Právě je 22 zář 2018 10:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: problém po úpravě SW S80II T6
PříspěvekNapsal: 12 črc 2018 15:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 247
Bydliště: Středočeský kraj
Vůz: S80II T6 MY2010
zdravím, nechal jsem do S80II T6 nahrát úpravu POLESTAR doufaje, že vše proběhne hladce..
Bohužel po této úpravě začaly problémy se studenými starty...trvá cca5-8s než motor chytne, pak jakoby se ještě 2-3 sekundy dusil a nakonec vyrovná otáčky a už jde normálně. Se startem při zahřátem motoru problém není. Baterii jsem kontrolaval, ta je na cca 70procentech kapacity, tak tam problem nebude. Co mohl ovlivnit nový SW? Napadla mě zadělaná škrtící klapka, kdy nový SW má vychozí hodnoty a může stím blbnout. Nebo zapomněli ve Volvu udělat nějaká nastavení po nahrátí?
pak už mě napadá jen ironie osudu, kdy něco odešlo přesně chvíli, kdy se tam ten Polestar nahrál (např cívky, lambda nebo některé z čidel)...

_________________
S80II T6 AWD FL 232kw
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém po úpravě SW S80II T6
PříspěvekNapsal: 12 črc 2018 15:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4960
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Neni lepsi jim to reklamovat, nez na sve naklady hledat chybu?

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém po úpravě SW S80II T6
PříspěvekNapsal: 12 črc 2018 15:56 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 5157
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 2004, V70 T5 1999
Presne tak. Podle me ten SW zpusobil, ze se projevil nejaky jiny skryty problem. Patral bych po zapalovani, svickach, vstrikovacich, vaze vzduchu, skrtici klapce.

Na me zo dela dojem, jakoze mozor ma problem vybalancovat bohatou smes, ktera davkuje u studeneho motoru.

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém po úpravě SW S80II T6
PříspěvekNapsal: 12 črc 2018 15:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 247
Bydliště: Středočeský kraj
Vůz: S80II T6 MY2010
to byla první věc, co jsem udělal..., odmítli to stím, že to nemohl způsobit SW, že sem ji to ještě s žádným autem nestalo. Prý se k nim mám objednat na standardní servis..

_________________
S80II T6 AWD FL 232kw
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém po úpravě SW S80II T6
PříspěvekNapsal: 12 črc 2018 16:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4960
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
A zkusili polestar vyhodit a nechat puvodni mapy? Jak se to chova nyni s puvodnima mapama?

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém po úpravě SW S80II T6
PříspěvekNapsal: 12 črc 2018 16:37 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 627
Bydliště: Bratislava
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Haben píše:
A zkusili polestar vyhodit a nechat puvodni mapy? Jak se to chova nyni s puvodnima mapama?
To pokiaľ viem nejde.

_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
ObrázekMaxMotion Diesel; Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém po úpravě SW S80II T6
PříspěvekNapsal: 12 črc 2018 17:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4960
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
To jako ze nevratis puvodni soft? To je pak pekna loterie

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém po úpravě SW S80II T6
PříspěvekNapsal: 12 črc 2018 17:49 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1028
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Mno co pro zacatek odpojit alespon na 15min baterku...?
Pak nastartovat, nevsimat si plynu a nechat 30-60sec motat na volnobeh...
A jinak klasika, diagnostika rika co?

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém po úpravě SW S80II T6
PříspěvekNapsal: 12 črc 2018 19:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 247
Bydliště: Středočeský kraj
Vůz: S80II T6 MY2010
právě to mě s odpojením baterie napadlo...odpojil jsem cca na 5h baterii, pak jsem zkusil nastartovat chytlo to hned bez problému...ale možná chladnutí motoru 5h nebylo dost:D zkusím ještě zítra po delší odstávce...to si pak řikám, jestli po update na Polestar neměli něco resetnout a neudělali to třeba...

_________________
S80II T6 AWD FL 232kw
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém po úpravě SW S80II T6
PříspěvekNapsal: 12 črc 2018 20:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 2102
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: VOLVO S60 T6 AWD, Polestar, MY11, KE019
dukemb píše:
to byla první věc, co jsem udělal..., odmítli to stím, že to nemohl způsobit SW, že sem ji to ještě s žádným autem nestalo. Prý se k nim mám objednat na standardní servis..

Ahoj, kde to dělali?

_________________
VOLVO S60 T6 AWD, Polestar, MY11, KE019


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém po úpravě SW S80II T6
PříspěvekNapsal: 12 črc 2018 20:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 247
Bydliště: Středočeský kraj
Vůz: S80II T6 MY2010
ve Volvo Stodůlky.

_________________
S80II T6 AWD FL 232kw
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém po úpravě SW S80II T6
PříspěvekNapsal: 12 črc 2018 20:34 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9567
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Palivový filtr máš jak starý?

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém po úpravě SW S80II T6
PříspěvekNapsal: 14 črc 2018 20:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 247
Bydliště: Středočeský kraj
Vůz: S80II T6 MY2010
Tak už několikrát jsem startoval studený motor a závada se neprojevila. Zdá se, že reset odpojením autobaterie pomohl.

_________________
S80II T6 AWD FL 232kw
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém po úpravě SW S80II T6
PříspěvekNapsal: 08 srp 2018 19:21 
Offline
Profi prodejce

Registrován: září 2006
Příspěvky: 1502
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 2011 manuál
Pokud si zaplatím originál Polestar, tak bych se tam jel asi na něco zeptat.
Proč to nefunguje, jako předtím.

_________________
XC60 151 kw D5+ARD
http://www.svedskedily.cz
Opravy hlav motorů D5, opravy převodovek a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner,
opravy úhlových převodovek a servořízení.
Areál servisu T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.081s | 17 Queries | GZIP : Off ]