzin zkusenosti

Příspěvek od eLzyx »

auto je nejspíše Kinetic, dovybavený o výhřevy kožených seslí, bufík, ABL xenony, lepší audio a multimediální systém pro děcka vzadu. Výbava celkem nic moc, ale ... aspoň se na tom snad nemá co rozbít. Zamrzí akorát to, že je tam 5q převodovka a ne 6q.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#11 V70 III benzin zkusenosti

Příspěvek od eLzyx »

hajnej píše:
Warcz píše:Jo tak ten bufík potěší toho jsem si ani nevšiml.
Jen ten fofrklacek nepotěší. Jinak ale moc pěkný auto a Webasto je teda velké plus.
fofrklacek byl žádán. U těchto slabých motorů by HDM zabilo i toho posledního ukulhaného osla.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#12 V70 III benzin zkusenosti

Příspěvek od hajnej »

eLzyx píše: fofrklacek byl žádán. U těchto slabých motorů by HDM zabilo i toho posledního ukulhaného osla.
To je zase pravda. A jak to tedy jede?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#13 V70 III benzin zkusenosti

Příspěvek od eLzyx »

líp jak služební plechovky, podstatně hůř než moje S60. Já bych si to nekoupil, protože by mě to nebavilo. Nebaví mě ani to jak je ten motor tichý. Ale brácha to má posazený trošku jinak. On je rád, že je to prostornější, v lepší výbavě, modernější, možná o chlup míň žravé.
Je trochu smutný, že tenhle základní motor je na trhu ojetin hodnotnější jak D5. A ještě smutnější, že narazit na aspoň 2.5T je skoro nemožné.

Jinak koupi jsem doporučil, protože vyjma vadného čidla teploty v kabině je to bez chyb. Nikde nic nemlátí, nepovrzává, interier zachovalý, kastle taky jakž takž (dva ďolíčky na střeše a pár škrábanců), v kastlíku protokoly od servisu od novoty až k současnému prodejci ...

Jinak tento prodejce hodlá dovážet Volva ve větším. Že se překvapivě dobře prodávají.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5114
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#14 V70 III benzin zkusenosti

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Jen taková malá rada pokud je auto dodatečne dovybavené. S tím spojené dohrávání SW atd. Co z toho plyne? Hlanvně si nenechat aktualizovat SW ve Volvu jinak o to vše přijde. Protože se při jakémkoliv reloadu dotčené jednotky uvede do továrního nastavení. Takže by něbyl bufík a sesle.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#15 V70 III benzin zkusenosti

Příspěvek od eLzyx »

naštěstí je to tovární výbava. Jen mi přišla divně poskládaná. Nemá to třeba ani zrcátko ve stínítku u řidiče.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#16 V70 III benzin zkusenosti

Příspěvek od Zajsoft »

Jakub Svoboda píše:Jen taková malá rada pokud je auto dodatečne dovybavené. S tím spojené dohrávání SW atd. Co z toho plyne? Hlanvně si nenechat aktualizovat SW ve Volvu jinak o to vše přijde. Protože se při jakémkoliv reloadu dotčené jednotky uvede do továrního nastavení. Takže by něbyl bufík a sesle.
Tak zalezi kdo by to tam dohraval...

Ale ja treba zasadne jednu z prvnich veci co delam pri porizeni noveho kusu,
je navsteva autorizaku a prehrani vsech jednotech na posledni verzi SW(Total CAN Reload).

Pak ma teprve smysl delat nejake upravy. Pokud to clovek dela pres D5T5(drive D5T5),
tak se houby stane, neb pro dane auto/VIN kdyz uz to ma jednou u nich zaplacene,
to muze prehravat furt dokola...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5114
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#17 V70 III benzin zkusenosti

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Zajsoft píše:
Jakub Svoboda píše:
Ale ja treba zasadne jednu z prvnich veci co delam pri porizeni noveho kusu,
je navsteva autorizaku a prehrani vsech jednotech na posledni verzi SW(Total CAN Reload).

Pak ma teprve smysl delat nejake upravy. Pokud to clovek dela pres D5T5(drive D5T5),
tak se houby stane, neb pro dane auto/VIN kdyz uz to ma jednou u nich zaplacene,
to muze prehravat furt dokola...
JJ, před úpravama to dává smysl. Ale pokud o tom někdo nemá ani páru, že je to neorigo, tak pak jen čumí, že to najednou nefunguje.
Tak jsem mu to raději napsal, kdyby náhodou.
D5T5 to je mi jasné, že to není problém dohrát Z5, ale nadruhou stranu vím o dost lidech co si dotáhli auta z Holandska (samozřemně dovybavená holátka) a pak se nestačili co CAN reload divit.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#18 V70 III benzin zkusenosti

Příspěvek od eLzyx »

Zajsoft píše:Ale ja treba zasadne jednu z prvnich veci co delam pri porizeni noveho kusu,
je navsteva autorizaku a prehrani vsech jednotech na posledni verzi SW(Total CAN Reload).
co za to chcou?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Apofys
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 161
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Litoměřice
Vůz: XC70 D4 MY14 133kW

#19 V70 III benzin zkusenosti

Příspěvek od Apofys »

Když jsem u Auto Kurtz měnil dolní silentbloky motoru, chtěli necelou tisícovku. Pro mé auto to však dle doporučení D5T5 a následně i technika bylo zbytečné.
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“