V70 P3 D5 egr+dpf off
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#1 V70 P3 D5 egr+dpf off
Nazdar, kedze benzinov na predaj je malo, skoro vobec, asi poidem do nafty D5. Zvazujem ze po kupe auta necham hned spravit egr a dpf off, ma to jazdit 7km tam a 7 nazad, sem tam dlhsi vylet. Co myslite, je lepsie to nechat preventivne zaslepit alebo neriesit, mozno to vydrzi. Zhanam nieco kolo roku 2008-2009 150 000 -200 000 km a chcem to na 7 rokov.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#2 V70 P3 D5 egr+dpf off
Bejt tebou, tak pokud to funguje, nechat bejt. Pojedes na vylet do Nemec nebo kamkoliv za hranice a cernym vyfukem budes mit trabl..
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 161
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: XC70 D4 MY14 133kW
#3 V70 P3 D5 egr+dpf off
Mám EGR OFF aby se mi neucpávalo sání. DPF OFF nechci, je to prasárna. Moderní nafťáky vytvářejí mnohem jemnější saze a ty se pak dostávají až do plicních sklípků a do krve. O tom co to všechno způsobuje si netroufám polemizovat. Něco málo se píše např. zde https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?file_id=65274
Trasa je krátká, každý týden bych naplánoval 50+ km výlet a mělo by to být OK. Dle mnoha názorů funguje DPF v D5 příkladně a nebývají problémy. Zásadní je ovšem technický stav motoru (zacházení předchozích majitelů, spotřeba a interval výměny oleje, pístní kroužky .....)
Trasa je krátká, každý týden bych naplánoval 50+ km výlet a mělo by to být OK. Dle mnoha názorů funguje DPF v D5 příkladně a nebývají problémy. Zásadní je ovšem technický stav motoru (zacházení předchozích majitelů, spotřeba a interval výměny oleje, pístní kroužky .....)
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 65
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
#4 V70 P3 D5 egr+dpf off
Já mám zaslepeno na Astře 1.9 CDTI už bratru několik let a žádný černý výfuk nemám ( a nemám ani DPF od výroby ).
Přikoupil jsem ještě elektronický simulátor EGR a nepoznali nic ani na STK
Přikoupil jsem ještě elektronický simulátor EGR a nepoznali nic ani na STK
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#5 V70 P3 D5 egr+dpf off
jak často budeš těch 7 km prokládat dlouhou cestou?
V70 v dieslu na 7 km je totální nesmysl
mám v podstatě to co chceš a jezdil jsem 22 km tam a zase zpátky a měl jsem často problémy s nedokončeným vypalováním DPF filtru a přitom jsem min. 2 krát do měsíce jel dálku, dostávala se mi nafta do oleje
teď jezdím jenom dálky a třeba jednou týdně krátkou cestu když jede přítelkyně s dítětem nakoupit a od té doby ani jedno nedokončené vypalování a žádná nafta v oleji, teda pokud to nežere stejné množství oleje jako přibývá nafty
mechanik mi říkal, že s touhle XC70 136 kW, DPF min. 50 km/cesta, pokud to máš na dojíždění každý den
a v zimně už vůbec, něž se to ohřeje a vytopí to interiér tak potřebuješ 20 km min.
V70 v dieslu na 7 km je totální nesmysl
mám v podstatě to co chceš a jezdil jsem 22 km tam a zase zpátky a měl jsem často problémy s nedokončeným vypalováním DPF filtru a přitom jsem min. 2 krát do měsíce jel dálku, dostávala se mi nafta do oleje
teď jezdím jenom dálky a třeba jednou týdně krátkou cestu když jede přítelkyně s dítětem nakoupit a od té doby ani jedno nedokončené vypalování a žádná nafta v oleji, teda pokud to nežere stejné množství oleje jako přibývá nafty
mechanik mi říkal, že s touhle XC70 136 kW, DPF min. 50 km/cesta, pokud to máš na dojíždění každý den
a v zimně už vůbec, něž se to ohřeje a vytopí to interiér tak potřebuješ 20 km min.
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#6 V70 P3 D5 egr+dpf off
7 km tam a 7 km naspäť, v dízli? Uf...
Ak dízel, tak to je tak pre TDI, tomu je to jedno.
Ale jazdiť to denne s D5? A ešte s DPF?
Javí sa mi to ako hlúposť.
Ak dízel, tak to je tak pre TDI, tomu je to jedno.
Ale jazdiť to denne s D5? A ešte s DPF?
Javí sa mi to ako hlúposť.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#7 V70 P3 D5 egr+dpf off
Sak preto zvazujem ci to nebude vhodnejsie vypnut..., najlepsia moznost kupit benzin, no v70 t5 neni len tak zohnat a d5 je po...
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#8 V70 P3 D5 egr+dpf off
Toho sa drž!kamov píše:... najlepsia moznost kupit benzin
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 698
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#9 V70 P3 D5 egr+dpf off
Já jednu mám. A jednu nabízí autazesvedska.cz.kamov píše:Sak preto zvazujem ci to nebude vhodnejsie vypnut..., najlepsia moznost kupit benzin, no v70 t5 neni len tak zohnat a d5 je po...
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#10 V70 P3 D5 egr+dpf off
Já bych to neřešil, ono to vydrží dost, výhoda je i bufík. Pokud se to časem rozbije, vykuchat to můžeš vždycky.kamov píše: Co myslite, je lepsie to nechat preventivne zaslepit alebo neriesit, mozno to vydrzi.
Doporučuju razantně zkrátit intervaly výměny oleje v motoru
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#11 V70 P3 D5 egr+dpf off
Ona ani ta jednou za týden trasa 50km nemusí pomoci - z mých zkušeností vím, že vypalování se spustí až se dosáhne určitého zaplnění DPF a je mu jedno, jak dlouho jede....
Máme podobný motor - D3 120kw, občas mrknu diagnostikou na zaplnění a když se přiblížíme k hranici zaplnění, tak vyrazíme na výlet
Na 100% souhlas s pepou.paurem ohledně zkrácení intervalu výměny oleje - ten olej krátkou jízdou trpí a brzy je vyčerpaná (u C2/C3 olejů už tak nízká) alkalická rezerva.
Máme podobný motor - D3 120kw, občas mrknu diagnostikou na zaplnění a když se přiblížíme k hranici zaplnění, tak vyrazíme na výlet
Na 100% souhlas s pepou.paurem ohledně zkrácení intervalu výměny oleje - ten olej krátkou jízdou trpí a brzy je vyčerpaná (u C2/C3 olejů už tak nízká) alkalická rezerva.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1313
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#12 V70 P3 D5 egr+dpf off
Pri vypalovani nemusis byt ani na dalnici ba ani na okreske. Minule sa mi zacala regeneracia na dialnici pokracovala na okreske a aj v meste.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#13 V70 P3 D5 egr+dpf off
ale jasně, vypalování začně kdekoli kdy jsou splněný podmínky pro vypalování, zásadní ale je aby se dokončilo, a pokud jezdíš krátké trasy tak pravděpodobnost, že se nedokončí je prostě vyšší, jak jsem psal, jezdil jsem každý den 22 km tam a 22 zpět, a 2 x za měsíc třeba 120 až 250 km tam a zpět a měl jem často nedokončené vvpalovní, teď prostě do práce nejdezdím a vše je ok
auto má 400 000 km a filtr je původní a dle diagnostiky naprosto OK
auto má 400 000 km a filtr je původní a dle diagnostiky naprosto OK
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#14 V70 P3 D5 egr+dpf off
Já jezdím celkem couračky po městě, vkládám do toho dálnici a za ten rok jsem vypalování nepostřehl a vše ok. Najeto 323.000. Původní dpf
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 159
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
#15 V70 P3 D5 egr+dpf off
Ahoj, jak poznám že probíhá vypalování ?
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#16 V70 P3 D5 egr+dpf off
-okamžitá spotřeba vzroste a i když brzdíš motorem, pořád to bude trochu žrát.
-u stojícího auta je takový divný smrad cítít.
-většinou (ale ne vždy) běží sahara - u pomalu jedoucího nebo stojícího auta.
trvá to u běžné volné jízdy až 30km
-u stojícího auta je takový divný smrad cítít.
-většinou (ale ne vždy) běží sahara - u pomalu jedoucího nebo stojícího auta.
trvá to u běžné volné jízdy až 30km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#17 V70 P3 D5 egr+dpf off
A zvýší se volnoběžný otáčky, zvuk motoru je trochu jiný.
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 34 Odpovědi
- 4588 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kamov
-
- 7 Odpovědi
- 489 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 4 Odpovědi
- 316 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 24 Odpovědi
- 1753 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od motorpower
-
- 2 Odpovědi
- 349 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od resk181