Právě je 22 zář 2018 12:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2018 07:18 
Offline

Registrován: září 2015
Příspěvky: 13
Bydliště: Strakonice
Vůz: XC60
Nemá někdo obrázky jak vypadá katalyzátor k T6 a 3.2? Předpokládám, že ke každému motoru budou jiné a potřeboval bych zjistit v čem se liší.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2018 10:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 4059
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/MX5
Obě motorizace mají katy vždy ve 2 stupních (pouze tipuji, že jako jeden "kus" se tam nevešel).

Atmoféra 3.2 má vždy dvojici katů (malý + velký) vždy na 3 válce (t.j. 2 banky). S tím také souvisí, dvojice lambda sond pro každou banku zvlášť. Podle objednacích čísel to vypadá na nějaký zlom mezi -MY10 (B6324S) a MY11- (B6324S5). Jestli a jak velké rozdíly tam jsou, to netuším.

Turbo T6 má dvojici katů jen jednu (opět malý + velký) a s tím spojenou jen jednu dvojici lambda sond. Podle objednacího čísla celé sestavy to vypadá na zcela stejný (a stejně drahý díl) pro obě verze B6304T2 i B6304T4.

Zkus naznačit, čeho a jak chceš docílit? Jestli hodláš vyřezat některý z katů z 3.2 a dát je do T6, nebo naopak? Či co?

Mi kat umřel patrně neúdržbou (ignorancí) předchozího majitele, tak hledám jinou cestu než originál. Ten má (vzhledem k ceně 33 tis.) v sobě kromě platiny asi ještě tak 30g zlata nebo něčeho vzácného či co :evil:

Alternativ (pro T6) není moc, ale přímo se nabízejí svody od Ferrity (mají 3" a 3,5" verzi), dále od iPd. Na první zmíněnou stále čekám (pro T6), pak se uvidí.

/PL

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. Mazda MX-5 1.8 2002 .::.
VolvoCesky.cz na Valašsku, tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2018 16:40 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1889
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
ok2ucx píše:
Alternativ (pro T6) není moc, ale přímo se nabízejí svody od Ferrity (mají 3" a 3,5" verzi), dále od iPd. Na první zmíněnou stále čekám (pro T6), pak se uvidí./PL

Ještě bych doplnil KT4 Performance, který je na rozdíl od zmíněných opravdu celý 3,5" + lepší cena https://kt4performance.com/product/3-5- ... 4t4-w-cat/

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2018 20:01 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 1726
Bydliště: Louny
Vůz: V70T6 228kW B6304T2 AWD Four-C 2008 TF-8
Já mám jen jeden.
Příloha:
KAT 20161121_104503.jpg
KAT 20161121_104503.jpg [ 249.68 KiB | Zobrazeno 1028 krát ]

za ním je pak už jen roura kopírující kardan.
A nad zadní nápravou se to dělí v tlumiči do dvou koncovek...
Janek

_________________
←vůz zbytek zde →V70 T6 228kW Junior a 1100XX Blackbird 110kW a XC90 2.5T Tatík
R.I.P.: S60 2.4 01 a 480ES Paris edition 91 a Mini Cooper 1.3 87 Fireblade 900RR a A3 06 3.2Vr6 185kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2018 20:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 1726
Bydliště: Louny
Vůz: V70T6 228kW B6304T2 AWD Four-C 2008 TF-8
Jak to myslíš Pavle, že ti "umřel patrně neúdržbou předchozího majitele" ???
Netušil jsem, že by se benzín KAT dal takto nějak posrat :shock:
Čili-že VERVA 100 + VIF nedávám zbytečně?
Díky, Janek
ok2ucx píše:
Mi kat umřel patrně neúdržbou (ignorancí) předchozího majitele, tak hledám jinou cestu než originál../PL

_________________
←vůz zbytek zde →V70 T6 228kW Junior a 1100XX Blackbird 110kW a XC90 2.5T Tatík
R.I.P.: S60 2.4 01 a 480ES Paris edition 91 a Mini Cooper 1.3 87 Fireblade 900RR a A3 06 3.2Vr6 185kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2018 20:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 4059
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/MX5
Máš dva - ten první (menší) díl je ještě "v zátáčce", hned za přírubou turba.
Příloha:
t6.cat.png
t6.cat.png [ 24.21 KiB | Zobrazeno 1022 krát ]


Hájčus píše:
Netušil jsem, že by se benzín KAT dal takto nějak posrat
Dlouhodobě ignoroval ponorku, jezdil na chudou směs (tím, že byla protržená membrána odvětrávání PCV - to je častá bolest, dokonce i u V8). Ale definitivně to bude potrvzeno, až se starý kat dostane z auta.

100 benzín má motor rád, tím neublížíš.

/PL

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. Mazda MX-5 1.8 2002 .::.
VolvoCesky.cz na Valašsku, tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2018 20:21 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 1726
Bydliště: Louny
Vůz: V70T6 228kW B6304T2 AWD Four-C 2008 TF-8
Fíííha,
díky! :friends:

Tož, hlavně neponorkovat a krmit plnotukem hoši! :beer:

_________________
←vůz zbytek zde →V70 T6 228kW Junior a 1100XX Blackbird 110kW a XC90 2.5T Tatík
R.I.P.: S60 2.4 01 a 480ES Paris edition 91 a Mini Cooper 1.3 87 Fireblade 900RR a A3 06 3.2Vr6 185kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2018 20:25 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 1726
Bydliště: Louny
Vůz: V70T6 228kW B6304T2 AWD Four-C 2008 TF-8
Souhlasím!!!
PCV KO:
Příloha:
CR 20171015_144613.jpg
CR 20171015_144613.jpg [ 148.15 KiB | Zobrazeno 1012 krát ]

celé:
Příloha:
CR 20171015_095648.jpg
CR 20171015_095648.jpg [ 308.23 KiB | Zobrazeno 1012 krát ]

..
jen nechápu, jak mohl to typické pískání prasklého PCV ignorovat...??? :shock:
Dyk to je vostuda :bad:

ok2ucx píše:
Dlouhodobě ignoroval ponorku, jezdil na chudou směs (tím, že byla protržená membrána odvětrávání PCV - to je častá bolest, dokonce i u V8). /PL

_________________
←vůz zbytek zde →V70 T6 228kW Junior a 1100XX Blackbird 110kW a XC90 2.5T Tatík
R.I.P.: S60 2.4 01 a 480ES Paris edition 91 a Mini Cooper 1.3 87 Fireblade 900RR a A3 06 3.2Vr6 185kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2018 08:32 
Offline

Registrován: září 2015
Příspěvky: 13
Bydliště: Strakonice
Vůz: XC60
ok2ucx píše:
Obě motorizace mají katy vždy ve 2 stupních (pouze tipuji, že jako jeden "kus" se tam nevešel).

Atmoféra 3.2 má vždy dvojici katů (malý + velký) vždy na 3 válce (t.j. 2 banky). S tím také souvisí, dvojice lambda sond pro každou banku zvlášť. Podle objednacích čísel to vypadá na nějaký zlom mezi -MY10 (B6324S) a MY11- (B6324S5). Jestli a jak velké rozdíly tam jsou, to netuším.

Turbo T6 má dvojici katů jen jednu (opět malý + velký) a s tím spojenou jen jednu dvojici lambda sond. Podle objednacího čísla celé sestavy to vypadá na zcela stejný (a stejně drahý díl) pro obě verze B6304T2 i B6304T4.

Zkus naznačit, čeho a jak chceš docílit? Jestli hodláš vyřezat některý z katů z 3.2 a dát je do T6, nebo naopak? Či co?

/PL


No mě čeká taky výměna katalyzátoru a hledám nějaké levnější cesty než origo za 30. Našel jsem použité viz foto, ale nevím jestli jsou z 3.2 nebo T6. Podle tvých info to vypadá na 3.2, ale zase si mě zarazil tím, že jsou odlišnosti v MY10 a MY11 (moje auto je výroba 11/2010 a MY11) :(


Přílohy:
obr2.jpg
obr2.jpg [ 15.18 KiB | Zobrazeno 964 krát ]
obr1.jpg
obr1.jpg [ 22.66 KiB | Zobrazeno 964 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2018 08:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 952
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
Co MAGNAFLOW? http://www.hottexhaust.com/Magnaflow_51627

Subjektivně mi přijde výfukové potrubí od MAGNAFLOW na poslech nejvíc sexy - ale soudím většinou jen z YT videí :(
Na živo nevím, kdo MAGNAFLOW vozí

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2018 18:17 
Offline

Registrován: duben 2008
Příspěvky: 178
Bydliště: Praha
Kde najdu PCV u mě? Ponorka se objeví a původně jsem myslel že kvuli plynu, ale dela to i na benzín a hlavně v nízkych otáčkách.
V servisu bylo, ale nic nenasli.

_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2018 20:21 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 3585
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: S80 V8 4,4 AWD Summum
Bighead píše:
Kde najdu PCV u mě? Ponorka se objeví a původně jsem myslel že kvuli plynu, ale dela to i na benzín a hlavně v nízkych otáčkách.
V servisu bylo, ale nic nenasli.


To by mě také zajímalo.

Jinak ohledně svítící lambdy, když máš LPG tak je z 90% problém tam.
Měníš pravidelně všechny filtry, svíčky? Necháváš co cca 20-30 tis. LPG seřizovat?
Pokud ne tak bude většinou problém v chudé/bohaté směsi ;-).

_________________
S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2018 12:25 
Offline

Registrován: duben 2008
Příspěvky: 178
Bydliště: Praha
Nosound89 píše:
Bighead píše:
Kde najdu PCV u mě? Ponorka se objeví a původně jsem myslel že kvuli plynu, ale dela to i na benzín a hlavně v nízkych otáčkách.
V servisu bylo, ale nic nenasli.


To by mě také zajímalo.

Jinak ohledně svítící lambdy, když máš LPG tak je z 90% problém tam.
Měníš pravidelně všechny filtry, svíčky? Necháváš co cca 20-30 tis. LPG seřizovat?
Pokud ne tak bude většinou problém v chudé/bohaté směsi ;-).



O LPG se starám jak mám. Seřízeno a všechny filtry vyměněny. Jak píšu, dělá to i při normálním provozu na benzín s vypnutým LPG(jako čudlíkem ne fyzicky). Nevím jestli při vypnutí LPG do toho nějak ještě vstupuje.
Jediné co nevím jak jsou na tom svíčky. Takže ty vyměním. NGK nebo origo?

Ale rozhodně mě zajíma jak se pozná vadny PCV a kde ho přešně na tom motoru najdu. Může někdo poradit? Díky

_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2018 12:29 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1028
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Bighead píše:
Jediné co nevím jak jsou na tom svíčky. Takže ty vyměním. NGK nebo origo?

Denso Iridium, konkretne VK20 mam pocit...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2018 13:15 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13848
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Origo jsou hrozná raketa, tušim že sem za sadu dával 3500

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2018 14:48 
Offline

Registrován: duben 2008
Příspěvky: 178
Bydliště: Praha
Urvanej píše:
Origo jsou hrozná raketa, tušim že sem za sadu dával 3500

Tak Denso Iridium taky nejsou nejlevnější. Koukal jsem na netu a sada 8 vyjde na víc než ty origo nebo plus minus stejne :-).
NKG spatny? Co jsem nasel tak ty vyjdou na 2000 sada. Jako chci tam to co tam patří a nepotřebuju za každou cenu ušetřit 2 stovky.

_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2018 16:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 4059
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/MX5
Dávejte si tam co chcete, ale pak nebrečte.

Originály - ve Volvích motorech fungují.
Denso Iridium - ve Volvích motorech fungují. Cena není vůbec likvidační.

Jedna Iridium mi dokonce zbyla, tak jsem ji dal do Hondy (sekačky). A taky funguje.

S Boschema nemám dvakrát dobrou zkušenost. Jednou - jedna byla špatná, hned od nova, jo může to být náhoda.

Ani ostatní značky nehodlám zkoušet, protože tam prakticky žádná úspora nebude.

/PL

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. Mazda MX-5 1.8 2002 .::.
VolvoCesky.cz na Valašsku, tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2018 16:19 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1028
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Zajsoft píše:
Denso Iridium, konkretne VK20 mam pocit...

Cena do 300kc/ks. Nevidim na tom nic strasneho...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2018 16:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 538
Bydliště: Kladno, Slaný
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V70 MY14
Já jezdím na NGK v kombinaci s LPG a taky je to v pohodě.

_________________
Obrázek V70 D4 120kW, MY14, Summum
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW 2001

Bylo:
Obrázek S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2018 17:40 
Offline

Registrován: duben 2008
Příspěvky: 178
Bydliště: Praha
ok2ucx píše:
Dávejte si tam co chcete, ale pak nebrečte.

Originály - ve Volvích motorech fungují.
Denso Iridium - ve Volvích motorech fungují. Cena není vůbec likvidační.

Jedna Iridium mi dokonce zbyla, tak jsem ji dal do Hondy (sekačky). A taky funguje.

S Boschema nemám dvakrát dobrou zkušenost. Jednou - jedna byla špatná, hned od nova, jo může to být náhoda.

Ani ostatní značky nehodlám zkoušet, protože tam prakticky žádná úspora nebude.

/PL


Já tam chci dát co tam patří/jsou dobré zkušenosti. Originál - 3200 kč. Denso Iridium SK20PR-A11 - 1800 kč.

To už je celkem velký rozdíl. Takže asi Iridia.

Proto se taky ptám, abych pak nebrečel.

_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 čer 2018 10:46 
Offline

Registrován: duben 2008
Příspěvky: 178
Bydliště: Praha
Bighead píše:


O LPG se starám jak mám. Seřízeno a všechny filtry vyměněny. Jak píšu, dělá to i při normálním provozu na benzín s vypnutým LPG(jako čudlíkem ne fyzicky). Nevím jestli při vypnutí LPG do toho nějak ještě vstupuje.
Jediné co nevím jak jsou na tom svíčky. Takže ty vyměním. NGK nebo origo?

Ale rozhodně mě zajíma jak se pozná vadny PCV a kde ho přešně na tom motoru najdu. Může někdo poradit? Díky


Tak svíčky nové Denso. Ponorka se rozsvítila znovu. PCV už vím kde je, ale nepíská a když otevřu víčko na dolévání oleje tak tudy nasává vzduch jako o život a motor celkem znatelně zakolísá. Diagnostika říká System is too lean. K tomu jsem se dočetl že to může být i špatným vstřikem - nedokáže včas poskytnout dostatek paliva(tlak paliva už mi kontrolovali a je v pořádku).
Všechno to je při provozu jen na benzín.

_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 čer 2018 10:52 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 501
Bydliště: Frenštát p.R.
Vůz: Volvo S60 T5, 2002
klasika. protržená membrána odvětrávání klikovky. cena cca 1500 a máš klid. když to neuděláš, tak ti to zabije kat a to je pak jiná pálka. ta hláška je, že máš chudou směs, bo to saje moc vzduchu přes ten protržený ventil a i když je škrtící klapka úplně uzavřená, je tam moc vzduchu (ten ventil je za škrtící klapkou).
ale pokud už ti svítí ponorka, je velká možnost, že ti ten kat už taky umřel.

_________________
Mám. Volvo S80 V8, 2008
.:::. Volvo S60 T5, 2002, Bluetooth PHM

Měl. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V
.:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V
.:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 čer 2018 11:15 
Offline

Registrován: září 2014
Příspěvky: 659
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2
membrana odvetravani klikovky je ten pcv ventil vyse?

Jinak ten PCV se to da vymenit bez toho celeho kusu plastu, jen membrana https://www.ebay.com/itm/Membrane-valve ... SwqVBZYcxa
Ale nevim jak to pujde, podle me to plastove vicko na tom krytu ne napasovano na fest, bez jeho zniceni se to neda rozebrat...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 čer 2018 11:18 
Offline

Registrován: duben 2008
Příspěvky: 178
Bydliště: Praha
marekbm píše:
klasika. protržená membrána odvětrávání klikovky. cena cca 1500 a máš klid. když to neuděláš, tak ti to zabije kat a to je pak jiná pálka. ta hláška je, že máš chudou směs, bo to saje moc vzduchu přes ten protržený ventil a i když je škrtící klapka úplně uzavřená, je tam moc vzduchu (ten ventil je za škrtící klapkou).
ale pokud už ti svítí ponorka, je velká možnost, že ti ten kat už taky umřel.

Chceš říct že to nemá nasávat ten vzduch když sundám víčko na dolévání oleje nebo podle čeho si to poznal?

_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 čer 2018 12:15 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 501
Bydliště: Frenštát p.R.
Vůz: Volvo S60 T5, 2002
Bighead píše:
marekbm píše:
klasika. protržená membrána odvětrávání klikovky. cena cca 1500 a máš klid. když to neuděláš, tak ti to zabije kat a to je pak jiná pálka. ta hláška je, že máš chudou směs, bo to saje moc vzduchu přes ten protržený ventil a i když je škrtící klapka úplně uzavřená, je tam moc vzduchu (ten ventil je za škrtící klapkou).
ale pokud už ti svítí ponorka, je velká možnost, že ti ten kat už taky umřel.

Chceš říct že to nemá nasávat ten vzduch když sundám víčko na dolévání oleje nebo podle čeho si to poznal?
přesně tak. jak otevřeš víčko oleje, tak to nesmí pohnout s otáčkami. a má tam být jen mírný podtlak. když na to položíš zachoďák, tak se musí jen lehce propadnout.

_________________
Mám. Volvo S80 V8, 2008
.:::. Volvo S60 T5, 2002, Bluetooth PHM

Měl. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V
.:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V
.:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Johany a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.098s | 23 Queries | GZIP : Off ]