Kouř z nálevky oleje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#26 Kouř z nálevky oleje
Tohle je třeba zajímavé videjo. Sice není úplně o kouři, ale taky mu to kouří.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#27 Kouř z nálevky oleje
Dural8 píše:Dle meho je kour normalni, tady jsou dve d5, prvni je 5w30 a5b5 a druha je 5w50 kura a3 b3 b4. Ty oleje uvadim kvuli tomu oleji - odparovani - koureni - kouri oba.
Jenom bych se chtel zeptat, pokud to Tomovi nevadi, na to mlaskani. Melo by to byt normalni. Ok, nemam s tim problem, ale proc jeden motor po sundani vicka mlaska a druhy ne? Tomovi taky mlaska...sry za vyraz
"
Podle videa na youtube koukám že ses o to začal zajímat o trošičku dříve než já...
Oba jsme prodali 3,2 a oba řešíme totéž...
K mlaskání si myslím že základní rozdíl bude že ten tvůj nemlaskací motor nemá kryt a tak není tolik utlumen a mlaskání je přehlušeno.
Kdyby jsi mu nasadil kryt, tak třeba bude mlaskat úplně stejně. jen je to myšlenka.
A poslal jsem SZ python.p jestli by se nám tady vyjádřil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#28 Kouř z nálevky oleje
Před chvilkou jsem si nemohl nechat ujít start studeného bavoráka.
2-3 vteřiny po startu a už to taky hulí.
2-3 vteřiny po startu a už to taky hulí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5005
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#29 Kouř z nálevky oleje
500km po GO a u prohřátého motoru, cca 30mimut jízdy, olej 95C dle VIDA a lehký kouř tam je.
Podle některých diskutujících, bych to měl jít reklamovat bo to fouká přes kroužky, což je dle mého nesmysl. Co jsem to zjišťoval, když jsem měl auto chvilku tak je to prostě vlastnost. Několik mechaniku nezávislé na sobě.
Podle některých diskutujících, bych to měl jít reklamovat bo to fouká přes kroužky, což je dle mého nesmysl. Co jsem to zjišťoval, když jsem měl auto chvilku tak je to prostě vlastnost. Několik mechaniku nezávislé na sobě.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#30 Kouř z nálevky oleje
Všem bych dal do ruky metlu nebo lopatu zabouchnout kapoty a dělat něco užitečného !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- It’s my birthday
#31 Kouř z nálevky oleje
Asi to bude u všech aut, a předpokládám že i u benzínů, co?Tom0 píše:Před chvilkou jsem si nemohl nechat ujít start studeného bavoráka.
2-3 vteřiny po startu a už to taky hulí.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#32 Kouř z nálevky oleje
Právě že u benzínu asi ne .
Když jsem prodával 3.2, tak pár zájemců si otevřelo víčko a nic se tam nedělo.
A to mě asi navnadilo to zkusit otevřít i na D4...
Když jsem prodával 3.2, tak pár zájemců si otevřelo víčko a nic se tam nedělo.
A to mě asi navnadilo to zkusit otevřít i na D4...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#33 Kouř z nálevky oleje
Soulas s Karlem, kour je vlastnost. Co to mlaskani?
Tome mlaska to s krytem i bez, jde to vyrazne z vicka, tedy kryt na to nema vliv, dobra myslenka spatnym smerem.
Hajnej ten poping noise byl v tom videu rovnou vysvetlen ne? Problem s vakuem a castokrat spojovano s autama s bufikem. Aspon s tim jsem si tohle video po jeho shlednuti uzavrel v hlave ja
Puvodne jsem hledal hlucne/vadne hydrostely abych pripadne mel predstavu pri koupi a jediny zaver co jsem nakonec nazivo udelal ze stara d5 je podstatne tissi nez nova (120x136).
Tome mlaska to s krytem i bez, jde to vyrazne z vicka, tedy kryt na to nema vliv, dobra myslenka spatnym smerem.
Hajnej ten poping noise byl v tom videu rovnou vysvetlen ne? Problem s vakuem a castokrat spojovano s autama s bufikem. Aspon s tim jsem si tohle video po jeho shlednuti uzavrel v hlave ja
Puvodne jsem hledal hlucne/vadne hydrostely abych pripadne mel predstavu pri koupi a jediny zaver co jsem nakonec nazivo udelal ze stara d5 je podstatne tissi nez nova (120x136).
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#34 Kouř z nálevky oleje
"mlaskani" - je to klasika d5. Tim bych se nevzrusoval.
kour - pri pridani otacek se vytvori podtlak a koureni by melo prestat. Zkousel jsi to?
kour - pri pridani otacek se vytvori podtlak a koureni by melo prestat. Zkousel jsi to?
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#35 Kouř z nálevky oleje
Z toho druhého videa je vidět že při přidání plynu to snižuje kouřivost.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#36 Kouř z nálevky oleje
Už jsem s tím najel pár tisíců kilometrů a jezdí to furt bez problému.
ALE
Tak nějak se pořád nemůžu smířit s tím že to kouří a mlaská téměř všem a tudíž je to vlastnost...
Spíš to máme všichni rozbitý...
Po čase jsem se k tomu vrátil a udělal pokus a za vše může nejspíš nějaká ztráta podtlaku v systému vakuovky.
Vakuovka je poměrně výkonná a tak případné netěsnosti dokáže snadno eliminovat svým sacím výkonem a podtlak stále udrží - takže auto jede normálně, turbo funguje a brzdy brzdí.
Ale když někde přisává, tak musí někde vyfukovak a výfuk vakuovky vede samozřejmě do motoru.
čím víc to z vakuovky fouká do motoru, tím více to mlaská a samozřejmě to i více kouří z víčka protože v tu chvíli absolutně nemůže stíhat odsávání bloku motoru.
A teď k pokusu, když se odpojí podtlaková hadice brzd a podtlaková hadička turba (hadička vedoucí do zásobníku, regulačního ventilu a regulace turba) a tento vstup vakuovky se zacpe, tak je absolutní klid, auto najednou nekouří, nemlaská, necvaká, prostě nic.
Najednou není poznat zda je víčko otevřené či zavřené.
Takže by to chtělo zjistit kde se nám všem ten podtlak ztrácí...
Přece tam zas tolik možností není.
ALE
Tak nějak se pořád nemůžu smířit s tím že to kouří a mlaská téměř všem a tudíž je to vlastnost...
Spíš to máme všichni rozbitý...
Po čase jsem se k tomu vrátil a udělal pokus a za vše může nejspíš nějaká ztráta podtlaku v systému vakuovky.
Vakuovka je poměrně výkonná a tak případné netěsnosti dokáže snadno eliminovat svým sacím výkonem a podtlak stále udrží - takže auto jede normálně, turbo funguje a brzdy brzdí.
Ale když někde přisává, tak musí někde vyfukovak a výfuk vakuovky vede samozřejmě do motoru.
čím víc to z vakuovky fouká do motoru, tím více to mlaská a samozřejmě to i více kouří z víčka protože v tu chvíli absolutně nemůže stíhat odsávání bloku motoru.
A teď k pokusu, když se odpojí podtlaková hadice brzd a podtlaková hadička turba (hadička vedoucí do zásobníku, regulačního ventilu a regulace turba) a tento vstup vakuovky se zacpe, tak je absolutní klid, auto najednou nekouří, nemlaská, necvaká, prostě nic.
Najednou není poznat zda je víčko otevřené či zavřené.
Takže by to chtělo zjistit kde se nám všem ten podtlak ztrácí...
Přece tam zas tolik možností není.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#37 Kouř z nálevky oleje
Ahoj Tome
Nějak mne zavalila práce tak jsem to ještě nevyzkoušel a reaguji až teď.
Tohle zní a vypadá OPRAVDU logicky a naprosto souhlasím že to není vlastnost,ale prostě to máme většinou rozbité a dalším provozem si auta dále poškozujeme .
(někam to tlakuje a jinde zas rosí olej, usazuje se svinstvo atd.)
Je to stejné jako že většina D5 má zadělaný motor vepředu u sání (nipple ventil) a prý neřešit - to je vlastnost D5 a přitom stačí přetěsnit tmelem což nestojí ani korunu a je čisto,žádný únik tlaku,oleje či přisávání..
Bohužel mám XC velmi krátce a tento motor vůbec neznám tak nebudu moc platný, ale nemáme to v pořádku a je tu dost lidí co znají tak pánové popřemýšlejte jak na to ????
Nějak mne zavalila práce tak jsem to ještě nevyzkoušel a reaguji až teď.
Tohle zní a vypadá OPRAVDU logicky a naprosto souhlasím že to není vlastnost,ale prostě to máme většinou rozbité a dalším provozem si auta dále poškozujeme .
(někam to tlakuje a jinde zas rosí olej, usazuje se svinstvo atd.)
Je to stejné jako že většina D5 má zadělaný motor vepředu u sání (nipple ventil) a prý neřešit - to je vlastnost D5 a přitom stačí přetěsnit tmelem což nestojí ani korunu a je čisto,žádný únik tlaku,oleje či přisávání..
Bohužel mám XC velmi krátce a tento motor vůbec neznám tak nebudu moc platný, ale nemáme to v pořádku a je tu dost lidí co znají tak pánové popřemýšlejte jak na to ????
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek