Nežhavím....Ale jako vůbec a nikdy :-) ŽHAVÍM :-)

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 736
Registrován: 7 roků
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#1 Nežhavím....Ale jako vůbec a nikdy :-) ŽHAVÍM :-)

Příspěvek od Jasper »

Zdravím, tak jsem se také konečně dočkal. Autííí po mě po dobu 2 let vlastnictví nic kromě běžné péče nechtělo a už by to bylo skoro až divné :roll:
Poslední měsíc mám studený/první start na 4 válce (běžně by asi majitelé jásali), ale 5-ti válec říká něco jiného :wink: Po startu modrý kouř..Cca 5 s a běží na všechny...Po celý den není znova problém. Objednal jsem se do servisu, jinak před 14 dny servis včetně výměny žhaviček...Má někdo tip?
Naposledy upravil(a) Jasper dne 13 pro 2018 20:41, celkem upraveno 2 x.
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 Start na čtyři a modrý kouř :-)

Příspěvek od raolsa »

Vstřiky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 736
Registrován: 7 roků
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#3 Start na čtyři a modrý kouř :-)

Příspěvek od Jasper »

O jeje...Všechny nebo jen některý? Hele, vůbec tomu nerozumím, ale není tam také nějaký předvstřik? Něco jsem hledal na netu a někde píšou, že je to rozhozený, či co :-)
A proč je to jen první studený start dne...Třeba po 10 hod.v ten den je to v pohodě...Nezahulí, na všech 5...Pak sem písnu, co servis.
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

Jakub Svoboda
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#4 Start na čtyři a modrý kouř :-)

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Tak na vstřiky bacha, abys nedopadl jako Python.p

Náhodou ty vyndané žhavičky nemáš k dipozici či vyfocené? Zajímám mě stav těch konců, jak vypadali.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#5 Start na čtyři a modrý kouř :-)

Příspěvek od raolsa »

Na D5 se předvstřik neseřizuje, není jak, není tam čerpadlo, které by se dalo nějak posouvat. Otevření vstřiků je řízeno elektronicky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 736
Registrován: 7 roků
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#6 Start na čtyři a modrý kouř :-)

Příspěvek od Jasper »

A hned jsem moudřejší :-) Původní žhavičky nemám...Tohle spotřební zboží nechávám v servisu. Ani nevím, jestli byli potřeba měnit...Nějak jsem si naivně myslel, že ty starty budou tím...Kubo, nestraš :-) Myslím, že to nebude nic dramatického...Raolsa, děkuji moc...Vím, že se v tom vyznáte. Jak říkám, celkově bez problémů a dalších znaků...Jen ten první start :-)
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#7 Start na čtyři a modrý kouř :-)

Příspěvek od raolsa »

Chtělo by to napíchnout na diag a kouknout na korekce, pak to bude jasnější.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 261
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Benešovsko
Vůz: nevolvo

#8 Start na čtyři a modrý kouř :-)

Příspěvek od *dědek* »

Ten kouř je fakt modrej? Není bilej? Co olej, žere to něco?
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 736
Registrován: 7 roků
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#9 Start na čtyři a modrý kouř :-)

Příspěvek od Jasper »

Řekl bych namodralý. Jen při studeném startu a i když budu ten den stát, třeba 10 hod., tak to chytne na ťuknutí bez známek z výfuku. Když akceleruji, též nulová kouřivost...Olej nulový úbytek...Od výměny k výměně. Ale začalo to zlobit cca před 3 měsíci. Já se asi domluvím se Zajdou (ZAJSOFTem), jestli mě napíchne na diagnostiku...Tak říkáte, že hledat korekce? Dobrá, dobrá. Díky za rady.
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#10 Start na čtyři a modrý kouř :-)

Příspěvek od David Patočka »

V tomto stavu km se vstřiky u tohoto typu motoru neřeší.
My opravujeme hlavně starší auta s nájezdem běžně i přes 300 tisíc km, a vstřik jsme řešily pouze jednou.

Já to typuju na žhavičky, máš tam možná nové, ale mizerné........., nebo jiný typ, nebo jedna není zapojená, nebo je jedna prostě jenom vadná..........
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Valašské Meziříčí
Vůz: V70 MY2004 D5244T

#11 Start na čtyři a modrý kouř :-)

Příspěvek od beatle »

taky typuji zhvicky
melo by to byt videt v diagnostice, nebo jednoduse ohmmetrem

ono .. zhavicky maji maly utahovaci moment

Jak to nekdo prezene, mohou se poskodit
B.

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#12 Start na čtyři a modrý kouř :-)

Příspěvek od st_Andy »

Auto mám čtvrtým rokem a tohle mi udelalo za tou dobu asi 3x.. a pokaždé to bylo jenom v zime a po 2 a víc týdnech stání.. prostě jeden hrnek se s nástupem o 2 sekundy opozdil.. Jinak šlape celej rok jak hodinky.. 224 tis. km momentálne.. Čím to je nevím a neřeším.. U tohodle Volva se zatím řídím heslem: Don't touch running system a vono to vážně funguje :D

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#13 Start na čtyři a modrý kouř :-)

Příspěvek od python.p »

Pythonovi to chytalo na drc a stejně to bylo v <|> :D

Mrkni na ty žhavičky, pokud bereš kvalitní naftu (bez eko sajratu) a nebo aspoň VIF. Měl bys v klidu, pokud nejezdíš klobouk ;)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 736
Registrován: 7 roků
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#14 Start na čtyři a modrý kouř :-)

Příspěvek od Jasper »

Tak zavada zatim nezjistena. Diagnostika hlasi chybu zhaviciho rele. Rele to ale neni,zhavicky take ne a pojistky cajk...Nema nekdo napad pocem jeste jit? Ted se bude muset promerit kabelaz a pak uz zbyva jen nekdo z duveryhodnych opravaru zde nebo,a to je posledni moznost, Volvo servis....Bude to nejaka blbost.
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#15 Nežhavím....Ale jako vůbec a nikdy :-)

Příspěvek od Urvanej »

Tak pak o žhavení rozhoduje ještě teplota. Ale pokud jednotka chce žhavit, ale nesepne to, tak to půjde vystopovat. Voltmetr, šémátko a jedu :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#16 Start na čtyři a modrý kouř :-)

Příspěvek od IgorS »

Jasper píše:Ted se bude muset promerit kabelaz ...
Presne toto budeš musieť urobiť :good:
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Jakub Svoboda
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#17 Nežhavím....Ale jako vůbec a nikdy :-)

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Tak to podle všeho vypadá na kabeláž.
Ale pozor v motorovém prostoru jsou asi 3 pojistky. č.40 pro předehřev palivového filtru, č.35 cívky relé žhavení a č.42 samotných žhavičů. Ještě možná č.33, Pokud tyto všechny jsou OK, tak asi ta kabeláž.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 736
Registrován: 7 roků
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#18 Nežhavím....Ale jako vůbec a nikdy :-)

Příspěvek od Jasper »

Jo, jo, jednotka by ráda žhavila...Jen to tam nějak nedoleze. Všem děkuji za radu. Určitě sem písnu, až na to přijdeme.
Jsem trochu lempl. Řeším to až když je pod nulou :-)
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

Jakub Svoboda
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#19 Nežhavím....Ale jako vůbec a nikdy :-)

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Jasper píše:Jo, jo, jednotka by ráda žhavila...Jen to tam nějak nedoleze. Všem děkuji za radu. Určitě sem písnu, až na to přijdeme.
Jsem trochu lempl. Řeším to až když je pod nulou :-)
Jakou jednotku máš na mysli??? ECM?
Urvanej píše:............ šémátko a jedu :-)
Tak sem s ním, pokud někdo má. Já se k němu ještě nedohledal. Rád bych se také mrknul.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#20 Nežhavím....Ale jako vůbec a nikdy :-)

Příspěvek od Urvanej »

Zkusils? Já mam nahouby připojení, tak nevim jesi to ještě fachá.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=22&t=20231
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 736
Registrován: 7 roků
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#21 Nežhavím....Ale jako vůbec a nikdy :-)

Příspěvek od Jasper »

Pratele,ja jsem nepolibeny a technicky neznaly. Chci jen jezdit a jemi jedno co me to bude stat. Zitra pro to jdu do servisu a jestli to nebude ok....Tak poptavam. Nejradeji bych to nekam kdykoli privezl a odpoledne odvezl....Platim cash :-)
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#22 Nežhavím....Ale jako vůbec a nikdy :-)

Příspěvek od imrija »

Myslím, že zde na foru nepochybně najdeš někoho ochotného se na to podívat :-)
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 736
Registrován: 7 roků
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#23 Nežhavím....Ale jako vůbec a nikdy :-)

Příspěvek od Jasper »

Jo jo, v to take verim. Nechci zatim jmenovat, ale poradi oslovovani asi uz mam. Ale radejibych to zitra vyzvedl opravene. Ted se to vubec nehodi, nemam cas postavat....
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#24 Nežhavím....Ale jako vůbec a nikdy :-)

Příspěvek od Urvanej »

Tak co, postáváš, nebo jezdíš?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 736
Registrován: 7 roků
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#25 Nežhavím....Ale jako vůbec a nikdy :-)....ŽHAVÍM :-)

Příspěvek od Jasper »

Já to nikdy neodstavil...Takový krut ještě letos nebyl :-)
Nicméně, je vyřešeno. V úterý jsem to ráno odvezl do Náchoda a odpoledne mi bylo voláno, že závada zřejmě odhalena. Včera namontováno a dnes ráno studený start a bez chyby na diag.
Nebudu vás napínat. Není na příběhu nic zajímavého...Svou blbostí a naivitou jsem si nechal jen tak vyměnit žhavičky. Dle VINu tam mohly být tři typy....A teď to zásadní. Ti nezasvěcení (jinak servis dobrý na výměny oleje, filtrů a pneuservis) mi tam "šoupli" s napětím 4,4 V a já mám 7 V....:-)
Odneslo to relé a svíčky logicky nepoužitelné...Jako jak píši výše.... Nerozumím autům :-) Tohle by mě fakt nenapadlo.
A tak tímto chválím R-Speed za super rychlou a skvělou práci :-) A mohu servis jen doporučit :-)
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“