Snížení pozice S60II

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#1 Snížení pozice S60II

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj, nevíte, zda je možné snížit pozici za volantem?

I nejnižší pozice sedačky je stále moc vysoko, uvítal bych 1-2 centimetry dolů. Mám standardní kožené sedačky. Nebo by to řešil R design?

Díky Dan
_________________
S90 B5

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12978
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 Snížení pozice S60II

Příspěvek od raolsa »

A dát volant výše nejde nebo nepomůže?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#3 Snížení pozice S60II

Příspěvek od Daniel Kout »

To asi nee... rozdíl sedět v autě a sedět na autě je jasný ... bohužel
_________________
S90 B5

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#4 Snížení pozice S60II

Příspěvek od Nosound89 »

Daniel chce prostě nižší posez, ne větší rozdíl mezi volantem a sedačkou.
Čím nižší posez = tím lepší těžiště pro řidiče a více si užije sportovní jízdu.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#5 Snížení pozice S60II

Příspěvek od Daniel Kout »

Nosound89 píše:Daniel chce prostě nižší posez, ne větší rozdíl mezi volantem a sedačkou.
Čím nižší posez = tím lepší těžiště pro řidiče a více si užije sportovní jízdu.
Ano, mám auto, které jede jako urvané a kam se hrabe předchozí 530D, ale kde naprosto zoufale chybí kontakt s vozem, kde se vší silou držím volantu a silou svých půlek se snažím držet na sedačce. Kdo tuhle kombinaci vymyslel není normální!!!
_________________
S90 B5

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#6 Snížení pozice S60II

Příspěvek od Daniel Kout »

Nikdo nic? Nikdo neladil T6??

Potřebuji zkušenosti, konzultace, rady, brainstorming ....

Fórum kde jsi??


Přestaňme již řešit Zemany, Ovčáčky čtveráčky, Mynáře a spol. a pojďme zpátky na auta ... :twisted:
_________________
S90 B5

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#7 Snížení pozice S60II

Příspěvek od Zajsoft »

Sedacky sem zatim nemel potrebu ladit, max. poradim, ze se daj sehnat 4 a vicebode pasy, ktere jsou homologovane na silnici...
Jinak to vidim na samodomo reseni, co se tyce sesle niz...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#8 Snížení pozice S60II

Příspěvek od Daniel Kout »

Zajsoft píše:Sedacky sem zatim nemel potrebu ladit, max. poradim, ze se daj sehnat 4 a vicebode pasy, ktere jsou homologovane na silnici...
Jinak to vidim na samodomo reseni, co se tyce sesle niz...
Díky. Rád bych zůstal u Volvo origo sedaček - i když třeba R design s lepším bočním vedením.
V BMW mám polohovatelné sportovní sedáky s nastavitelnou délkou sedáku, přes to raději sedím ve Volvu.
Za mě ideál R sedáky, a snížení v servisu - sám na to nemám ani vybavení, ani čas a ani nejsem šikovný - vždycky akorát něco rozbiji .... :angel:
_________________
S90 B5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#9 Snížení pozice S60II

Příspěvek od shalibaba »

Skoda, ze jsi az z Liberce. Jinak bych se zastavil, aby sis je zkusil. R-design sedacky u naseho auta mame, na par kilometru super, ale jakmile se jede dal, napr. 200 km, tak uz clovek nevi, jak by si sedl.

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#10 Snížení pozice S60II

Příspěvek od Daniel Kout »

shalibaba píše:Skoda, ze jsi az z Liberce. Jinak bych se zastavil, aby sis je zkusil. R-design sedacky u naseho auta mame, na par kilometru super, ale jakmile se jede dal, napr. 200 km, tak uz clovek nevi, jak by si sedl.
A odkud jsi??
_________________
S90 B5

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#11 Snížení pozice S60II

Příspěvek od Nosound89 »

shalibaba píše:Skoda, ze jsi az z Liberce. Jinak bych se zastavil, aby sis je zkusil. R-design sedacky u naseho auta mame, na par kilometru super, ale jakmile se jede dal, napr. 200 km, tak uz clovek nevi, jak by si sedl.
Také bych je rád vyzkoušel jelikož moc nevěřím, že budou na delší cestu tak špatné :shock: přecejen se nejedná o žádné tvrdé skořepiny. Uvažoval jsem o aplikování do S80 jestli by to bylo možné.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#12 Snížení pozice S60II

Příspěvek od Daniel Kout »

Měl jsem R-design v XC90 a sedělo se naprosto úžasně.
_________________
S90 B5

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#13 Snížení pozice S60II

Příspěvek od Nosound89 »

XC90 nemá tak protažené bočnice jako nová S60, S60 na tom bude mnohem lépe.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#14 Snížení pozice S60II

Příspěvek od shalibaba »

Klatovy :(
Jinak, jak jsem psal, na bezne cesty super (napr. Cesta do Prahy 130 km uplne v pohode), ale jak jsme jeli z Mlyna na jeden zatah, tak ke konci cesty jsem se uz tesil do postele, az se natahnu. Je pravda, a to uznavam, asi moje chyba, zapomnel jsem, ze je polohovaci i sedak, takze jsem mel celou cestu sedak sklopeny dolu smerem k volantu a tim padem cast nohy u kolena ve vzduchu. Ted o vikendu jsem to vyklopil vyse a zda se pohodlnejsi.
P.S. ja srovnavam se sedackou ze SUPa I - resp. s jeho kreslem :)

P.S.2: nezda se Vam, kdo mate S60 II, ze jsou pedaly hodne vpredu?

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#15 Snížení pozice S60II

Příspěvek od Nosound89 »

Kdybych to věděl tak jsem vyzkoušel ve mlýně :)
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#16 Snížení pozice S60II

Příspěvek od shalibaba »

Jo jo, jestli si dobre pamatuji, tam jsi stal za mnou ve fronte na myti?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“