Syčení turba + nouzový režim

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Opatovice nad Labem
Vůz: XC60 D5 151 kW

#1 Syčení turba + nouzový režim

Příspěvek od honza78 »

Dobrý večer, prosím o radu:
před dvěma měsíci jsem koupil xc60 (r.v. 2009, D5 151 kW) a před několika dny jsem si za jízdy při otevřeném okénku všiml syčení v okamžiku zabírání turba (při zavřeném okénku nebylo v kabině slyšet). Dnes bylo syčení slyšet i v kabině a navíc mi při delším podržením auta pod plynem skočilo auto do nouzového režimu (oranžový trojúhelník + chyba motoru). Po opětovném nastartování chyba zmizela a při delší jízdě pod plynem opět nouzový režim. Tipoval bych nějakou hadici od turba, ale nejsem automechanik a navíc je toto moje první volvo. Dokázali byste poradit někoho šikovného v okolí Hradce Králové nebo Pardubic?
Děkuji za rady.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#2 Syčení turba + nouzový režim

Příspěvek od David Patočka »

Ano, hadice, nebo hliníková trubka pod motorem.
Ale taky může být prasklý intercooler, nebo plastová trubka od horního turba, ale není vyloučeno ani horní malé
vadné turbo. To je také častý problém.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Opatovice nad Labem
Vůz: XC60 D5 151 kW

#3 Syčení turba + nouzový režim

Příspěvek od honza78 »

Tak to je prasklá hadice mezi turbem a IC. Teď už jenom sehnat novou...

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#4 Syčení turba + nouzový režim

Příspěvek od hajnej »

Muze to byt jen tesneni,jako v mem případě.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Opatovice nad Labem
Vůz: XC60 D5 151 kW

#5 Syčení turba + nouzový režim

Příspěvek od honza78 »

Bohužel ne. Hadice je venku a je viditelně prasklá.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#6 Syčení turba + nouzový režim

Příspěvek od Jakub Svoboda »

No buď použitou s nejistou délku životnosti. AVdíly, či výše rádce D.Patočka nebo nová za cca 4500Kč ve Volvu.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#7 Syčení turba + nouzový režim

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Sice jsem neměl noužák, ale občas to zasyčelo. A ejhle mrška hliníková trubka již zasažená nějakým kutilem. TAk jsem to nechal pořádně zavařit a je klídek a ticho.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“